afspraak gemaakt maar auto niet klaar

afspraak gemaakt voor 8 uur 's morgens blijkt dat er pas om 1300 uur begonnen is hele dashboard moest gedemonteerd dat was vtv bekend einde middag was auto dus niet klaar moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden mijn personeel is te duur om tussen de zaak en wensink op en neer te rijden als je afspraken maakt die je niet na kunt komen verzet ze dan !!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, alles volgens afspraak

Top Service !!

Goede service!

Goede service en aardige mensen!

Stabiel en betrouwbaar

Altijd correct en afspraken worden altijd nagekomen. Goede service!

Probleem verholpen

Waar een andere garage van Wensink heeft gefaald, heeft Wensink Hoogeveen het uitstekend opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel en correct geholpen. Oorzaak probleem snel opgelost

Het is altijd prettig dat je snel geholpen wordt. Zeker als zakelijke rijder. Dit is gelukkig altijd het geval. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Dus kort samengevat. Dikke pluim

top ervaring

fijne service. klaar terwijl u wacht. lekker kopje koffie erbij en auto ook nog eens door de wasstraat gehaald. wat een geweldige vestiging van Wensink

Wisselende ervaringen

Tot voor een jaar terug gaf ik Wensink Hoogeveen altijd een dikke voldoende; service werd daar met een hoofdletter geschreven. Dat is - naar mijn recente ervaringen - inmiddels niet meer het geval; met name de receptie werkplaats kan wel eens een herscholing gebruiken... Als dit staat voor het nieuwe Wensink is het wat mij betreft 'over'. Ook de klachten van onze (inmiddels 10e) MB (GLB 250) zijn ten dele niet verholpen. Voor ons wel een punt voor bezinning; MB rijdt je niet omdat het moet, maar omdat je dat graag wilt. Of dat na de 10e nog zo is...?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen en prima service

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed geholpen en erg vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige ontvangst en heel klantvriendelijk.

Accurate en zeer ervaren en kundige zwaarvoertuig keurmeester. Omdat ik wat vroeger was in tijd, voor de gemaakte afspraak, werd ik heel flexibel nog in lunchtijd geholpen met de APK afmelding.

• Reden bezoek N.v.t.

Goede service en zeer snelle levering van het gewenste onderdeel.

ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek N.v.t.

Super slecht !!!

Voor een kleine onderhoudsbeurt van hooguit 2 uurtjes breng ik mijn auto om 08.00 uur in de ochtend. Ik ben de auto rond de middag nodig dus we overleggen dat ik een telefoontje krijg als de klus geklaard is. Als ik om 12.30 zelf maar even bel krijg ik te horen dat er nog geen begin is gemaakt met de onderhoudsbeurt. Ik haal mijn auto weer op en word er aangeboden dat ik hem aan het eind van de dag alsnog kan brengen en dat de service beurt tussen 17.00 en 20.00 uur kan worden uitgevoerd. Even voor 20.00 uur belt een monteur met de vraag wanneer de auto klaar moet zijn......... ???.... Mijn antwoord daarop is : Laat maar, ik kom de auto nu halen. Schijnbaar was hij er wel aan begonnen maar kreeg hij het die avond niet af. Ik heb mijn auto gehaald en kreeg van de monteur te horen dat de onderhoudsbeurt wel was uitgevoerd. Op de weg naar huis geeft de boordcomputer aan dat de koelvloeistof moet worden bijgevuld.... Dat heb ik dus maar even bij een echte garage laten doen. De vraag is nu hoe goed de onderhoudsbeurt is uitgevoerd.... Met de factuur is Wensink opvallend veel sneller dan met de onderhoudsbeurt.... Wensink ziet mij niet weer in de werkplaats, en ook mijn volgende auto zal Wensink niet leveren

Prettig

Prettig ontvangst en niet opdringerig.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Uitstekende klantgerichtheid

Na 11 jaar ernstige schade aan het subframe van onze W212. Door Mercedes als productiefout beoordeeld en kosteloze reparatie. Dat is nu de TOP service van Mercedes en een belangrijke reden waarom wij Mercedes rijden en de volgende auto ook weer een Mercedes wordt!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Na bij de laatste twee servicebezoeken in Emmen twee maal een negatieve ervaring te hebben gehad nu voor Hoogeveen gekozen voor de servicebeurt. Prima geholpen, duidelijk en correct.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende service, vakkundig en vriendelijk personeel.

De service is prima. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. Het personeel is deskundig.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd en in elke vestiging zeer vriendelijk en snelle service

Zie opmerking hierboven

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

wat aan de auto markeerde, werd goed uitgelegd

Vervelend

Ik bracht mijn Mercedes CLA voor een aanvullende reparatie na onderhoudsbeurt vorige week. Omdat ik dagelijks op de weg ben, was ik vervangend vervoer nodig. Mijn km verschillen per dag van 150 tot 400. De eerste dag zou ik een B mee krijgen maar stond er plots een EQA, dat kwam qua km en tijd niet uit. Kreeg ik een Citroën cactus!! Gisteren auto gebracht en vorige week duidelijk afgesproken, een gelijkwaardige auto. Zegt uw medewerkster "wij hebben een Citroën Berlingo voor u staan, een collega moest de B mee, is dat goed?" Nou, NEE, werd er nog een Toyota aangeboden maar was er wel klaar mee. Ik breng een Mercedes en verwacht gelijkwaardig vervoer en zeker geen Berlingo, trouwens geen Citroën ook.........

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aardig personeel en vakkundig!

Prima zaak. Aanrader.

Over Wensink Aangenaam