Service en vriendelijkheid

Ik ben zeer goed geholpen door het personeel, prijzen en extra werkzaamheden werden alvorens overlegd voor het uit te voeren.

Werkzaamheden Terugroepactie volgens afspraak uitgevoerd

Als gevolg van een terugroepactie is er een aantal uren aan de auto gewerkt. Ik vind het jammer dat er geen haal/brengservice bestaat. Nu ik zelf de auto moet brengen en halen kost me dat zo 2 uur van de dag die normaal al heel vol gepland is. Een haal/brengservice zou de waardering voor service kunnen verhogen, ook als er een betaling tegen over zou moeten staan.

goede service

altijd goede service en behandeling

Keurig geholpen volgens afspraak

Per telefoon afspraak gemaakt vervangend vervoer stond klaar en de volgende dag de auto naar een belletje van de garage weer opgehaald.

• Prijs/Kwaliteit

Lampjes zitten zo verborgen in de koplampen dat je het zelf niet ziet hoe je ze vervangen moet en fijn dat ze dan nog meer defecte lampjes ook direct vervangen

Snel en eerlijk geholpen

Kosten vielen mee omdat de verwachte problemen toch mee vielen. Erg prettig geholpen

Correct geholpen

Prettig dat duurdere reparaties telefonisch worden overlegd

• Prijs/Kwaliteit

Op alle fronten zeer tevreden

Een aantal weken geleden in gesprek gekomen over inruil. Naar tevredenheid onderhandeld over een nieuwe Ford Focus. Levering was één groot feest. Wat wil je nog meer?

• Prijs/Kwaliteit

goede service en leuk personeel

Wordt vriendelijk te woord gestaan, vragen worden beantwoord en als ze niet weten wordt het uitgezocht. Lease auto wordt ook met zorg omgegaan.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Geadverteerde prijs is niet de consumenten prijs

Helaas tich weer bijna 1000 euro 'afleverkosten', hoewel bij wet verboden.

Vraag of ik tevreden ben met onderhoudsbeurt van auto die ik nog niet ontvangen heb.

Telefonisch contact over aflevering auto verloopt keurig. Jammer dat een mail over de onderhoudsbeurt wordt verstuurd.

uitstekend

Trouw, behulpzaam,deskundig en voor je direct klaar staan

duur

het vervangen van een lichtschakelaar 500,- Schakelaar zelf was zo'n 100,-. Blijft 400,- over; 3,5/4 uur voor het vervangen van een schakelaar? Bedrading was ook niet afgedekt. Het is wel een beetje toevallig dat de verlichting uitviel op de dag dat ik de auto ophaalde van een andere reparatie. Helaas ook een beroerde ervaring met medewerkers die elkaar tegenspreken.

Snel geholpen

Dimlicht defect binnen 15 Minuten weer weg

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

uitstekende, professionele service

na problemen met mijn airco net zolang gezocht tot de oorzaak was gevonden. De 2e keer heb ik niets hoeven te betalen. Wachten is ook geen probleem; er staan elektrische leenfietsen ter beschikking

Snel geholpen en vriendelijk personeel

Goed en snel geholpen

Had zeer snel een bus nodig, aangezien onze oudste bus niet door de keuring kwam. (Tenzij wij er weer veelgeld aan moesten spenderen). Vrijdags gebeld. Maandags de offerte persoonlijk afgegeven. Donderdag er op was de bus afgeleverd. Zeer goede en snelle service.

Zeer netjes behandeld

Zeer netjes behandeld Erg vriendelijk personeel Duidelijke afspraken

Super auto en top service veel betrokkenheid met klant

Een goede auto , netjes en correct behandeld Snelle aflevering

Goede service duidelijke info over evt extra kosten

Je word van begin (afspraak maken ) tot eind goed geholpen ze bellen je wanneer er extra dingen zijn wat het kost en als auto klaar is krijg je telefoon dat de auto opgehaald kan worden

Snel geholpen. Mooie, moderne zaak. Goede uitleg reparatie. Dealerprijs.

Prima geholpen.

Zeer goede service

Ik wil vooral verkoper Bartjan van Houwelingen bedanken voor zijn fantastische hulp tijdens mijn vakantie en de snelheid waarmee m'n leasecontract toch door kon gaan en de auto 1 dag na mijn vakantie klaar stond. Zeer goede service!

Vriendelijke mensen die me gelijk hielpen met het voorbereiden van de beurt en na komst met de leenfiets had 1 van de werknemers een grap gemaakt dat de fiets gerapeerd moest worden

Goed en vakkundig

Klant vriendelijk kwaliteit voor een betaalbareprijs

keurig, netjes, snel en schoon afgeleverd!

prettig klantcontact. Afspraak maken was al makkelijk, heb ongeveer 1.5 uur gewacht en kon ondertussen gewoon even werken en koffie drinken. Perfecte service!

Over Wensink Aangenaam