Banden wissel duurt veel te lang

Banden wissel duurt veel te lang

Snel en vakkundig geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Gewoon goed!

1 e indruk is goed

1 e keer dat we zaken doen dus lastig te beoordelen.

• Deskundigheid N.v.t.

Vertrouwde prettige service

Auto zag er weer prima uit!

Goed geholpen

Snel geholpen op een nette manier. De auto ziet er weer goed uit.

.top

Makkelijk online een afspraak gemaakt, Geinformeerd over meerwerk Op tijd en gewassen weer klaar!

top!

snel geholpen!

• Deskundigheid N.v.t.

Helpende hand

Maandag op weg naar Assen opeens de melding lage bandenspanning. Mijn Ford bracht me bij de Ford Garage Wensink. Daar werd ik meteen geholpen. Top! Heren bedankt.

Fijn bedrijf

Keurig volgens afspraak

Alles is keurig volgens afspraak geregeld en uitgevoerd.

Slecht

Dit wordt onze auto, is nog niet in ons bezit hoe kan ik dan in de garage komen met de auto.

Snelle service

Mijn nieuwe FordFocus gaf in boordcomputer melding mbt storing in noodoproepsysteem en dat onderhoud zsm moest plaatsvinden. Bij 1e bezoek probeerde receptionist oorzaak te achterhalen ondanks dat melding en het noodoproepsysteem voor hemzelf onbekend waren. Hij kon probleem niet oplossen. Nadat melding vaker terugkwam in display opnieuw bij receptie werkplaats. Er was toevallig nog een nieuwe Focus met dezelfde melding gekomen. Samen met receptionist tot slotsom gekomen dat oorzaak in software gezocht moest worden en werd monteur ingezet. Monteur verrichte in minder dan half uur update software waarna de hinderlijke melding niet meer verscheen. De garantieregeling werd toegepast, waardoor buiten het tijdsverlies van 2 garagebezoeken er voor mij geen kosten waren.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer slechte ervaring bij afleveringsbeurt die niet is gedaan.

Normale gang van zaken bij 1 jaar oude oude dat er een afleveringsbeurt wordt gegeven zoals beloofd. Helaas: geen was bonnen, kofferbak was geheel leeg, dus ook helemaal niks qua veiligheid te vinden, dus geen beurt gehad, gelukkig kwam ik naderhand daar achter. Dus zeer ontevreden.

Iedereen zeer attent.

Alles is naar tevredenheid uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Transparant, Professioneel advies en kwalitatief goed werk

Bij de uitvoering van de 30.000 / 2 jaar beur werd op transparante en professionele wijze advies gegeven inzake de werkzaamheden aan de auto. Ook werd direct aangegeven wat hiervan de kosten waren en was men flexibel om evt kleine werkzaamheden aan de klant over te laten. De werkzaamheden zijn op professionele wijze uitgevoerd terwijl je op de auto kon wachten onder het genot van voldoende koffie in een prettige omgeving.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service bij en terug haal actie

Bij de terug haal actie moest een kabel naar de accu vervangen worden. Hiervoor was een half uur ingepland. Echter na een kwartier was de reparatie al uitgevoerd. Verder prima ontvangst

• Prijs/Kwaliteit

prima service en snel geholpen

Aardige mensen en snelle service. Wellicht 1 0f 2 kleine tafeltjes met stopcontact om te kunnen werken met pc.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afpraak, niet te lang wachten, redelijke prijs

APK op de volgende dag al mogelijk

Service en vriendelijkheid

Ik ben zeer goed geholpen door het personeel, prijzen en extra werkzaamheden werden alvorens overlegd voor het uit te voeren.

Werkzaamheden Terugroepactie volgens afspraak uitgevoerd

Als gevolg van een terugroepactie is er een aantal uren aan de auto gewerkt. Ik vind het jammer dat er geen haal/brengservice bestaat. Nu ik zelf de auto moet brengen en halen kost me dat zo 2 uur van de dag die normaal al heel vol gepland is. Een haal/brengservice zou de waardering voor service kunnen verhogen, ook als er een betaling tegen over zou moeten staan.

goede service

altijd goede service en behandeling

Keurig geholpen volgens afspraak

Per telefoon afspraak gemaakt vervangend vervoer stond klaar en de volgende dag de auto naar een belletje van de garage weer opgehaald.

• Prijs/Kwaliteit

Lampjes zitten zo verborgen in de koplampen dat je het zelf niet ziet hoe je ze vervangen moet en fijn dat ze dan nog meer defecte lampjes ook direct vervangen

Over Wensink Aangenaam