Aflevering van de nieuwe auto ging zoals verwacht

Behulpzaam

Snel geholpen

Volgens afspraak geholpen

Tevreden werd goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

probleem voor het sluiten van de achterklep opgelost

Je kunt goede afspraken maken binnen redelijke termijn Voor vervangend vervoer is een elektrische fiets aanwezig. Alleen was het jammer dat de eerste keer dat ik met de klacht kwam het probleem niet opgelost is. De sluiting van de van de achterklep was wel gereset, alleen het probleem was niet verholpen. De tweede keer een langere afspraak gemaakt waarbij men erachter kwam dat de afstelling buiten de tolerantie viel.

service gericht en klantvriendelijk

Spontaan en netjes ontvangen!! Aardige vakbekwame medewerkers.

• Reden bezoek N.v.t.

Serieus genomen

Als particulier werd ik direct bij het eerste bezoek serieus genomen. Uiteindelijk de nieuwe PUMA gekocht.

Snel en vakkundig geholpen

Goed ontvangen en de juiste banden waren besteld. We werden goed geholpen en waren ook snel weer op se terugweg. De auto heeft nog niet zo prettig gereden. De banden bevallen prima.

Zeer ontevreden

Ik had een klacht/opmerking omtrent de behandeling van mijn auto. Daar is niets mee gedaan. Er was zeker 100 km met mijn auto gereden en ik heb daarvoor geen passende verklaring gekregen.

• Deskundigheid N.v.t.

In een woord geweldig

Gewoon een super bedrijf!

Zeer slechte service

Wij hebben contact gezocht met uw bedrijf betreft een occasion. Aangezien het voor ons 1,5 uur rijden is hebben wij eerst gebeld met vragen over de staat van de auto, hoe hij er uitziet, hoe de staat van onderhoud is en geweest is en of er mogelijkheden waren betreft de prijs. Prima geholpen en afgesproken om langs te gaan om te bekijken. Eenmaal aangekomen zit de auto aan de achterkant en zijkant vol diepe krassen!! Iets wat wel aangegeven mag worden als je de verkoper aan de telefoon hebt en vraag naar de staat van de auto. Het waren geen oppervlakkige kleine krasjes maar diepe tot ongeveer 20 cm. Daar rij je dan voor niks 1,5 uur heen en weer terug. Als je de verkoper daar op aanspreekt zegt die “tja moet je er maar specifiek om vragen en anders moet je maar een nieuwe kopen” En “ hoi is niet gepoetst dan had u het niet gezien” tot dat je de auto een keer waar. Verkoper Nick, wat een beunhaas is hij. Ik begrijp niet dat u die nog in dienst heeft. Bent u opzoek naar een betrouwbare autodealer die een eerlijk verhaal vertelt als je daar naar vraagt dan moet je zeker niet mij Wensink in Elst zijn zou mijn advies zijn!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slechte verkoper, bewust oneerlijk.

Wij hebben contact gezocht met dit bedrijf betreft een occasion. Aangezien het voor ons 1,5 uur rijden is hebben wij eerst gebeld met vragen over de staat van de auto, hoe hij er uitziet, hoe de staat van onderhoud is en geweest is en of er mogelijkheden waren betreft de prijs. Prima geholpen en afgesproken om langs te gaan om te bekijken. Eenmaal aangekomen zit de auto aan de achterland en zijkant vol diepe krassen!! Iets wat wel aangegeven mag worden als je de verkoper aan de telefoon hebt en vraag naar de staat van de auto. Het waren geen oppervlakkige kleine krasjes maar diepe tot ongeveer 20 cm. Daar rij je dan voor niks 1,5 uur heen en weer terug. Als je de verkoper daar op aanspreekt zegt die “tja moet je er maar specifiek om vragen en anders moet je maar een nieuwe kopen” En “ hoi is niet gepoetst dan had u het niet gezien” tot dat je de auto een keer waar. Verkoper Nick, wat een beunhaas! Als het mijn medewerker was geweest ging die er uit! Bent u opzoek naar een betrouwbare autodealer die een eerlijk verhaal vertelt als je daar naar vraagt dan moet je zeker niet mij Wensink in Elst zijn.

Alles volgens opgave

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Vriendelijk geholpen , koffie !

Goede extra service , goed personeel !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Netjes te woord gestaan en goede uitleg van de betreffende monteur. Alleen jammer dat er vanuit Ford zelf geen oplossing is voor het probleem

slecht

ik had een afspraak om van haal en breng service gebruik te maken. toen vroeg iemand aan de tel of ik toch niet even zelf langs wil komen omdat het de eerste beurt was en niet langer dan een half uur tot drie kwartier zou duren. ik was er 8:15 en om 10:15 vroeg ik waarom ik de auto nog niet terug heb omdat er al lang de tijd voorbij was. ze gaven waan dat er een update gedaan moest worden (terugroepactie) . als iemand zo vriendelijk zou zijn geweest om mij hier van op de hoogte te brengen dan had ik er nog begrip voor

• Deskundigheid N.v.t.

Fijne garage

Leuk bedrijf om te komen en plezierig geholpen door de verkoper Pim. Bij de aflevering een leuke orchidee cadeau. Fijne auto en geen enkel probleem bij de terugroepactie.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

28-11-2019. Klachten zijn verholpen met storingen in display door update van software Focus diesel 2019. Tevens bandenwissel gedaan en olie is ververst door melding in display. Ik krijg nu (29-11-2019) over de mail een bericht voor het maken van een onderhoudsbeurt. Km stand ca 24.000 km ? Leaseauto bij Alphabet.

Werd er vriendelijk geholpen

De verkoper was professioneel en vriendelijk mij de auto aan het uutleggen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening

IK heb nog niet veel ervaring met Wensink. Tot nu toe ben ik tevreden. Ik maak gebruik van uw banden hotel en winter en zomer check en dat verloopt uitstekend. De receptie in Elst is uiterst vriendelijk.

Kan beter

Van bus is de accu vervangen. Daardoor is mijn navigatie afgemeld nu moet ik hem weer aanmelden. Was fijn geweest als dit even gemeld was. Tevens klok van de auto niet ingesteld en stoel stond in een hele andere stand. Kaartje die vermeld volgende beurt niet vervangen door nieuwe.

Super gefeliciteerd service

Service is prima altijd goed ontvangen. En als er iets mis is wordt gelijk overlegd of gebeld.

• Prijs/Kwaliteit

klant vriendelijk een goede garage

Prima verlopen

De bandenwissel is prima verlopen.

Gewoon goed

Nette ontvangst, werk volgens afspraak, bericht van gereedheid auto kwam snel.

goed en volledig

Wij zijn goed geholpen bij de ver- en aankoop van onze nieuwe auto. De onderhandeling liep vlot met voor de verkoper de nodige zweet druppels. Wat wij heel jammer vonden was de onderhandeling later voor de aan te brengen trekhaak. Door omstandigheden van lichamelijke aard was dit voor ons niet eerder te regelen waardoor we nu veel meer euro’s kwijt zijn. Jammer maar helaas ik had wel verwacht dat er een zekere coulance mogelijk zou zijn geweest.

• Service N.v.t.

Over Wensink Aangenaam