Uitstekende service!

Het betreft een terugroepactie m.b.t. onze nieuwe auto. Goede informatie van Ford en Wensink. Goede en snelle afspraak met receptie en werkplaats kunnen maken. Daarnaast prima ophaal- en brengservice, met heel prettige medewerkers op alle fronten. Kortom uitstekende service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super snel en vakkundig geholpen, super blij mee!

Inbraakschade aan mijn auto. Gebeld met wensink doetinchem en kon de auto komen brengen. Er was geen huurauto aanwezig dus werd deze binnen een half uur nog naar doetinchem gebracht vanaf een andere vestiging zodat ik weer met een auto naar huis kon. De auto is bijna een week weg geweest en is super gemaakt, op een klein ding na. Een dopje van mijn deurpaneel is door de hersteller waarschijnlijk kapot gedrukt en nu kijk ik tegen een schroef aan in de deur,de weerhaakjes zijn afgebroken. Maar dit staat los van de service. Zeer goede service en goed gemaakt, ik mag niet klagen en ben er erg blij mee dat ik zo snel werd geholpen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Correcte besprekingen en afspraken, op tijd afgeleverd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige ervaring en goed geholpen

goed en deskundig geholpen TOP

Goede communicatie met Ford Wensink, ondanks lange levertijd

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Klantvriendelijk en deskundig

Ondanks het feit dat de levering behoorlijk lang duurde (8 maanden) werd ik regelmatig op de hoogte gehouden en de uiteindelijke aflevering was bijna feestelijk.

Goede begeleiding van de heer Ronald Buenk

Altijd prettig geholpen!!

Magnifiek

Goede uitleg vooraf en nadien bij de balie , goede service vanuit werkplaats

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Voor het onderhoud van mijn bedrijfswagen heb ik een goede afspraak kunnen maken, er stond een vervangende auto voor mij klaar, en Duijn auto was op tijd klaar. Fijne garage voor onderhoud. John Stedin Hoogspanning.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Hier wordt ik altijd prettig ontvangen en zeer snel geholpen.

Prima en vlotte service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd snel en correct bediend

Altijd snel, netjes en aardig geholpen. Vooral goede informatie over kosten.

Top service !

Worden altijd uitstekend geholpen en erg klantvriendelijk. Komen afspraken altijd na en proberen waar ze kunnen te helpen en mee te denken met de klant. Top !

Niet nakomen

Kut

• Reden bezoek N.v.t.

Vriendelijk personeel en auto weer super netjes afgeleverd

Afspraak maken netjes en duidelijk antwoord op mijn vragen. Op de afspraak vriendelijk ontvangen en vervangend vervoer gekregen. SMS ontvangen toen auto gereed was en en bij het ophalen weer goede uitleg over wat er gedaan was en auto was van binnen en buiten schoon gemaakt top service.

correctheid, vriendelijkheid

ik ga er helemaal vanuit dat de auto door deskundige automonteurs wordt behandeld.

Vakkundig en vriendelijk

Vriendelijke medewerkers. Genoeg koffie /thee te drinken. Ook lekker koud water (wel lekker bij 30 graden) Fiets gratis te leen om even naar de McDonalds te gaan Zelfs mijn auto na afloop van de beurt helemaal gewassen. Tiptop service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super geregeld net zo als altijd!

Fijn geregeld net zo als altijd!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het is erg prettig als iemand zegt: ik bel u terug, en dit dan ook daadwerkelijk doet! Max heeft zijn afspraken keurig nagekomen, iets wat uit ervaring niet vanzelf sprekend blijkt! Daarnaast was het het contact erg prettig en begripvol(was net door mijn rug gegaan…) De auto, de aflevering waren erg prettig en ook het contact na oplevering, een dikke 10!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Verkoop gesprek in Dec 2021 was heel goed, Helaas kwam er buiten de schuld van Wensink een kink in de kabel m.b.t. de levering. Updates over de stand van de produktie waren erg accuraad, en vriendelijk. Snelheid en medewerking nadat de auto bij Wensink binnen was t.b.v. uitleveren van de auto was heel goed. Het was natuurlijk lang wachten maar dit is bij de uitlevering ruim goed gemaakt. Super tevreden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden over snelle service

Ondanks de drukte bij garage snel geholpen, waardoor ik de zelfde dag weer snel met mijn auto de weg op kon. Top!!

Goed geholpen!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Er wordt meegedacht over oplossingen

Meedenkend, service gericht

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Helemaal zoals het hoort!

Correct, snel en vertrouwt!!

Gewoon goed

Goed en netjes geholpen met het kopen van onze nieuwe auto. Een mooi route beschrijving mee gekregen. Erg handig gezien we niet uit de buurt komen. Top

Over Wensink Aangenaam