Goede service en duidelijke communicatie

Ben zeer tevreden met alles

uitstekende service

prettig bedrijf

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reparatie en APK uitgevoerd. Ik heb alle vertrouwen dat dit goed is gedaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wat lastig parkeren maar verder prima.

Parkeren was lastig door de drukte en aan de buitenzijde van het grote gebouw zou alles wat beter aangegeven kunnen worden. Verder tevreden over de behandeling en uitvoering van het werk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na een urgente melding een bezoek aan de werkplaats gebracht. Er werd direct gekeken wat het probleem was. Alhoewel er niets defect bleek te zijn, moesten jullie er toch tijd insteken om dit te onderzoeken en de melding te verhelpen. En daarvoor hoefde ook nog niets betaald te worden. Nogmaals hartelijk dank voor de top service.!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet echt vriendelijk maar wel prima ik was ook nog niet gewent aan het balie Personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bartjan van Houwelingen heeft mij fantastisch geholpen.

Zie bovenstaande :-)

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Pefecte service en vriendelijk gastvrijheid.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Voldoet helemaal aan de verwachting!

Vrij lang moeten wachten op mijn Ford Puma, maar daar kan niemand echt iets aan doen. De communicatie met Brian van Dijk verliep heel prettig en de aflevering was een feestje!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het rijden in de nieuwe Ford Kuga hybride is heel plezierig

Na een vervelende start bij het in bezit komen van de auto; ik had geen rekening ontvangen en had nog niet betaald en door grenzen binnen de betaalrekening kon de auto pas een dag later worden afgehaald, was de overdracht heel plezierig en werd en alle tijd en aandacht aan ons gegeven. De auto zag en ziet er keurig uit en na de eerste kilometers er met gereden te hebben, zijn we erg tevreden met de aankoop.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik had begin augustus gebeld voor een afspraak voor 1 september. Maar ik kwam bij Wensink Zwolle aan, toen stonden wij niet aangemeld, foutje colcentrum. Maar ze hebben mij heel netjes geholpen en de auto toch nog een kleine beurt gegeven top.

• Reden bezoek N.v.t.

Een tien...

aardige mensen, goede service

Zoals altijd, Top

Goede service en eerlijke prijzen, Vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in de werkplaats

Prima ervaring

Het was even schrikken om 3 dagen voor de vakantie te horen dat een update niet uitgevoerd kon worden vanwege een storing in het systeem van Ford, maar gelukkig kon de update de dag voor de vakantie worden gepland. Het is vol tevredenheid uitgevoerd, en de auto was ook nog mooi schoon. Bedankt voor de prima service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een heel ontspannen bezoek.

Mooi op tijd werd ik vriendelijk ontvangen aan de servicebalie. Terwijl ik aan de chocoladedrank zat zag ik buiten mijn auto langsrijden om de werkplaats in te gaan..Rustig lezend wachtte ik op het moment dat er iemand verscheen om te vertellen dat er iets gevonden was dat moest worden gerepareerd of ik zou moeten wachten op een controleur van de RDW. Niets van dit alles. Een vriendelijke jongedame (ik ben 85 en mag dit dus zeggen) bracht mij de autosleutels met de mededeling dat de c-MAX helemaal goedgekeurd was. Altijd weer een opluchting. KORTOM, EEN PRETTIG BEZOEK. Klein minpuntje: De Stentor was nergens te vinden. Wel een keur aan mooie tijdschriften.

Opgelost waarvoor ik kwam

Meedenken naar een betere oplossing, erg prettig. Vriendelijk. behulpzaam, denkend in uitdagingen ipv in problemen :)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik zou graag een bewijs dat me airco motor is vervangen in de garantie tijd

• Deskundigheid N.v.t.

Correct en top geregeld

Nette ontvangst, goede uitleg, nette aflevering

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service en vriendelijk personeel

Aangename ervaring!

kan niet beter

zeer attente en buitengewoon vriendelijke, professionele verkoper heeft geholpen bij de bestelling en uiteindelijke aflevering van mijn lease auto. Bracht mij regelmatig op de hoogte van de status, erg klantvriendelijk.

het was oke

alleen ik zou gebeld worden als de auto gereed was maar niet gebeurd maar verder was alles oké . met vriendelijke groet P.J.Gillissen

Deze keer lang werk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mensen staan je prima te woord en je wordt hier nog als mens behandeld. Is slechts 1 minpunt, als je belt voor een afspraak of iets anders bel je met 3 nummers en bij alle sta je dan een kwartier in de wacht. Jammer en dat moet toch beter kunnen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In een woord i.p.v. zin geweldig.

Snel en adequaat geholpen chapeau.

Drama

Diverse keren angegeven dat dit niet mijn auto is!!!!

• Reden bezoek N.v.t.

Over Wensink Aangenaam