Top in orde !

Ervaring is prima, goede afspraken, goede terugkoppeling van de reparaties en kosten. Deskundig personeel. Opmerking extra, mooi nieuw ingericht pand, gericht op de toekomst.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

onderhoudsbeurt goed verlopen, de rest is discutabel

matig. Ik heb al sinds aanschaf klachten over de radio. Deze zouden nu opgelost zijn, maar het was alleen maar slechter geworden. Ik heb de oude instellingen terug gezet. Ik had gevraagd om een aircocheck. Er werd mij verteld dat de airco leeg was. Op de factuur zie ik een vulvolume van 0,53 liter. Ik geloof dat de inhoud van de airco toch echt groter is. Dus niet leeg. Ik kreeg te horen dat ik twee banden had die niet voldoende profiel hadden, tenminste voor Duitsland en bij sneeuw. dit verbaast mij, want tijdens de bandenwissel zijn er twee nieuwe banden opgekomen en de banden met voldoende profiel zouden op achteras komen. Ik denk dat de banden bij de bandenwissel niet verandert zijn van velg en ik daarom nu geconfronteerd wordt met banden met eigenlijk te weinig profiel. Hoe gaat Wensink dit oplossen? want dat hadden ze zelf inmiddels ook wel bedacht, denk ik. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt bij Wensink en ik wens dit ook niet weer mee te maken. Misschien te maken met een andere adviseur dan mijn gebruikelijke?

Matig

Onderdelen verkeerd binnen, hele werkplaats niet te bereiken. Als ik niet zelf initiatief had genomen om creatief te zijn met jullie flut telefoon systeem om de werkplaats te bereiken via de verkoop was ik voor niks heen en weer gereden. Verkeerde onderdelen geleverd dus garantie werk kon niet uitgevoerd worden op dag1, auto bleef een nacht staan.

Komen afspraken na.

zeer goed

Deskundige objectieve APK - keuring, In een ander jaar werden NIET BIJ U ( 2 collega garages elders) de achterwiellagers afgekeurd, omdat deze altijd enig lawaai maken. Totaal verkeerd beoordeeld omdat bij ernstige slijtage deze een ander en intenser maken. De wiellager waren nota bene een jaar eerder vervangen. Mijn ervaring is dat de term Algemene Periodieke Kans-Caroussel niet bij u van toepassing is. Ook dank voor even testen oude accu.

Zeer prettig geholpen.

Ondanks een wachtlijst toch meteen geholpen.

Prima zoals afgesproken.

Precies zo als de andere xxx.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Vakkundige tekst en uitleg.

Afspraak gemaakt voor een winterchekuitstekend vakkundig en wijze raad ivm een te zwakke accu moet een langete periode rijdem zodat de accu weer voldoende oplaad

zeeeer goed

uitstekend gedaan.

• Reden bezoek N.v.t.

Snel en goed gewerkt

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

correct en vriendelijk ontvangen.

Heb in de loop der jaren geen problemen gehad.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dashboard geeft nog steeds een storing aan.

Lambda-Sondes is waarschijnlijk vervangen en/of weggeschreven in de computer van de auto. Echter geeft het dashboard nog steeds een storing aan betreffende noodsignaal ga naar de dealer. Uhum zou ik hiervoor weer een nieuwe afspraak maken........? Wat vind jij?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Storing snel gevonden en opgelost

Parkeren op de nieuwe locatie is niet goed geregeld. Voor klanten is er geen ruimte en duidelijkheid waar zij kunnen parkeren voor een werkplaats of showroom bezoek.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het personeel is vriendelijk en zeer deskundig.

Het is een prettig bedrijf, het personeel is voorkomend en klantvriendelijk en de onderhoudswerkzaamheden worden deskundig en correct uitgevoerd.

Min of meer

Ik had via internet een afspraak gepland en aangegeven dat ik een kleinere beurt wilde. Sleutel gebracht'r werd verder niks gezegd of geadviseerd. Ik werd later gebeld en werd geadviseerd 2 nwe banden'dat vond ik prima. Toen werd de prijs genoemd en deze was op de meest uitbreide beurt gebaseerd'en een dikke 700 euro . Dat overviel me helemaal. Als iemand een gesprek was begonnen voor de beurt en Had aangegeven ..er moet echt een heel uitgebreide beurt plaatsvinden'maar dat gesprek had niet plaats gevonden. Dat mis ik in deze grote garage' geen persoonlijke benadering 'er wordt gedacht in plannen en protocollen en niet per auto en per persoon.ik ben een kleine rijder van 10.000 km per jaar. Het poetsen vd auto is altijd een pluspunt

spontane hulp

Mijn dimlicht was defect Dus naar Wensink voor vervanging. Directe en adequate hulp. Klasse

Gewoon goed

Gezien de omstandigheden, gewoon goed. Vond alleen dat ik deze keer vrij lang moest wachten; het ging alleen om een wintercheck. Dan is bijna een uur wachten wel erg lang.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn klachten zijn m.i. duidelijk niet behandeld bij de beurt van de auto.

Afgelopen dinsdag heb ik de auto voor een tweejaarlijkse beurt naar uw filiaal in Assen gebracht met de klacht dat de autostop het in 99 % van de ritten het bijna vanaf de aankoop niet doet. En ik gaf aan dat ik de auto niet op slot of open kon maken aan de passagiers kant door aanraking van het buitenhandvat. M.b.t. de autostop doet het nog steeds niet en ik vraag me dan af waarom deze functie in deze auto zit.. M.b.t. de tweede klacht kan ik u zeggen dat dit ook nog niet functioneert zoals het hoort. Dit was de eerste keer dat ik voor deze grote beurt van de auto bij uw firma was.

Vriendelijk ontvangst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak maken: niet foutloos. De servicebeurt: prima en geheel volgens afspraak.

Bij het maken van de afspraak had ik gevraagd, of de beurt zou worden uitgevoerd op het nieuwe adres (in Assen) of nog op het oude. Verder had ik gevraagd, of de wasstraat al operationeel is in de nieuwe vestiging en, zo niet, wanneer wel. De dame, met wie ik sprak, wist dat niet en beloofde mij dit te zullen nagaan en mij per mail te zullen antwoorden. Ik heb nooit meer iets van haar gehoord. Toen ik de auto bracht voor de servicebeurt bleek, dat bij het maken van de afspraak was genoteerd, dat het slechts om een kleine beurt ging. Dat was echter niet de bedoeling: met het oog op de Ford Assistance was een reguliere beurt de bedoeling. Met het maken van de afspraak is hier met geen woord over gesproken.

Zeer goed geholpen.

Prettige ontvangst. Vriendelijk en deskundig contact.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service & vriendelijk personeel!

Helemaal goed

Duidelijke communicatie. En alles weer tip top in orde!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijke medewerkers en een goede service

Duitslandlaan 2

9403 DK Assen