Goed.

Servicebeurt neem ik aan goed uitgevoerd. Auto niet gewassen, wat anders wel gedaan werd. Is dit misschien veranderd?

• Deskundigheid N.v.t.

Geen enkele klacht/opmerking

Zeer vriendelijk ontvangen!

Snel en goed

Probleem met mijn auto is snel en goed opgelost.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Super, gelijk geholpen.

Had probleem met gebonk als ik over verkeersdrempels reed. Hadden gelijk tijd om even een proefrit er mee te rijden. Ook binnen drie dagen om afspraak te maken. Probleem was stabilisator stang. Inmiddels netjes opgelost.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

heel goed

gewoon goed

klantvriendelijk

Ervaring is meer als prettig en zeer klantvriendelijk

zeer tevreden, geen klachten

kundig en vriendelijk personeel, ik ben een tevreden klant.

perfect ontzorgt van A tot Z

Duidelijk en actief, er word naar de klant geluisterd om samen tot een goede type en uitvoering te komen, er word meegedacht. Afspraken en verwachtingen van beide zijde,s duidelijk. Aflevering keurig een op een met elke werknemer en zijn auto. Ik hoop u zo voldoende te hebben informeert. M.v.g. Erik lokken (een zeer tevreden klant)

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Correct, uitnodigend, aangenaam, bekwaam

Plezierig ontvangen, correct behandeld, compliment voor wp-chef Ab Evers

Prima, alles volgens afspraak

oke

Super service

Heb altijd goede eerlijke contact met de medewerkers van Wensink. Prima service, kundig en zeer beleefd

slecht

1) band is gerepareerd, maar is met een veel te lage druk gemonteerd; ik kon direct doorrijden naar een tankstation om de band weer op de juiste druk te brengen. 2) zonder toestemming hebben ze een scheurtje in de voorruit gerepareerd; is niet gelukt met als gevolg drie nieuwe scheurtjes erbij gekomen. dat de reparatie niet gelukt was, is medegedeeld; de extra scheurtjes zijn niet genoemd. de dagen erna werd de scheur groter. Uiteraard ben ik de volgende dag terug gegaan en heb beide punten gemeld. De ruit wordt morgen vervangen.

top

super geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gewoon goed, betrouwbaar en klantvriendelijk

Zeer tevreden. Altijd op de hoogte worden en vriendelijk

Service zonder Ster

Voor de derde keer een brandend motordiagnosestoringslampje . Eerste keer onderweg naar Assen, van de weg gegaan en naar Wensink in Assen gereden. Direct geholpen, auto aan de diagnose geprikt en was niets ernstigst werd medegedeeld. Viel gewoon onder service en dus ook geen kosten. Aantal weken later weer hetzelfde lampje, gebeld met Wensink en afgesproken dat er bij de grote beurt naar zou worden gekeken. Ging later ook weer uit. 25-06 grote beurt gehad waarbij ik mij erg verbazend heb geuit over de kosten hiervan(3 jaar oud en 41000 km €675 geen ruitenwissers of banden of zo, dat doe ik altijd al zelf) maar ja, je doet wat voor een kloppend onderhoud historie. Heb je tenminste ook service want daar betaal je naar mijn mening dan ook erg fors voor materiaal en vloeistoffen €100 erg ruim gerekend. Blijft over €574/3 uur=toch ruim €190 per uur. Natuurlijk begrijp ik heel goed dat diegene die deze reviews allemaal weer moet lezen ook moet worden betaald en dat de koffie ook best duur is. Toch ben ik toch verbaast dat ik nu toch een rekening in de bus krijg van €67, van notabene garage Wensink in Veendam die deze grote beurt en voorgaande beurt ook heeft uitgevoerd. Moest volgens Veendam weer een nieuwe update op (bij de grote beurt moest hij ook al geüpdatet worden werd gezegd.) Ik zei al het is net mijn telefoon, die doet ook niet anders. Jammer dat de navigatie nooit mee geüpdatet wordt , als ik in de buurt van Schiphol rij moet ik altijd met de telefoon naast mij navigeren ,gezien de navigatie in de auto er niets meer van kan maken. Had ik bij de beurt ook naar gevraagd, kon wel hoor.. €95 tja net drie jaar oud hé jammer genoeg. Dus ja mooier kan ik de beoordeling het op dit moment niet maken. Mvg, Peter.

Alles volgens afspraak

Prima service en goed overleg

Alles zeer correct geregeld

APK laten uitvoeren prijs was achteraf een aangename verrassing

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden over de verrichte werkzaamheden .Klantvriendelijkheid is hoog

Altijd goed👍

Altijd persoonlijke benadering.

Altijd vriendelijk professioneel personeel

Sinds ik Mercedes rijdt kom ik bij Wensink Veendam. Daar word ik altijd zeer vriendelijk ontvamgen en sta ik nooit voor verassingen, er wordt altijd netjes gemeld wat de status en de kosten zijn (als die er al zijn want naast de niet te voorkomen sljtage onderdelen is er eigenlijk nooit iets aan de hand). Hoop na bijna 300000k km op de teller nog lang van mijn auto te mogen genieten. Met het kundig personeel bij Wensink heb ik daar alle vertrouwen in. Mvgr. Johan van Iren

Mijn ervaring met de fa Wensink, is SUPER!!

Zie bovenstaande

Prima service en klantvriendelijk

Verder niets van gemerkt. Dus goed😄

prima volgens afspraak gewerkt

Prima garage geen klachten!

Adequaat en vriendelijk ontvangst, prima tijdsplanning.

Altijd uitstekend behalve .....

Goede service nooit een probleem. Deze keer tijdens omwisselen 2 nieuwe banden had de monteur helaas te weinig lucht erin gedaan. Waardoor alarmering 5 km verderop. Had dit gemeld aan de garage met de boodschap daar toch wat meer op te letten.

Over Wensink Aangenaam