Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening

IK heb nog niet veel ervaring met Wensink. Tot nu toe ben ik tevreden. Ik maak gebruik van uw banden hotel en winter en zomer check en dat verloopt uitstekend. De receptie in Elst is uiterst vriendelijk.

Kan beter

Van bus is de accu vervangen. Daardoor is mijn navigatie afgemeld nu moet ik hem weer aanmelden. Was fijn geweest als dit even gemeld was. Tevens klok van de auto niet ingesteld en stoel stond in een hele andere stand. Kaartje die vermeld volgende beurt niet vervangen door nieuwe.

Super gefeliciteerd service

Service is prima altijd goed ontvangen. En als er iets mis is wordt gelijk overlegd of gebeld.

• Prijs/Kwaliteit

klant vriendelijk een goede garage

Prima verlopen

De bandenwissel is prima verlopen.

Gewoon goed

Nette ontvangst, werk volgens afspraak, bericht van gereedheid auto kwam snel.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

goed en volledig

Wij zijn goed geholpen bij de ver- en aankoop van onze nieuwe auto. De onderhandeling liep vlot met voor de verkoper de nodige zweet druppels. Wat wij heel jammer vonden was de onderhandeling later voor de aan te brengen trekhaak. Door omstandigheden van lichamelijke aard was dit voor ons niet eerder te regelen waardoor we nu veel meer euro’s kwijt zijn. Jammer maar helaas ik had wel verwacht dat er een zekere coulance mogelijk zou zijn geweest.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

auto rijdt weer als nieuw

super serviceverlening!

Vriendelijk snel meedenkend

Probleem lijkt opgelost. Monteur reed even mee. Heldere diagnose. Snel opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en goede service en reparatie

Kon direct terecht ivm acuut probleem en daarbij prima geholpen. Eerder gerapeerd dan verwacht en tevens nog winterbanden vervangen die voor een maand later gepland stond.Hiervoor hoefde ik dan niet nog eens terug te komen.Fijn!

Top organisatie!

Echt top! Paar weken geleden een Audi gekocht bij Wensink in Deventer. Alleen voor wat noodzakelijk reparaties kon ik in Elst terecht! Elst heeft het geweldig op gepakt en snel gehandeld met de reparaties! Werkelijk top organisatie! 😇 Duimpje omhoog!👍🏻

0ver het algemeen goed

Service en snelheid van reparatie prima. Wel erg vervelend dat er geen leenauto aanwezig is. Dat vind ik wel een tekort koming

• Prijs/Kwaliteit

Naar wens geholpen,auto was schoner dan dat ik hem binnenbracht!

Zie hierboven.

• Prijs/Kwaliteit

Auto staat er weer goed bij

goede service

Zeer tevreden!!

Wij kamen binnen om ons te oriënteren, en waren direct verkocht wij zijn zeer netjes en beleefd geholpen en kregen de juiste informatie die wij wilde niets was te veel Onze dank gaat ook uit naar Frank Langenhuysen.

Goed geholpen

goede service

snel de fabrieksfout verholpen

smax aanpassing ivm accu probleem, snel gefixt!

• Prijs/Kwaliteit

minder als de vorige keer

Als de auto klaar is zou ik gebeld worden, ik heb zelf eind v.d dag gebeld. alleen bougies vervangen zou € 80,00 kosten de bougies kosten nog geen € 30,00 dus € 50,00 voor het inzetten dit is 15 minuten werk. ze rekenen hier bijna 1 uur voor.

• Prijs/Kwaliteit

Nog dezelfde dag geholpen!

Het was niet verantwoord om verder te rijden met de auto. kon direct terecht en nog dezelfde dag euvel verholpen.

• Prijs/Kwaliteit

niet tevreden over afhandeling tot nu toe

ben zeer on tevreden Heb de auto 6 weken, daarvan heeft hij bij elkaar 1 week al in de garage gestaan. Auto slecht afgeleverd, heeft gebreken die slecht verholpen worden, moet meermaals daarvoor terugkomen, wordt aangegeven dat het de schuld van de andere vestiging is ?? jullie zijn toch één bedrijf. bij 29000 km kapotte lambda sonde, blijkt dat bekend is dat er een slechte serie is, bij 1e melding moet maar terugkomen, maak afspraak, kom terug, is het onderdeel niet op voorraad, moet weer terugkomen. Moet van de week voor 3de keer terugkomen om de zaken die bij aflevering niet goed waren hersteld te laten verhelpen

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en goede service.

Kapotte band. Ik werd nog dezelfde dag geholpen. De dag daarna zaten er al nieuwe banden onder. Goede service, goed advies en deskundigheid.

Mijn ervaringen bij Wensink Elst zijn uitstekend

Mijn ervaringen bij Wensink Elst zijn uitstekend