Eerst indruk is goed

We rijden nu een week met de auto en de bestuurder is zeer tevreden.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Uitstekend geholpen

Ik kwam voor een ruitenwisserblad vernieuwen, maar er bleek ook een terugroepactie voor de auto te zijn, die is ook gelijk uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet op de hoogte van factuur

Even bij wensink langsgekomen om te kijken wat voor probleem mijn auto had. Na lang wachten kreeg sleutels terug en dacht dat ik weg kon, maar werdt opgehouden door medewerker en moest uiteindelijk 39 euro betalen zonder van tevoren gezegd te hebben. Alleen voor nakijken kostte mij dit al 39 euro zonder afgesproken te hebben dat ik van tevoren weet. Slecht bedrijf, vorige keer al bedonderd om een klein stom lampje wat mij toen al met apk 150 euro bijna kostte. Van tevoren beter communiceren waar de klant ook van moet weten. Klant is koning je kan dit niet maken om je klant na afloop iets te gaan betalen waarvan je niks afweet en alleen nakijken was zonder een element aan toe te voegen. Wensink tokkelt veel geld van je zonder dat je het weet. Klant is en blijft Koning.

• Reden bezoek N.v.t.

Een aantal keer telefonisch contact gehad voor de levering van mijn auto, ik ben telkens duidelijk en netjes te woord gestaan. Op de dag van aflevering is de auto vanuit Zwolle naar Breda gebracht en netjes en prima overgedragen.

• Reden bezoek N.v.t.

Ze doen hun best

1e ervaring is dat het erg volgens een exacte/precieze planning gaat, dat past niet echt bij ons gezien we niet naast de deur wonen. Blijkt nota bene na lang wachten ook nog dat het onderdeel niet binnen is. Dit had natuurlijk, voordat de klant komt, getackeld moeten worden door de afspraak af te zeggen. Wellicht een pech gevalletje voor me dus wil t niet te zwaar maken. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden goed uitgevoerd.

wel goed

Aangezien het de inspuiting een probleem is bij de transits had ik wel verwacht dat e.a. op voorraad zou zijn. nu 2 dagen bus niet kunnen gebruiken

Service

Raam-mechanische kapot aangemeld een week later gemaakt. Dit is netjes opgelost. Over het door Ford onoplosbare probleem van het constant regenereren zijn wij niet tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De terugroepactie werd snel en professioneel uitgevoerd.

Super service elke keer

Auto was zelfs gewassen en stofgezogen. Marco van de balie is enorm servicegericht en altijd vrolijk.

Helemaal goed

Deskundig en vlot geholpen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Keurige levering gezien de Corona maatregelen

Ik ben uitstekend geholpen door Danny Steffens. Het was spannend wat de levertijd betrof ivm productie in Valencia en Corona, maar met een week of 2 vertraging, toch de auto keurig geleverd gekregen!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

1e keer in Zwolle na sluiting vestiging Kampen. Goed geholpen door vriendelijk personeel. Beurt auto lijkt ook ok.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De storing werd in eerste instantie niet direct opgelost. Er werd meegedacht en binnen 2 dagen opgelost met een gratis leenauto. Super service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Garantie geval kon niet gelijk verholpen worden vervangende auto meegekregen en volgende dag klaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Personeel was niet op de hoogte van vorige bezoek en niet op de hoogte van afspraak met collega 3dagen ervoor, verder prima!

Netjes

Volgens afspraak uitgevoerd.

direct en goed geholpen

mij werd er op gewezen dat het defect nog in de garantieperiode viel! Vlot geholpen, eerst noodoplossing, onderdeel besteld en enkele dagen later aangebracht. Jammer dat onderdeel niet voorradig was.

Uitstekende ervaring

Goede ervaring

Goed begeleiding koop al vele jaren een ford.

Snel en vriendelijk geholpen

Ivm terugroepactie langs geweest, snel geholpen met uitleg waarom er even gekeken moest worden. Werd daar over zelf door Wensink gebeld

Brandstof bij motorolie

Update voor motor olie,geschrokken dat er brandstof bij de motorolie komt en daar door de olie veel vaker ververst moet worden anders ontstaat er motor schade .Wat een raar verhaal en dat bij een nieuwe auto, is dit de volgende blunder van de Transit.Ik vraag uw uitleg over deze kwestie .Graag uw antwoord.

Een goede service!

Heel fijn geholpen

Heel goeden laagdrempelig geholpen, vooraf niet verwacht.

• Service N.v.t.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Super geholpen en alles naar wens

Super goede service van begin tot afleveren van de auto! Bedankt!

Over Wensink Aangenaam