Uitstekend geholpen

Heel goede service en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderdeel nog moeten bestellen, geen olie bijgevuld

Dit betrof een eerste controle beurt na 1 jaar . Aangegeven dat achterklep niet goed werkt en olie nog 50 % is Er is nieuwe gasveer besteld en zouden gebeld worden als het er was . Nu 2 weken later nog steeds niet gebeld. Olie is niet bijgevuld of vervangen. Had dan ook iets betere service verwacht .

Dik tevreden

Na 41 jaar trouwe klant te zijn, verwacht ik ook niet anders.

goed , maar jammer

Service is goed , maar erg jammer dat Ford bij Wensink weg gaat Ik merk het nu al, geen nieuwe auto's in de showroom, en het duidelijk te merken dat Ford niet op de 1e plaatst staat het duurt veel te lang, voor een goede oplossing

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ze leveren je auto helemaal verzorgd af!

Ik kon er op wachten, op de kleine beurt van mijn auto. Heerlijke koffie gedronken in de wachtruimte. Auto was van binnen en buiten gereinigd, dat vond ik echt een cadeautje!

Minder service dan gewend

1e afspraak fout gelopen. 2e afspraak kon geen tijd ophalen afspreken en geen gratis leenauto. Op de dag zelf wel ophaal tijd af kunnen spreken. Al met al moeilijk geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Neem geen service abonnement bij wensink!!!

Neem geen service abonnement bij wensink!!!! De verkopers geven verkeerde informatie over het abonnement en zodra je belt voor duidelijkheid zijn ze onbereikbaar. Per maand betaal ik geld voor het service abonnement en zodra er een reparatie plaats moet vinden krijg ik alsnog een factuur terwijl dit niet hoort volgens de algemene voorwaarden. Inmiddels meer dan 10 verschillende mensen gesproken en geen een weet mijn vragen te beantwoorden. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en wanneer ik terug gebeld zou worden moet ik er zelf weer achteraan bellen.

Winterbanden vervangen: altijd goed

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onze auto gebracht voor een onderhoudsbeurt en wisseling van de banden. Leenfiets meegekregen. Na een paar uur worden we gebeld door Wensink dat de distributieriem vervangen moet worden. Een noodzakelijke maar prijzige klus. Omdat er geen ruimte op korte termijn is in de planning krijgen we kostenloos een mooie leenauto mee van Wensink. Na een aantal dagen krijgen we een telefoontje van Wensink dat onze auto gereed is. We leveren de leenauto weer in, en bij het wegrijden in onze eigen auto zien we dat de auto ook nog een stofzuigerbeurt heeft gekregen. Dank, Wensink, voor jullie topservice!

uitstekend

Prima geholpen!

Duidelijk

Duidelijke communicatie/ inschatting kosten

zeer goed

ik werd snel geholpen en de euring was snel voltooid

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Moet wennen aan alle veranderingen

Ik moet wennen aan alle veranderingen. Mensen zijn aardig en helpen goed, maar zie geen bekend gezicht meer, telefoontjes centraal, al het persoonlijke is er af. Auto verder goed prima en goede service verder.

Betrof terugroepactie

Ook nog een wasbeurt als service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Prima, geen klachten, alles naar wens

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na half uur zat de lamp, die vervangen moest worden erin, terwijl het druk was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig bedrijf om te komen

De ontvangst is aardig. Mijn vragen zijn goed beantwoord. De wachtruimte met koffie en thee is ook prima.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vaste klanten niet geïnformeerd.

Nieuw pand, stuk kleiner. Minder uitnodigend. Buiten en binnen alles op elkaar gepropt. Downsizen.?... Snap nu eindelijk waarom. Wensink is geen ford dealer meer voor Assen en omgeving. Ook geen ford occasions meer. Dealerschap is overgedragen aan Boerhof. Maar Boerhof zit helaas (nog) niet in Assen. Schijnt nog op zoek te zijn naar een pand. Vreemd dat vaste ford-klanten niet zijn geïnformeerd. Nu maar elders zoeken naar een jonge ford occasion. Naar Wensink Zwolle of nog verder het land is geen optie. Verkoper uit Zwolle kan wel op afspraak naar Assen komen.??!! Neemt dan zeker een aantal occasions mee.... Denk het niet.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden en een heel goede service

Zeer tevreden en goede service

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Correct en snel geholpen.

Zie bovenstaande

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aan de service van de medewerkers ontbreekt het, zoals altijd, niet

Bij het verwerken van de online gemaakte service afspraak via jullie website is het nodige misgegaan, zo bleek de gereserveerde huurauto in een fiets veranderd en was ook het type service beurt gewijzigd. Gelukkig had ik de bevestiging bij me waaruit dat bleek. De werkplaats receptie kon gelukkig e.e.a. rechtzetten. Maar voortaan toch maar weer op een ouderwetse manier een afspraak maken!

Alles volgens plan uitgevoerd

De beurt is uitgevoerd volgens plan. De kosten had ik graag eerder gehoord. Verder heb ik geen aanvullingen maar weet ik niet of het onderhoud daar uitgevoerd kan blijven worden door de vele veranderingen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen klachten en gewoon goed dus

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en heerlijke koffie.

Prima communicatie en service

Prima communicatie en service.

Over Wensink Aangenaam