Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen. Tijdens het wachten prima kunnen werken met de laptop onder het genot van een kopje koffie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn auto wordt komende maand twee jaar,dus onderhoud,olie verversen rem vloeistof verversen,en einde garantie controle,ik ben te vrede met de deskundige uitleg,prima goede service.

Als altijd: uitstekend!

Service, ontvangst, kwaliteit etc. allemaal topniveau!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Van fijne service tot een fijne auto

We kwamen bij de dealer met als doel te kijken naar een nieuwere auto. Een die langzaam meer eer doet aan wat de toekomst gaat brengen. Samen met de adviseurs werd er gekeken naar wat wij graag wilden en omdat wij redelijk specifiek waren in onze wensen, konden we snel tot de juiste auto komen. Er werd veel aandacht aan ons besteed wat betreft rekensommen als we een gedeelte wilde financieren en deze kregen we zwart op wit dan ook mee. Uiteindelijk samen met de adviseur tot een mooie deal gekomen en een hele mooie auto kunnen kopen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service en vriendelijke receptie!! Duidelijke uitleg. Hier kan wensink arnhem van leren!!!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Personeel Doetinchem zijn goed.

Maar afspraak via telefoonnummer Doetinchem en dan een centrale ergens in het land aan de lijn krijgen is de grootste onzin die er is en dan maken ze de afspraak ook nog niet hoe is afgesproken. Als ik werkplaats Doetinchem bel wil ik hen ook aan de telefoon krijgen, dat zou wel persoonlijke kunnen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet goed communicatie betreffende planning en onderhoudsbeurten

Betreft: info verstrekking wanneer onderhoudsbeurt gewenst is en daarna horen darde interval nog niet nodig was. Onnodig tijd en kosten terwijl ruim van te voren met planning contact is geweest. Zou gezien kunnen worden dat beurt niet ( nog niet) nodig was!!

Keurige en goede service

Als er extra punten zijn die buiten de onderhoudsbeurt vallen en wel vervangen moeten worden, dan wordt dat met de klant overlegd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vooraf goed overleg, tijdens reparatie/ onderhoud duidelijk overleg en prima afwikkeling in de werkplaats. Wat we als extra / optie gevraagd hadden te monteren is netjes uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Je raakt er gewend aan, alles is weer perfect verlopen.

Volgens afspraak gebracht en keurig geïnformeerd over de geadviseerde vervolgactie. De vervolgafspraak is inmiddels ook al weer ingepland.

Deze keer niet tevreden

Het vervangen van een slang van de koelvloeistof duurt volgens mij geen drie en haf uur. Het water in het reservoir kun je zo er uit laten lopen als de slang gedemonteerd wordT. De accu was opgeladen en volgende dag stond de auto weer stil omdat de accu niet meer werkte. Dit was mijn slechte ervaring.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geregeld, en uitstekend geholpen

Via bedrijf in aanmerking gekomen voor lease, deze bij de dealer uitgezocht, en prima via de mail op de hoogte gehouden. Aflevering van de auto was ook prima, en klantvriendelijk. Bedankt!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heldere uitleg over de auto, en goed bereikbaar bij tussentijdse vragen

• Service N.v.t.

Direct geholpen

Direct geholpen, ook al was ik geen klant

top

onze ervaring is altijd goed , kennis van zaken ,prettig personeel , een goede service

straag

4 x op grote afstand bij Wensink geweest voor het opgelost was

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Eén woord: uitstekend.

Zeer snel afgewikkelde APK. Ondertussen prima koffie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goede service. Heldere afspraken die ook worden nagekomen. Goed gastheerschap.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Waren klantvriendelijk kwaliteit en materiaal was goed en een goed service maar was redelijk prijzig. Voor de eerste bezoek en continuïteit vond ik het weinig…. Dat wil zeggen je komt eerste keer en krijgt geen cadeau of verwelkomen om de klant te behouden… dat was iets mager .

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel en vriendelijk geholpen. Dit ging om een lampje dus ik kon gewoon langs komen. Voor iets groters plan ik een afspraak en krijg ik mijn auto altijd netjes terug en een goede uitleg erbij over wat ze hebben gedaan. De vragen van een leek zoals ik worden geduldig beantwoord, heel fijn!

Uitstekende behandeling.

Al jaren lang zeer goede ervaring met uw bedrijf wat betreft eventuele aankoop/verkoop auto's en reparaties.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ronald Beunk is zeer aardig en correct en staat je goed te woord. Ik vond het wel slecht dat als je weken tevoren de afspraak maakt en het voertuig ruim op tijd brengt hij pas een dag later wordt behandeld. Dit getuigd dat de planning nog niet optimaal is . Daarnaast betaal je veel voor eenvoudige beurt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekend, kan niet beter!

De eerste keer in Doetinchem (voorheen in Lichtenvoorde). Nieuwe auto. Eerste bandenwissel, met als extra service, auto ophalen en gewassen terug brengen. Daarnaast heel vriendelijke medewerkers . Kortom, het kan niet beter!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zelf blijven zoeken naar de juiste Ford.

De verkoper(s) komt zelf niet met een alternatief of mogelijkheid. Hij heeft wel onderzocht of het door ons gekozen type nog binnen zou komen maar helaas. Daarna moesten wij zelf met met de oplossing komen (speuren via internet) om bij een andere (Wensink) dealer te gaan kijken. Het onderlingenetwerk werkt uitstekend.

Leuk en deskundig geholpen

We zijn door Ivo Rabelink deskundig geholpen en hij heeft goed naar onze wensen geluisterd. Dit was doorslaggevend voor de koop van ons nieuwe Ford Focus St-line X. Vanuit Barendrecht kostte het ons heel veel moeite om naar Doetinchem te komen door de lange treinreis met onderweg een flinke vertraging maar dat kon met terugrijden in ons mooie auto de pret niet drukken. Helaas zijn we van een extra service aankoop ontevreden en dat is de Waxoil lakverzegeling behandeling. Tussen kieren en naden komen we poetsmiddel tegen en we zien in de zwarte lak Swirls/ kleine krasjes. Dit zou nooit mogen bij een nieuwe auto die net gepoetst is met een lakverzegeling behandeling. Hierover zou ik wel iemand over willen spreken want ik ben in dit zeer teleurgesteld.

Havenstraat 63

7005 AG Doetinchem