na slechte ervaringen met betalingen in zwolle en daar niet aan afspraken houden[zou terug gebeld worden] wat volgens hen is gebeurd[kan niet zo zijn want we hebben nummermelding] zijn we zelf maar naar wensink assen gegaan en werd het probleem dezelfde middag opgelost.
Weinig poespas met formulieren, snelle wisseling van auto's en weer de weg op.
Top !
vriendelijk ontvangen en alles volgens afspraak gedaan
Nvt
-in de mail stond een heel andere prijs van de beurt -de ford medewerker kon mij dit niet uitleggen en begreep er zelf ook niets van (was ook maar ingehuurd) -ook begrijp ik niet dat de volgende beurt 07-2023 of bij 63000 km is, dit is toch na 2jaar of 30.000km? -kreeg daar ook te horen dat jullie geen Ford dealer meer zijn, als ik dat geweten had ik deze afspraak zeker niet gemaakt. - vorig jaar ben ik super geholpen toen jullie nog op de oude locatie zaten
Ik heb alleen geen verlenging van mijn gratis ford assitance gold gekregen. Ik hoop dat dit nog komt...
Ik ben niet te vreden,ik had mijn afspraak om 15.15 uur, en om 16.00 uur klaar, stond ik te betalen aan de balie .Op de rekening staat 1 uurwekloon, terwijl ze maar 3 kwartier werk hadden. Ik heb de tijd zelf in de gaten gehouden, dus ik ben gewoon besodemieterd.ik vind dit niet netjes, denk erover om naar BOERHOF tegaan
Na de verhuizing vind ik Wensink Assen een mindere beleving: langere wachttijden, allemaal nieuwe personeelsleden, en dan ook nog de dreiging dat Forddealerschap ten einde loopt. Mijn onderstaande beoordeling is gebaseerd op mijn tweede bezoek.
Ford Wensink is naar een ander pand verhuist het wordt tegenwoordig Wensink winkel genoemd helaas een stuk kleiner wat je ook in het aanbod auto`s kunt terug vinden (nieuw en gebruikt ) moest 8 weken voordat mijn apk verliep al een afspraak maken dat ben ik niet gewend ( was binnen 2 weken geregeld gewend ) het buitenterrein was bij het oude pand een stuk netter dan bij het nieuwe adres het voelt niet uitnodigend aan om nou hier een nieuwe auto te kopen ligt niet aan de mensen die er werken die waren vriendelijk genoeg M.v.g. Henk Kroezen
Ik ben netjes en correct geholpen , probleem kundig verholpen.
Bij ons serviceplan vinden wij de afstand naar Assen wel erg GROOT Eerder konden wij naar Winschoten Dit is voor een tevreden Ford rijder wel een punt voor de toekomst
Leaseauto voor een vakantiecheck gebracht. Medewerkers zeer klantvriendelijk. ik had daar een vraag over eventuele verlenging van ons leasecontract en werdt goed geholpen en doorverwezen naar de desbetreffende persoon in het Filiaal in Zwolle. daar reeds contact mee gehad. Ik ben graag klant bij Wensink. Top!
Als ik mijn auto voor onderhoud naar Ford Wensink breng, wordt de reparatie altijd keurig afgehandeld en krijg ik vervolgens telefonisch bericht dat de auto weer opgehaald kan worden.
Top
Ik vind het jammer dat u stopt in Assen. Ik moet op zoek naar een andere garage.
Vreemd dat ik dit krijgt en niet wist dat het herstelbedrijf bij jullie een afspraak zou maken.
Was rommelig was er heel druk en er was geen vervanged auto uit eindelijk wel gelukt
prima geholpen
Helaas is de ford dealer niet meer in Assen aanwezig en gedegradeerd tot een ford service punt. Dit merk je direct. De persoonlijke benadering is niet meer aanwezig. Ik voel mij niet meer ‘thuis’ en ook negen klant meer. Jammer. Wellicht uit noodzaak heeft ford deze stap gemaakt, maar daarmee ook direct de poten onder de eigen stoel weg gezaagd. Ook ik overweeg om dan maar geen gebruik meer te maken van het ford service punt. Ik kan net zo goed voor een onderhoudsbeurt naar een iets goedkopere garage.
Storing gemeld op display. Bij bezoek aan de werkplaats werd zorg direct weggenomen. Vervangend vervoer werd aangeboden maar was niet nodig. Herstel werd netjes telefonisch gemeld. Prima service.
Het 3 keer niet houden aan een afspraak en een belofte. Als u meer wilt weten, dan moet u mij maar bellen. .
Nu slechts voor een APK, maar zo als gewoon, alles netjes volgens afspraak en prima geholpen
1. Kom op mijn afspraak voor een jaarlijkse beurt. Is de zaak Wensink niet aanwezig. Moest naar de overkant. Daar hoorde ik van een van de invalkrachten dat de zaak Wensink is verhuisd??????? Waarom weet ik zoiets niet? Ben al 20 jaar vaste klant.?????????? Ook hoorde dat Ford niet meer Assen blijft. 2. Ik kan plotseling niet meer inloggen. User unknown.. Met weet bij de balie niet hoe dit op te lossen is.............
Prima service, vriendelijk ontvangst. Het enige wat een beetje raar is dat er zonder overleg ruitensproeiervloeistof is bijgevuld als onderdeel van een servicebeurt, terwijl dit redelijk recent nog door mijzelf is gedaan. Meeste mensen kunnen/doen dit toch zelf neem ik aan ;)
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.