Vriendelijke en professioneel

Mijn auto voor een periodieke controle gebracht. Persoonlijk een afspraak gemaakt. Totale ervaring was zeer positief en professioneel.

• Service N.v.t.

Goede service en uitleg

Er is de tijd genomen me een en ander duidelijk toe te lichten.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Houden zich niet aan afspraken.

Afgesproken om op zeer korte termijn een proefrit te maken. Eerst al met een smoes opgebeld omdat iemand een uurtje eerder kwam kijken, voor mijn gevoel om de prijs op te drijven, maar Wensink gaf aan dat ze me juist graag de kans wilden geven om de proefrit te maken aangezien ik als eerste had gereageerd. Een dag later (proefrit zou twee dagen later zijn) werd ik weer gebeld: ze hadden hem al aan een ander verkocht. Ze hadden nog wel een kleinere en duurdere auto staan, misschien dat ik daar nog wel interesse in had. Kortom: een typisch autobedrijf, waar geen enkele ethiek te lokaliseren valt. Verwacht als u hier komt niet dat men zich aan mondelinge afspraken houdt!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slechte service

De medewerkers lopen alleen maar te telefoneren, terwijl er diverse klanten aan de balie staan. Daarna lopen ze naar de garage en telefoneren verder, terwijl ze de klanten laten staan

Slechte communicatie

Online een afspraak ingepland. Onderhoud plus bandenwissel. Tijdens onderhoud gebeld dat de banden niet uit de opslag bezorgd zijn… dus opnieuw een afspraak moeten plannen voor de bandenwissel. In telefonisch overleg gevraagd of dit maandag middag kon. Dit was niet mogelijk, maandagochtend kon wel. Was een uurtje a 1,5 uur wachten. Prima. Maandagochtend de auto gebracht nogmaals gevraagd, duurt ongeveer 1,5 uur toch? Ja klopt. Na 3 uur gebeld, en na veel wachten en veel moeite gehoord dat ze er nog niet mee begonnen zijn en dat die om 2 uur pas ingepland staat… (Toch de middag mogelijk?) Als ik dan aangeef dat ik hier heel ontevreden mee ben omdat ik de auto nodig heb en er van uit ging dat het maar 1,5 uur zou duren wordt niet eens excuses aangeboden maar simpel gezegd dat er op het formulier staat dat hij de hele dag er mocht staan…. Hoe had ik dit nog duidelijker kunnen maken? En een fout erkennen is ook niet erg, fouten kunnen gemaakt worden maar denk dan iig mee met de klant ipv de schuld bij de klant leggen. Zelf hebben jullie de fouten gemaakt en ik daar last van gehad. Erg jammer. Service van de auto was dan wel keurig naar wens.

slecht

Auto gebracht voor wintercheck-up, na ophalen auto kreeg ik melding ruitensproeiervloeistof nivo laag!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst door vriendelijke medewerker.

Werd goed en behulpzaam ontvangen. Schade aan de auto werd gefotografeerd in een ontspannen setting. Daarna werd rustig uitgelegd wat het vervolgtraject inhoudt. Goede ervaring.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed behandeld en op tijd klaar

Prijzen waren goed van te voren afgesproken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Eenmaal aan de balie is de Service goed maar je moet veel geduld hebben voordat je iemand aan de lijn hebt. Een klant die ook even moest wachten in de zithoek zij tegen mij dat het de laatste keer was dat hij naar Wensink ging. Hij beklaagde zich m.b.t. de slechte bereikbaarheid. aandachtpunt voor Wensink denk ik. Voor mijn zomervakantie kon Wensink mij niet helpen en moest ik noodgedwongen uitwijken naar een Bosch Service center. Dat was wel een pijnlijke constatering. Doe er je voordeel mee.

professionele behandeling

ik ben prima behandeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet aan afspraken gehouden en schofterig meneer

Kunnen zich niet aan afspraken houden en daarna erg klantonvriendelijk geholpen . Voor mij nooit meer wensink elst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkzaamheden goed echter service erg matig

Werkzaamheden goed uitgevoerd echter bij ophalen auto stond ik 25 minuten in een showroom/balie waar niemand te zien was. Tevens vind ik het jammer dat het contact met de monteurs er niet meer is zoals 40 jaar geleden was en ook zo was totdat Chris Stuart vertrok. Erg jammer.

Goede service en meedenken

Helaas was mijn oude auto aan een dure onderhoudsbeurt toe, goed meegedacht over de kosten en dergelijke en toch laten maken, uitstekende service. Zoals afgesproken einde dag auto kunnen ophalen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik werd snel geholpen en de beurt van de auto was snel gedaan. Daarnaast is mijn auto gewassen wat ik wel een groot plus punt vond. Als minpunt wil ik wel opgeven dat er geen vervangend vervoer was geregeld. Dit heb ik heb wel aangegeven en ik heb er nog achteraan gebeld. Toen ik voor mijn afspraak aan de bali stond werd er opgegeven dat er geen vervangend vervoer was. Dat was opzich geen probleem, omdat ik kon werken op locatie. Maar het was wel opgegeven dat er vervangend vervoer was voor mij.

Vriendelijke ontvangst

Goede service. Er werd moeite gedaan om iets uit te zoeken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

jammer dat je weer terug moet

voor apk en banden wissel geweest. helaas wordt de auto wederom niet gereset ondanks dat ik het heb aangegeven bij inleveren auto. niet gebeurd en als je er daarna over belt niemand bereikbaar en je wordt niet terug gebeld. helaas was dit niet de eerste keer.

Goed en snel geholpen

Zonder afspraak werd mijn auto gelijk nagekeken en probleem gelijk opgelost.

Niet goed

Een onderhoudsbeurt kost EUR 424,00 en dat is al veel geld (bron: onderhoudscalculator Ford.nl. Dan krijg ik op 18 augustus om 16.50 uur een sms dat ik de auto kan komen halen vóór 17.00 uur, dus werkelijk 1,5 km hard rennen om op tijd te komen. Vervolgens kan ik de auto meenemen. OK dan zal er wel een factuur worden gestuurd. Op 25-08 zijn we naar Sardinië gegaan. In de week voor 12 september ben ik gebeld, blijkbaar door iemand van Wensink Elst. App contact en vermeld dat we op vakantie zijn. Geen probleem - factuur gaat naar ons huis en betaal maar na thuiskomst. Ik ga dan uit van een factuur van EUR 424,00 want er is niet gebeld dus zijn er geen extra kosten gemaakt. Op 12 september een herinneringsmail van Wensink. Kan ik niet tegen, dus op vakantie plek gezocht en maar gelijk betaald. Blijkt dat de rekening ver over de EUR 424,00 euro is. Zo wie zo is de standaardbeurt incl BTW plotseling EUR 434,00 geworden én zijn er 1 of meer wisserbladen vervangen (EUR 50,08 excl BTW) én is er remvloeistof vervangen met stabilisatieregeling voor EUR 51,24 excl. BTW. HOEZO??? en waarom zit dit niet in een standaard onderhoudsbeurt. Alles met elkaar EUR 556,60 en dat is EUR 132,60 duurder dan begroot. Ruim 31% meer! Weet dat deze auto in januari 2023 is ingeruild op een andere auto van een andere merk en garage. We hebben een caravantrekker nodig en wel wilden gaan voor een Ford Kuga, maar we kregen een meer dan belachelijke inruilprijs voor onze auto terug van max EUR 19.000,00 rond 21 juli 2022. Bij Hyundai meer dan EUR 26.000,00 !!!!!!! Waarom is er niet met mij gebeld? Dan had ik uitgelegd waarom ik geen toestemming zou verlenen. Nu kun je geen kant meer op! Kortom voor de eerste keer in de 30 jaar dat we Ford rijden werkelijk de eerste keer dat we erg slecht geholpen zijn. Dit ook per mail op de email van debiteurenadministratie vermeld en ik kan zien dat de mail is doorgezet naar Wensink in Elst. Radio stilte vanaf dat moment.

• Reden bezoek N.v.t.

Slechte communicatie

Auto gebracht voor de keuring. Zouden me laten weten als de auto gekeurd was. Zelf om 16 00uur gebeld kreeg als reactie dat ik tussen 16.30 en 17.00 gebeld zou worden. Geen reactie. Om 17.30 zelf naar de garage gegaan waar niemand aanwezig was. Gewacht in de showroom niemand te zien. Weer gebeld. Toen naar de overkant gelopen daar heeft n collega mij de sleutel van de auto gegeven en heb ik de keuring betaald. Vond het geen fijne ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

snelle service

Snelle service en vriendelijk en erg behulpzaam.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Geheel zoals verwacht

Keurig ontvangen, autoonderhoud uitgevoerd zoals ik had verwacht!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en vriendelijk geholpen.

Snel een afspraak kunnen maken en vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service is minder dan ik gewend ben

Telefonisch een afspraak gemaakt. 2,5 weken wachttijd. In het gesprek om een e-bike gevraagd,, er is bevestigd dat deze klaar zou staan. Dit bleek helaas niet het geval te zijn. Daar heb ik apart om moeten vragen. Ik kreeg er uiteindelijk eentje mee, maar dat ging niet van harte. De analyse en reparatie duurde 2 dagen, wat ik tot nu toe niet gewend ben. Ik was gewend ‘s ochtends brengen, ‘s avonds ophalen.

Slecht geholpen

Afspraak telefonisch gepland. Waarbij is afgesproken dat ik terug zou worden gebeldt wat de kosten zouden zijn van het onderhoud en wat de onderhoudbeurt inhoud. Vervolgens ben ik niet terug gebelt. In de week van de afspraak heb ik geen bevestiging gekregen van de afspaak. Hiervoor heb ik zelf gebeld om deze te bevestigen. Tijdens het gesprek aangeven dat ik nog terug zou worden gebeld voor wat de kosten zouden zijn van de beurt en wat deze inhoudt. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden is gezegt wat niet is gebeurt. De dag zelf bij de onderhoudt beurt moeten vragen wat de prijs zou worden en wat er gedaan wordt met de onderhoudsbeurt. De dag dat mijn auto bij de beurt is wordt ik gebeld dat er 1 lager in de versnellingsbak waarschijnlijk kapot is. Dit zou 1500 euro bedragen om te maken als dit het ook is. Ik aangeven dat ik het raar vindt dat mijn auto van 3 jaar oud 60.000km en nieuw gekocht heb bij de dealer, waarbij netjes de onderhoudsbeurten zijn bijgehouden dit nu ineens kapot is. Hierop hadden ze geen antwoordt. Ze gaan contact opnemen met ford nederland om een coulance regeling aanvragen waarbij ik zelf nog steeds een deel hiervan zal moeten betalen. Ik vindt dat dit voor de volledige rekening van ford moet zijn aangezien ik verwacht een degelijk product te hebben gekocht die niet zo snel kapot kan gaan. Hopelijk kunnen jullie hierin nog iets betekenen

Ging dit keer goed.

Auto werd opgehaald en later ook netjes teruggebracht. Wel blijven de terugroepacties waarvoor de auto in de werkplaats was in de app staan.

Nijverheidsweg 10 6662 NG Elst

Over Wensink Aangenaam