Niet goed

Ik had gebeld met wensink. Ja ze hadden een nw accu voor mijn auto. Kom ik daar. Moest de monteur kijken als ze wel zon accu hebben. Vreemd. Ik wou contant betalen. Maar wisselgeld was er niet. Heb afgesproken dat ik maandag langs kwam. Ook gedaan. En betaald. Krijg ik vervolgens woe weer een rek thuis gestuurd met een ander bedrag. Vind dit heel slecht.

Zeer slecht

Zelfs na slecht ingevulde enquete neemt er niemand contact op. Bar..

• Prijs/Kwaliteit

Je brengt de auto, neemt wat te drinken, en even later mag je weer weg.

Het was alleen maar de bandenwissel, en een winter beurtje. De banden worden nu opgeslagen, dit is wat makkelijker voor mij. Want de voorjaars- omzetting gebeurde op een andere plaats. Bij uw garage bekend. Voor een paar jaar terug kreeg de auto ook een wasbeurtje, maar nu niet meer. Is hier een reden voor ?

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Snel, prettig

Prettige omgang met medewerker; beter dan vorige keer. Snelle service en praktisch met een leenfiets. Fijn!!!

Zoals altijd prima.

Klantgericht en klantvriendelijk!

Perfect en snel geholpen

Ik kon even langs komen zonder afspraak.

Mbt Wensink onderhoud goed

Mbt Ford specifiek heb ik een klacht. Ik heb gebeld om te vragen of mijn navigatie een update kan krijgen en wat dit moest kosten. Tot mijn stomme verbazing wordt daarvoor een bedrag van €.180,00 in rekening gebracht gebracht.!!!! Dit slaat m.i. nergens op.

• Prijs/Kwaliteit

Afwikkeling administratief zowel zakelijk als prive zeer slecht.

Wij wachten nog steeds op antwoord op onze diverse mailberichten inzake een incassokwestie. Duurt al maanden en we ergeren ons hier heel erg aan. Betreffende Mondeo gaat begin volgend jaar vervangen worden.. heb verzocht om tijdens de beurt een Mondeo hybride te proberen. Op het allerlaatste moment door jullie weer afgezegd, en wordt ook geen vervolg aan gegeven. Dan maar geen Mondeo maar wat slecht!

Goed en snel geregeld.

Ik kwam langs om de storing in mijn auto te bespreken. De storing kon op korte termijn worden geanalyseerd en de reparatie kon op de volgende werkdag worden uitgevoerd. Bovendien werd de apk keuring en het periodieke onderhoud erin meegenomen. Bovendien werd een vervangende auto beschikbaar gesteld.

Vlot en correct geholpen

Vertrouwde mijn auto niet, konden hem gelijk brengen en het is de volgende dag verholpen, ook een mankement wat een paar dagen later gepland was is gelijk meegenomen. Heel blij mee.

hallo

hoera

Prima geholpen

Altijd vriendelijk en hulpvaardig

• Prijs/Kwaliteit

Goed, deskundige uitleg over de uitgevoerde onderhoudsbeurt

Vriendelijk ontvangst, extra klachten besproken. Tijdens de uitvoering van de onderhoudsbeurt geinformeerd over extra kosten. I.v.m. meer benodigde tijd voor de werkzaamheden was de auto later op de dag weer rijklaar. Een extra wasbeurt leverde weer een schone auto op.

• Prijs/Kwaliteit

Communicatie naar klant kan duidelijker

Klantvriendelijkheid laat te wensen over, zou een goed aandachtspunt zijn. Ik kan ook niet een goede beoordeling geven bij de eerst gestelde vraag, vandaar 2 sterren ingevuld anders kun je niet verzenden. Beetje zwart/wit antwoorden bij de onder gestelde vraag. U kunt hier uit opmaken dat ik niet echt tevreden ben.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

De auto is prima afgeleverd en ziet er schitterend uit

Trekhaak is goed gemonteerd en de plekjes mooi bijgewerkt. Hij is schitterend Gepoetst.

heel erg tevreden

direct en prima geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen APK verder geen poespas

Auto voor APK gebracht. Snel en goed geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd een keurig nette en snelle service

Nog geen tijd om mijn koffie (ook altijd goed) op te drinken of de monteur kwam de auto al helen. Alles was zo weer gefixt.

Vriendelijk meedenkend

Prettig, snel geholpen, concreet, geen gedoe, eerlijk. Goed aanbod gedaan en meegedacht over te maken keuzes.

Netjes uitgevoerde onderhouds beurt

Prettig contact met mensen bij receptie die vooraf alles duidelijk toelichten. De standaard tarieven voor onderhoud zijn netjes, met reparaties ligt de prijs iets hoger dan bv. Onafhankelijke garage. Daar staat tegenover dat auto schoon wordt opgeleverd, duidelijke afspraken en pechhulp zit bij de prijs inbegrepen.

• Prijs/Kwaliteit

Op zich goed, maar .........

een week na het garage bezoek krijg ik separaat nog een rekening voor de leenauto die ik die dag heb gebruikt om van Assen naar Beilen en v.v. te gaan Bij het maken van de afspraak deelde de mevrouw mee : U krijgt altijd een auto van ons mee hè? Dan doen we dat nu ook.” In de garage is verder nergens over gesproken, noch bij het halen noch bij het brengen. (zoals dat overigens altijd ging) Beetje vreemd dat na een week alsnog een rekening komt die overigens na een telefoontje vlot wordt vernietigd. Al met al geen prettige/klantvriendelijke benadering.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service. Onderhoud verloopt zoals afgesproken, werd gebeld voor een vervanging van 2 dingen, met prijsopgave.

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen. Klein probleempje met auto na aflevering meteen opgelost. Vriendelijk en ter zake.

Over Wensink Aangenaam