Alles uitstekend uitgevoerd

Prettig behandeld door de receptie en onderhoud prima uitgevoerd en keurige leenauto stond klaar. Bert

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, direct opgelost en tijden maar

Kon gewoon langskomen. Euvel snel ondekt, direct gerepareerd. Even tijd om alle nieuwe modellen te bekijken en daarna naar huis.

Prima en deskundigheid

Omdat alles naar wens is gegaan

dikke prima !!

vakkundig en vlit geholpen, alles in overleg ,en met de video van de nagelopen/aandachts punten voelt het vertrouwd en fijn. Goed bezig !!! Met vriendelijke groet, Levi Janssen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Service

Wat een service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben altijd goed geholpen bij wensink Het is een fijne auto

Zeer prettig en ontzorgend

Wij zijn al jaren klant van Wensink (vh. Sietsma) en zijn zeer tevreden met de manier waarop zij communiceren, namelijk helder en transparant. Wanneer er een rimpeltje is wordt deze gladgestreken en dus opgelost. Er wordt altijd in oplossingen gedacht! Ook wordt je als klant 'ontzorgd'. Men denkt mee en komt met bruikbare voorstellen. Daar waar mogelijk worden zaken uit handen genomen en dat voelt erg prettig en comfortabel! Vooral positieve ervaringen!

Altijd tevreden met Wensink

Grote beurt levert constatering op dat turbo kapot dreigt te gaan. Zeer dringend wordt geadviseerd niet meer te rijden alvorens nieuwe turbo is geïnstalleerd. En dat vervangen gebeurt ruim binnen de gestelde termijn. Fantastische service en monteurs daar in Zwolle.

Teleurstellend

Online aangemeld voor onderhoud en apk voor mijn camper.. Geraamde kosten+/- €274. Werd later gebeld met het gaat ruim 400euro kosten. Dus olie verversen geschrapt. Nu ook geen pechgarantie? Al met al is deze beurt ( in tegenstelling tot andere jaren) niet bevredigend zeg maar rustig zeer teleurstellend.

Matig/Voldoende

Airco defect. 1e afspraak onderdeel niet op voorraad. 2e afspraak airco gemaakt Airco bleek het echter nog steeds niet te doen. Na belletje (en review?) kon ik direct terecht en is de airco kosteloos gemaakt. Gelukkig (en opmerkelijk) dat het onderdeel nu wel direct op voorraad was.

Laat te wensen over

Geen internet tijdens het wachten op mijn auto. Niemand kon mij er ook aan helpen. Na beurt werd sleutel overhandigd en is niet aangegeven wat men heeft gedaan. Ik ben niet erg tevreden,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Rommelig

De eerste afspraak kon pas 3 weken na bellen gemaakt worden, deze werd de dag ervoor afgebeld wegens het gebrek aan juiste materiaal. Vervolgens een nieuwe datum ingepland 2 weken daarna, kwam ik aan en werd er lacherig/minachtig gedaan dat ik vroeg waarvoor de groene kaart nodig was als ze het polisnummer al hebben..en bleek ik er volgens hen, wat zij mij telefonisch melden wanneer de dag bijna om is, een dag te vroeg te staan terwijl ik echt de woensdag had afgesproken vanwege het feit dat ik die dag de auto niet nodig ben.. dat ze het niet gingen redden en ik de auto dus nog een dag langer kwijt zou zijn. Al met al rommelig en niet klantvriendelijk.

Gewoon goed.

Alles ging goed volgens afspraak.

Heb betere tijden gekend

Alleen al om een afspraak te maken zat ik een kwartier aan de telefoon dit vind ik een hele slechte zaak.De ontvangst was prima ,maar het schoon maken van de auto is er niet beter op geworden.

Betrouwbaar, Klantvriendelijk

Wensink Zwolle klant vriendelijk, en goede service. İk ben heel erg tevreden Deventer Wensink niet klantvriendelijk, 2 x gweest. Ga niet meer heen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een van de drie zaken is niet opgelost.

Ik had voor drie zaken een afspraak gemaakt. 1) Terug roep actie 2) Zomerbeurt 3) Volume navigatiestem. Punt drie is naar software update nog niet opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima en vriendelijk geholpen.

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Transparante en servicegerichte hulp bij aankoop/ inruil auto

Ik heb een prettige ervaring gehad bij Wensink Ford omtrent de aanschaf (icm inruil) van mijn auto. Hoewel er vanwege de reisafstand weinig fysieke contactmomenten zijn geweest, werd er vlot en transparant gecommuniceerd via mail en telefoon, en was de achtergrond en onderhoud van de betreffende auto makkelijk op te vragen en te bespreken. Het geeft mij een fijn gevoel te weten dat deze auto uit jullie eigen beheer komt. Complimenten voor jullie breng- service; auto wordt voor de deur afgezet en de inruilauto wordt direct meegenomen. Hierin was wat miscommunicatie ontstaan over de precieze tijd maar ook hier was Wensink zeer flexibel. Overige randzaken zoals vrijwaring en tenaamstelling worden geregeld, erg prettig. Punt van aandacht; schoonmaak van de auto (interieur) was niet goed nagelopen; zo vond ik nog een gebruikt mondkapje in de auto. Daarnaast twijfel ik over de werking van de airconditioning, daar ga ik na overleg nog even goed voor zitten (instellingen nalopen), en zo nodig neem ik daar nog contact over op.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Snel en adequaat geholpen en vriendelijke medewerkers.

Snel en goed.

Snelle onderhoudsbeurt, prima service

Ondanks buiten de garantieperiode heeft Wensink reparatie ter waarde van €200 voor eigen rekening genomen. Al binnen een halve dag de auto weer klaar na grote onderhoudsbeurt. Leenfiets elektrisch ook extra fijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

alles is gegaan zoals verwacht

snel een APK keuring afgewerkt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een bedrijf dat omkomt in zijn complexiteit

Vorige ford dealer in Groningen wist dat ik een man ben en schreef mij dan ook aan met " mijnheer Nollen " Bij wensink krijg ik correspondentie met de aanhef " mevrouw Nollen " Bandenhotel en werkplaats werken langs elkaar heen. De een weet niet wat de ander doet. Ik moest 4 nwe zomerbanden, waarvan de oude in opslag zijn. Wordt ik gebeld (er was afgesproken dat sevice beurt, apk en bandenwissel gelijk zouden plaatsvinden) dat de winterbanden ook slecht waren en of die ook vervangen moesten worden. Anders werden ze zo achterin de auto gelegd!! Bij ophalen van de auto werd mij medegedeeld dat er achterstanden zijn en de rekening per email zou worden toegezonden. Op de vraag wat het bedrag was werd er zonder blikken of blozen een bedrag genoemd inclusief onderhoudsbeurt. Dat klopte niet ik heb een servicecontract!! Verder was er de mededeling dat men zich vergist had en de apk pas volgend jaar hoeft plaats t.e vinden. Je ziet servicecontract, bandenmaten en werkplaats weten van elkaar niet wat er geregeld is. Het is een log orgaan. Maar wordt wel door één persoon naar klant gecommuniceerd!!!!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima bezoek en onderhoud en APK netjes geregeld volgens afspraak

Helaas als leenfiets geen elektrische fiets meer voorradig, deze waren al uitgeleent.

goeie service, en vriendelijk

ik ben super tevreden.

Goede services gehad.

Er werd netjes meegedacht mbt tot de beurt van de auto. Een net onderhoudsrapport ontvangen met een inspectiefilmpje. Hierdoor is goed te zien wat er aan de auto mankeerde

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle