Prettige benadering en goede service.

We worden bij Wensink altijd op een hele prettige manier benaderd en er wordt duidelijk gecommuniceerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Weinig aandacht voor de klant

bij binnenkomst zat iedereen aan de lunch, dit voelde niet prettig omdat ik mijn best moest doen om contact te krijgen om geholpen te worden. Mij was vooraf medegedeeld dat het 20 a 30 minuten zou duren, dit werd uiteindelijk een aardig uur. Waarin er niet naar mij omgekeken werd. Dit terwijl er toch echt meer dan genoeg personeel rondloopt/werkt. Al met al gezien mijn eerdere ervaring maar dan aan de mercedes kant....kom ik hier absoluut niet graag.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De service is goed. Wordt goed geluisterd naar de klant

Ik ben super tevreden over de dealer. Service is goed. Er wordt super goed geluisterd naar eventuele problemen. Het enigste is en daar kan de dealer helemaal niks aan doen. Met Software problemen wordt er van Ford zelf weinig gedaan om problemen op te lossen. Voor mijn gevoel

xxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxx

Topbedrijf.

Levert prima werk en service. Er wordt overlegd als er iets extra's moet gebeuren. Vriendelijke mensen. Ook de haal- en brengservice vind ik top.

Prima en snel geholpen

Winter- / Zomerbanden wissel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Plezierig, afspraken en onderhoud worden keurig nagekomen.

Goed contact met de klant

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, en aardig personeel.

Het is nu de derde bedrijfswagen die ik nu bij Wensink in onderhoud heb, goede ervaring, zowel bij Mer exes en Ford.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Service ook in moeilijke tijden

Ondanks de corona-crisis toch de service gekregen die ik gewend ben. Klant en zijn vraag centraal. Bij iets niet mogen niet jammer maar helaas maar kijken naar oplossingen. Hulde

Prima geregeld

Goed gecommuniceerd en ver binnen de afspraken afgehandeld.

Vriendelijk en deskundig!

Prettig contact, goede deskundige service. Video boodschap geeft vertrouwen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen ondanks afstand in verband met corona

Ben prettig geholpen. Deden veel moeite om De juiste auto te vinden die wij voor ogen hadden

Prima overleg gehad

Zaak is goed besproken en beide partijen hebben water bij de wijn gedaan zodat wij in deze auto konden gaan rijden

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Weer eens ouderwets goed geholpen.

Lastig probleem goed opgelost

reparatie goed, zorgvulgigheid minder

De reaparatie aaangaande de schuifgordijnen is goed verlopen. Echter. Als ik mijn li achter portier open zie ik een beschadiging welke niet meer weg te poetsen is. Ik heb het vermoeden dat hier met een onderdeel tegen aan is gestoten. De beschadiging zit op het metalen gedeelte. Daar ik zeer zuinig ben op mijn auto, en hem minimal 1x per week helemaal was en schoon maak, weet ik zeker dat deze er niet zat voordat ik hem weg bracht. Ik heb nog geen tijd gehad hier mee terug te komen.

Elke keer weer goed

De communicatie en de samenwerking zijn erg goed tussen klant en Wensink

• Reden bezoek N.v.t.

Netjes, en vlot geregeld.

Prima.

Prima geholpen

vanwege terugroepactie bij Wensink geweest, correct afgewikkeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wordt altijd keurig, snel en goed geholpen.

Wordt altijd keurig, snel en goed geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals altijd weer prima opgelost.

N.a.v regelmatig een korte storing in mijn Ford Transit, een waarschuwing, dan iets inhouden en meteen na de melding alle systemen normaal weer door. Resetten na de onderhoudsbeurt hielp ook niet. Mijn vaste monteur had een vermoeden dat er iets met een verstuiver was. Deze zijn alle 4 vervangen en nu naar ettelijke duizenden kilometers kan ik wel zeggen dat het probleem is opgelost. Een schouderklopje voor de beide mannen van de Service-balie en de monteur in kwestie. Wederom een zeer prettige samenwerking en dat al jarenlang.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Reparatie snel afgehandeld ( garantiewerk )

Reparatie werk snrl en keurig afgehandeld. Was eerst even in Lichtenvoorde, maar daar zien ze de klanten niet staan. Onderlinge discussie aan de klantenbalie. Verkoper zei wel netjes goedendag , maar had een klant. Simpel toch, ik blijf naar Dietinchem komen.

In een woord geweldig

Vorige week onze nieuwe auto opgehaald bij Wensink in Doetinchem, zijn daar geweldig geholpen en de auto is perfect afgeleverd..op en top goede service!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Tijd werd genomen om alles uit te leggen. Prettige benadering. Goede service. Keurig afgeleverd.

Over Wensink Aangenaam