Hoewel deze vestiging door Wensink niet wordt gezien als een officiële dealer voor personenauto\'s, waardoor men niet rechtstreeks onderdelen kan bestellen, is dit een uitstekende garage. Mijn inziens presteren ze ( ik weet dat uit eigen ervaring, beter als de vestiging in Veendam.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Apk en kleine beurt camper. Gisteren afspraak gemaakt. Vandaag afgerond. Zowel APK als kleine beurt werden zeer goed uitgevoerd. Ook wat kleine zaken waar ik niet goed bij kan komen werden direct uitgevoerd. Top

onderhoud en reparatie

prettige ontvangst men kent jouw bij naam en dat wat gedaan moet worden wordt keurig gedaan op de afgesproken tijd, een tevreden klant.

2 sterren: slechter dan verwacht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze keer ben ik wat minder tevreden over de deskundigheid. Had storing Ad Blue bijvullen tijdens een lange rit, Ad Blue net bijgevuld dus dsat kan haast niet op zijn. Gebeld met Wensink Assen waar de auto vandaan komt. Advies: gooi er nog wat Ad Blue bij - ik dacht al: als dat helpt, maar goed , in Raalte 5 l er bij. Storing persisteert, sterker nog escaleert, u kunt nog zoveel km. rijden en daarna de motor niet meer starten. Weer gebeld met Assen: Advies: direct naar de dichtstbijzijnde Wensink, was Deventer. Aldaar gastvrij ontvangen, aan de kast: NOX sensor ver buiten de tolerantie. We resetten de storing opdat u nog via Arnhem retour Winschoten kunt komen, dan direct naar Wensink Ws, kan de beurt die over 60 dg, moet ook direct. Pak papier met de storingsuitlezingen mee. Afspraak gemaakt in Ws, Aangeboden, tekst en uitleg + documenten overhandigd, komt goed, nieuwe sensor er in; merkwaardig dat ie kapot is, die dingen gaan haast nooit kapot. Dat brandende motormagementlampje resetten we eerst even. Onraadgevoel bij mij. Auto retour gehaald, meneer, de storing is weg, kunnen em niet meer zien, van de papieren van Deventer kunnen we geen chocola maken, heeft z\'n beurt gehad, alles OK. Nou ja, zal dan wel. Echter de eerstvolgende rit na 30 km floepte het mm lampje al weer aan. Gebeld nu weer met assen: monteur Louis: Weer naar de werkplaats, die sensor moet vervangen worden. Aldus geschiedt donderdag - hopelijk -. Vandaar mijn opmerking aangaande de deskundigheid, een beetje knullig. Verder nog steeds zeer tevreden over mijn 15e Benz en Wensink hoewel je wel kunt merken dat een ML een Amerikaanse MB is - met andere types - allemaal E\'\" s eigelijk nooit wat mee gehad, deze binnen een jaar al diverse wpl bezoekjes.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn dochter heeft een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze kwam met haar auto alleen voor een advies, maar zonder haar toestemming werd er een reparatie verricht en kreeg ze een gepeperde rekening. Dat vind ze nog heel vervelend. Ze heeft wel betaald uit fatsoen, maar fijn voelt het niet voor haar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima , altijd gevoel dat je welkom bent !

Ik kwam hier voor de apk van mijn auto. Snelle en klantvriendelijke service. Ik voel me uitstekend geholpen.

Mijn B 170,82-ZB-NG, rijdt goed, onderhoud geen probleem, de mensen van de werkplaats doen ook hun uiterstebest om mijn klacht te verhelpen doch het lukt hun niet. Wat is dat: Mijn auto is een AUTOMAAT dat bij het loslaten van de rem enorm begint te KRAKEN DE aanwezige mensen kijken je verschrikt na. Hetzelfde bij stilstand aan de stuurdraaien krrrr Ik blijf het frusterend vinden .Mercedes ONWAARDIG. Mijn buurman zijn opel corsatje is geruisloos en ik heb dan een Mercedes.Hoe kan dat nu eindelijk een keer OPGELOST worden.m.v.g.J.S.Jonker

Zeer prettig , goede service klantvriendelijk personeel zowel bij de balie als in de werkplaats

Over het algemeen goed

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je ze om een prijsopgave vraagt ,nemen ze niet eens de moeite om je terug te mailen..... Gelukkig een garage in Pekela gevonden die niet zo moeilijk doet .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag Irene, Ik vind het vervelend om te lezen dat u geen prijsopgave van ons heeft ontvangen. Perfecte service staat bij ons hoog in het vaandel en daarom zullen wij uitzoeken wat er mis is gegaan. Wij kunnen hierover contact met u opnemen. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Steven - Webcare medewerker Wensink

klantvriendelijk ,correct

Bedrijfswagens

Erg prettig en service gericht

Papierbaan 1 9672 BG Winschoten

Over Wensink Aangenaam