G E Weldig

De verkoper was enorm vriendelijk en geduldig. Heeft mij dan ook alle tijd en ruimte gegeven. Perfecte uitleg op al mijn vragen ook naast vragen over de auto ;) Mijn dank is dan ook groot voor zijn tijd uitleg en begrip. Het is dat de moeders gek is op de orchidee anders was die voor Sjoerd. Dus voor nu maar een pluimpje. ;)

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ter woord gestaan. Reparatie ‘s ten dele opgelost.

Diverse storingen. Koppelingspedaal na 3x nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Aanpak niet echt professioneel.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

goede service

Wij rijden niet voor niets voor het onderhoud van onze bussen naar Doetichem.

Perfect, prima geholpen.

Service als vanouds, dik tevreden. Noteer maar een 10!

Geweldig goed.

Altijd een hartelijk ontvangst, hoe kort je er ook bent, al kom je alleen je auto brengen en een leenauto ophalen, altijd het aanbod voor een lekker bakje koffie. Super service, na een servicebeurt word de auto zelfs geheel gewassen en gestofzuigd. Super uitleg over wat er allemaal gedaan is aan de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn accu was op. Ik stond stil en heb de Wegenwacht gebeld. Na reparatie door de Wegenwacht moest ik direct naar de garage. Ik kon gelukkig dezelfde middag nog terecht bij de garage en heb ook niet heel lang hoeven te wachten. Fijn.

Vriendelijk en behulpzaam

Bij Wensink heb ik een extra sleutel laten maken voor mijn Ford. Ik kreeg netjes een elektrische fiets mee naar huis en kon de auto even later weer ophalen. De binnenspiegel, die er af was gevallen, hebben ze er ook maar even weer aan gemaakt. Prima service!

Zoals altijd geweldig.

Al jarenlang zeer tevreden. Altijd vriendelijk te woord gestaan en duidelijke afspraken. Met veel mensen krijg je dan een soort van band. Reparaties en onderhoud altijd keurig uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Auto in de ochtend neergezet voor nieuwe velgen, de reparatie is top uitgevoerd en de auto stond einde van de dag weer gewassen en al buiten. Alles is uitstekend uitgevoerd!

Zeer prettige samenwerking.

zie boven.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

In alle opzichten prima,zoals gewend bij Wensink

Vriendelijk personeel-Vakkundige monteurs-Vooruitstrevend bedrijf

uitstekend

super fijn geholpen top garage nette afhandeling

Geweldig!

Onlangs onze nieuwe Ford Fiesta opgehaald. Wat werd dat ontzettend leuk gedaan. Mochten we onze eigen auto vanonder een doek onthullen. Sjoerd heeft ons bijzonder goed begeleid eerst vanuit Arnhem en later vanuit Doetinchem om de juiste aankoop te doen. Niets was hem te veel. Top ervaring!

Vriendelijk, betrouwbaar.

Vriendelijke ontvangst door Ronald, tijdens het uitvoeren van de beurt op de hoogte gehouden(banden, remmen) en via WhatsApp melding auto gereed. Bij het ophalen van de auto nogmaals op de hoogte gebracht van de staat van de banden.

Super tevreden!,

Super goed en duidelijk geholpen door Ivo. Snelle deal gesloten en snelle levering door ford. Goed op de hoogte gehouden. Dik tevreden !

Top.

1 opmerking de prijsopgave van de telefoniste klopte niet met het uiteindelijke bedrag i.p.v. € 256.00 (incl. btw )wat toegezegd was, was het € 300.15

We zijn als van ouds uiterst tevreden!

We zijn super blij met onze nieuwe Ford Focus Active en de aflevering van Ford Wensink. Ford Nederland zou van ons 2 of 3 sterren krijgen ivm de lange levertijd. Ons en het geduld van Wensink werd danig op de proef gesteld, een half jaar wachten is toch wel erg lang.

Meteen geholpen, opgelost en zeer tevreden over de communicatie

Zeer goede service en meedenkkracht

Snel, correct, netjes, goed geregeld

Betrouwbare partner voor mijn lease-auto. Aardig en zeer attent personeel. Niets is teveel. Goed contact met iedereen.

Uitstekende behandeling en service

Adequate behandeling en service

Het probleem van mijn auto lijkt opgelost.

Op mijn vraag/probleem met de auto werd goed gereageerd en ook een vergelijkbare auto geregeld om mijn eigen auto met een andere auto te kunnen vergelijken. Ik werd goed opgevangen en op mijn voorstel om het probleem te onderzoeken werd goed gereageerd. Nadien ging men gelijk met mijn auto aan de slag en ontdekte de monteur het probleem. Ter controle gingen wij ook samen rijden. Ik vraag mij alleen af of men niet eerder aan de oorzaak van dit probleem had kunnen denken, omdat ik nu een half jaar met een auto heb gereden met een vervelend probleem. Dit heeft een negatieve invloed gehad op mijn rijplezier.

Prima zoals altijd als ik hier kom

Perfecte service in een gastvrije ambiance

vriendelijk en servicegericht team

Het onderhoud bij een merkdealer is meestal wel iets duurder maar je krijgt er wel veel voor terug. Het grootste voordeel is dat ze je auto door en door kennen en zo geen onnodig onderhoud/reparaties doen. Met name de relatie met de servicemanager is erg goed en dat is belangrijk.

goede service en klantvriendelijk

Van te voren wordt gekeken wat er aan gebeuren moet, alles wordt doorgesproken, er wordt tijd voor je genomen, absoluut geen nummer. Je weet waar je aan toe bent en mocht er iets bijzonders zijn of iets extra;s bijkomen dan krijg je sowieso een belletje/overleg. Erg vriendelijk en kundig personeel. Wij zijn er blij mee, ondanks dat de rekening deze keer behoorlijk was... maar we kunnen weer veilig op pad met onze ford.

Over Wensink Aangenaam