Professionele aanpak en een klantvriendelijke opstelling.

Professionele en klantvriendelijke indruk bij mij achtergelaten.

Prima maar te druk

Ik heb nog steeds prima ervaringen bij Wensink maar merk aan alles dat het té druk is. Er worden fouten gemaakt in afspraken, rekeningen heel laat verstuurd en soms lastig contact te krijgen. Dat is echt van het laatste jaar, dat was altijd veel beter.

Te grote organisatie

Afspraak maken een gedoe. Je belt naar een landelijk nummer. Duurde eerst 14!!! dagen voor ik terecht kon. Mocht niet wachten, terwijl er alleen maar een foutcode uitgelezen hoefde te worden. De monteur was vriendelijk en behulpzaam.

Prima en correct geholpen

Prima en correct geholpen

Goed en deskundig.

Service beurt werd netjes uitgevoerd en achteraf door monteur besproken wat er aan de auto was gebeurd. En werd advies gegeven over de aandachtspunten voor de komende rijperiode, zoals slijtageprofiel van banden.

Perfect uitgevoerde autoreparatie

Ondanks de enigszins hoog uitgevallen factuur ben ik zeer te spreken over uitgevoerde werkzaamheden bij Wensink Hoogeveen. De auto rijdt weer als bijna-nieuw. Het ongevraagde stofzuigen van het interieur en de wasstraat behandeling maakt veel goed van mijn tweede zeer negatieve ervaring van mijn bezoek aan Wensink Assen vlak hiervoor. Vriendelijke en bekwame medewerkers in Hoogeveen!

matig/onvoldoende

Matige ervaring geen specialist gesproken de vragen die ik had zijn niet opgelost en moet waarschijnlijk nog eens terug omdat er teveel olie op zit

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed en vlot geholpen door de dame bij de werkplaats servicebalie van de personenauto's. Afspraak snel gemaakt en snel geholpen om weer de weg op te kunnen, ondanks dat de materialen besteld moesten worden.

Factuur onterecht verzonden

Ik rijd een lease auto en vindt het erg slordig dat de factuur voor onderhoud naar mij wordt verstuurd in plaats van naar de lease maatschappij. Op mijn mail hierover naar de debiteurenadministratie nog geen reactie gehad. Tipje, suf om om een email adres te vragen en er ook nog een verplicht veld van te maken aangezien jullie deze enquête per mail versturen aan mijn email adres en deze dus al bekend is.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik heb niet lang hoeven wachten wat in eerst instantie tijdens het maken van de afspraak wel gezegt werd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Lange wachttijd alvorens aan de auto begonnen werd.

Op tijd voor de afspraak gemeld (10 minuten voor afspraak tijd). Toch duurde het nog 45 minuten voordat de wagen de werkplaats in werd gereden! Resterende tijd prima en alles, plus een extra alarm rapport, perfect uitgevoerd. Prima en zeer correcte monteur.

Prima reparatie verricht

Helaas is filiaal niet rechtstreeks te bereiken. Centrale nr kost veel tijd. Gehele verhaal meeerdere keren herhalen. Herinnering gekregen van een afspraak die was verzet. Receptie Hoogeveen vriendelijk en komen afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Perfect in orde bedankt

Dik in orde gr adri niks

Zeer teleurstellend

Komen afspraken niet na. Geen overleg over extra werk, dit wordt ook niet gemeld bij ophalen auto. Zeer slechte service en klantbenadering om zonder dat de klant hier kennis van heeft een factuur te sturen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ontvangst, service en kwaliteit werkplaats zijn top!

Zie bovenstaand

Probleem goed opgelost

Het heeft even geduurd, maar de storing is gevonden. Het totaalbedrag viel mij wel wat tegen.

Vriendelijke en deskundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik vindt het een professioneel bedrijf maar belachelijk duur. Ik heb een factuur waar naar mijn mening werkzaamheden opstaan die niet nodig zijn geweest.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het onderhoud is netjes verlopen

Het onderhoud van de auto is netjes verlopen, en bij bepaalde dingen werd er telefonisch contact gezocht en gevraagd of ze dat mochten uitvoeren.. zeer tevreden over..

Tja

Slecht bereikbaar Uiteindelijk toch nog moeten wachten voordat ik de auto mee kon krijgen. Moet uiteindelijk weer terug omdat onderdeel niet goed was die besteld was. Medewerkers echt vriendelijk.

Perfect geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkzaamheden correct uitgevoerd cf afspraak

Beurt op zich correct uitgevoerd. Alleen zijn mijn persoonlijke instellingen van temperatuur enz allemaal aangepast. Dat vind ik iets minder.

Goede en snelle service!

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle service, goede koffie en auto ook nog schoongemaakt!

APK heerlijk snel uitgevoerd, rustig koffie gedronken en daarna auto weer piccobello terug ontvangen!

goed geholpen

mij werd van te voren uitgelegd dat het een dure reparatie zou worden, en hoeveel het ging kosten, ik schrok me rot, ik had de auto ongeveer 1.5 jaar en ongeveer 4000 km mee gereden, dan verwacht je niet een dure reparatie van 3576 euro, jammer maar het is niet anders. jammer dat in de wachtruimte geen krant meer te lezen

Over Wensink Aangenaam