• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en nakomen afspraak.

Weer een 4e jaars beurt en bandenwissel laten doen bij Wensink. Prima tevreden over service en kwaliteit. Schrok echter wel van de totale prijs excl bandenwissel !! Bijna € 700,-- vind ik echt aan de hoge kant als er maar 11.000 km per jaar is/wordt gereden.

Goede service.

Duidelijk, professioneel. Nette service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed maar wel een paar opmerkingen

Heb 14/3 mijn auto opgehaald na apk en grote beurt. Was een flinke rekening. Daar had ik nog wat vragen over naderhand thuis dus gemaild. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op een week later. Heb daarom de rekening ook nog niet betaald.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service voortreffelijk en vriendelijke mensen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijn contact van begin tot eind

Fijn contact met verkoper Roy!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het probleem aan de auto is opgelost maar de aanloop ernaartoe en de afhandeling ging niet soepel

Tijdens de grote beurt bleek de doormelding naar Ford Assistance niet goed gegaan te zijn. We bleken een verkeerd formulier in onze map te hebben van een heel andere klant. Toen ik belde dat ik met pech onderweg stond duurde het veel langer dan normaal voor ik geholpen werd hierdoor, wat extra stress opleverde. Ook moeten we nu zelf de rekening vd Anwb voorschieten. Het probleem is uiteindelijk goed verholpen, er is een nieuwe dynamo in de auto gezet. Maar er bleek eerst een kapotte erin te zijn gezet wat heel veel vertraging opleverde die dag en ook stress wat er evt nog meer kapot was aan de auto. Ik moest zelf bellen hoe het nou zat en de garage is erg slecht bereikbaar via alle nummers, ik krijg bijna nooit gelijk iemand te pakken. Eenmaal daar is het wel goed afgehandeld, de factuur vd Anwb is voorgeschoten en de aanmelding bij Ford assistance is nu wel goed gegaan. Voorheen hebben we ook een aantal vervelende ervaringen gehad die ik toch ook wil delen. Zo hadden we een half jaar geleden nieuwe zomerbanden besteld die er vervolgens niet zijn opgezet, ze lagen nog in een hoekje vd werkplaats. We hadden er wel voor betaald en moesten weer terug om ze opnieuw erop te laten zetten. Als we het zelf niet gezien hadden dan hadden we geen nieuwe banden gehad. En vorig jaar is radio eruit gehaald omdat we de code niet meer hadden maar daardoor doet 1 box rechtsvoor het niet meer. Toen ik dat na 2 wkn meldde (ik heb de radio niet zo vaak aan) was het te laat volgens de garage en konden ze er niks meer aan doen. Vergeleken bij eerdere jaren vinden we de service en de communicatie en ook de verantwoordelijkheid die genomen wordt behoorlijk ondermaats. Ook qua klantvriendelijkheid is het minder geworden. Ik kreeg laatst ook een leenfiets met lege accu mee en degene die ik daarna meekreeg deed het niet goed. Jammer dat het niveau zo omlaag gaat, hopelijk wordt hier wel iets mee gedaan. Ik heb ook alles aangegeven bij de garage, op de klantvriendelijkheid na dan.

Waardeloos!

Ik heb in mijn leven nog nooit zo’n slechte verkoper en eventuele aankoop ervaring meegemaakt. In de ochtend gebeld voor een afspraak, dit was prima. Auto stond ook netjes klaar. We mochten er een testrit mee maken, later binnen viel het de verkoper (Arman) op dat wij de auto goed aan het inspecteren waren. Ik gaf hem aan dat dit ook normaal was voor een auto van €26.950. De verkoper, Arman jonge knul van rond de 25 vroeg niet eens of wij wilde zitten of wij misschien een kopje koffie wilden, maar überhaupt intersse in ons als koper was er niet, dus geen social talk ok het “ijs te breken”, oja een glimlach kostte blijkbaar ook veel moeite. Blijkbaar wilde hij direct aan de orde van de dag komen door aan te geven dat dit de goedkoopste Mercedes GLA op internet was, en een mooie auto was en dat er niks, nul met de prijs gedaan kon worden. Oké goed verhaal, maar hij wilde ook niet iets van een afleverbeurt bij doen, of helemaal niet iets in een vorm van een compensatie. Laat staan, hij vroeg er zelfs nog continu geld bij voor een bijzonder onderhoudspakket. Ik gaf hem aan dat ik enkel interesse heb in de auto, mits hij een beetje mee wilde bewegen dat wij tot een deal konden komen (reële onderhandeling is toch heel normaal tegenwoordig) en hij vandaag een auto kon verkopen, maar nee er kon geen cent af van de vraagprijs. Zoals gezegd hield hij zich vast bij zijn standpunt, mede ook omdat hij ondertussen 20 keer “dan houdt het op” had gezegd en om reëel te zijn gezien mijn budget besloot ik om weg te gaan. Op dat moment vroeg verkoper Arman “meneer mag ik uw nummer voor het geval dat de auto niet verkocht wordt”. Toen was ik er helemaal klaar mee en heb ik hem boos even bijgepraat dat dit geen manier van handelen is en hij maar snel eens moet leren hoe je met mensen/klanten moet om gaan. Kom er nooit meer! en jammer voor de naam Wensink dat ze zulke egoïstische figuren als verkoper daar hebben lopen. Heb trouwens later op de dag een BMW gekocht bij een fatsoenlijke deal

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Niet zoals verwacht

Ondanks tijdsafspraak , lang moeten wachten tot auto en rekening klaar waren. Het ging om een accucheck. Rekening kwam moeizaam tot stand ivm te verwerken korting en vervolgens klopt deze niet. Accucheck kost €17,50, maar bij vervanging accu gratis en accu is vervangen. Bedrag staat echter wel op de rekening. Ben beter gewend bij Ford.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Moet betalen terwijl het onder servicecontract valt

Hierover al twee keer gebeld en toezegging gekregen dat het wordt verrekend, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke, behulpzame mensen en een verademing qua communicaite tov Ford Wassink te Nijmegen

Prima ervaring, vriendelijke mensen.

Goede service !

Er wordt gestructureerd gewerkt bij Wensink. Duidelijke communicatielijnen. Snel en zeker. Ik kom zeker terug !

Konden euvel niet verhelpen

Computer uitgelezen niets in opgeslagen probleem was dat de Ford in de noodloop gaat als ik in de Ardennen heuvels oprij met caravan van 600 kilo. Na 10 minuten kan ik dan weer verder tot de volgende bult en dan gebeurt hetzelfde terwijl de Ford Focus Wagon 1.6TDCI 1200 kilo moet kunnen trekken. In Nederland nooit geen problemen met caravan trekken Moest 58 euro betalen voor uitlezen en ben geen steek verder echt teleurstellend.

Betrouwbaar en degelijk

Verzoek om de onderhoudsbeurt en APK voor de storm op 18 februari af te ronden werd ruimschoots gehaald!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en op maat gemaakte reparatie en service

Had problemen met een lege en versleten accu en wilde een second opinion + advies n.a.v. vier verstuivers die ik had laten vervangen bij mijn oude garage, omdat twee daarvan (de 2-de en 4-de) het binnen een periode van anderhalve maand hadden begeven en de dieselmotor (na het vervangen van die vier verstuivers) niet meer zo soepel en geruisloos liep als daarvoor.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen op de dag zelf maar daarna laat het te wensen over

Ik ben snel en goed geholpen op de dag vd onderhoudsbeurt van mijn Fiesta. Ook de leenauto stond klaar. De man achter de balie was niet het vrolijkste type en gaf ook verder geen uitleg. Maar was verder wel correct. De factuur voor de leenauto zou ik later krijgen. Die viel een week later (13 jan) op de deurmat. Tot mijn verbazing was het bedrag bijna verdubbeld ten opzichte van een jaar geleden. Ik mailde daarom naar het e-mailadres dat op de factuur stond om te vragen hoe dit mogelijk was. Ik kreeg geen reactie en mailde nog eens, en nog eens. Beetje slordig wel. Niet gewend van Ford Wensink. Deze week (2e week van februari) was ik het een beetje zat dat ik maar niks hoorde. Toen via Facebook contact gelegd en daar kwam binnen 36 uur een reactie. Bij navraag bleek mijn e-mail naar de vestiging in Elst te zijn gestuurd en als ik binnen 3 dagen niks hoorde moest ik opnieuw aan de bel trekken. Diezelfde dag kreeg ik een e-mail vd vestigingsmanager dat hij de factuur had aangepast. Nog steeds een aanzienlijk verschil met het jaar ervoor. Ik heb de factuur betaald maar nog wel laten weten dat ik voor de volgende keer graag een andere oplossing zie. Je raadt het al: daar heb ik niks meer op gehoord.

klantvriendelijk

goede service denken met je mee

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Locatie ,organisatie, personeel zeer naar tevredenheid

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service werkzaamheden volgens afspraak goed verlopen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

een zeer verwarrende informatie voor een afspraak.

Geachte directie van Wensink, Ik heb gebeld voor een afspraak met de lijn voor Wensink Elst. Ik kreeg een centrale aan de lijn die mij zou doorverbinden, hetgeen niet lukte. De over-vriendelijke dame aan de lijn zou een terugbelafspraak maken voor mij door de bali uit Elst. Ik heb plm 5 uur later teruggebeld naar de centrale. Weer geen contact. Men was de met mij gemaakte terugbelafsraak vergeten. Er zou weer een poging worden ondernomen. Die heb ik gecanceld omdat zo'n dergelijke behandeling mij in december ook al was overkomen. Het duurt mij veel te lang. Met mijn klacht ben ik direkt naar Wensink Elst gegaan. Daar heb ik een afspraak gemaakt aan de Bali voor verder onderzoek van mijn defect aan de auto Maandagmorgen 11.00 uur de afspraak. (gemaakt op vrijdagmorgen). Vrijdagavond krijg ik een mail ter bevestiging Van Wensink over de afspraak: hierin stond een nieuwe afspraak: maandag 13.30!. Gelukkig heb ik het mobile nummer van de vestiging van Elst en heb dat direct gecheckt. Men wist van niets en de afspraak stond nog steeds op ma 11.00. Maandagmorgen weer een mail van Wensink, nu naar mijn vrouw. op wiens naam de auto staat. Weer was de nieuwe tijd 13.30 uur. Ik ben om 10.50 bij Wensink Elst gearriveerd en ben PRIMA geholpen door het personeel aldaar. Men snapte niets van de mails die ik had gekregen. Een erg onbevredigende situatie , zoals U zult begrijpen. Mijn voorstel: geef alle klanten gewoon het nummer van de bali van de werkplaatsen voor reparatie en onderhoudsbeurten , zodat er snel en adequaat gehandeld kan worden. En nog belangrijker : schakel alle tussenkomsten van de allervriendelijkste dames aan de telefoon uit!!!! Het is irritant zoals er met klanten wordt omgesprongen. Het kost veel tijd, je kunt niet snel schakelen , er worden veel afspraken vergeten en daarna nog onnodige mails verstuurd met foute informatie. Wat is hiervan het doel??? Wellicht kunt U mij over de situatie inlichten. met vriendelijke groeten

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ervaren vakmensen waar je wat aan hebt.

Kom al jaren bij dit bedrijf. Ze nemen de tijd voor je en luisteren naar je vragen en wensen. Je krijgt advies waar je wat aan hebt. Ik wil mijn Ford graag dealer onderhoud geven en dat krijg je hier voor een goede prijs. No nonsense, geen fratsen, gewoon prima bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen vertrouwd gevoel dat onderhoudsbeurt op juiste wijze werd uitgevoerd.

Goede ontvangst. Bij APK bleek dat remleidingen achter vervangen moesten worden. Kosten exclusief materiaal en vervanging remolie € 205,28 Laten uitvoeren. Bleek ongeveer 55 minuten werk!! Meer dan een uurloon van € 200 exl BTW. Schandalig. Voor remvloeistof vervanging werd initieel ongeveer € 54,00 exclusief BTW gerekend, later bijgesteld tot € 16,62. Coulance of? Vult u zelf maar in. Bij beurt, Ford Economy Service, bleken een aantal punten niet uitgevoerd, althans men wist het niet. (Geen luchtfilter vervangen, reserveband niet gecontroleerd en wie weet ook andere zaken). Op uiteindelijke rekening stond luchtfilter wel vermeld. (Factuur nummer 74369389 d.d. 08022022) Dit is na jaren van goed vertrouwen een flinke teleurstelling, die een reactie uwerzijds meer dan rechtvaardigt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekend geholpen met de de service beurt onderhoudscontract.

Het enige grote minpunt vind ik bezwaarlijk dat je geen leenauto meekrijgt die dag en dat los van het betalen benzine kosten / tank stanken en vol gooien je ook voor die dag huur voor de auto moet betalen. Zo’n €50 €60. Bij andere garages en dealers is dat wel zo het geval en hoef je dus alleen de benzine te vergoeden. Vind ik een betere service als vaste klant. Graag per mail reactie terug. gr. Marc Schmitz ( 5-ZKR-74 )

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mondeo weer onderhouden en gekeurd

Snel een afspraak kunnen maken voor onderhoud van mjin Ford Mondeo (2012) voor de 10-jaars beurt en APK.

Netjes en snel geholpen

Beurt goed uitgevoerd, incl gewassen en gezogen na afloop

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Nijverheidsweg 10 A