Na 4 bezoeken voor dezelfde garantie reparatie weet ik nog steeds niet wat er in mijn auto veranderd is. Bij het afhalen van mijn auto is de info erg summier. Bij het doorvragen krijg ik helaas info die niet klopt, afwijkt van de vorige keer of waar ik niks aan heb.
Er zit een brommend geluid in de auto bij een constante snelheid van ongeveer 8o km per/uur. En een motortoerental van ongeveer 1750 toeren/min.
Bedrijfsnaam | Poelstra |
Vriendelijke ontvangst, kon gelijk een proefrit maken. En werd goed geholpen met eventuele vragen, en zaken over de auto. Ik ben heel tevreden met de auto
Ben al jaren klant
In tegenstelling tot andere reviews op internet, heb ik geen slechte ervaring met Wensink Ford, cq verkoper Marcel. Prettig geholpen, denkt mee en komt zelf ook met oplossingen/suggesties. Afspraken werden tot op heden netjes nagekomen. Zij kunnen ook geen ijzer met de handen breken! Wat kan, kan en wat niet kan, kan niet. Dat zeggen ze ook direct en daar hou ik van: recht door zee. Alles bij elkaar voor mij mede de reden om er een auto te kopen. Dus erg tevreden over Wensink Zwolle!
De onderhoudsbeurt is netjes uitgevoerd, de beschermkap van de achterklep is in tweede instantie ook goed gemonteerd.
Goede ontvangst, informatie en aflevering. Inruilprijs ‘oude’ auto viel tegen; hiervoor eigen adres gezocht. Eerste kilometers van mooie Puma zijn veelbelovend. Vooral hoge instap, wegligging en souplesse van (de wat brommende) motor vallen op.
Bij wensink een auto gekocht. Nooit meer wat een oplichters. Motor blijkt opgevoerd en geeft nu allemaal storingsmeldingen. Onderhoud waarvan ze zeiden dat was uitgevoerd bleek ook niet uitgevoerd. Contact gehad met de directie en CEO en geven alles ruiterlijk toe maar financieel vergoeden ho maar. Een gewaarschuwd consument telt voor 2 koop bij Wensink niks als je geen miskoop wil.
We zijn zeer tevreden over onze aankoop van een fantastische Ford kuga Vignale Verkoper Marcel heeft ons uitstekend geholpen met het vinden van onze droom auto
Persoonlijke behandeling door de verkoper
Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.
Het is zeer moeilijk om via telefoon contact te krijgen met 1 van de medewerkers van Ford Zwolle. Als ik word doorverbonden is er meestal niemand bereikbaar bij de receptie van Zwolle. Of ik word in de wacht gezet en na 20 minuten heeft nog niemand opgenomen. Tevens heb ik nu een rekening gekregen voor de reparatie, terwijl ik al betaald heb op de vestiging toen ik mijn auto kwam ophalen. De dames bij de receptie waren er die dag niet met hun gedachten bij. Gaven mij bijv een sleutel mee van een oude bus, terwijl ik mijn autosleutels al had terug gekregen. De afgelopen 10 jaar hebben de monteurs fijn werk geleverd. Ook nu liet de monteur zien waar het probleem zat met de kapotte koplamp. De afgelopen 2 jaar ben ik ontevreden over de bereikbaarheid en klantenservice van de receptie van Ford Zwolle.
Ik vond de verkoper nog wat onervaren en ook in de afhandeling van de verkoop kan beter. Wel een aanbeveling, maar wel met tips
Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.
Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.
Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.
Ik moest achter veel dingen aan gaan. Er is afgesproken dat de offerte etc gemaild worden. Dit werd helaas niet gedaan. Daar moest ik zelf achteraan. Ook bij oplevering van de auto was er ineens maar 1 sleutel. Nadat we hier een opmerking over maakte kon er een tweede sleutel worden bijgemaakt. Ook de afgesproken deukje was niet gemaakt. Bij de aflevering werd alleen gezegd dat komt wel goed. Hiervoor moesten we apart voor terug nadat we hier ook zelf weer voor achteraan moesten bellen. Het zit misschien in kleine dingen, maar levert wel irritatie op. Op de vraag hieronder of ik jullie zou aanbevelen. Dat kan wel, maar ik zou wel tips geven waarop iemand op letten.
Fijn en prettig geholpen.
Afspraak voor een terugroepactie. Gebeld dat ik al een terugroepactie had laten uitvoeren, echter dit was volgens Wensink een andere. Eenmaal aangekomen bleek toch dat de actie al was uitgevoerd, dus voor niets gekomen!
Bedrijfsnaam | Van Wijnen Lelystad B.V. |
Geen problemen, goed, snel.
Een goede en duidelijke ontvangst. Ben goed geholpen. Ook mijn vraag hoe ik iets in de boordcomputer instel, werd snel ter plaatse met een monteur aan mij uitgelegd in mijn auto. En ik was aangenaam verrast dat mijn auto, zowel van binnen als van buiten was schoongemaakt, helemaal top.
Bedrijfsnaam | Smeets bma (gedetacheerd via STAR - zie mailadres STAR onderstaand) |
bepaald niet spannend; winter- naar zomerbanden. Gewoon ff op wachten met bakkie koffie
Bedrijfsnaam | TSV Groep BV |
Zowel persoonlijk, als via de mail netjes en goed geholpen
Bedrijfsnaam | Schuit montage / afbouw en klusbedr. |
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Monteur en dames meldde mij dat de voor banden aan vernieuwing toe zijn. Ik reageerde verbaasd want bij de kleine 60.000 km gereden te hebben zouden deze nu al weer voor de tweede keer vernieuwd moeten worden. Ik vind dit wel erg snel allemaal. Het heeft geen haast want er zit nog ruim 3 mm op heb ik begrepen. Als ik kijk naar de onkosten van de laatste jaren-tijd in verhouding met de aantal gereden km erg hoog. Fijne auto maar hoog in de onderhoudskosten jammer.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.