Geweldig verlopen

Een fijne ervaring bij deze garage. Zeer vriendelijk en heel deskundig.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig ontvangst en afhandeling.bij aflevering super geholpen door de verkoper. Aardige vent.

• Service N.v.t.

Goeie ervaring

Goeie uitleg over de auto. Min puntje er slecht opgepoetst daarnaar ik gelijk heb gezegt hier door word overnieuw gepolijst als Sjoerd beamer terug is van zijn vakantie

• Reden bezoek N.v.t.

Perfecte service!

Perfecte service!

• Prijs/Kwaliteit

transparant, meedenkend, resulterend in kwaliteit

De kracht is de persoonlijke benadering van de klant. Dat schept vertrouwen en een band

top

vriendelijke verkoper , goede uitleg gehad , met een goed gevoel naar huis gegaan

• Prijs/Kwaliteit

Zeer snelle en vriendelijke Service!

Zeer snelle en vriendelijke Service!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima service en een prettige persoonlijke benadering

De via internet gemaakte afspraak voor APK en bandenwissel werd vlot bevestigd via een email. Op de dag zelf ontvangen door Ronald met een kopje koffie. Een noodzakelijke reparatie van een ophangbeugel van het uitlaatsysteem werd in dezelfde setting uitgevoerd. Na een kleine twee uur keerden een mooi gewassen auto en zijn baas weer huiswaarts. Ook deze keer een positieve ervaring.

Geen ervaring met Doetinchem

Ik heb mijn auto afgehaald in Lichtenvoorde. hier is alles vlekkeloos verlopen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed overleg met wat er aan de auto mankeert

• Prijs/Kwaliteit

correct geholpen, service is to the point.

Er wordt goed meegaat met oplossingen. Duidelijke prijsindicatie vooraf Prima fiets service

Wederom uitstekend

Snel geholpen.

Perfecte service van receptie en werkplaats

Op een prettige manier ontvangen, naam en kentekennummer... Duidelijke afspraken gemaakt. Ook onze wensen voor een nieuwe Ford. Even een telefoontje wat er ontdekt was. Ruitenwisser zouden vervangen moeten worden die er pas een half jaar opzaten. Da’s nou jammer.. Auto weer APK goed gekeurd en van buiten en binnen weer tiptop.

Perfecte service van receptie en werkplaats

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen en goed op de hoogte gehouden van de noodzakelijke acties.

Goede ontvangst, vooraf doorgenomen wat er moest gebeuren. Auto was op afgesproken tijdstip klaar. Dit werd telefonisch medegedeeld. Auto was gewassen en ook de vloermatten waren schoongemaakt. Erg fijn!

• Prijs/Kwaliteit

Het filmpje dat gemaakt wordt is erg handig, dit geeft extra vertrouwen. Auto is ook nog netjes gezogen perfect dus.

• Prijs/Kwaliteit

De afspraak maken ging prettig, er werd de tijd genomen om de extra zaken te noteren en deze zijn tijdens het onderhoud ook netjes gecontroleerd. De auto kan er weer 30.000 km tegen aan.

• Prijs/Kwaliteit

Super service en altijd vriendelijk.

Snelle service, denken mee, deskundig, betrokken

Geweldige sevice

Problemen worden direct goed en direct opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

In een woord: uitstekend.

Niets toe te voegen aan vorenstaande.

Top service!

Vanaf maken van afspraak tot uitvoering werkzaamheden uitstekend

• Prijs/Kwaliteit

Alles voor het onderhoud goed uitgelegd. Auto schoongemaakt wat altijd zeer klantvriendelijk is.

Over Wensink Aangenaam