zeer goed

goed en vakkundig geholpen, zeer mee levende chef werkplaats denkt mee en geeft goede advies.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goed maar ook niets meer dan dat

Graag had ik op papier willen zien wat er aan de auto os gebeurd. Pas als ik de nota krijg kan ik zien welke onderdelen betaald moeten worden, maar niet wat er gecontroleerd is! F de Vries.

Slecht tot matig

Ik had problemen met het openen van mijn cabrio hard-top dak van mijn SLK. Na gebeld te hebben duurde het zeker 1 maand voor ik bij u terecht kon. Na een inspectie en test werd mij medegedeeld dat er mogelijk een switch defect zou zijn. Ik moest weer een nieuwe afspraak maken wat ook weer weken zou gaan duren. Omdat dan de zomer zowat voorbij zou zijn heb ik vervolgens een afspraak met een andere garage gemaakt. Hier kon ik binnen een week terecht en binnen een week was het probleem verholpen. Uiteindelijk bleek het niet een switch, maar een staalkabel in de kofferbak te zijn, welke gebroken was. Deze heb ik daar laten vervangen. Wat ik niet begrijp is dat u mij uiteindelijk ook nog een factuur t.w.v. € 64,00 stuurt voor een korte test, terwijl u het probleem in z'n geheel toen niet opgelost hebt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vakkundig personeel en behulpzaam.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ergerlijk!

's Morgens om 8:00 uur gebacht en om 16:45 uur nog geen 'gereed' bericht. Afgesproken dat zodra klaar we gebeld zouden worden! Reparatie van ± 4.00 uur schijnt de dubbele tijd te kosten. Pas na ons telefoontje op vrijdag om 16:45 uur krijgen we te horen dat de auto net klaar zou zijn maar de werkplaatsorder nog niet op 'kantoor' is. Na opmerking van mij dat dit wel belachelijk lang geduurd heeft krijg ik te horen dat de wagen voor de 'hele' dag ingepland stond! Waarom maken we dan een afspraak van: zodra klaar bellen! Als dit een communicatie probleem is zou het wel een hele vreemde zijn. Vervolgens 2 maanden op factuur wachten !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fantastisch geholpen door Raymond, goede keuze auto

Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en het proces is zeer snel en correct gelopen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima service en informatie

Prima service en informatie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onze eerste onderhoud’s contact …

Na een eerste contact enige twijfel maar deze is weggenomen na aflevering 1e onderhoudsbeurt.

Netjes en proffesioneel

Mijn w211 e320 uit 2003 gebracht voor een apk en grote beurt. Alles is volgens afspraak gegaan . Facturen zeer netjes in orde. Ik breng de auto zeker weer naar hoogeveen!

Uitstekend service

Perfect service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkplaats oké, prima vakmensen kundig/klantvriendelijk!!

De binding die er in begin was, is vooral in hoogeveen de laatste jaren niet meer aanwezig. Vandaar dat ik bezig ben om van merk en garage te veranderen. Verder wil ik er niets meer over kwijt! Ik wens wensink en medewerkers het allerbeste toe! A.K.v.Schot Molenstraat4 7921km Zuidwolde dr

• Reden bezoek N.v.t.

Niet conform afspraak

De afspraak voor een service beurt A zou ca. 1,5 uur duren, afgesproken dat ik daarop zou wachten. Na 2 uur wachten was er nog geen reactie, het wachten heeft totaal 4 uur geduurd, zonder dat men mij kon vertellen warom. Wel werd gezegd dat het contactcentrum niet weet wat er moet gebeuren. Ik voel mij hier duidelijk niet prettig bij, zo ga je niet met klanten om. Verder heb ik mij ook erg verbaasd over de prijs, ik kreeg gisteren de factuur en deze was aanmerkelijk hoger dan een B beurt bij Garage Woltinge. Ik wil wel graag weten waar dit vandaan komt,

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima ontvangst snelle reparatie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ondanks de wachttijd, het was warm 30 graden, juiste diagnose en vervangend vervoer

Zeer goede uitleg

Zeer goede kwaliteit

Geen

Is altijd goed

Vriendelijke medewerkers en deskundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

uitstekend kon geregeld allemaal.

Snel geholpen, ik kon wachten op de service beurt tijdens een kop koffie.

Snel en tevreden.

Ik kon snel een afspraak maken voor het uitlezen van de auto. Probleem werd snel vastgesteld. Gelukkig de dag daarna een afspraak kunnen maken en na ruim een halve dag was het euvel verholpen. Dus snel en naar tevredenheid afgehandeld. Ben iets minder tevreden over de snelheid waarmee de rekening wordt afgehandeld. Ik handel graag financiële verplichtingen snel af, maar bij jullie duurt het wel lang. Zou bijna vergeten dat ik nog een rekening heb openstaan.

heel erg goed

zeer goed

• Reden bezoek N.v.t.

Op kosten gejaagd bij APK

Apk laten doen. De auto zou 2 nieuwe draagarmen nodig hebben en een stuurkogel. Kosten 1000 euro. Wat blijkt, een second opinion gaf aan dat enkel 3 hoesjes lek zijn en de totale kosten 100 euro incl reparatie.

Gweldig

Afspraak gemaakt via de telefoon en toen ik kwam was alles geregeld. Ik kon wachten en het was zo klaar

Prettig

Prettige ontvangst en afhandeling

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het is volgens afspraak gedaan en prima services

Het heeft volgens mijn verwachtingen uitgevoerd

goede 1e ervaring met garage Wensink

ivm airbag terugkom aktie is er goed en vlot gehandeld.

Over Wensink Aangenaam