top

super geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gewoon goed, betrouwbaar en klantvriendelijk

Zeer tevreden. Altijd op de hoogte worden en vriendelijk

Service zonder Ster

Voor de derde keer een brandend motordiagnosestoringslampje . Eerste keer onderweg naar Assen, van de weg gegaan en naar Wensink in Assen gereden. Direct geholpen, auto aan de diagnose geprikt en was niets ernstigst werd medegedeeld. Viel gewoon onder service en dus ook geen kosten. Aantal weken later weer hetzelfde lampje, gebeld met Wensink en afgesproken dat er bij de grote beurt naar zou worden gekeken. Ging later ook weer uit. 25-06 grote beurt gehad waarbij ik mij erg verbazend heb geuit over de kosten hiervan(3 jaar oud en 41000 km €675 geen ruitenwissers of banden of zo, dat doe ik altijd al zelf) maar ja, je doet wat voor een kloppend onderhoud historie. Heb je tenminste ook service want daar betaal je naar mijn mening dan ook erg fors voor materiaal en vloeistoffen €100 erg ruim gerekend. Blijft over €574/3 uur=toch ruim €190 per uur. Natuurlijk begrijp ik heel goed dat diegene die deze reviews allemaal weer moet lezen ook moet worden betaald en dat de koffie ook best duur is. Toch ben ik toch verbaast dat ik nu toch een rekening in de bus krijg van €67, van notabene garage Wensink in Veendam die deze grote beurt en voorgaande beurt ook heeft uitgevoerd. Moest volgens Veendam weer een nieuwe update op (bij de grote beurt moest hij ook al geüpdatet worden werd gezegd.) Ik zei al het is net mijn telefoon, die doet ook niet anders. Jammer dat de navigatie nooit mee geüpdatet wordt , als ik in de buurt van Schiphol rij moet ik altijd met de telefoon naast mij navigeren ,gezien de navigatie in de auto er niets meer van kan maken. Had ik bij de beurt ook naar gevraagd, kon wel hoor.. €95 tja net drie jaar oud hé jammer genoeg. Dus ja mooier kan ik de beoordeling het op dit moment niet maken. Mvg, Peter.

Alles volgens afspraak

Prima service en goed overleg

Alles zeer correct geregeld

APK laten uitvoeren prijs was achteraf een aangename verrassing

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden over de verrichte werkzaamheden .Klantvriendelijkheid is hoog

Altijd goed👍

Altijd persoonlijke benadering.

Altijd vriendelijk professioneel personeel

Sinds ik Mercedes rijdt kom ik bij Wensink Veendam. Daar word ik altijd zeer vriendelijk ontvamgen en sta ik nooit voor verassingen, er wordt altijd netjes gemeld wat de status en de kosten zijn (als die er al zijn want naast de niet te voorkomen sljtage onderdelen is er eigenlijk nooit iets aan de hand). Hoop na bijna 300000k km op de teller nog lang van mijn auto te mogen genieten. Met het kundig personeel bij Wensink heb ik daar alle vertrouwen in. Mvgr. Johan van Iren

Mijn ervaring met de fa Wensink, is SUPER!!

Zie bovenstaande

Prima service en klantvriendelijk

Verder niets van gemerkt. Dus goed😄

prima volgens afspraak gewerkt

Prima garage geen klachten!

Adequaat en vriendelijk ontvangst, prima tijdsplanning.

Altijd uitstekend behalve .....

Goede service nooit een probleem. Deze keer tijdens omwisselen 2 nieuwe banden had de monteur helaas te weinig lucht erin gedaan. Waardoor alarmering 5 km verderop. Had dit gemeld aan de garage met de boodschap daar toch wat meer op te letten.

Prima zaak, goed personeel

Zoals gewoonlijk vlot en prima geholpen

Bij Wensink is alles naar Wens.

Mensen met verstand van wat goed onderhoud doet met jou auto, zo blijf ik mobiel kilometer na kilometer.

Prima mensen in Veendam

Goed geholpen

Van A tot Z weer prima geregeld

alles in overleg mogelijk!

super

remmerij van auto onbetrouwbaar. snel en adequaat opgelost . in 1 dag alles vervangen . vervangende auto was direct beschikbaar . top service

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer ontevreden over het magazijn.Onderdelen besteld,en opgehaald en betaald.Kom je thuis ontbreekt er wat,kan gebeuren.Word mij belooft dat de onderdelen er de volgende dag om 12 uur zouden zijn.Dus om 12 geen onderdelen ok nu om 3 uur, om 3 uur geen onderdelen, nu om half 5.Maar helaas geen onderdelen, de chauffeur was het kwijtgeraakt.Hoe ongeloofwaardig ben je dan.Nou zou het er morgenvroeg zijn.Maar intussen staat hier iemand die met Spoed naar Amsterdam moet.Maar ja geen onderdelen.Het bedrijf staat stil dankzij de magazijn man.Dit is de laatste keer dat ik naar Veendam ga voor onderdelen.En ik geef je op een briefje als morgen de onderdelen er niet zijn ,dan zet ik alles op Facebook en Twitter en dan maak ik alles openbaar.Je moet mij geen verhaaltjes op de mouw spelden.

Prima geregeld

Arnold Riemeijer is mijn steun en toeverlaat bij het bestellen en leveren van onderdelen voor mijn 190.

• Deskundigheid N.v.t.

Mensen met vakkennis