service slordig, maar toch wel correct

de auto is keurig opgehaald en na 3 dagen weer "keurig" teruggebracht door een monteur uit het dorp. een zeer vriendelijk persoon met een duidelijke passie voor auto's. waarom moet het leveren van een paar banden 3 dagen duren? waarom heeft de ene band een productie datum uit 2023 en de andere uit 2024? waarom mis ik een ventieldop? waarom zit de auto onder het woestijnstof bij aflevering? waarom is het onderhoudsboekje niet ingevuld dat ik speciaal heb aangeschaft omdat het oude vol was...allemaal slordigheden die ik niet van Wensink verwacht. gaarne reactie

Echt super service

Volgens afspraak inspectie uitgevoerd. Toen ze erachter kwamen dat bij de eerste servicebeurt iets over het hoofd gezien was is er direct actie ondernomen. Ik zou 4 dagen later op reis gaan en mijn serviceafdpraak is er tussen gezet. Was ik heel content mee! Dank daarvoor Wensink bedrijfswagens! Henri Verbruggen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Super goede service, fijn personeel en een fantastische auto

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima aflevering! Fijne auto.

De aankoop en aflevering van mijn nieuwe CLE verliep vlot en perfect. Alles volgens afspraak. Bedankt!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Correcte en professionele afhandeling.

Behandeling en afstemming bij receptie is prima. Er wordt meegedacht en de afspraak voor meerdere klussen is gecombineerd, zodat het qua tijd en prijs voordeliger was. Bij ophalen stond de auto netjes schoongemaakt klaar en ik heb nog een uitleg gehad van de monteur die op de auto heeft gewerkt. Er blijft alleen een probleempje van een af en toe niet stabiel draaiende en inhoudende motor, dat nog niet is verklaard of opgelost. Verbeterpuntje vind ik ook, de telefonische bereikbaarheid. Ik zou graag rechtstreeks willen bellen.

Snel en efficiënt

Langsgegaan voor een aanpassing n.a.v. een terugroepactie. Vooraf geschatte tijd bedroeg 45 minuten, werkelijke tijd bedroeg uiteindelijk 15 min. Snel en efficiënt geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede verkoper en hele mooie auto

erg slechte service

eerste afspraak waren ze vergeten waardoor ik opnieuw terug moest. en verder hebben ze niet gedaan wat ze moesten doen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Bandenwissel conform afspraak uitgevoerd

Ontvangst met een kopje koffie of thee, alles prima op tijd geregeld.

Slechter kan niet!

Slechter kan niet. De klant doet er niet toe bij wensink. Liegen lukt daarentegen wel goed!

Professioneel en Flexibel

Ik was aanwezig voor een onderhoudsbeurt voor mijn lease auto. Vriendelijk personeel en mijn auto was weer snel klaar. Vanwege een miscommunicatie omtrent de duur van mijn onderhoudsbeurt hebben zij dit perfect opgelost door wat zaken in de planning te verschuiven. Complimenten hiervoor! Een tevreden klant. Tot de volgende keer!

Tevreden

Aankoop en aflevering waren correct. Afwikkeling alarm beetje problematisch maar wordt deze week opgelost. Wacht ook nog op serviceboek die niet aanwezig was bij de aflevering.

• Service N.v.t.

Zoals altijd goed

Altijd goed en snel geholpen

Zoals vanouds

Altijd goed.

• Reden bezoek N.v.t.

aan de afspraken werd voldaan

Vriendelijke mensen...goede service...

Snelle en goede service!

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Snelle service

Kon direct terecht om kapotte lampjes te vervangen

Teleurgesteld

Wij waren ,in de 10 jaar dat we nu klant zijn bij Wensink , gewend dat als we de auto na de bandenwissel terug kregen de auto er netjes uitzag, dwz, velgen goed schoon en de auto gewassen. Helaas deze keer niets van dit alles, vieze auto en echt vieze velgen, vuil met vingerafdrukken.

Super goede service

Alles was naar wens behandeld. Probleem opgelost.

Klantvriendelijk. Perfect

Conform afspraak, vlot en vriendelijk geregeld

Helemaal perfekt

Er stond netjes een fiets klaar, uitgebreide onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd en auto mooi schoongemaakt afgeleverd.

Netjes behandeld

Goeie service en onderhoud aan de auto

Prima geholpen

Receptie snel met het maken van de afspraak, werkplaats auto keurig en volgens afspraak gecontroleerd, en beurt gegeven.

daimler benz onwaadig

De aanvankelijke prijsopgave werd bijna verdubbelt na afgifte van onze GLC

Stephensonstraat 5 3846 AK Harderwijk

Over Wensink Aangenaam