Helemaal zoals het hoort!

Correct, snel en vertrouwt!!

Gewoon goed

Goed en netjes geholpen met het kopen van onze nieuwe auto. Een mooi route beschrijving mee gekregen. Erg handig gezien we niet uit de buurt komen. Top

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Was een sierstrip kapot is vervangen onder garantie.. en hebben de auto ook nog even gewassen . Service ten top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd vriendelijk, snel en betrouwbaar

Bij binnenkomst altijd die glimlach en vlot geholpen. Meedenken met de klant en oplossingsgericht. En als de Ford mensen niet aanwezig zijn is de Mercedes medewerker net zo. Het zit ze bij Wensink in de genen. Hier kom je gewoon graag!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en de onderhoudsbeurt verliep als gewenst. De auto kwam als nieuw terug. De airco werkt weer veel beter en de auto rijd weer als vanouds.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en duidelijk aangegeven de te volgen procedure

Soepel, vlot, vriendelijk

Volgens verwachting prima service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen. Nette vriendelijke medewerkers. Auto gewassen na apk. Je kunt wachten terwijl auto in de werkplaats is. Koffie en/of thee wordt je aangeboden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige communicatie en de auto snel weer gereed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen!

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen ! We zijn erg tevreden over het verloop van een en ander en kunnen iedereen dit bedrijf aanraden, met name onze contactpersoon, de heer Ivo Rabelink.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer klantvriendelijk en super service

Ik werd goed en snel geholpen. De auto loopt na de onderhoudsbeurt weer prima. En als bonus is hij ook nog gewassen en gezogen. Super service!

Als van ouds !

Het hele plaatje klopt ! Prettige ontvangst door het hele bedrijf. Vanuit de werkplaats naar receptie en aansluitend nog even de showroom. Ze wekken indruk dat ze met plezier hun werk doen.

prima geinformeerd met vidio

prettige samenwerking en informering

Zoals als altijd: goed

Zie boven

Prima service!

Snelle, vriendelijke en professionele service! Electrische leenfiets, top!

Klantgericht

Zoals altijd heeft 'mijn' servicemedewerker vooraf een calculatie gemaakt en die klopte tot op de cent. Het overleg vooraf werkt perfect. Een zeer tevreden klant verliet het pand.

Goede en nette behandeling

Uitstekende ervaring

De beurt is goed uitgevoerd en ze zijn erg meedenkend en klantvriendelijk!

Geweldig geholpen

de APK van mijn auto was al enige dagen verlopen (dit was mijn eigen schuld natuurlijk, onoplettendheid) en na goed overleg mocht kon de auto gelukkig snel terecht. Aangezien het onderhoud al jaren bij Wensink wordt gedaan, floot de auto door de APK zonder bijzonderheden. Zo zie je maar weer dat goed, tijdig en gedegen onderhoud in geval van APK ook weer loont.

volgens afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De ervaring is met Wensink Ford Doetinchem is goed.

De Verkoper heeft goed naar ons geluisterd, en kon aan onze wensen voldoen zodat we tot aankoop van de auto zijn over gegaan. En bij de aflevering van de auto zijn de extra opties goed uitgelegd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals altijd werd ik prima geholpen.

Ik heb met Wensink Doetinchem prima ervaringen. Ik word altijd vriendelijk ontvangen; men is zeer behulpzaam en spreekt de uit te voeren werkzaamheden goed met mij door. Indien nodig neemt men contact met mij op over eventuele extra uit te voeren werkzaamheden.

Gelweldige service!!!

Prima geholpen, je wordt netjes op de hoogte gehouden en er wordt in oplossingen gedacht.

Wat een top team!

Perfecte service! Auto stond gewassen klaar toen ik hem kwam ophalen! Netjes gebeld voor meerwerk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Behulpzaam, meedenkend, adviserend en ouderwetse service en dit al jaren dat ik er kom!

Fijn dat er direct gezocht wordt naar een oplossing voor een storing, gedacht aan de korte en lange termijn. Storing werd tussendoor even gecheckt en tijdelijk verholpen en advies gegeven voor lange termijn oplossing en verschillende opties daarvoor aangeboden. Super service, zoals altijd.

Havenstraat 63 7005 AG Doetinchem

Over Wensink Aangenaam