auto elders gekocht onder garantie probleem opgelost

Afspraken worden nagekomen en probleem onder garantie opgelost zonder dat wij daarom behoefde te vragen.

• Reden bezoek N.v.t.

Afspraak kwam rommelig tot stand

Ik heb on-line een afspraak met haal en breng service gemaakt. Dagen later via SMS een afspraak bevestigd gekregen op een andere tijd, zonder haal en breng service. Na telefonisch contact een andere afspraak gemaakt. De storing is verholpen, maar de instellingen kloppen niet meer. -Adressen uit navigatie verdwenen. -Keyless entrance werkt niet meer

Super geweldig

Behulpzaam duidelijke uitleg over alles beleefd veel kennis. Zeer tevreden.

Geweldig en goed geholpen

Het gehele proces van begin tot eind is goed geregeld door de verkoper in vestiging Wensink Assen

goede en snelle service.

Terugroepactie via Ford. Digitaal gepland in de werkplaats op een tijd die mij uitkwam. Helaas verdere reparatie nodig maar wel op kosten van Ford. Auto een dag kwijt. Leenfiets gratis ter beschikking. Ruim binnen afgesproken tijd was de auto weer klaar. Vriendelijke medewerkers aan de balie. Snelle en goede service.

Vriendelijke bediening

Heel goed

Heel goed

Altijd super geregeld.

wordt altijd uitstekend geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer teleurstellend, nooit weer een auto via dit bedrijf

In oktober auto besteld (Ford), welke 2de helft januari geleverd zou worden. Eind december zelf gebeld, gezegd dat verwachting was dat hij bij lichting van begin januari zou zitten. Begin januari nogmaals zelf gebeld, aangezien ik niks hoorde. Men wist het niet, maar ik zou terug gebeld worden. Einde dag werd ik terug gebeld met mededeling dat, men vergeten was mijn auto te bestellen en dat hij nu pas in eind maart geleverd zou worden. Na veel heen en weer gebeld, wel tijdelijk andere auto gekregen voor tussen liggende periode, maar kosten hiervoor lagen bij mij, terwijl fout bij bedrijf lag. Kortom nooit weer.

• Service N.v.t.

Snelle en goede service!

Een afspraak kunnen plannen binnen mijn agenda om vervolgens snel en goed geholpen te worden. Top.

zeer tevreden over Wensink Assen

Altijd vriendelijk ontvangen, duidelijk over wat er moet of gaat gebeuren met bij behorende kosten, top.

Super auto!!

Totaal geen spijt van mijn overgang van Peugeot naar Ford. Super blij met mijn Focus ST line!

Respectloos

We zijn erna toe gegaan voor een ford fiesta meneer was heel aardig maar toen we wouden onderhandelen begon meneer heel arrogant en bijdehand te doen. De auto stond voor €10,900 op de site maar omdat een slangetje kapot was van zogenaamd €900 werd het ineens €11,800????? We wouden onderhandelen en toen werd er gezegd “ ja onderhandel je ook tijdens het kleding kopen?” Zo hoor je niet met je klanten om te gaan mensen onderhandelen zelfs bij een auto van €1000 en als je de auto voor €10,900 er op zet moet je zelf dat slangetje al maken respectloze medewerker

Goed en correct geholpen

Tijdens de 40000 km onderhoudsbeurt heb ik aangegeven dat er een "rammel"in de auto aanwezig was. Zelf heb ik regelmatig geprobeerd te achterhalen waar deze "rammel"vandaan kwam", echter zonder resultaat. De monteur kwam erachter dat de linker dakrail los zat. Deze dakrail is vervangen en de rammel is weg

Auto was snel gereed

Had op advies van de afspraakplanner een uur uitgetrokken. De auto was snel gereed, was prettig.

Prima gedaan

Als bonus ook nog de auto van buiten gewassen.

Goed contact met medew

Goed en serieus adequaat contact met de medewerker. Verwerking etc door binnendienst ging niet goed. Te lang, geen facturatie etc

Goed geholpen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima! Goede service. Fijn contact.

Goede begeleiding tijdens het maken van een keuze. Alle mogelijkheden doorgenomen. Aflevering ook prima. Ook daat weer een goede begeleiding wat betreft het in gebruiken nemen van het voertuig. Uitgebreid de tijd genomen voor de uitleg.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Niet nakomen van de afspraken .

Auto van 1 jaar oud eind november gekocht en nog elke week naar de garage geweest om problemen op te lossen die gecontroleerd hadden moeten worden bij een afleveringsbeurt . Er was afgesproken dat hij een afleveringsbeurt en een update voor navigatie zou krijgen , maar beide is Niet gebeurt . Navigatie was 2 updates achter . Baas van aflevering wil er niets van weten .

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

goede service en fijn dat de auto schoon is

met name dat de auto schoon wordt overhandigd. kleinigheid maar groot gebaar

Niet goed

Ik had gebeld met wensink. Ja ze hadden een nw accu voor mijn auto. Kom ik daar. Moest de monteur kijken als ze wel zon accu hebben. Vreemd. Ik wou contant betalen. Maar wisselgeld was er niet. Heb afgesproken dat ik maandag langs kwam. Ook gedaan. En betaald. Krijg ik vervolgens woe weer een rek thuis gestuurd met een ander bedrag. Vind dit heel slecht.

Zeer slecht

Zelfs na slecht ingevulde enquete neemt er niemand contact op. Bar..

• Prijs/Kwaliteit

Je brengt de auto, neemt wat te drinken, en even later mag je weer weg.

Het was alleen maar de bandenwissel, en een winter beurtje. De banden worden nu opgeslagen, dit is wat makkelijker voor mij. Want de voorjaars- omzetting gebeurde op een andere plaats. Bij uw garage bekend. Voor een paar jaar terug kreeg de auto ook een wasbeurtje, maar nu niet meer. Is hier een reden voor ?

• Service N.v.t.

Over Wensink Aangenaam