Snelle service

Vlot geholpen en vriendelijk

Vervangen van een lamp

Een kundige monteur heeft een kapotte lamp vervangen, ik kon er op wachten. Prima toch!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en goede communicatie

Prima en deskundig opgelost. Alleen jammer dat het probleem een leeglopende accu is waar we vorig jaar ook mee langs geweest zijn. Toen gratis en nu 40 euro. Begrijp wel waarom maar jammer dat verlengde garantie accu uitsluit. Het gaat om toegestane lekstroom blijkt nu. We realiseren ons dat we langere afstanden moeten rijden maar auto wordt mede nu door Corona eigenlijk niet gebruikt. Dan houden we probleem dat accu na 2-3 weken wederom leeg is. Dan maar weer anwb bellen via Ford assistance. Zit niets anders op helaas

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afgelopen keer reparatie gehad. Komt nooit uit natuurlijk. Het jammere was dat wij normaal op rekening betalen. Dat kon nu niet meer. Heel vervelend dat wij dit pas hoorde bij het ophalen van de auto na reparatie. Als ik dit wist had ik even2 keer nagedacht om de reparatie te laten doen. Het zou zeer fijn zijn Dit soort dingen vooraf echt duidelijk te maken. Ik snap jullie standpunt, maar voor mij kwam het niet uit. En vond het vervelend.

matig

Klachten aan mijn nieuwe auto niet opgelost. De bestuurdersstoel kraakt en beweegt. Monteur geeft aan dat de slee waar de stoel op bevestigd zitniet juist gemonteerd is. De stoel vegrendeld niet in de uitsterse stand naar achter. De stoel kot dan scheef in de slee en dan gaat de stoel kraken. De eerste analyse was dat het in de rugleuning zou zitten. Ik rij nu in een nieuwe auto waarvan de stoel kraakt en piept wanneer deze in de achterste stand staat. Update navigatie Mijn navigatie-systeem is al een jaar niet geupdate. Ik vroeg hierna in de garage. Eerst gaf men aan dat dit in orde kwam en dat de auto een halve dag gebracht moest worden omdat de update lang zou duren. Op de dag zelf gaf de receptiemdewerker aan dat dit niet de normale wijze is van de garage om udates uit te voeren, dit moet ik als klant maar zelf doen. Maar dat was het probleem, thuis gebeurde er niets qua update. Tijdens het ophalen van de auto gaf men bij de receptie aan dat er geen udate voorhanden was. Is dit een beetje liegen? Ik heb betaald voor een pack met navigatie updates, waar blijven deze updates? Kortom : een nieuwe Ford ecosport gekocht met een krakende bestuurderstoel en middenconsole en een navigatiepack waarvoor ik betaal en in een jaar geen update ontvang. Helaas is mijn terugkomst bij het merk Ford slecht bevallen en overweeg ik een ander merk auto over 3 jaar. Ford is achteruit gegaan in kwaliteit en services!!!

Uitstekend geholpen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

"DE SENSOREN DOEN HET NIET - MAAR ZE ZITTEN ER WEL IN- DUS U BETAALT ERVOOR!"

Wij hebben vandaag een auto gekocht bij Wensink in Elst. De verkoper was Melvin en zijn collega Pim. De heren waren druk - dat was duidelijk. We hadden onze zinnen op een bepaalde auto gezet hebben vertrouwen in het merk FORD en dachten - dit is een officiele FORD dealer dus het zal wel goed zijn. Wij hadden al telefonisch contact gehad en alles tot in detail uitgevraagd, Eerst wel mij verteld dat ik een online pakket zou kunnen nemen (thuis bezorgd/ met beurt en technisch rapport en nieuwe APK voor de 'all in'prijs). Later wel ik terug gebeld door PIM met een vaag verhaal over - dat dat NATUURLIJK voor deze auto niet gold want 'dat haalde de Ford marge niet'. Interessant dat ik als klant moet weten wat die marge zou moeten zijn.. in ieder geval - gereden naar Elst uit Amsterdam. Daar kwam Melvin - die eerst best aardig was. En wij vonden de auto mooi.. Maar toen reden wij erin en vroegen of de parkeersensoren het deden - dat stonden duidelijk genoemd in de omschrijving.. Ze deden het niet. en als we wilden dat ze gemaakt werden dan was dat 400 euro extra... en toen wij vroegen waarom ze wel op de omschrijving stonden ' ja maar ze zitten er wel op' en toen een vaag verhaal dat de text op het bordje en op internet/ website door 'de fabriek' werd gemaakt .... Echt idioot. Toen bleek het technisch rapport wat er eerst wel zou zijn (uitgebreid nagevraagd tijdens telefoongesprek) er niet te zijn - kwijt. Er werd ook nog een pakket aangeboden - van 295 euro extra en dat was met de nieuwe APK (maar er was mij verkocht was dat er een verse APK was juni 2020 zat) en de 'technische keuring' (die kwijt was) en hij zou worden gepoetst- dat was al gedaan maar moest 'met terugwerkende kracht betaalt'. Ook de tenaamstelling daar moest voor betaald op de 'all in prijs'. We hebben de auto gekocht...het was laat. Er werd ons gegarandeerd dat de technische keuring niet nodig was; de auto was bekend bij de garage. In de auto bleek plug voor lader niet te werken. Echt lullig...

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Proefrit inplannen maar auto is al verkocht.

Zwaar teleurstellend bedrijf. Proefrit ingepland en netjes op tijd aangegeven dat er interesse was in de auto. 4 uur voordat de proefrit plaatsvindt wordt gemeld dat de auto inmiddels verkocht is. Een vreemde manier van zaken doen. Ik zou mijn geld hier niet spenderen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Geen reactie op klacht

N.a.v. het gedrag van medewerker van de werkplaatsreceptie, (tijdens het hoogtepunt van de coranacrisis tot 4 keer toe in de hand niezen en daarna met dezelfde hand de neus afvegen!). Ondanks mijn opmerkingen daarover richting hem. Gezien het feit dat ik tot de risicogroep behoor, maakte ik me ernstig zorgen over dit gedrag Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend. En wel op 19 mei van dit jaar. Na een maand niets gehoord, dus 17 juni nogmaals de klacht ingediend. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen van Wensink. Omdat dit me zachtjes gezegd niet netjes lijkt, overweeg ik nu mijn banden met Wensink te beëindigen.

Fijn geholpen!

Snel en op korte termijn een afspraak kunnen maken voor een zomeronderhoudsbeurt. Leenfiets elektrisch kunnen gebruiken en fijn contact bij Ford Wensink in Elst gehad.

Prettig zaken doen

Mijn tweede Mondeo gekocht bij wensink. De eerste bij wensink Leeuwarden en super netjes geholpen. Na de garantie ontstonden de nodige problemen maar na overleg met de occasion manager uitstekend opgelost, boven verwachting en nog mijn dank daarvoor. Enfin, ik reed diesel en wilde graag benzine gaan rijden. Liefst een Mondeo ST. Bijna wensink Veendam stond er een. Na wat heen en weer communiceren en met de uitermate professionele inbreng van wederom de occasion manager werden we het eens. Auto keurig geleverd via wensink Elst (Sjoerd ook bedankt voor het fijne zaken doen). S avond na thuiskomst zag ik vocht in het achterlicht. Sjoerd laten weten, geen discussie en opgelost. Bovenstaand en de uitmate betrokkenheid van dhr Huiskamp en Sjoerd Beumer Een heel blije Mondeo ST eigenaar. Ik heb er alle vertrouwen in dat in het onwaarschijnlijke geval van problemen ik op Wensink en haar medewerker kan rekenen, en wanneer redelijk er een prima oplossing komt. Wensink weet wat service is en hoe dat na te komen Bedankt

Super klantvriendelijk

Ik heb goede ervaringen met Ford Wensink Elst. Door Sjoerd ben ik goed geholpen. Vanaf het moment dat ik voor de proefrit kwam tot het op halen van de auto die ik via Oostendorp lease. Altijd het gevoel dat er genoeg tijd is voor vragen, en een vriendelijk antwoord. Ik ben blij dat ik via deze garage mijn auto heb gekozen!

• Reden bezoek N.v.t.

voor de zoveelste keer

Vorige week mijn auto aangeboden bij de garage. Voor de zesde keer (en elke keer €200 aftikken) een koelvloeistofgerelateerde motorstoring. Maar nimmer is het gelukt dit duurzaam op te lossen. Nu was het lek boven: defecte koelvinmotor en vervanging was noodzakelijk. Kosten werden geschat op €1100,- Nadat ik een second opinion elders had gevraagd, bleek de voorgestelde reparatie niet nodig te zijn. Namelijk de koelvinmotor deed het gewoon maar was de aansturingsmodule kapot gegaan: verschil in oplossing: ruim €800,- goedkoper. Waarbij de gekozen oplossingsrichting van Ford Wensink het probleem niet had opgelost en mij voor een dure en onnodige reparatie had voorgeschoteld. Je gaat dan toch twijfelen aan de aanwezige technische kennis. Tevens de nodige zaken uitgevoerd wat achteraf gezien niet nodig waren. Totale som van de werkzaamheden bedroegen ruim €2200. Als klap op de vuurpijl kreeg ik het verzoek dit meteen ter plekke te voldoen. In het kader van Corona en dat Wensink geen bank maar een autobedrijf is. En dat het normaal beleid is van Wensink, hoewel ik bij de eerdere keren dat niet ervaren heb. Nadat ik hierover mijn beklag heb gedaan, blijft het oorverdovend stil van de kant van Wensink

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

onderhouds beurt goed verlopen. advies.telefonisch contact moeizaam in Elst.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aflevering van de nieuwe auto ging zoals verwacht

Behulpzaam

Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Volgens afspraak geholpen

Tevreden werd goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

probleem voor het sluiten van de achterklep opgelost

Je kunt goede afspraken maken binnen redelijke termijn Voor vervangend vervoer is een elektrische fiets aanwezig. Alleen was het jammer dat de eerste keer dat ik met de klacht kwam het probleem niet opgelost is. De sluiting van de van de achterklep was wel gereset, alleen het probleem was niet verholpen. De tweede keer een langere afspraak gemaakt waarbij men erachter kwam dat de afstelling buiten de tolerantie viel.

service gericht en klantvriendelijk

Spontaan en netjes ontvangen!! Aardige vakbekwame medewerkers.

• Reden bezoek N.v.t.

Serieus genomen

Als particulier werd ik direct bij het eerste bezoek serieus genomen. Uiteindelijk de nieuwe PUMA gekocht.

Snel en vakkundig geholpen

Goed ontvangen en de juiste banden waren besteld. We werden goed geholpen en waren ook snel weer op se terugweg. De auto heeft nog niet zo prettig gereden. De banden bevallen prima.

Zeer ontevreden

Ik had een klacht/opmerking omtrent de behandeling van mijn auto. Daar is niets mee gedaan. Er was zeker 100 km met mijn auto gereden en ik heb daarvoor geen passende verklaring gekregen.

• Deskundigheid N.v.t.

In een woord geweldig

Gewoon een super bedrijf!

Zeer slechte service

Wij hebben contact gezocht met uw bedrijf betreft een occasion. Aangezien het voor ons 1,5 uur rijden is hebben wij eerst gebeld met vragen over de staat van de auto, hoe hij er uitziet, hoe de staat van onderhoud is en geweest is en of er mogelijkheden waren betreft de prijs. Prima geholpen en afgesproken om langs te gaan om te bekijken. Eenmaal aangekomen zit de auto aan de achterkant en zijkant vol diepe krassen!! Iets wat wel aangegeven mag worden als je de verkoper aan de telefoon hebt en vraag naar de staat van de auto. Het waren geen oppervlakkige kleine krasjes maar diepe tot ongeveer 20 cm. Daar rij je dan voor niks 1,5 uur heen en weer terug. Als je de verkoper daar op aanspreekt zegt die “tja moet je er maar specifiek om vragen en anders moet je maar een nieuwe kopen” En “ hoi is niet gepoetst dan had u het niet gezien” tot dat je de auto een keer waar. Verkoper Nick, wat een beunhaas is hij. Ik begrijp niet dat u die nog in dienst heeft. Bent u opzoek naar een betrouwbare autodealer die een eerlijk verhaal vertelt als je daar naar vraagt dan moet je zeker niet mij Wensink in Elst zijn zou mijn advies zijn!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slechte verkoper, bewust oneerlijk.

Wij hebben contact gezocht met dit bedrijf betreft een occasion. Aangezien het voor ons 1,5 uur rijden is hebben wij eerst gebeld met vragen over de staat van de auto, hoe hij er uitziet, hoe de staat van onderhoud is en geweest is en of er mogelijkheden waren betreft de prijs. Prima geholpen en afgesproken om langs te gaan om te bekijken. Eenmaal aangekomen zit de auto aan de achterland en zijkant vol diepe krassen!! Iets wat wel aangegeven mag worden als je de verkoper aan de telefoon hebt en vraag naar de staat van de auto. Het waren geen oppervlakkige kleine krasjes maar diepe tot ongeveer 20 cm. Daar rij je dan voor niks 1,5 uur heen en weer terug. Als je de verkoper daar op aanspreekt zegt die “tja moet je er maar specifiek om vragen en anders moet je maar een nieuwe kopen” En “ hoi is niet gepoetst dan had u het niet gezien” tot dat je de auto een keer waar. Verkoper Nick, wat een beunhaas! Als het mijn medewerker was geweest ging die er uit! Bent u opzoek naar een betrouwbare autodealer die een eerlijk verhaal vertelt als je daar naar vraagt dan moet je zeker niet mij Wensink in Elst zijn.

Over Wensink Aangenaam