Naar wens

Betrouwbaar

Altijd keurig geholpem goede service.

goede service,s

ik kon de auto al eerder brengen

Snelle service

Op kort termijn kan de grote beurt van de auto plaatsvinden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd vriendelijk personeel en uitstekende service

Zonder afspraak even bij de garage langs om een kapotte koplamp te vervangen. Er wordt direct plaats en tijd vrijgemaakt om te helpen. Zo gepiept.

snelle service!

onze Ford S-Max moest apk gekeurd worden, maar was het vergeten om een afspraak te maken, dus ik kwam bij Wensink in Winschoten om te vragen of er tijd was, toen zei de chef dat het direct wel mocht, dat vond nog eens goeie service!!!!!!!!!!

tevreden

alles prima geregeld. Jammer is dat er geen leenauto's ter beschikking staan. In coronatijd kan je namelijk ook niet even gaan winkelen ondertussen, omdat de winkels meest dicht zijn. Verder alles top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd alles top in Winschoten, klaar terwijl je wacht !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden, monteur LB heeft weer zeer goed werk geleverd.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima geholpen, goede service en goede afhandeling reserveringsvraag

Goed geholpen in een rustige ambiance. Antwoord op mijn vragen. Geen wachttijd, Bijzonder attent was het antwoord dat ik op de avond na plaatsing van de reservering kreeg op de vraag haar de duur van de winterbeurt, zodat ik af kon zien van een leenfiets.

• Deskundigheid N.v.t.

dik tevreden

Al jaren "loop" ik bij jullie en dat zal ik ook nog lang blijven doen. dik tevreden

• Reden bezoek N.v.t.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Wij worden altijd prima en vlot geholpen.

Alles conform afspraak

Werd volgens afspraak gelijk geholpen. Prima corona maatregelen. Goede plek om te wachten en gelijk voorzien van koffie.

Zoals gebruikelijk adequaat geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

redelijk, er waren wat slordigheden

De banden zijn verwisseld van zomer naar winter. Bij controle van mijn banden (thuis ) bleek dat er te weinig lucht in zat ( 2.0 bar) .Heb ze zelf weer op de goede spanning gebracht ( 2.5 ). Ze hebben er ook een ander slotbout op gezet waarom weet ik niet. Dit heb ik gevraagd aan de receptie deze kon mijn vraag niet beantwoorden. Moest maar langskomen, waar het precies om ging. Was wel op tijd klaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kon direct met mijn storing terecht

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dubbel gevoel, maar geen 10 deze keer omdat..... .

We hebben 2 auto’s bij Wensink in Winschoten in onderhoud en vinden de service altijd prima. Bij de laatste beurt keken we wel op van het feit dat de remvloeistof vervangen moest worden, maar dat de kwaliteit ervan niet was getest. Omdat de richtlijn van Ford voorschrijft dat je de vloeistof om de 2 jaar moet vervangen, wordt er dus niet gemeten en dat is vreemd. We zijn geen dikke ecoridders en kniesoren, maar vinden wel dat je de kwaliteit van de remolie eerst moet checken voordat je meldt dat die vervangen moet worden en dat omdat dat goed is voor het milieu en het de klant geld kan besparen. Bovendien geef je de klant de kans te kiezen en dat ging hier achteraf ook nog totaal anders. De uitslag van de toch uitgevoerde meting werd niet met ons gecommuniceerd omdat die aangaf dat de kwaliteit matig was en dus is men ervan uitgegaan dat wij sowieso geen wissel wilden. Bij twijfel nemen wij echter altijd het zekere voor het onzekere, net als bij de banden vorig jaar toen ze nog dik 2,5 mm profiel hadden. N.b.: Banden worden toch ook gemeten voordat je de klant belt met de opmerking dat ze eraan toe zijn! De beoordeling voor service valt daardoor ook heel slecht uit en dat is jammer omdat dit eigenlijk een zeer goede werkplaats is in Winschoten. Tevens willen we nog opmerken dat dit soort zaken kunnen leiden tot het ongemerkt beëindigen van de relatie en daarnaast kan er in de vrienden- en bekendenkring negatief over gepraat worden. Wij zullen dat allemaal nalaten, maar zijn ook best benieuwd naar een officiële reactie van Wensink in deze.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vertrouwd adres voor onderhoud van onze auto.

Sinds jaar en dag heb ik mijn auto bij Ford Wensink in Winschoten in onderhoud. Vertrouwd adres, maar is wel belangrijk voor gevoel van veiligheid en zekerheid. Aardige mensen en denken mee als er iets is. We rijden 1 keer per jaar naar Frankrijk voor onze vakantie en rijden dan ongeveer 4000 km heen en terug. Goed onderhoud, Ford Assistance en weten dat je auto goed is nagekeken en onderhouden vormen de basis van veilig rijden in ons land, maar nog meer op vakantie. Gelukkig nog nooit gebruik hoeven te maken van de Assistance, maar geeft wel een goed gevoel: als je pech hebt kun je bellen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede hulp en uitleg geboden!

Zie boven!

Altijd vakwerk door Jakob Gernaat

Veel kennis van zaken en communicatief.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede service en kundig vriendelijk personeel

altijd direct bereid om te helpen en deskundige begeleiding bij probleem oplossen

goede service

vriendelijk personeel.