Prima geholpen. Klein probleempje met auto na aflevering meteen opgelost. Vriendelijk en ter zake.

Uitstekende service

Uitstekende service, gaat zo door.

Prima service!

Online een afspraak gemaakt voor de winterbanden wissel. Was snel geregeld, gelijk de diverse vloeistoffen laten checken. Allemaal weer goed geregeld!

• Prijs/Kwaliteit

Wat uitstekend is moet men ook uitstekend noemen !!!

Mijn spreekwoord zegt wat ik bedoel over de hele linie

• Prijs/Kwaliteit

Worden prettig geholpen, netjes te woord gestaan, tot nu toe geen klachten

We worden bij de service balie altijd prettig te woord gestaan en geholpen. De servicebeurten en banden wisselen v d zomer/winter ook geen klachten over. En in de wachthoek is de koffie lekker en gratis.

Al jaren prima geholpen

Omdat het "zo duur is" een alle-merken onderhoud laten doen. Uiteindelijk heeft me dat klauwen met geld gekost en waren er bepaalde mankementen zeker niet voorgekomen.

Prima geregeld allemaal

Ik heb een uurtje gewacht en kan weer 2 jaar vooruit met een goedgekeurde auto

Prima.

Prima.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en vervangend vervoer

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, houden zick keurig aan gemaakte afspraken.

Zowel online als telefonisch gemakkelijk een datum te prikken voor een beurt. Waarbij je duidelijk kunt aangeven wat je verlangt voor actie van de garage. Als leuk extraatje gratis wasbeurt

Uitstekende service

Positief om een video te ontvangen met daarin uitleg van de mankementen.

Gaaf 👏👍

Goede ontvangst. Duidelijk uitleg zodra er iets meer is dan een "beurt". En : Schoon weer mee: stifgezogen en wasbeurt! Geweldige service 👍👍

klantvriendelijkheid

Vlotte afhandeling en duidelijkheid

Tevreden klant van Wensink

Ik heb veel ervaring met diverse garages, maar kan melden dat het bij Wensink prima voor elkaar is.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige garage, hulpvaardig en zeer klantvriendelijk

Ze hebben veel aandacht en tijd voor de klant. Of je nu een nieuwe auto koopt of een tweedehands, maakt voor hun geen verschil. Ook een geweldige ervaring toen ik de auto haalde. Een bloemetje, en de manier waarop de auto werd "onthuld", nog nooit meegemaakt. Ook de foto op canvas, die later thuis werd gestuurd, was een complete verrassing.

super goede service

altijd fijn om hier te komen. goede vakkennis en service.

Geweldige service ook als je onverwacht langs komt

Geweldige service ook als je onverwacht langs komt

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende kennis van jong bekwaam personeel

Leuke jonge groep heren die alles uit de kast trekken om het verblijf -al is het een reparatie- zo leuk en gemakkelijk mogelijk te maken. Bedankt Sven en Martijn

Dombo van verkoper

Samen met mn vrouw naar wensink in Assen. Hadden interesse in een gebruikte nieuwste model E klasse benzine Of een c klasse benzine nieuw of tot max 25000 km. Naar de bovenverdieping waar de mercedes afdeling is. Loopt daar een verkoper met een houding van Pfff weer van die armoed zaaiers die mn tijd verdoen. Mn vrouw en ik gaan 2 auto's bekijken en gaan er in zitten. Ik heb wat vragen aan de verkoper...krijg korte antwoorden. Na 10 tot 15 min zegt die verkoper......normal doe ik dat niet maar ik moet zo weg.....mn hond uitlaten wat mn vrouw is er niet. Mn vrouw en ik zijn maar weggegaan, riep die gans ons nog na ,we zien wel of het wat wordt. Ja het is wat geworden,,,,een week later een dikke vette auto in het hoger sigment gekocht van 1 jaar oud. Natuurlijk van een ander merk bij een dealer die wel tijd voor ons had en ons tenminste koffie aanbood. Dit is wensink door zo,n clown als verkoper nu misgelopen. Wij komen er niet weer.

Altijd goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Ben al jaren klant, en dat doe je niet als je niet tevreden bent.

Goede en snelle service.

• Prijs/Kwaliteit

Overbodige afspraak maar wel tevreden over de werkzaamheden

Bij 180.00km moet regulier de distributieriem worden vervangen. Ruim van tevoren deze onderhoudsafspraak gemaakt. Distributieriem was niet op voorraad bij de beurt zelf dus auto nog halve dag kwijt. Bij een betere voorbereiding was dit neem ik aan te voorkomen geweest.

Aangename persoonlijke benadering en prima service

In vergelijking met de garagebedrijven die ik eerder bezocht steekt Wensink, en met name haar medewerkers, er met kop en schouders bovenuit.

Goede afspraken

Over Wensink Aangenaam