Tijdens de update aan onze auto had ik alle ruimte om te werken en koffie te drinken. De tijdsinvestering die vooraf werd ingeschat is ruimschoots gehaald, het ging sneller dan gepland.
Bedrijfsnaam | Thuis |
Ik ben geschrokken van de ondeskundigheid en desinteresse van de verkoper. Verkoper wist niet waar auto vandaan kwam (het betreft een importauto) en had geen kennis van dit specifieke model (puma st-x). De aflevering was een enorme afknapper, alle velgen van de auto waren aangetast door velgenreiniger die niet was verwijderd. Er moest een monteur bijkomen die een halfuurtje aan het poetsen en polijsten is geweest om alles te fatsoeneren. Of de velgen blijvende schade hebben opgelopen(beschadiging van de coating) zal moeten blijken na de winterperiode. Reactie verkoper: ik heb het niet gezien. Dat wil er bij mij niet in; hij heeft de auto niet geïnspecteerd voor aflevering wat een normale gang van zaken zou moeten zijn. Kortom; een heel vervelende ervaring en geen reclame voor wensink.
De dames van de werkplaatsreceptie waren zeer vriendelijk en straalden deskundigheid uit.
Auto gebracht voor onderhoud en bandenwissel, was vlot klaar, en auto was mooi gewassen!
Zijn super tevreden
Fijn dat de terugroepacties zo snel voor elkaar was.
Betrof een najaarsinspectie en een kleine terugroepactie ,alles was binnen een uur klaar.Top...
Afspraak n.a.v. terugroepacties. Het geheel snel en goed afgehandeld.
-
De aankoop en inruil van mijn auto is uitstekend begeleid en geadviseerd. De verkoopadviseur heeft veel extra ondersteuning en hulp geboden in het gehele proces. Hulde daarvoor, het was prettig zaken doen.
Grote rekening en niet alle aangegeven problemen verholpen. Belofte om teruggebeld te worden , wordt niet nagekomen, herhaaldelijk geprobeerd zelf contact met ze op te nemen , tot niet toe nog niet gelukt
Bedrijfsnaam | Ruithorst vof |
Goede ontvangst, koffie en leenfiets is aanwezig. Verder niet veel te vertellen, kwam voor een wintercheck.
Fijne communicatie, helaas was de wijziging van afleverlocatie niet door gegeven.. Voor de rest na een telefoontje is de auto netjes en goed afgeleverd! Alleen is de ruitenwisservloeistof niet gevuld...
Bedrijfsnaam | Molhoek-CCT/Strukton |
Zakelijk gezien zou ik de rekening in het vervolg wat eerder sturen. APK en servicebeurt vond plaats in juni 2022, rekening ontvangen en zelfde dag betaald eind september 2022. Op tijd afrekenen hoort ook bij goede service en zakelijke afhandeling.
Bij aankomst bij de balie stonden een stuk of 5 medewerkers naar een man te kijken achter de eerste balie, er was blijkbaar een probleem, 1 man praten, de rest keek toe. Na een paar minuten zag een meneer mij staan en werd ik geholpen. Of mijn auto kenteken RV 945 V heeft, nee mijn auto heeft kenteken RX 945 X. Meneer kon het niet goed lezen, bril af, toch weer op, een hoop getuur. Geeft niet, alleen lastig voor meneer en er kunnen fouten door ontstaan. Mijn auto zou een onderhoudsbeurt krijgen, zou € 244.00 netto kosten als er verder niets hoefde te gebeuren. Duidelijk nagevraagd bij het maken van de afspraak. Netto, niet bruto. En het zou een uur tot 1.5 uur duren. Na een uur bleek dat er iets gebeuren moest, prima, wat moet dat moet. Om 12.30 uur gingen de medewerkers lunchen, ik zat er al ruim 2 uur en hoorde maar niets van de meneer die mij geholpen had. Iets voor 13.00 uur ging ik na het toilet en liep ik langs het zitje waar 2 vrouwelijke medewerkers en de meneer die mij hielp zaten te lunchen. Ik zag duidelijk aan de vrouwen dat ze verbaasd waren mij te zien. 3 minuten na 13.00 uur stond meneer ineens naast mijn met de autosleutel, de auto was klaar en ik kreeg de rekening thuis. Toen ik vroeg waarom het zo lang geduurd had lag dat aan de werkzaamheden die er gedaan waren en de monteurs waren gaan lunchen. Ik kreeg toch sterk de indruk dat de monteurs al voor het lunchen klaar waren maar dat meneer mij vergeten is of gewoon heeft laten wachten. Geen enkels excuus kon eraf, gewoon de monteurs de schuld geven. Betaal altijd direct mijn rekening maar dat kon ook niet, er was volgens meneer nog niet alles klaar??? zou de rekening gestuurd krijgen. Gevraagd wat het zou kosten, onduidelijk antwoord, bril op, bril af, ongeveer € 650.00, toch iets meer dan € 2.44. Bleek dat toch bruto te zijn, en natuurlijk moet ik de vervangingen aan de auto.betalen. Kreeg ook nog de onderhoudsgegevens van een andere auto mee. Voorgaande jaren was de service prima.
Deskundig personeel
Bedrijfsnaam | IJB Groep |
Op zoek naar een nieuwe ford focus voor wensink gekozen omdat ford wensink in Wijchen mij in het verleden zeer goed geholpen hebben bij pech. Op weg naar Spanje op vrijdagmiddag de egr-klep vervangen. Hierdoor bewust de Groninger dealer overgeslagen.
zeer tevreden met ontvangst en afhandeling
Bedrijfsnaam | fuhri snethlage |
Ik had online afspraak gemaakt tbv onderhoud, terugroepactie en vervangen spatlap. Afspraak ruim van te voren online gemaakt. 1 dag voor de afspraak paniekerig telefoontje, dat ik een afspraak heb staan, maar dat ze natuurlijk niet 1 dag van te voren een ruit kunnen vervangen en tevens dat de spatlap aangevraagd moet worden bij de leasemaatschappij. Daar hadden ze dus al lang tijd voor gehad. Uiteindelijk ruit vervangen en spatlap kwam men op terug. Niets meer van gehoord, net zo min van de velgen na verkoop en de beschadigde rubber bij verkoop. Na jaren Audi te hebben gereden is dit teleurstellend te noemen.
Bedrijfsnaam | Alphabet |
zie boven
Goed en netjes afgehandeld.
Bedrijfsnaam | Bureauruimtewerk |
Vanwege terugroepactie kort bezoek aan werkplaats!
Bedrijfsnaam | Motrac |
Ik rij al ca 45 jaar Ford allemaal gekocht bij Wensink voorheen Sietsma.
goede en correct geholpen
Aardige receptionist die mij tevoren op de hoogte stelde van de kosten van de 30.000-km beurt voor mijn auto. Dat de auto als service van binnen gestofzuigd en van buiten gewassen was, is een prettige bijkomstigheid.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.