Prime service, snelle uitvoering en goed werkbare wachtruimte

Tijdens de update aan onze auto had ik alle ruimte om te werken en koffie te drinken. De tijdsinvestering die vooraf werd ingeschat is ruimschoots gehaald, het ging sneller dan gepland.

Niet best.

Ik ben geschrokken van de ondeskundigheid en desinteresse van de verkoper. Verkoper wist niet waar auto vandaan kwam (het betreft een importauto) en had geen kennis van dit specifieke model (puma st-x). De aflevering was een enorme afknapper, alle velgen van de auto waren aangetast door velgenreiniger die niet was verwijderd. Er moest een monteur bijkomen die een halfuurtje aan het poetsen en polijsten is geweest om alles te fatsoeneren. Of de velgen blijvende schade hebben opgelopen(beschadiging van de coating) zal moeten blijken na de winterperiode. Reactie verkoper: ik heb het niet gezien. Dat wil er bij mij niet in; hij heeft de auto niet geïnspecteerd voor aflevering wat een normale gang van zaken zou moeten zijn. Kortom; een heel vervelende ervaring en geen reclame voor wensink.

Prima geholpen

De dames van de werkplaatsreceptie waren zeer vriendelijk en straalden deskundigheid uit.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, snel weer klaar

Auto gebracht voor onderhoud en bandenwissel, was vlot klaar, en auto was mooi gewassen!

Zeer goede service

Zijn super tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Leuke ontvangst, snelle service.

Fijn dat de terugroepacties zo snel voor elkaar was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vlot aan de beurt op afgesproken tijd

Betrof een najaarsinspectie en een kleine terugroepactie ,alles was binnen een uur klaar.Top...

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede duidelijke afspraak en snelle afhandeling.

Afspraak n.a.v. terugroepacties. Het geheel snel en goed afgehandeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima APK beurt gehad, maar zonde dat je moet betalen voor een leenauto

Exelente service

De aankoop en inruil van mijn auto is uitstekend begeleid en geadviseerd. De verkoopadviseur heeft veel extra ondersteuning en hulp geboden in het gehele proces. Hulde daarvoor, het was prettig zaken doen.

• Reden bezoek N.v.t.

teleurgesteld

Grote rekening en niet alle aangegeven problemen verholpen. Belofte om teruggebeld te worden , wordt niet nagekomen, herhaaldelijk geprobeerd zelf contact met ze op te nemen , tot niet toe nog niet gelukt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima geholpen

Goede ontvangst, koffie en leenfiets is aanwezig. Verder niet veel te vertellen, kwam voor een wintercheck.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne service, alleen was de wijziging van afleverlocatie niet door gegeven.

Fijne communicatie, helaas was de wijziging van afleverlocatie niet door gegeven.. Voor de rest na een telefoontje is de auto netjes en goed afgeleverd! Alleen is de ruitenwisservloeistof niet gevuld...

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede technische service, zoals gewoonlijk en gewend.

Zakelijk gezien zou ik de rekening in het vervolg wat eerder sturen. APK en servicebeurt vond plaats in juni 2022, rekening ontvangen en zelfde dag betaald eind september 2022. Op tijd afrekenen hoort ook bij goede service en zakelijke afhandeling.

Slechte service

Bij aankomst bij de balie stonden een stuk of 5 medewerkers naar een man te kijken achter de eerste balie, er was blijkbaar een probleem, 1 man praten, de rest keek toe. Na een paar minuten zag een meneer mij staan en werd ik geholpen. Of mijn auto kenteken RV 945 V heeft, nee mijn auto heeft kenteken RX 945 X. Meneer kon het niet goed lezen, bril af, toch weer op, een hoop getuur. Geeft niet, alleen lastig voor meneer en er kunnen fouten door ontstaan. Mijn auto zou een onderhoudsbeurt krijgen, zou € 244.00 netto kosten als er verder niets hoefde te gebeuren. Duidelijk nagevraagd bij het maken van de afspraak. Netto, niet bruto. En het zou een uur tot 1.5 uur duren. Na een uur bleek dat er iets gebeuren moest, prima, wat moet dat moet. Om 12.30 uur gingen de medewerkers lunchen, ik zat er al ruim 2 uur en hoorde maar niets van de meneer die mij geholpen had. Iets voor 13.00 uur ging ik na het toilet en liep ik langs het zitje waar 2 vrouwelijke medewerkers en de meneer die mij hielp zaten te lunchen. Ik zag duidelijk aan de vrouwen dat ze verbaasd waren mij te zien. 3 minuten na 13.00 uur stond meneer ineens naast mijn met de autosleutel, de auto was klaar en ik kreeg de rekening thuis. Toen ik vroeg waarom het zo lang geduurd had lag dat aan de werkzaamheden die er gedaan waren en de monteurs waren gaan lunchen. Ik kreeg toch sterk de indruk dat de monteurs al voor het lunchen klaar waren maar dat meneer mij vergeten is of gewoon heeft laten wachten. Geen enkels excuus kon eraf, gewoon de monteurs de schuld geven. Betaal altijd direct mijn rekening maar dat kon ook niet, er was volgens meneer nog niet alles klaar??? zou de rekening gestuurd krijgen. Gevraagd wat het zou kosten, onduidelijk antwoord, bril op, bril af, ongeveer € 650.00, toch iets meer dan € 2.44. Bleek dat toch bruto te zijn, en natuurlijk moet ik de vervangingen aan de auto.betalen. Kreeg ook nog de onderhoudsgegevens van een andere auto mee. Voorgaande jaren was de service prima.

prima service

Deskundig personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ervaring met wensink in het verleden

Op zoek naar een nieuwe ford focus voor wensink gekozen omdat ford wensink in Wijchen mij in het verleden zeer goed geholpen hebben bij pech. Op weg naar Spanje op vrijdagmiddag de egr-klep vervangen. Hierdoor bewust de Groninger dealer overgeslagen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

alles goed geregeld en vlot afgehandeld

zeer tevreden met ontvangst en afhandeling

Teleurstellend

Ik had online afspraak gemaakt tbv onderhoud, terugroepactie en vervangen spatlap. Afspraak ruim van te voren online gemaakt. 1 dag voor de afspraak paniekerig telefoontje, dat ik een afspraak heb staan, maar dat ze natuurlijk niet 1 dag van te voren een ruit kunnen vervangen en tevens dat de spatlap aangevraagd moet worden bij de leasemaatschappij. Daar hadden ze dus al lang tijd voor gehad. Uiteindelijk ruit vervangen en spatlap kwam men op terug. Niets meer van gehoord, net zo min van de velgen na verkoop en de beschadigde rubber bij verkoop. Na jaren Audi te hebben gereden is dit teleurstellend te noemen.

prima. zoals vanouds

zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en netjes afgehandeld.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima service, goed en vriendelijk ontvangen, netjes kunnen wachten, goede koffie ;)

Vanwege terugroepactie kort bezoek aan werkplaats!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik rij al ca 45 jaar Ford allemaal gekocht bij Wensink voorheen Sietsma.

snelle afhandeling probleem auto

goede en correct geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig ontvangen en goed tevoren geinformeerd.

Aardige receptionist die mij tevoren op de hoogte stelde van de kosten van de 30.000-km beurt voor mijn auto. Dat de auto als service van binnen gestofzuigd en van buiten gewassen was, is een prettige bijkomstigheid.

Over Wensink Aangenaam