Uitstekend geholpen!

Netjes en correct geholpen. Uitstekende monteur!

Prima tevreden

Vriendelijk en vlot geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Goed en duidelijk

Prettig en snel geholpen Snelle levering van mijn nieuwe auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Laatste reparatie meer dan geweldig

Uitstekend contact met monteur. Hield mij prima op de hoogte van de situatie. Nam mijn auto zelfs een nacht mee naar huis om te ervaren of alles goed was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

zeer correcte en vriendelijke service

Eigenlijk verwacht je van een garage niet anders dan zeer correcte en vriendelijke service, maar telkens als ik weer naar huis rijdt na een auto reparatie heb ik toch steeds het gevoel alsof ik als lid van het Koninklijk- huis ben behandeld. Daarom blijf ik Wensink-Hoogeveen klant en raad ik ook kennissen en familie aan om daar heen te gaan. Dus ondanks dat ik een filiaal "om de hoek" heb, blijf ik het 35 km. verderop zoeken.

Wordt heel professioneel geholpen

Facturering moet sneller plaatsvinden

Goed maar erg duur

Service is prima, maar is erg duur. Auto wel netjes gewassen, maar met zeepresten en vlekken op de auto. Had er meer van verwacht.

Vakkundig

Vakkundig personeel zeer goed geholpen maar heb de rekening nog niet gekregen hoe komt dat ?

top ontvangst en afhandeling

ik rijd graag de 200km naar vestiging Hoogeveen voor de service

Wisselelend

Via de Receptie is er door Ricardo goede invulling gegeven. Echter bij opvolgend bezoek leek het wel of een stagiaire aan de auto mocht sleutelen. Dat was niet perfect; uitlijning heeft Ricardo in een bezoek erna overnieuw moeten doen, doordat de monteur niet op de hoogte was, heeft hij aan de luchtvering gewerkt wat onnodig was en de uitgevoerde software via CD-Rom; hij deed die erin maar had geen idee, waardoor bij een volgend bezoek, Ricardo het heeft opgelost. Gelukkig heb ik zelf de echte oorzaak in de storing luchtvering bedacht. Tot op heden nog geen factuur gehad...

Keurig gewerkt

Was zeer te spreken over de geleverde service alleen met het afspraak maken waps mij verteld dat het tot 13u zou duren. Maar dat konden ze niet redden

• Reden bezoek N.v.t.

Veel inspanning verricht. Probleen gedeeltelijk opgelost.

Na aankoop van E klasse Occasion bleek deze op de snelweg erg te fibreren. Tevens vastgesteld door monteur. Er is veel inspanning verricht om fibratie uit stuur te krijgen. Dank daarvoor. Echter de fibratie is niet geheel weg. Boven de 100km/uur Nog steeds waarneembaar in bodemplaat en arm leuningen. Jammer voor een Benz die over het asfalt hoort te glijden. Dus geen score '10'

Super service

Ik had een electrische auto met nog maar 1 km actieradius, redelijk in paniek kwam ik bij Wensink Hoogeveen aan, waar ik mijn auto kon laden en onder het genot van een kop koffie helemaal zen werd en verder kon werken..super service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig ontvangst en goede service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles conform afspraak, bedrijf keurig volgens planning !

Planning keurig op de rit, denk ook goed mee .

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

prima geholpen

Door de corona mis ik de krant wel in de wachtruimte tijdens het wachten.

Prima geregeld

Niets op aan te merken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige service, zeer vertrouwd gevoel en oprecht .

Vorige jaar hebben we onze auto gekocht, we zijn zeer tevreden over alles vooral de betrouwbaarheid van verkoper Raymond. Juist door hem vinden wij het de moeite waard, om toch aangezien de afstand Spanbroek, Hoogeveen de auto bij Wensink Hoogeveen in onderhoud te houden.

Te lang moeten wachten

Bij een terugroep actie telefonisch contact te hebben gehad en daar bij overleg van datum en tijd en hoe lang het ging duren. Het zou een half uur gaan duren dus heb ik gevraagd of ik er op kon wachten dat was geen probleem. daarna vol goede moet op de desbetreffende datum en tijd er naar toe en na een half uur wachten nog geen resultaat het ging wel wat langer duren de auto moest ook uit gelezen worden. Totaal heb ik daar 3 uur op moeten wachten, uit eindelijk was de uitleg dat het niet de bedoeling was dat ik er op zou wachten, dat was niet gebruikelijk, dus bij de afspraak is iets mis gegaan. Dus hoop ik in het vervolg dat daar een een duidende richtlijn gehanteerd voor wordt, en dat iedereen daar van op de hoogte is.

Prima!

Snel, goed en zeer service- en klantgericht. Geldt zowel voor Raymond Hendriks als chef werkplaats.

Super geholpen

Altijd vriendelijk

Gewoon goed

Garage:niks op aan te merken Afspraak maken: nooit problemen mee gehad (rechtstreeks), afgelopen keer: slecht geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Perfecte service !