Probleem wordt niet opgelost

Als ik er met een probleem heen ben gegaan en dat ook nog eens heel duidelijk heb toegelicht en na het ophalen er achter ben gekomen dat het probleem nog steeds bestaat en niet is opgelost dan heb ik geen vertrouwen meer in de garage en dat als (voormalige) nieuwe klant. Ik verwacht een oplossing van het probleem en van mijn klacht.

Snelle actie/prima service

Zonder afspraak werd er toch meteen actie ondernomen om het probleem te verhelpen zodat ik probleemloos verder kon. Professionele en klantgerichte service.

Waardeloos

Probleem dat zich kort na de aanschaf van mijn auto heeft voorgedaan is tot de dag van vandaag niet netjes opgelost. Uitgebreid over gesproken, "wil het graag met u oplossen", maar dat gebeurt niet. In gesprek kom ik niet verder terwijl het overduidelijk een gebrek is dat nooit zo vroeg had mogen optreden. Voordeel van de twijfel willen geven, aangegeven mijn auto na de vakantie in te willen ruilen en wellicht te gaan leasen, niks meer op terug gehoord. Ik ben ben er klaar mee. Na mijn vakantie verkoop ik deze auto en ga ik een nieuwe garage en beter passende oplossing zoeken die voldoet aan mijn enige wens: geen gezeik! Overigens niks ten nadelen van de beste man die mij te woord heeft gestaan. Heeft hij netjes gedaan, het ontbreekt hem alleen aan de daadkracht om netjes op te lossen wat zijn voorganger heeft verprutst. Had het gelijk destijds netjes in orde gemaakt, dan was er nu niks aan de hand geweest.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De prijs van de onderhoudskosten beurt werd onnodig opgedreven.

Slecht omdat mijn vertrouwen in Wensink niet terecht blijkt.

Uitstekende service.

Wensink Elst is een kleine vestiging, hierdoor ontstaat nog steeds het oude gevoel van de klant is koning. Ik bezoek deze vestiging als vanaf 2008 eenogige steeds tot volle tevredenheid.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers

Goede service en deskundigheid

De auto was in de garage voor een onderhoudsbeurt en APK keuring. We werden goed geholpen en geinformeerd over de stand van zaken tijdens het onderhoud.

vriendelijk

snel en goed geholpen

Vriendelijke service

Prima services

"Aangenaam" geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tevreden over receptie, bejegening, uitleg en werksfeer.

Zeer matig

Met name telefonische bereikbaarheid is slecht. Landelijke centrale werkt niet als je een lokale vestiging wil spreken. Terugkoppeling vanuit de vestiging werkt ook niet goed.

Gewoon goed

Vriendelijk, lekker dichtbij en gratis fietsservice. Factuur duidelijk omschreven, gratis verlenging pechhulp service bij jaarlijkse onderhoud. Gewoon goed!

Gewoon goed geholpen

Vooraf aangeven wat er moest gebeuren en dat is gedaan!

Gewoon goed.

Tevreden over de geleverde service, alleen ben ik gewend bij de vorige dealer dat de auto ook gewassen enz. terug komt.

Klantvriendelijkheid en vakkundig

Snelle service

In een woord, top!

Perfecte service. Ondanks dat ik een auto van een andere lease maatschappij rijd zorgen de mensen van Wensink Elst dat eea prima wordt gerealiseerd binnen een zeer korte tijd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima service, geen internet beschikbaar

Prima geholpen. Tijdens het lange wachten gewoon kunnen werken. Er was echter geen WiFi beschikbaar. Betere wachtplaats met internet zou fijn zijn

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Grandioze snelle hulp bij reparatie van de luchtkoelplaat (steenvanger)

Bij melden van het defect werd direct een afspraak verder in de week ingepland en bij reparatie kon ik erop wachten. Prijsopgaaf klopte met het inrekening gebrachte bedrag. Vriendelijk personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en vriendelijk personeel, top!!!

Goede service en vriendelijk personeel, top!!! Alleen jammer dat ze de auto even niet gewassen hadden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben snel en correct geholpen.

Ik heb aan bovenstaande niets toe te voegen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoudsbeurt naar wens. Onduidelijkheid over prijs teleurstellend

Via website van Ford Wensink zelf een onderhoudsbeurt ingepland. Na opgeven van gegeven auto in het keuzemenu aangegeven wat er gedaan moest worden. Bij afrekenen blijkt dat de 'vanaf' prijs die in de bevestigingsprijs vermeld staat niet wordt aangepast naar de gegevens van het ingegeven voertuig. Gevolg was dat afrekening 2 x zo duur was als veracht, nagenoeg zonder dat er veel extra onderhoudt nodig was. Blijkt een bekend probleem te zijn wat vaker voorkomt. Een kleine compensatie maar geaccepteerd omdat er verder weinig andere mogelijkheden bleken te zijn. Dus gewaarschuwd mens telt voor 2. Ga niet af op de bedragen die er op de website gegeven worden, maar vraag vooraf de daadwerkelijke prijzen op.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en nakomen afspraak.

Weer een 4e jaars beurt en bandenwissel laten doen bij Wensink. Prima tevreden over service en kwaliteit. Schrok echter wel van de totale prijs excl bandenwissel !! Bijna € 700,-- vind ik echt aan de hoge kant als er maar 11.000 km per jaar is/wordt gereden.

Goede service.

Duidelijk, professioneel. Nette service.

Nijverheidsweg 10 6662 NG Elst

Over Wensink Aangenaam