Auto voor onderhoudsbeurt gebracht en alles netjes en goed gedaan. Wij hebben een servicecontract en dat bevalt heel goed. We hoefden ook niets bij te betalen.
Alles conform afspraak verlopen..
Ik vond de mannen bij de receptie niet echt klantvriendelijk/ behulpzaam. Zelf zou ik nog wat vragen stellen over eventuele bijzonderheden of aandachtspunten mbt de auto. Werkplaatsgerelateerd was het prima. Kosten naar verwachting, auto rijd weer lekker en nog netjes gewassen ook!
Display kwam plotseling met melding Tyre pressure checken. Bleek spijker in achterband te zitten. Door monteur vakkundig verholpen.
Voor het eerst bij Wensing met mijn auto. Geweldig geholpen bij de balie door de medewerker. Uitleg over de terugroepacties en de gevolgen/ wat dit inhield. Zeer tevreden klanr.
dit is nu al de 3de keer dat we voor reparatie komen bij jullie in elst. de 2de keer was het apk + reparatie na schade. nadat we alles op foto hadden door gestuurd met de schade, waar goed op te zien was wat er nieuw besteld moest worden kregen ze het toch voor mekaar om dit te verzuimen waardoor ik onze bus bijna 2 weken kwijt was. de laatste keer precies het zelfde. ik had een storing met de bus. Wensink gebeld en de ANWB komt. de auto uitgelezen en de diagnose was dat de EGR klep vaststond in een bepaalde stand. gereset en we dachten door te kunnen rijden, maar die zelfde avond is de ANWB nog een keer langs geweest met dezelfde diagnose. dag nadien met Wensink Elst gebeld en het probleem uitgelegd en gezegd dat de EGR klep kapot was. na dagen wachten toch maar gebeld wanneer ze de bus komen ophalen, na enig heen en weer gebel hebben ze maandag de bus opgehaald. dinsdagmiddag nog niks gehoord en ik aan het bellen geslagen. staat die bus al 1 1/2 dag bij jullie en weten niet wat er aan de hand is want ze kunnen hem niet uitlezen, ze hadden ook even kunnen bellen of de ANWB de uitdraai van de diagnose hadden uitgeprint. nadat ik hun de code had door gegeven kwamen ze tot de conclusie dat de EGR klep vaststond/ kapot was. dit was woensdag middag na weer ettelijke telefoontjes. toen ik dit hoorde werd ik wel erg pissig want dit was precies wat ik hun had doorgegeven via de telefoon toen ik de afspraak maakte(toen al bijna 2 weken geleden). toen ze mij ook nog zeiden dat ze het onderdeel nog moesten bestellen ben ik toch wel eventjes heel duidelijk geweest na hun toe dat dit toch echt niet door de beugel kon, ze wisten eigenlijk al wat er aan de hand was maar wilde het niet aannemen van een niet monteur. na een zeer boos maar duidelijke gesprek hebben ze dan toch de bus weer vrijdag afgeleverd. ik hoop echt dat dit anders gaat in de toekomst want we betalen niet voor niks aan het onderhoudscontract en we zijn qua bedrijf toch een beetje afhankelijk van die bus.
Bedrijfsnaam | saris hortensia |
Een goede service. Op het afgesproken tijdstip werd met het onderhoud begonnen. Geen wachttijd. Jammer dat de wachtruimte/showroom sfeerloos en doods overkomt. Misschien dat deze ruimte iets meer levendig kan worden ingericht. Ik heb geen bedrijf maareen particuliere klant, het hoofdstuk "Persoonlijke gegevens" wordt alleen bedrijfsnaam vermeld. Zoals ik al ens eerder opmerkte wordt "Elst" in de communicatie van Wensink als bedrijfsklant gepresenteerd.
Bedrijfsnaam | Arnts |
bij storing direct geholpen
Bedrijfsnaam | HYTORC |
Duidelijkheid betreft APK en reperatie volgens afspraak.
Ben gelijk goed geholpen ondanks dat wij nog geen klant waren.
Ver van te voren( 3 maanden) alles afgesproken, maar bij inlevering lag alles netjes klaar, ook de leenauto!
Betrof een APK, niet echt bijzonder maar prima uitgevoerd. Rest puntje (nb een lamp(kapje)) netjes over gebeld (niet op voorraad) en de volgende dag opgelost. Klaar.
Bedrijfsnaam | TMDi |
Vriendelijk geholpen, auto kreeg de beurt terwijl ik in de showroom verder kon werken.
prima geregeld
Bedrijfsnaam | Louters |
Flexibel qua planning, betrouwbaar qua onderhoud en service.
Maar jammer dat het bestelde de eerste keer niet gevonden kon worden.
Auto werd helaas pas op dinsdag gebracht door de berger, op woensdag is de diagnose al wel snel gemaakt (kapotte injector) en zijn de onderdelen besteld. De auto was ook woensdag einde van de dag al klaar!
Zeer tevreden over de afhandeling !
Bedrijfsnaam | Ingen van |
voor de APK keuring welke snel en goed werd uitgevoerd terwijl ik wachtte kreeg ik netjes koffie de prijs van de APK was heel netjes
Bedrijfsnaam | HvG grondwerken |
Overal worden fouten gemaakt maar als er na meermaals verzoek per mail niet eens op wordt gereageerd of terug gekomen vindt ik dat voor een gerenommeerde dealer onacceptabel.
Top!!!
Ben prima en vriendelijk geholpen.
Bedrijfsnaam | Nvt |
Duidelijk en netjes geholpen.
Prima
Goede service duidelijke uitleg en goede communicatie met de medewerker
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.