Snelle service

Alles volgens afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Kon een leenauto meenemen, ook nog wel een hele jonge Ford! Het enige jammere was dat de rekening toch vijftig euro duurder was bij afrekening. Ik had gevraagd om prijs voor distributieriem plus waterpomp maar kwamen blijkbaar later nog kosten overheen o.a. ruitewisservloeistof en koelvloeistof.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals bekend alles weer prima verlopen.

Ik rijd niet voor niets een Ford Kuga. Prima en mooie auto. Weet dat ik de Ford-garage dicht bij huis heb. Aardige mensen, vriendelijk en voel met altijd klant/gast. Ik heb nog nooit iets negatiefs of bijzonders meegemaakt. Mijn vertrouwen is groot in Ford en in mijn Ford Wensink-garage in Winschoten.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ontvangst en behandeling.

Professioneel advies en duidelijke uitleg over te verrichten reparatie en tijdsduur.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Super service

Weer erg vriendelijk en accuraat geholpen, probleem verholpen

Tot nu prima

Na jarenlange service, geen klachten. Hopelijk blijft dat nog jaren zo.

Goed.

Heel erg goed, zeer klantvriendelijk!

Vlot en goed geholpen.

Prettig dat je ook even mee mag kijken onder de auto!!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Prettige omgang met mijn vaste monteur Minder is dat er nog geen kaartupdate van de navigatie aanwezig is na vier jaar. Graag hier betere info over

• Prijs/Kwaliteit

Ben de zelfde dag nog geholpen. Super de luxe.

prettig

prettig

In één woord:"Geweldig".

Mijn ervaring:"Zie hier boven".

Prettige kundige medewerkers

Vriendelijk, prettige wachtruimte, goede koffie voorziening, Duidelijke communicatie met receptie medewerkers

Zeer tevreden klant.

Keurig een mail ontvangen voor de APK Online de afspraak gemaakt, simpel en eenvoudig. 2 dagen later rolde hij zo weer door de AKP, zelfs een steekproef. Keurig optijd gebeld dat de auto weer klaar stond! Super Mvg, een zeer tevreden Klant!

uit de kunst

Je wordt door de jongens van de receptie uiterst correct begroet en ook en gevraagd of je iets wilt gebruiken (koffie of thee) en wat ik het allermooiste vind is, als de auto klaar is, ze even naar de wasstraat in de buurt rijden om daar je auto schoon gewassen terug te geven. Nee ik ben uiterst tevreden over locatie Winschoten

Prima monteurs

tot alles bereide monteurs

De reperatie van de koppeling van mijn Ford bus is heel erg goed gedaan.

Het enige wat ik jammer vond is dat er geen Transit bus ter vervanging was. Nu moest ik een ander vragen mij te helpen omdat ik met de Connect niet voldoende ruimte had. Dit had ik ook tijdig aangegeven bij de receptie.

Prima service en prettige afhandeling

Goede en prima service! Sochtends vroeg en tot 19.45 open

Goed geholpen

Had ook schade wordt nog geregeld

redelijk

Ik maak ruim van tevoren een afspraak dat ik de auto graag om 8.00 uur breng en om 12.00 weer ophaal. Zodoende hoef ik geen vervangend vervoer. En dit alleen voor een klein beurt en APK. Als ik dan om 11.55 gebeld wordt dat de auto niet klaar is wordt ik daar niet heel blij van.

Een klantvriendelijk garage die attent voor je klaar staat

Na een vakantiereparatie in het buitenland, was ik onzeker geworden voor wat betreft de veiligheid van mijn auto. Bij garage Wensink begrepen ze dat en kon direct dezelfde week nog terecht voor een controlebeurt.

De uitvoering van de zomerinspectie was uitstekend

de afspraak werd op tijd en snel uitgevoerd, helaas was de afspraak die ik eerder maakte voor deze inspectie via internet niet doorgekomen en kwam ik voor niets bij de garage aan en kon ik weer vertrekken.

Altijd goed en servicegericht

geen opmerkingen, maar heb rekening ook nog niet gezien (knipoog)

Prima geholpen

Prima service, goede klantvriendelijkheid.

Over Wensink Aangenaam