goed en vakkundig geholpen, zeer mee levende chef werkplaats denkt mee en geeft goede advies.
Bedrijfsnaam | Pul |
Graag had ik op papier willen zien wat er aan de auto os gebeurd. Pas als ik de nota krijg kan ik zien welke onderdelen betaald moeten worden, maar niet wat er gecontroleerd is! F de Vries.
Ik had problemen met het openen van mijn cabrio hard-top dak van mijn SLK. Na gebeld te hebben duurde het zeker 1 maand voor ik bij u terecht kon. Na een inspectie en test werd mij medegedeeld dat er mogelijk een switch defect zou zijn. Ik moest weer een nieuwe afspraak maken wat ook weer weken zou gaan duren. Omdat dan de zomer zowat voorbij zou zijn heb ik vervolgens een afspraak met een andere garage gemaakt. Hier kon ik binnen een week terecht en binnen een week was het probleem verholpen. Uiteindelijk bleek het niet een switch, maar een staalkabel in de kofferbak te zijn, welke gebroken was. Deze heb ik daar laten vervangen. Wat ik niet begrijp is dat u mij uiteindelijk ook nog een factuur t.w.v. € 64,00 stuurt voor een korte test, terwijl u het probleem in z'n geheel toen niet opgelost hebt.
Bedrijfsnaam | 5 |
Vakkundig personeel en behulpzaam.
Bedrijfsnaam | Michielreclame |
's Morgens om 8:00 uur gebacht en om 16:45 uur nog geen 'gereed' bericht. Afgesproken dat zodra klaar we gebeld zouden worden! Reparatie van ± 4.00 uur schijnt de dubbele tijd te kosten. Pas na ons telefoontje op vrijdag om 16:45 uur krijgen we te horen dat de auto net klaar zou zijn maar de werkplaatsorder nog niet op 'kantoor' is. Na opmerking van mij dat dit wel belachelijk lang geduurd heeft krijg ik te horen dat de wagen voor de 'hele' dag ingepland stond! Waarom maken we dan een afspraak van: zodra klaar bellen! Als dit een communicatie probleem is zou het wel een hele vreemde zijn. Vervolgens 2 maanden op factuur wachten !
Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en het proces is zeer snel en correct gelopen.
Prima service en informatie
Na een eerste contact enige twijfel maar deze is weggenomen na aflevering 1e onderhoudsbeurt.
Mijn w211 e320 uit 2003 gebracht voor een apk en grote beurt. Alles is volgens afspraak gegaan . Facturen zeer netjes in orde. Ik breng de auto zeker weer naar hoogeveen!
Perfect service
De binding die er in begin was, is vooral in hoogeveen de laatste jaren niet meer aanwezig. Vandaar dat ik bezig ben om van merk en garage te veranderen. Verder wil ik er niets meer over kwijt! Ik wens wensink en medewerkers het allerbeste toe! A.K.v.Schot Molenstraat4 7921km Zuidwolde dr
De afspraak voor een service beurt A zou ca. 1,5 uur duren, afgesproken dat ik daarop zou wachten. Na 2 uur wachten was er nog geen reactie, het wachten heeft totaal 4 uur geduurd, zonder dat men mij kon vertellen warom. Wel werd gezegd dat het contactcentrum niet weet wat er moet gebeuren. Ik voel mij hier duidelijk niet prettig bij, zo ga je niet met klanten om. Verder heb ik mij ook erg verbaasd over de prijs, ik kreeg gisteren de factuur en deze was aanmerkelijk hoger dan een B beurt bij Garage Woltinge. Ik wil wel graag weten waar dit vandaan komt,
Bedrijfsnaam | J.H. Brink |
Top
Ondanks de wachttijd, het was warm 30 graden, juiste diagnose en vervangend vervoer
Zeer goede kwaliteit
Geen
Bedrijfsnaam | NNO accountants |
Vriendelijke medewerkers en deskundig
Bedrijfsnaam | Prive |
Snel geholpen, ik kon wachten op de service beurt tijdens een kop koffie.
Bedrijfsnaam | van der Meer |
Ik kon snel een afspraak maken voor het uitlezen van de auto. Probleem werd snel vastgesteld. Gelukkig de dag daarna een afspraak kunnen maken en na ruim een halve dag was het euvel verholpen. Dus snel en naar tevredenheid afgehandeld. Ben iets minder tevreden over de snelheid waarmee de rekening wordt afgehandeld. Ik handel graag financiële verplichtingen snel af, maar bij jullie duurt het wel lang. Zou bijna vergeten dat ik nog een rekening heb openstaan.
zeer goed
Bedrijfsnaam | geen bedrijf |
Apk laten doen. De auto zou 2 nieuwe draagarmen nodig hebben en een stuurkogel. Kosten 1000 euro. Wat blijkt, een second opinion gaf aan dat enkel 3 hoesjes lek zijn en de totale kosten 100 euro incl reparatie.
Afspraak gemaakt via de telefoon en toen ik kwam was alles geregeld. Ik kon wachten en het was zo klaar
Prettige ontvangst en afhandeling
Het heeft volgens mijn verwachtingen uitgevoerd
ivm airbag terugkom aktie is er goed en vlot gehandeld.
Bedrijfsnaam | nvt |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.