Keurig netjes geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld.

Als nog niet klant zijnde een afspraak gemaakt voor montage cruise control op sprinter. Ze hadden alle onderdelen besteld, binnen 2 uur kon ik weer rijden. Prima prijs, kan menig automerk nog wat van leren.

• Prijs/Kwaliteit

zeer goede communicatie en onderhoudsbeurt auto!

Auto binnen 5 uur klaar na grote beurt en keurig gewassen en van binnen schoongemaakt. Voor de extra mogelijkheden tijdens de beurt werd ik gebeld om akkoord te geven.

• Prijs/Kwaliteit

toppers met het hart op de juiste plek

de mannen leveren goed en net werk. in een keer klaar en maar even wachten. Scherpe diagnose en de juiste onderdelen gewoon op voorraad. En dat terwijl ik toch een niet alledaagse auto heb.

plezierig

correct en netjes geregeld

All OK

Exelent service

Netjes geholpen goede service

Goede service!

Werd goed geholpen.

Accuraat en probleem oplossend denken

Goed bedrijf, waar je je thuis voelt en serieus genomen voelt. Zou zeker weer een nieuwe auto t.z.t. kopen bij dit bedrijf.

Beurt is volgens afspraak uitgevoerd

Uw medewerker Dhr.Patrick Kloos heeft mij fantastisch geholpen super

Ik had een probleem met de werking van de elektrische achterklep, dit is zonder dat ik afspraak hiervoor had gemaakt direct gerepareerd

Goed en soepel

Wel jammer dat de issues die ik had opgegeven niet tijdens de proefrit terug kwamen en dat oude issues nog steeds niet opgelost waren, maar begreep dat dit bij de fabrikant lag.

Wederom prima tevreden

Wederom prima tevreden

Goede service !

Wat kan ik nog meer zeggen dan......Goede service !

Service niet voldaan aan verwachting

Afgelopen week mijn Mercedes voor een reparatie van de beschermingslijst van de deur gebracht. De auto is van 2018 en valt nog onder de garantie, echter heb ik zelf voor de reparatie moeten betalen. Dit omdat ze aangaven dat dit min of meer opzettelijk gedaan is. Ik vind dit wel jammer, want ik had een goede service verwacht. Ik hoop dat dit de volgende keer goed gecommuniceerd wordt.

Prima behandeld!

Vriendelijke, geduldige verkoper. Alles super verlopen! Complimenten!

Onderhoudsbeurt en toch een verassing

een afspraak gemaakt voor het vervangen van olie en oliefilter zoals het display aangaf. Bij de balie probeerde men toch nog wat meer werkzaamheden erbij te verkopen wat ik niet prettig vind. De verassing was dat het tussenscherm voorzien moest worden van andere schroeven ivm goedkeuring RDW. Ik had het plezieriger gevonden dat ik hiervan voorafgaande het maken van een afspraak op de hoogte was gebracht. Al met al heb ik meer dan een uur zitten wachten. Daarnaast is bij de werkzaamheden een beschadiging aan de tussenconsole ontstaan. Uiteraard kan ik dit niet hard maken en zal toch wel een welles nietes discussie worden. In afwachting van de hoogte van de factuur beoordeel ik of ik een volgende afspraak voor een beurt ga maken. PS...in de mail staat dat je anoniem je mening kunt geven....echter persoonlijke gegevens zijn verplicht en je dient akkoord te gaan met het verwerken van je persoonsgegevens...Hoezo anoniem??????? Ik had Aanbevelen op ja staan maar met bovenstaande eis teruggezet naar NEE!

Uit de kunst

Zeer goed geholpen. Prima manager en goede monteur. Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Lekkere koffie gratis.

prettige service

goed ontvangen en begeleid.

De verkoper nam alle tijd en dat was prettig. Wel waren we een beetje teleurgesteld omdat er een verkeerd interieur is geleverd.

Zoals je van Mercedes mag verwachten

Storing in het display, binnen rijden, koffie en een half uur later weer onderweg.

Prima geholpen

Zowel de auto als ik werden prima verzorgd.

altijd goed geholpen

altijd goed

Prima geholpen naar mij mening

Apk en condensator laten vervangen Vriendelijke en vak bekwame monteur

Zeer vakkundige service

Helemaal Top

Vriendelijk, correct en uitermate behulpzaam. Zeer Mercedes waardig. Vandaar ook die ster voor het pand schat ik.

Over Wensink Aangenaam