Tot op heden ervaar ik uw dienstverlening in Elst top.

Ik vind de service van uw organisatie tot nu toe uitstekend. Hou vol en ga zo door.

Super service

Een hele fijn garage met een goede service. Alles wordt netjes geregeld en de auto wordt ook gepoetst als de auto een beurt krijgt.

Goede service en komen afspraken na.

Afspraak is afspraak en fijn dat ze elektrische leen fietsen hebben.

Prima!

Prima bedrijf. Goede service. (reparatie onder garantie) Duidelijke info in aanloop aankoop nieuwe auto. Prima aflevering auto. Werd de tijd voor genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garantie service !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk altijd tevreden geweest. Helaas deze keer omdat er verkeerde onderdelen waren een dag langer moeten wachten. Dit is voor ons echt een probleem omdat we afhankelijk zijn van de auto ivm werk. Waarom ik de service een 5 geef is omdat er geen leen auto wordt aangeboden. De zogenaamde “leen” auto is hier een huur auto en dit vindt ik geen goede service. Als vaste klant zou je gewoon kosteloos een leen auto mee moeten krijgen. Wellicht een tip voor de volgende keer.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100.000 km beurt gehad voor mijn Ford Kuga.\r\n5,5 liter olie gebruikt, 1 carterring, 1 geurfilter, en 1 liter ruitensproeiervloeistof (is onmogelijk want ik had \'s-morgens nog vloeistof toegevoegd!!) In totaal 1 uur arbeid!! Faktuur bedrag € 325,- !!! Wat een oplichterij!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf link in email werkte niet dus heb ik telefonisch afspraak gemaakt via algemeen nummer. je merkt dan dat ondanks dat je al jaren bij een ford garage komt, je bij zon algemeen nummer een nummer bent. ik had afgesproken dat mijn Yaris een apk en grote beurt moest hebben. toen ik de auto inleverde bij de ford Elst, zat er al iemand die ik niet kende. Ik kon al vrij snel mijn yaris weer ophalen, wat ik al vreemd vond. bleek er alleen een apk uitgevoerd te zijn. ik vroeg waarom er geen beurt was gedaan, dit was niet genoteerd!! ondertussen bleef hij gewoon zijn appeltje opeten!! ik had dat smorgens aan moeten geven!!! ik was er van uit gegaan dat dat door het algemene nummer genoteerd was. ze hebben ook niet in de autogeschiedenis van mijn yaris gekeken. ik moest maar opnieuw een afspraak maken om een grote beurt te laten doen, ik vond het erg onprettig zoals het gegaan is. ik heb begrepen dat degene die altijd bij ford Elst zat weg is, en ik denk dat dat een groot gemis is, ik vond het contact niet prettig,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettige garage met vriendelijk service gericht personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier geweest voor onderhoudsbeurt. De beurt is netjes uitgevoerd. De auto stond gewassen klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Wensink Elst zijn prima. Ze bieden goede service en hebben aandacht voor de klant. De omgang is erg prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ervaar het als plezierig en vakkundig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden was het prima. Echter bij de laatste servicebeurt heb ik toch wat minpuntjes ervaren.\r\nOver de deskundigheid kan ik geen oordeel geven, daar weet ik te weinig van af. Auto rijdt goed dus het zal vast wel goed zijn. nvt ingevuld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb ongeveer een maand of 2 geleden gemopperd omdat ik niet tevreden was over mijn servicebeurt en eerdere ervaringen. Inmiddels kan ik zeggen dat zowel de medewerkers als de servicebeurt alsnog goed zijn uitgevoerd en ik de klantenservice ervaren heb zoals ik denk dat je mag verwachten! Ik ben nu heel tevreden en dankbaar voor de hulp, meedenken en snelle schakelen! #datmagookgezegd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bandenwissel naar zomerbanden

Over Wensink Elst Ford

Filter op Taal