Tevreden klant

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Slechte ervaring met Heerenveen.

Deze MB is sinds april niet meer van mij. Thans rij ik in een GLC. Helaas niet van Wensink daar een probleem met de verkoper uit Heerenveen nooit naar te vredenheid is opgelost. Spijtig maar waar. Groet, Tjalling Talstra.

Snel en betrouwbaar

Flexibel in het maken van afspraken, en afspraak is afspraak.

• Prijs/Kwaliteit

Dinsdag nog goed, woensdag en donderdag heel matig

Dinsdag is alles prima verlopen. Maar gisteren werd in een telefoongesprek duidelijk dat onze Mercedes op verkeerde banden rijdt. De achterbanden gaan weer cuppen. Het zou voor dit type auto 'Michelin' moeten zijn. Terwijl deze banden (inclusief schokdempers ) vervangen zijn in Emmen omdat ze gingen cuppen en daardoor ook de schokdempers niet goed meer waren. Waarom wordt dit gedaan? En hoe lossen we deze blooper op? En vandaag komt in de boordcomputer inbeeld dat de remblokken moeten worden vervangen........ Dus morgen weer naar ......

Goed geregeld weer

Er wordt meegedacht en niet automatisch onderdelen vervangen

Snelle en bekwame service

Een marter had het grootste deel van de bekabeling in de onder de moterkap opgepeuzelt. Dit probleem is bekwaam opgeheven. De kosten waren hoog, maar mijn verzekering heeft de helft hiervan op zich genomen.

Uitstekende service zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk ontvangen goede uitleg mbt wat er aan de auto moet gebeuren dit goed afgehandeld prima

Goed geregeld

Vlotte goede service

Netjes en vlot geholpen

Goede samenwerking, niets mis mee.

We hebben de auto door een vriend laten brengen door een ongeluk van mijn man !! De auto wou niet starten maar is nu opgelost

Hoewel deze vestiging door Wensink niet wordt gezien als een officiële dealer voor personenauto\'s, waardoor men niet rechtstreeks onderdelen kan bestellen, is dit een uitstekende garage. Mijn inziens presteren ze ( ik weet dat uit eigen ervaring, beter als de vestiging in Veendam.

Apk en kleine beurt camper. Gisteren afspraak gemaakt. Vandaag afgerond. Zowel APK als kleine beurt werden zeer goed uitgevoerd. Ook wat kleine zaken waar ik niet goed bij kan komen werden direct uitgevoerd. Top

onderhoud en reparatie

prettige ontvangst men kent jouw bij naam en dat wat gedaan moet worden wordt keurig gedaan op de afgesproken tijd, een tevreden klant.

2 sterren: slechter dan verwacht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze keer ben ik wat minder tevreden over de deskundigheid. Had storing Ad Blue bijvullen tijdens een lange rit, Ad Blue net bijgevuld dus dsat kan haast niet op zijn. Gebeld met Wensink Assen waar de auto vandaan komt. Advies: gooi er nog wat Ad Blue bij - ik dacht al: als dat helpt, maar goed , in Raalte 5 l er bij. Storing persisteert, sterker nog escaleert, u kunt nog zoveel km. rijden en daarna de motor niet meer starten. Weer gebeld met Assen: Advies: direct naar de dichtstbijzijnde Wensink, was Deventer. Aldaar gastvrij ontvangen, aan de kast: NOX sensor ver buiten de tolerantie. We resetten de storing opdat u nog via Arnhem retour Winschoten kunt komen, dan direct naar Wensink Ws, kan de beurt die over 60 dg, moet ook direct. Pak papier met de storingsuitlezingen mee. Afspraak gemaakt in Ws, Aangeboden, tekst en uitleg + documenten overhandigd, komt goed, nieuwe sensor er in; merkwaardig dat ie kapot is, die dingen gaan haast nooit kapot. Dat brandende motormagementlampje resetten we eerst even. Onraadgevoel bij mij. Auto retour gehaald, meneer, de storing is weg, kunnen em niet meer zien, van de papieren van Deventer kunnen we geen chocola maken, heeft z\'n beurt gehad, alles OK. Nou ja, zal dan wel. Echter de eerstvolgende rit na 30 km floepte het mm lampje al weer aan. Gebeld nu weer met assen: monteur Louis: Weer naar de werkplaats, die sensor moet vervangen worden. Aldus geschiedt donderdag - hopelijk -. Vandaar mijn opmerking aangaande de deskundigheid, een beetje knullig. Verder nog steeds zeer tevreden over mijn 15e Benz en Wensink hoewel je wel kunt merken dat een ML een Amerikaanse MB is - met andere types - allemaal E\'\" s eigelijk nooit wat mee gehad, deze binnen een jaar al diverse wpl bezoekjes.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn dochter heeft een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze kwam met haar auto alleen voor een advies, maar zonder haar toestemming werd er een reparatie verricht en kreeg ze een gepeperde rekening. Dat vind ze nog heel vervelend. Ze heeft wel betaald uit fatsoen, maar fijn voelt het niet voor haar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima , altijd gevoel dat je welkom bent !

Over Wensink Aangenaam