Super vriendelijk geholpen en meegedacht waar de mogelijkheden liggen.

Nooit verwacht dat wij de mogelijkheden zouden hebben om een Mercedes te kunnen rijden. Super vriendelijk en open te woord gestaan door de verkoopadviseur. Hij was pro actief in kijken w a t mogelijk was. Het voelde meteen goed.

Goed en vlot.

Goed en vlot.

Alles volgens verwachting verlopen .

Zoals het hoort . Al zijn een aantal garage dat dat vergeten .(overigens geen MB garages ) .

Top garage

Zeer fijne garage waar nog echte vakmannen werken

uitstekende service

had een probleem met supbrug

probleem snel en netjes opgelost.nog maals hartelijk dank,fam mol

Zoals gebruikelijk, top

Zoals het hoort bij Mercedes

Kundig en vriendelijk

De mensen zijn altijd zeer vriendelijk, luisteren ook goed naar de klant. Zeer kundig in het uitvoeren van hun werk.

Kundig, maar niet bijzonder klantgericht

Bij Wensink Harderwijk wordt gedaan wat moet gebeuren en dat gebeurt goed. Je voelt je niet echt een klant. Ik ben zelf nogal een autofreak en Mercedes-man. Dat gevoel zie ik niet terug bij Wensink Harderwijk.

Vakkundig en klantvriendelijk.

Geen gezeur en een zeer betaalbare, duidelijke rekening.

Kwaliteit en goede service

Aanbieding van een update navigatie. Conform afspraak is de navigatie update binnen 5 minuten uitgevoerd

Uitstekend geholpen

Perfect geholpen

goede service en aardige mensen.

Gewoon goed zo als altijd

Alles duidelijk en in goed overleg geregeld

Prima!

Netjes geholpen

Netjes ontvangen en prima geholpen.

Afspraak digitaal gemaakt en bevestigd gekregen. Keurig op tijd geholpen en volgens afspraak de werkzaamheden uitgevoerd.

Totaal plaatje is keurig en correct afgewerkt

Auto op tijd kunnen afgeven en bij ophalen goede uitleg gekregen en auto ook binnen en buiten nog schoon ook👍

Luchtvering en deel van onderstel vakkundig en snel gerepareerd.

Mijn S-Klasse had een afgebroken veerpoot rechts voor en dus ook een beschadigd onderstel (krom getrokken). Dinsdags is alles bekeken en woensdagmiddag is alles binnen 2 uur gerepareerd.

Drie keer naar dealer geweest voor een modificatie

Als gevolg van een productiefout aan de stoel van mijn auto moest ik door een terugroepactie naar de dealer. Ik woon op 40 km afstand van de dealer. Eerst moest het geconstateerd worden toen gerepareerd en uiteindelijk moest ik weer terug omdat de reparatie niet goed was uitgevoerd. Al met al 240 km afgelegd waarvan de kosten voor mijn rekening zijn. Daarnaast moet ik de brandstof van de leenauto betalen. Overigens was dit niet de eerste terugroepactie. Kortom ik ben niet tevreden over de wijze van oplossen van een kwaliteitsprobleem aan mijn auto

Erg goed geholpen

Precies volgens afspraak. Probleem opgelost.

Prima service.

Aangezien ik niet in staat was om persoonlijk mijn auto voor de onderhoudsbeurt naar de garage te brengen, was ik bijzonder blij dat de auto kon worden opgehaald en teruggebracht. Prima geregeld en een 10 voor de goede algehele service.

prima services

goede en vlotte services

Vriendelijk personeel en afspraken worden nagekomen

Het inplannen van een APK keuring online ging niet goed. Dat werd goed opgepakt. Al mijn vragen werden prima beantwoord en verder ben ik een tevreden klant.

Lampje motor storing snel verholpen.

Deze week ben ik op maandag 22 Juli in de vestiging Harderwijk van Wensink geweest om mijn Mercedes uit te laten lezen wat betreft een motor storingslampje wat zich plotseling toonde in het dashboard. Ik kon deze dag direct terecht in de middag. Daar hebben ze het direct opgelost en ben weer als een tevreden mercedesrijder weg gereden. Super snelle service en zoals altijd vriendelijk te woord gestaan. Groet M.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Harderwijk Mercedes-Benz