Filters

2

waardeloos

Slecht. Ik reserveer netjes een vervangende auto.. 2 dagen vantevoren krijg ik telenisch bericht dat er alleen een bestelbus beschikbaar is (!). Aangegeven dat ik hiermee NIET akkoord ga en dat ze maar iets moeten regelen. Afspraak=afspraak en dit is geen overmacht. Kreeg later een bevestiging en op mijn aanvullende vraag werd aangegeven dat er een Mercedes voor mij was gereserveerd, een Ford Mondeo maakt geen deel uit van de huurvloot. Toen ik de betreffende ochtend rond 08.00 uur bij Wensink aankwam, stond er GEEN auto. De betreffende collega bleek eea te zijn vergeten en was niet aanwezig. Na bijna een halfuur wachten is met veel pijn en moeite een vervangende auto geregeld. Bijna hooglopende ruzie want ik stond op tijd. Waardeloze ervaring!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Wisselend

Service aan de balie was prima, aangegeven dat deze auto is gekocht met 4 jaar gratis onderhoud, is genoteerd en alsnog komt er een rekening! Bovendien met het ophalen van de auto kreeg ik de sleutels, maar vervolgens kun je de hele parkeerplaats afzoeken naar je auto, het zou netjes zijn als men verteld waar je auto staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Ergernis en zeker niet hartelijk.

1. Ik ben zeer handig met mijn rollator, maar door een draaideur kwam de hulp wat te laat. 2.Er werd eerst naar mijn rollator gekeken daarna werd mij gevraagd wat ik kwam doen. Ik had een afspraak. De sleutel afgegeven en ik kon daar wel plaats nemen en wel koffie pakken. Ik kreeg het gevoel bekijk het maar. Na 4kwartier zoeken nog niet weten wat er aan de hand is. Jammer van mijn 119,euro. Inmiddels is het probleem verholpen. Binnen 1uur werd mij verteld wat er aan scheelde. Ik ga niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed als altijd

Alleen maar positieve ervaring. Duidelijke info t.a v te verwachten duur van de reparatie en de daarmee verbandhoudende kosten. Geen verrassingen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

prettige omgeving waar je tijdens je bezoek rustig een kopje kan drinkenn

vriendelijkheid zowel telefonisch als aan de balie ,goede service en net personeel aan de balie,vakkundigheid zeer belangrijk, excuses gemaakt voor het lange wachten in de showroom ivm kleine beurt kan gebeuren niet moeilijk over doen had alle tijd,daarnaast hadden wij zo'n pakket voor onze auto en kreeg ik na kleine beurt de autosleutels zonder poespas terug.en wenste hij nog een fijne dag kom graag nog weer terug.prettige

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

De afgesproken tijd werd niet gehanteerd en dus moest ik mij aanpassen.

In plaats van 10.00 uur werd pas om 11.00 uur met de auto begonnen. Geniteerd was dat de auto pas om 16.30 uur door mij zou worden opgehaald terwijl 13.30 uur was afgesproken. Positief was wel, dat na enig heen en weer gepraat, de auto ongeveer 14.00 uur weer klaar was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Slechte eerste ervaring

Ik had telefonisch (via centraal nummer?) voor de eerste keer een werkplaatsafspraak gemaakt bij Wensink Assen voor een Ford Economy Servicebeurt van € 199 voor mijn 6 jaar oude C-Max (KG-820-K). Dit was na overleg met de telefonist; een dergelijke servicebeurt is volgens uw website immers geschikt voor auto’s die ouder zijn dan 5 jaar. De telefonist heeft het er niet over gehad dat een andere en duurdere beurt nodig zou zijn. Toen ik de auto voor de beurt afleverde werd gevraagd te tekenen voor een opdracht van € 702. Op mijn vraag waar dat bedrag vandaan komt werd mij verteld dat dat de kosten van de beurt volgens onderhoudsschema zijn. Dat was niet volgens de afspraak. Ik vind het volstrekt onacceptabel dat zonder overleg of toelichting van het afgesproken onderhoud wordt afgeweken. Ik heb daarna alsnog de auto achtergelaten voor de Economy Servicebeurt. Overigens kan ik vermelden dat ik door de baliemewerker fatsoenlijk te woord ben gestaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Snel en alles liep soepel door zeer vriendelijk personeel.

Ik werd snel en vriendelijk ontvangen. De auto was ruim op tijd klaar en gewassen en keurig gestofzuigd. Kortom zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Ondanks de drukte in de planning direct geholpen

Mijn auto hield in en liep slecht Bij de garage was het erg druk maar werd snel geholpen door de werkplaats Binnen een uur was ik weer onderwg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Efficiënt

Correct en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zoals altijd ,prima service en vriendelijk geholpen.

Over de prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen, ik krijg de rekening toegestuurd. Heb geen idee wat een bandenwissel mij gaat kosten. Ik vraag me wel af , waar de oude bekende gezichten bij de balie zijn gebleven.?Niets ten nadele van de jongeman die er nu was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima service

Auto wordt ook schoongemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

vlot en vakkundig

uitstekend !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Achteruitgang service

Na al 5 auto's bij Ford Wensink (voormalig Timmerman) te hebben gekocht vinden wij de service sterk achteruit gaan de laatste anderhalf jaar. Fout op fout, ook bij de aanschaf van onze auto vorig jaar april, meer kilometers dan bij de verkoop was afgesproken. Daar werd pas over gecommuniceerd op het moment dat we de auto ophaalde. Uiteindelijk wel er uit gekomen door een goede onderhandeling ging er wat van de prijs af. Bij het wisselen van de zomer naar de winterbanden die nog van de oude Focus in opslag lagen, en waarvan was gezegd dat die moeiteloos op de nieuwe Focus konden bleek dat de sensor in de banden niet compatibel was met de nieuwe auto. Dus nieuwe sensoren erin, moest ik weer een keer extra naar de garage. Gelukkig wel op kosten van Wensink. De auto zou door de wasstraat, maar nee die was net die dag gesloten i.v.m. verhuizing naar het nieuwe pand, kon pas eind januari terug komen, 2 maanden later!! Ik begin februari terug, nee wasstraat nog gesloten, stond nog vol met bouwmaterialen. Week later weer terug, weer een extra ritje. Chaos op het parkeerterrein, veel te weinig plekken, nee er werd nog bijgebouwd. Afgelopen maandag wisseling van de winter naar de zomerbanden. Er was afgesproken dat sowieso altijd bij de bandenwissel de auto door de wasstraat zou gaan. Nou u raadt het al nee dus. Hij werd wel gelijk de wasstraat in gereden toen ik er wat van zei. Ik zou laatst ook nog teruggebeld worden door Wensink, inmiddels 2 weken geleden en ik moet nog teruggebeld worden. De service is op dit moment ver te zoeken in Assen, ik heb er ook een gesprek met de meneer over gehad die de puinhoop van de anderen mag opruimen. ( Meneer komt geloof ik uit het filiaal in Deventer). Het parkeren is nog steeds een drama, Wensink Assen is er zeer op achteruit gegaan na de verhuizing naar het nieuwe pand. De radio binnen als je zit te wachten staat keihard, ook niet echt fijn. Het pitstopcontract voor de nieuwe auto bleek vorig jaar ook niet overgezet te zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Ford Grand c -max

Onze ervaring met Wensink is uitstekend! Betrouwbaarheid is voor ons erg belangrijk en dat is Wensink zeker wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Tijdens het wachten heerlijke koffie.

Er mocht wel meer lectuur liggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Veel meer betalen dan aan telefoon afgesproken

Voordat ik een afspraak had gemaakt heb ik gebeld met de vraag wat een beurt kost deze vrouw vermelde mij dat dit als er verder niks met de auto aan de hand was dit mij 275 euro zou kosten. Echter bij het ophalen van de auto bleek dit 475 te zijn. Ook stond er als extra op de bon dat mijn remvloeistof vervangen was, aan mijn vrouw vertelde ze dat dit in overleg was gegaan met mij, ik weet van niks????? Nou blijkt dat een beurt hier al minimaal 362 kost zonder btw. Als oplossing zouden ze bij de volgende beurt kijken wat ze konden betekenen. Helaas heb ik daar nu niks aan en was ik veel meer geld kwijt dan verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Goede service

Binnenkomst vriendelijk, wachttijd moest even wachten. Maar de service was heel goed. De klant is koning...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Onvriendelijk

Bij het brengen vd auto vond ik dat ik absoluut niet vriendelijk ben bejegend. Dit was in het verleden wel anders. Echter bij het ophalen werd ik door een andere medewerker geholpen. Deze medewerker was uitermate correct. Blond en wat langer haar. ( wouter)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Snel en goed geholpen

Ik werd ontvangen bij de receptie en de sleutel afgegeven. Vervolgens zou men aan het werk gaan terwijl ik wacht. Zeer snel was men gereed en kon ik mijn weg vervolgen. Dit is een nieuwe locatie en dan zou het handig zijn als er een vaste plek zou zijn die wordt verteld waar de auto staat geparkeerd. Duidelijk is wel dat de ruimte vel kleiner is dan de oude locatie waardoor het snel vol lijkt. Verder geen aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Meteen geholpen

Was even wennen op de nieuwe locatie in Assen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
3

Slordig

De onderhoudsbeurt stond bij de ford dealer niet goed in het systeem, waardoor ze me eerst weer naar huis wilden sturen. Omdat we de bevestigingsmail nog hadden, konden we laten zien dat het toch echt de juiste dag was. Onderhoudsbeurt zelf is vast correct uitgevoerd. Auto is ‘ter service’ gewassen, maar de achterruit is compleet vergeten, is nog steeds vies.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima geregeld allemaal

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Prima

Altijd goed!! Altijd vriendelijk!! Afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.