Filters

10

Prima bedrijf

Ben goed geholpen door vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Slechte service voor een trouwe klant.

Batterij in sleutel moest worden vervangen volgens de informatie op het dashbord. Werd wel direct geholpen maar er werd een rekening uitgeprint van 7 euro. Op mijn opmerking dat ik wel wat service voor een trouwe klant had verwacht kreeg ik een warrig antwoord dat dat moest. Heb vroeger bij andere dealers meer service gekregen en werd niet voor een kleinigheidje met een rekening gekonfronteerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Uitstekende ervaring!

Uitstekend, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

vriendelijk en op tijd geholpen. tijdige terugkoppeling

overleg op moment dat werkzaamheden meer werden dan afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Geweldig

Gelijk geholpen geen gezeur Maar lekkere koffie gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

minder goede ervaring

DE ondersteuning van de elektrische leenfiets begaf het na 10 minuten. Ook op de terugweg geen ondersteuning. Toen ik bij terugbrengen aangaf dat ik in de afgelopen 12 jaar bij jullie betere service gewend was kreeg ik een nietszeggend antwoord. Een tweede collega kwam erbij en rommelde wat aan de fiets. Ik begrijp dat goed personeel moeilijk te vinden is maar ik ben 73 en wat meer begrip zou jullie sieren. Willem Krouwel

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
4

Meer werkzaamheden uitgevoerd dan afgesproken.

Ik heb helaas een slechte ervaring gehad met deze garage. Ik kwam met een klein probleem, maar er zijn extra werkzaamheden uitgevoerd waar ik niet om had gevraagd. Hier had vanuit de contactpersoon veel beter gecommuniceerd moeten worden. Om deze reden ben ik verhaal gaan halen bij de garage, maar daar werden vrij snel de hakken in het zand gezet en liep het uit op een welles-nietes-verhaal. Erg jammer. Je komt met een klein probleem en gaat weer weg met een dikke rekening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Perfect verlopen bezoek!

Wensink is geen dorpsgarage. Ik heb toch de indruk, ondanks de prima behandeling, dat ik geen naam heb maar een nummer. Bij zo'n groot bedrijf is dat onvermijdelijk, denk ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Niets verbeterd!

Mijn Lease-auto had een beurt nodig en er was een binnenverlichtingslampje kapot. Vanwege garantie op dit onderdeel werd ik doorgestuurd naar Wensink. Auto op dinsdag voor Hemelvaart (24 mei) gebracht en medegedeeld dat ze de tijd hadden t/m maandag 30 mei. Gemeld dat de banden volgens mij ook aan de grens zaten (indicatoren komen er door) en of ze daar ook even naar konden kijken. Ze hebben mijn telefoonnummer nog even genoteerd voor als er wat was, maar ze hebben niet gebeld. Op maandag de auto gehaald, bleek dat ze alleen het lampje hadden gedaan omdat de leasemaatschappij geen toestemming had gegeven. Ze wisten toen wel te vertellen dat de auto aan een beurt toe was en ook dat de banden in slechte staat verkeerden.....!! O, en er zat een scheur in de voorruit. Helaas hebben ze mijn in de tussentijd niet gebeld! Daar ik wel een aanmelding van de leasemaatschappij had gekregen heb ik direct gebeld en de leasemaatschappij bleek wel toestemming te hebben verleent, maar Wensink had de bewijzen niet meer omdat zij bij een afwijzing van de leasemaatschappij de aanvraag uit de mail halen en vernietigen.......?? Receptie Wensink heeft ook nog met Leasemaatschappij gesproken via mijn telefoon en toen wilde Wensink het graag weer in orde maken. Helaas heb ik in de afgelopen 1.5 jaar al veel vaker met Wensink te doen gehad (nadeel als je een leaseauto hebt) en heb dus besloten de beurt en banden dan maar elders te laten doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Klantvriendelijk en prima service

Zeer tevreden en een goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Zeer tevreden

Vriendelijk en duidelijk zodat ik weet waar ik aan toe ben. Vr. L. Hoogeveen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

één grote teleurstelling

Door de ANWB was de diagnose gesteld: brandstofpomp vervangen. verwachte aantal werkuren: 2. Eerste diagnose garage: motor vervangen. Diagnose vastgesteld op basis van jaren geleden was er een Fiesta geweest met soort gelijke problemen en daar was een nieuwe motor in gekomen. Klant niet akkoord, toch maar brandstofpomp vervangen. Reactie van garage : ja, dat scheelt een beetje he? geen 6500 euro maar 1052 euro. Klant zou een bedrag van 5000 euro toch echt geen beetje willen noemen. Prijsopgave 1052 euro. 3x Met Wensink Assen gebeld, 3x Wensink Zwolle aan de lijn, de collega's in Assen zijn niet bereikbaar. Auto zou na 9 dagen klaar zijn. Zelf maar gebeld op de dag dat de auto klaar zou staan: hoe laat staat de auto klaar? Antwoord: staat helemaal niet klaar, onderdeel zou niet leverbaar zijn. Ook niet bekend wanneer het onderdeel wel leverbaar zou zijn. Auto uiteindelijk na 2 weken toch klaar. Niet gespecificeerde nota ontvangen, daarover gebeld. Blijkt dat er voor 6 uur aan werk gerekend is . Kortom dramatische service en dus nooit weer naar Wensink.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Prima service

De sbandenwissel werd snel uitgevoerd waardoor ik er kon wachten en na 30 minuten reed ik weer. Wensink Assen is verhuisd naar een nieuw kleiner pand en de werkplaats is een stuk kleiner. Je moet nu wel rekening houden dat als je een afspraak maakt het wel meer dan een maand kan duren voordat je aan de beurt bentDat was vroeger niet zo en vind ik persoonlijk geen verbetering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Bedrijfsvoering en communicatie

Koop hier geen occasion. Het afleveren van een occasion gaat niet zomaar. Weten van elkaar niet wat gedaan moet worden

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

&&

&&

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Alles volgens afspraak . Auto ook nog schoongemaakt

Alles correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goed

Goede service, en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Heel vakkundig en vriendelijke medewerkers

Je word altijd vriendelijk te woord te staan als er iets is, maar gelukkig hebben wij dat niet .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Geen klachten

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Fijne ervaring

Vlot geholpen, goed meegedacht aan de kosten. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

vriendelijk en meedenkend personeel

overvolle planning, waardoor helaas geen tijd om een ander opkomend punt (controle accu) niet in dezelfde afspraak kon worden meegenomen en een vervolg afspraak pas weer over een maand kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima

Auto netjes weer gewassen afgeleverd. Rijdt ook weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goede service

Jarenlang klant. Altijd vriendelijke service en goede onderhoudsbeurten.Daarrom blijf ik klant. Vraag: Wanneer komt de electrische ford focus.?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Ben zeer tevreden

Vriendelijk personeel. Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Duidelijke prijsopgave vooraf. Lekkere koffie en auto gewassen afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.