Netjes geholpen, duidelijke communicatie

Goed geholpen en duidelijk geïnformeerd over de keuzes. Dit was mijn eerste bezoek aan de ford vestiging in Zwolle en een tip die ik heb is dat het adres van de werkplaats duidelijker in de bevestigingsmail kan worden opgenomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk en snel geholpen, uitstekende service!

Vriendelijk en snel geholpen, uitstekende service!

Geen op of aanmerkingen

Gelukkig was er een parkeerplaats, meer aandacht voor dit punt update van "TomTom" of hoe die mag heten is een drama, begrijp niet waarom dit niet eenvoudiger kan of zelfs automatisch, onbegrijpelijk in deze moderne tijd. ook niet te begrijpen waarom de te rijden route niet wordt aangegeven met eventuele alternatieven zoals TomTom en Apple CarPlay dat doen.

Zie hieronder.

Al meer dan 20 jaren klant, meer dan tevreden, soms jammer dat geen voldoende voorraad aanwezig is.

Voldaan aan verwachting.

Vriendelijk personeel

Duidelijk geïnformeerd door de medewerkers

Welkom

Hartelijke ontvangst, een luisterend oor en oplossingsgericht.

Niets te klagen

Ben op een vriendelijke manier geholpen door uw medewerker bij de servicebeurt. Verder heb ik er niets aan toe te voegen en wacht met plezier op de volgende controlebeurt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Stuipen op het lijf jagen en onduidelijke communicatie

Auto naar de garage voor een beurt. Vooraf gevraagd hoe lang het zou gaan duren. Antwoord maximaal 2 uur zodat mijn vrouw de fiets meegenomen heeft om tijdens de uitvoering van de beurt de stad in te gaan. Wordt ze gebeld dat de remschijven direct vervangen moeten worden. Dat het niet verantwoord meer is en erg gevaarlijk om de weg op te gaan met de auto. Ook werd even verteld dat de beurt de hele dag in beslag zou nemen. En tussen neus en lippen door dat de kosten ca. € 1.500,- gaan bedragen. Auto is altijd in onderhoud bij Wensink geweest. Na overleg besloten de auto op te halen en voor de remschijven een second opinion uit te laten voeren.

Boven verwachting.

Bij ophalen van auto had men door mij aangegeven probleem met achterwiel bevestigd en in overleg met leasemaatschappij opgelost. Voorheen was een 2-de bezoek aan de garage noodzakelijk om de oplossing door te voeren.

Geen verrassingen

Ze bespreken en bekijken mijn vragen / opmerkingen. Benaderde mij telefonisch over de reparaties en de kosten.

Goede service!

Goed meegedacht en servicegericht!

Door drukte lang wachten

Door drukte halve dag later terug gebeld, 1.5 week later aan de beurt, 2 wkn later pas reparatie. Dat met deze hitte, veel onderweg en geen airco is niet prettig.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en vriendelijke mensen aan de balie.

Er werd prima met mij meegedacht. Ben al meer dan 30 jaar onafgebroken Ford rijder en laat mijn auto's altijd door de dealer onderhouden. Kijk momenteel ook wel naar andere merken, omdat ik een stationwagen wil blijven rijden en de Mondeo niet meer gemaakt wordt! Vind het nog steeds een mooie wagen naar twijfel over de aanschaf van een auto die niet meer in productie is. Met vriendelijke groet, W.Schelvis.

Prima en snel geholpen.

Constant melding boordcomputer dat ik naar de garage moet. Kon snel komen. Onbekende foutmelding. De uitlees computer herkende de foutmelding niet. Het probleem komt zo nu en dan weer terug. Ik zou het zeer op prijs stellen als er een definitieve oplossing gevonden zou worden. N.B. Jongstleden december is dit ook al geconstateerd. Ik heb toen het uitlezen betaald. Het verbaast mij dat ik dit weer moest betalen, terwijl de melding bekend was bij Wensink Zwolle en het probleem nog niet is opgelost.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima. De wacht tijd kwam overeen met wat afgesproywas

Het was een APK keuring Dus niet zoveel over te melden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Lange telefonische wachttijd en pas na drie keer contact teruggebeld. Verder adequaat geholpen

Lange telefonische wachttijd en na het derde telefonisch contact pas teruggebeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service: auto opgehaald, beurt uitgevoerd en auto teruggebracht.

De rekening kan duidelijker. De BTW bijtelling onder de gemaakte kosten en niet ergens onderaan de nota. Het totaalbedrag en de BTW graag in de zelfde kolom als de gemaakte kosten. Het is zoeken naar het banknummer. Dat staat in hele kleine en vage lettertjes op het briefpapier voorgedrukt, maar zou bij de betalingsaanwijzingen (factuurnummer en klantnummer) en net zo vet vermeld moeten zijn.

Alles volgens afspraak afgehandeld

Op afgesproken tijd reparatie verricht. Prijsopgave was niet volledig: wel prijs nieuw onderdeel maar niet de plaatsing en bijvullen enz genoemd.

Zonde voor tijt

Ik heb hel duidelijk doorgeven, voor zomervakantie graag alle filters moet vervangen hellas niet geburd, allen olie verversen , ik moet tweede keer naar Zwolle voor diesel en lucht filter zonde voor tijt ook kost mijn tijt , en een week wachten

Waardeloos

Als een auto een 4 de jaars beurt moet hebben volgens ford gegegevens vindt ik het vreemd als je dat uit gaat voeren terwijl er heel weinig mee gereden wordt lijk mijn dat je met de klant in gesprek gaat om te zeggen nou meneer we kijken hem alleen naar en verversen wat nodig is maar niet een 2 de jaarsbeurt uitvoeren wat helemaal niet nodig is

Redelijk

Als je ziet dat een auto weinig kilometer rijdt lijk mijn dat je overleg met persoon als het nodig is ondanks dat ford het voorsteld

Goed, maar niet helemaal

Op basis van een terug roep actie tbv Mach-E een afspraak gemaakt tbv een extra “contactsleutel”. (Ik gebruik eigenlijk altijd de Ford pass app) Op zich prima verlopen, kon er op wachten. En de 2e sleutel werkt. (buiten het kunnen bedienen van de frunk ( dit is nog steeds een gemis dat deze niet middels de app (of fysieke sleutels te ontgrendelen valt. ) Echter, nadien bleek de Ford pass app niet meer te werken. ( door de extra sleutel aanmelding) Behoorlijk zoet geweest om het proberen te herstellen. Uiteindelijk teruggegaan voor hulp. Verkoper kon geen soulaas bieden buiten alle reeds door mij meermaals gedane acties. Voor werkplaatshulp alleen mogelijk om een afspraak te gaan plannen. Door verwezen naar Ford NL. Allerhande telefoontjes/e-mailberichten heen en weer en na veel vijven en zessen het uiteindelijk weer werkend gekregen. Wat een bevalling!

Altijd goed!

Om een plekje te bemachtigen voor de werkplaats bij wensink zwolle heb je een beetje geduld nodig. Eenmaal daar was het probleem waar al meerdere garages ter vergeefs naar hebben gekeken in enkele minuten gevonden en opgelost. Vriendelijk en en vakkundig personeel waarvoor dank!

Toper

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen