Hele goeie garage.

Ben heel goed geholpen en mijn auto werd top afgeleverd.Heel erg blij mee.

• Reden bezoek N.v.t.

Al jaren klant bij Wensink altijd goed geholpen en vriendelijk personeel

Afspraken worden nagekomen

Afspraken worden nagekomen, heb 2 offertes ontvangen voor de uit te voeren werkzaamheden; 1 voor apk werkzaamheden en 1 voor geadviseerde werkzaamheden volgens Mercedes specificaties. Dit was zeer attent, maar echter de prijzen zijn mijns inziens veel te hoog. Ik weet dat originele onderdelen worden gebruikt en dat die duurder zijn maar om bijna 400 euro te berekenen voor een (7liter) olie wissel plus filter is natuurlijk niet van deze wereld, dus dat gaan we niet meer doen. Ook remblokken achter vernieuwen en dan ook bijna 400 euro rekenen is ook belachelijk voor nog geen uur werk. Ik wil best wel betalen voor kwaliteit maar sommige prijzen zijn buiten proportioneel

Schandalig

Ten eerste, we hebben de bus (nog) niet. Is nog maar de vraag wanneer we de bus krijgen. De verzekering voor de nieuwe bus die wij dus niet hebben is wel per 1 september 2022 ingegaan. Hoe dan?? De huidige bus die ingeruild zal worden, is zomaar uit de verzekering gehaald. Mag helemaal niet, die rijdt nog gewoon. De desbetreffende persoon die de verkoop van de Vito begeleid komt niet deskundig over, weet niet hoe het zit met de lease en de verzekering die hij zou regelen. Wat betreft de radio's die in onze Vito bussen zitten, die doen het niet. Bij één van de bussen al meer dan een anderhalf jaar niet. Hebben ze dan helemaal geen radio's die het doen?? Het is een Mercedes!!. De verkoper van Emmen en Hoogeveen geeft aan, dat er één gekocht kan worden?? Hoort een radio het niet gewoon te doen bij een nieuwe Vito?? Al meerdere malen langs geweest om te resetten, er is beloofd dat er een nieuwe radio in komt, maar wanneer dan? Hij is ook aan een nieuwe Vito toe, maar we weten oprecht niet of we dat bij jullie gaan bestellen. Zou wel ernstig zijn. We hebben in het verleden al meerdere bussen via Wensink geleased. We worden aan het lijntje gehouden en totaal niet serieus genomen. Het is schandalig!! Het enige wat goed is, is de werkplaats in Emmen. Deskundige mensen.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Over de uitgevoerde service ben ik meer dan tevreden

Wat mij echter mateloos irriteerde was het volgende: tijdens mijn wachtperiode zat ik in de wachtruimte met een 2-tal verkopers die aan het lunchen waren. Aanvankelijk werd gesproken over het (dis)functioneren van een leidinggevende en vervolgens werd een probleem m.b.t. een nieuw af te leveren auto besproken. Niets op tegen dat dit allemaal gebeurt maar ik vind het pertinent onjuist dat dit gebeurt in aanwezigheid van klanten. Daar ben ik dus niet over te spreken, dat moge duidelijk zijn!

Onvolledig de servicebeurt uitgevoerd

Zeer ruim van tevoren de afspraak voor de servicebeurt en bandenwissel gemaakt. Op de afgesproken dag bleken de winterbanden niet aanwezig zodat een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Hierdoor onnodig een extra reis naar Hoogeveen moeten maken.

zeer goed

goed en deskundig afgehandeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Verveld dat ik een factuur ontvang voor onderhoud aan een lease auto

Onderhoud is keurig uitgevoerd en de service was prima. Echter heel vervelend dat ik een factuur ontvang voor het onderhoud! Een medewerkster belde eerder die dag op om te overleggen over de kosten waarbij is al had aangegeven dat er overleg moest plaatsvinden met de lease maatschappij. Ze zou dit in het systeem doorvoeren. Dat is vermoedelijk ook gebeurd want de lease maatschappij belde mij later die dag dat ik separaat nog banden moest laten vervangen bij Profile. Echter krijg ik nu alsnog de factuur toegestuurd die naar de Lease maatschappij moet. Erg slordig omdat deze auto al vanaf de levering in januari 2021 in onderhoud is bij Wensink en de facturen in het verleden wel netjes naar de lease maatschappij gingen.

niet erg best

camper na 3 jaar en 7000 kilometer aandrijfas kapot . Netjes zou dit gemaakt worden onder de coulance regeling van Mercedes . Na meerdere malen bellen wanneer ik een rekening zou krijgen i.v.m. ook uitgevoerde apk . Wordt mij verteld dat ik maar moet wachten want ze hebben een achterstand met factureren. Na bijna half jaar komt de rekening en ja hoor natuurlijk wordt alles in rekening gebracht . Dus maar weer in de auto naar Wensink en daar kunnen ze natuurlijk geen antwoord geven hoe het nu precies zit . Nu weer bijna een week later en nog steeds geen antwoord . Zal binnenkort wel een incassobureau op de stoep hebben staan , omdat ik te laat ben met betalen . Volgende keer maar een andere dealer opzoeken.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Super goede ervaring, en een erg sympathieke verkoper.

Onze eerste keer dat wij in jullie bedrijf een auto kopen. Klant vriendelijkheid super. Wij hadden een erg sympathieke verkoper die alle tijd voor je neemt en goed uitleg over de auto . En op al onze vragen toen wij de auto hadden gelijk reageert en ons helpt super gewoon . Maar buiten dat om ook goed geholpen door andere collega's . Maar echt een waardevolle verkoper .

Prima ,alleen de factuur komt 6 maanden later wat we onprettig vinden

aardig.

klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Het personeel werkte snel om e.a. af te ronden.

Zie boven

• Reden bezoek N.v.t.

Wensink Hoogeveen is prima, maar het algemeen telefoonnummer als dat belt is 1 groot drama ! Heb al een aantal keren een hele lange tijd in de wacht gestaan en zelfs overwogen om een een ander dealer te zoeken ! Of over te stappen naar een ander merk !

Prima geholpen. Uitstekende service

Mijn totaal ervaring wat heel goed. Prima geholpen. thuisgebracht en auto keurig na beurt teruggebracht. Mooi gewassen.

Geweldige ervaring

Onze zoon werkzaam bij Wensink Vans maakte ons attent op de door ons gekochte auto. Wij wilden naar Hybride toe maar wel met de mogelijkheid om een caravan te kunnen blijven trekken in Hoogeveen proefrit gepland en een uur later was de deal rond met Robert Krijnen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vlot en vriendelijk geholpen,verbetering vwb showroom nodig.

Prettig contact met de verkoper en alle vragen die ik had werden vlot beantwoord. De auto stond te koop bij een ander filiaal,maar kon naar Hoogeveen gehaald worden om daar te bekijken. Echter als je een nieuwe Mercedes koopt bij een merkdealer,wil je niet in dezelfde showroom zitten met o.a. Citroën en Ford,dat doet echt afbreuk aan de beleving van het merk. Dat heeft mijn eind beoordeling wel gedrukt.

Reparatie prima,

De communicatie rond uit slecht telefonisch heel rommelig,de factuur pas 5 maand later,nooit iets gehoord,en dan een aanmaning krijgen,zeer teleurstellend,de reparatie was prima verholpen ook zeer behulpzaam en kundig personeel,vandaar 3 sterren

tevreden

Een afspaak bevestigingsmail intving ik. Daarop reageerde ik, in t weekend, met 2 mails voor aanvullend onderhoud Daar ik op de dinsdag daarna GEEN nadere info terug kreeg, ben ik rond 16.15 uur dd. 06 sept naar Buitenvaart receptie gegaan. Meneer wist van niets, keek in zijn comp. en antwoorde: Oh ja, gister was ik er niet( maandag 5 sept). Waarop ik antwoorde: Een mail bekijk t men smorgens bij aanvang vd dag en niet pas bij het einde vd dag???. Ik iig wel. Daarna , woe en do. 7-8 sept heeft de werkplaats, Dhr. Dion..? , het wel heel goed verder opgepakt. Mvrgr. Paul Bruggeman

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Er wordt geen of verkeerde informatie gedeeld.

Geen informatie gehad over personele wisselingen.

aangenaam

Ik werd vriendelijk en tegemoetkomend te woord gestaan. Er viel goed te overleggen, kortom een klantvriendelijke ontmoeting.

Vriendelijk apk keuring

• Service N.v.t.

Goede ontvangst.

Goede service en ontvangst, heerlijke koffie en goede lectuur om de wachttijd te veraangenamen en verder nog een leuke verrassing toen ik zag dat mijn auto ook nog gewassen was. Prima voor mekaar. ⁸

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

zeer goede en nette behandeling en overleg

nette en goede en aangename behandeling

Over Wensink Aangenaam