Filters

1

Schandalig

Telefonisch een afspraak gemaakt omtrent een aankoopkeuring. Een dikke week van te voren. Deze netjes na het telefoongesprek bevestigt per email met datum en tijdstip van de keuring. Op de ochtend van de keuring stuur ik nog even een email naar Wensink, omdat ik geen antwoord had gekregen op eerdere per email gestelde vragen. Gelukkig maar want het is een dikke 100km rijden. Ik vroeg of ze antwoord konden geven op wat vragen als ik er toch zou zijn voor de keuring. Binnen 10 min na verzending email krijg ik een verbaasde medewerker aan de telefoon dat de auto de dag ervoor al was gekeurd...euh WTF ik had aangegeven aan de verkopende partij daarbij te willen zijn....en dit per email bevestigd. Nog mooier want wat blijkt verder; Na het maken van de aankoop keuringsafspraak en het positief afsluiten hiervan, zou er nieuwe software in de auto worden geplaatst. Dit kostte ongeveer een uur en ik kon hierop wachten. Om deze reden is de auto al 1 dag later (na het maken van de tel. afspraak) bij Wensink op het terrein afgeven. Want, zo kon de oude software al uitgelezen worden en nieuwe geplaatst na de keuring. Nu blijkt op de dag van de keuring..Jaja Wensink niet op jullie één dag eerdere keuring pfff, dat de software niet gereed is want dat hebben we nog maar even niet gedaan, om allerlei administratieve redenen....De auto moest op naam staan etc etc... Dat wist uw blijkbaar medewerker niet toen ik de afspraak maakte?? Nam blijkbaar ook niet de moeite iemand hierover te informeren?? Man man het is nu drie dagen verder en helaas nog niets vernomen...Mooie club. Wensink mag wel eens kijken naar hun missie en visie verhaal op de site. Daar staat iets over professioneel, samen en betrouwbaar.. Helaas ondanks eerder aangeven in email ook nog steeds een openstaande vraag omtrent technische details....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
10

meedenkers

Altijd creatief in oplossingen, prettige en vriendelijke mensen. Spoedje wordt direct op gereageerd dus......TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Zeer positief

Uitstekende kwaliteit en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Keurig bedrijf met goede service

Ik ben super netjes behandeld en ondanks dat er iets mis was gegaan met de afspraak hebben ze dit keurig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
9

Uitermate positief

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zoals altijd een prima service !

Kan weinig nieuws verzinnen: goede service, afspraken worden netjes nagekomen, vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Mooi bedrijf,fijne auto.

Alles prima verlopen,de auto stond er glimmend bij,de uitleg van de vele mogelijkheden werden zorgvuldig belicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Gewoon heel goed

Zeer vriendelijk en zeer bekwaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Klantvriendelijk bedrijf met medewerkers die hart voor de zaak hebben.

Er wordt gedacht in oplossingen in plaats van problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

prima

prima en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Ales OK

Ales OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
1

Slechte ervaring

Totaal geen inlevingsvermogen met de klant. Heel lang, 4 weken, moeten wachten op de bus. En dat voor een klus die in maximaal anderhalve week gedaan kon worden. Afspraken zijn niet nagekomen! Er zou op kosten van hun een app radio ingebouwd worden. is niet gedaan. Ook de communicatie verliep erg stroef, met uitzondering van Henri want die deed zijn best. De deuken die veroorzaakt zijn door Wensink Leeuwarden zitten nog op het dak. Dit zou eruit gehaald worden, zo was het afgesproken en niet anders. Maar nu willen ze alles op de klant verhalen. Vreselijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goede service!

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Netjes correct en snel geholpen.

Komen afspraken na. Goede en vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekend

Zeer naar tevredenheid geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goed geholpen en een heldere diagnose

Eerlijke beoordeling en advies over het repareren van mijn airco. Ook een duidelijke prijsopgave gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Perfecte service! Snel en goed

Snel geholpen Goede tarieven Top service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Betrokkenheid en goede service.

Betrokkenheid en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

De aankoop is met veel aandacht voor mij geleverd.

Ondanks wat problemen is alles naar behoren opgelost en naar volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima service, vriendelijke medewerkers

Ben al jaren klant bij Wensink (de laatste tijd mn in Hoogeveen) en dat bevalt prima, terzake kundig en een vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Keurig netjes geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld.

Als nog niet klant zijnde een afspraak gemaakt voor montage cruise control op sprinter. Ze hadden alle onderdelen besteld, binnen 2 uur kon ik weer rijden. Prima prijs, kan menig automerk nog wat van leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

zeer goede communicatie en onderhoudsbeurt auto!

Auto binnen 5 uur klaar na grote beurt en keurig gewassen en van binnen schoongemaakt. Voor de extra mogelijkheden tijdens de beurt werd ik gebeld om akkoord te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

toppers met het hart op de juiste plek

de mannen leveren goed en net werk. in een keer klaar en maar even wachten. Scherpe diagnose en de juiste onderdelen gewoon op voorraad. En dat terwijl ik toch een niet alledaagse auto heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

plezierig

correct en netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd