Prima geholpen, vriendelijk personeel !

Prima weer

Alles volgens afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Alles prima geregeld conform afspraak!

super

was onderweg naar klant, ik kom zelf niet uit de regio. ben super goed netjes en snel geholpen. kan ik nooit zeggen over me eigen dealer, forepark.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Keurig op de hoogte gehouden van het onderhoud en de reparatie. Voertuig schoon van binnen en buiten ontvangen, keurig en netjes.

Alkes volgens wens

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Toen ik belde met een motor storing kon ik direct terecht. Er werd meteen naar een oplossing gezocht en dezelfde middag werd mijn bus nog gerepareerd. In de tussentijd kreeg ik een fiets te leen, zodat ik even Winschoten in kon. Heel blij dat ik dezelfde dag nog weer rijden kon en ik kom zeker weer!

Super. Hele kundige mensen ook voor een MB 512 D

Gelijk geholpen. Even kopje koffie. Auto uitgelezen en goede uitleg over het probleem. Gerepareerd en weer op weg Super bedankt Zeker een aanrader voor andere Dubbellucht rijders , er zijn daar drie oudere monteurs die allen zeer kundig zijn met deze wagens. Super bedankt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zeer attent om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Zeer service gericht om de klant zo snel mogelijk te helpen en bij trachten afspraak termijn zo kort mogelijk te houden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super service, mee denken en flexibel in de planning.

Wanneer wij een storing hebben weten we dat Wensink Winschoten er alles aan zal doen om zo snel mogelijk de storing op te lossen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Deels garantie Onbekend ?

Problemen met schakelen terug naar de tweede Probleem werd nu wel herkend Volgt een dure reparatie hebben nu in de groep de tweede auto met dit probleem Verwacht een coulance voorstel

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Tevreden klant

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Slechte ervaring met Heerenveen.

Deze MB is sinds april niet meer van mij. Thans rij ik in een GLC. Helaas niet van Wensink daar een probleem met de verkoper uit Heerenveen nooit naar te vredenheid is opgelost. Spijtig maar waar. Groet, Tjalling Talstra.

Snel en betrouwbaar

Flexibel in het maken van afspraken, en afspraak is afspraak.

• Prijs/Kwaliteit

Dinsdag nog goed, woensdag en donderdag heel matig

Dinsdag is alles prima verlopen. Maar gisteren werd in een telefoongesprek duidelijk dat onze Mercedes op verkeerde banden rijdt. De achterbanden gaan weer cuppen. Het zou voor dit type auto 'Michelin' moeten zijn. Terwijl deze banden (inclusief schokdempers ) vervangen zijn in Emmen omdat ze gingen cuppen en daardoor ook de schokdempers niet goed meer waren. Waarom wordt dit gedaan? En hoe lossen we deze blooper op? En vandaag komt in de boordcomputer inbeeld dat de remblokken moeten worden vervangen........ Dus morgen weer naar ......

Goed geregeld weer

Er wordt meegedacht en niet automatisch onderdelen vervangen

Snelle en bekwame service

Een marter had het grootste deel van de bekabeling in de onder de moterkap opgepeuzelt. Dit probleem is bekwaam opgeheven. De kosten waren hoog, maar mijn verzekering heeft de helft hiervan op zich genomen.

Uitstekende service zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk ontvangen goede uitleg mbt wat er aan de auto moet gebeuren dit goed afgehandeld prima

Goed geregeld

Vlotte goede service

Netjes en vlot geholpen

Goede samenwerking, niets mis mee.

We hebben de auto door een vriend laten brengen door een ongeluk van mijn man !! De auto wou niet starten maar is nu opgelost

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.