keurig, coulant,goede service

keurig, coulant, goede service

Vrij goed

Ik vind alleen dat er veel verloop is in het personeel. Zoals bij de afdeling verkoop als ook bij de balies van de werk plaats voor afspraken. Mis de vertrouwde gezichten jammer.

Heb goede ervaring met serviceverlening in Ford-garage in Zwolle. Gemakkelijke manier van afspraak maken en correcte afwerking van servicebeurt.

Ik ben al 20 jaar een tevreden klant.

Onderhoud en reparaties worden uitstekend uitgevoerd en ik wordt altijd vriendelijk geholpen. Als extra service na een onderhoudsbeurt wordt de auto gewassen en gestofzuigd, Top. Tip voor de volgende keer ; als de auto wordt gewassen neem dan ook de moeite om de velgen helemaal schoon te maken en als je stofzuigt zuig dan ook onder de matten en neem ook de kofferbakruimte mee. Dan is het helemaal af en wordt de score bij mijn volgende bezoek een 10!

Goede afspraak en netjes geholpen

Voor een grote onderhoudsbeurt geweest. Alles netjes gedaan en prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemakkelijk telefonisch een afspraak gemaakt en ik werd netjes gebeld over extra werkzaamheden die verricht zouden moeten worden en meteen de prijsopgave gekregen. Alle werkzaamheden laten verrichten. Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd goede communicatie over eventuele werkzaamheden. Er wordt duidelijk advies gegeven over noodzakelijke en optionele (preventieve) reparaties of vervanging. Heldere uitleg van de factuur en nog nooit ongevraagde zaken tegengekomen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een bandenwissel, welke volgens de telefoniste een uurtje zou duren, uiteindelijk 2 uur mee bezig geweest

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke en vakbekwame behandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geholpen alleen wordt de tijd elke keer totaal verkeerd ingeschat. Het duurt nog 30 min voordat het klaar is. En dan ben ik zo weer 1.5 uur verder. Het inschatten van de reparaties kan in mijn ogen stukken beter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijke werkplaatsreceptie en klantenservice. \r\nGeen ongevraagde reparaties, maar alles in overleg en staan ook open voor niet originele Ford onderdelen (kostenbesparend). \r\nLeveren kwaliteit en geen-gezeur garantie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar aanleiding van een aangeboden occasion telefonisch contact geprobeerd op te nemen, maar de telefoniste kon de verkoopafdeling niet bereiken. Terugbelverzoek achtergelaten, echter nooit teruggebeld (nu een week geleden). Vervolgens via de chat geïnformeerd over de occasion, te horen gekregen dat deze nog te koop was, afspraak ingepland voor een halfuur later. Op het moment van de afspraak, was de verkoper echter niet op de hoogte van de afspraak en bleek de occasion al een aantal uren verkocht te zijn. De communicatie laat dus te wensen over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima de vervangende auto stond klaar en de beurt was mooi optijd afgelopen zodat de auto weer opgehaald kon worden. Hij was ook nog netjes gewassen dus alle lof voor Wensink Zwolle

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Men wordt netjes geholpen, wachten is heen straf, de koffie staat klaar. Bij een beurt is er een leen e-bike beschikbaar. Wanneer er extra werkzaamheden zijn wordt dit keurig aan de klant voorgelegd, netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

Over Wensink Zwolle Ford

Filter op Taal