Keurig bedrijf met goede service

Ik ben super netjes behandeld en ondanks dat er iets mis was gegaan met de afspraak hebben ze dit keurig opgelost

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Uitermate positief

Goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd een prima service !

Kan weinig nieuws verzinnen: goede service, afspraken worden netjes nagekomen, vriendelijke medewerkers

Mooi bedrijf,fijne auto.

Alles prima verlopen,de auto stond er glimmend bij,de uitleg van de vele mogelijkheden werden zorgvuldig belicht.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Gewoon heel goed

Zeer vriendelijk en zeer bekwaam personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijk bedrijf met medewerkers die hart voor de zaak hebben.

Er wordt gedacht in oplossingen in plaats van problemen.

prima en deskundig personeel

Ales OK

Ales OK

Slechte ervaring

Totaal geen inlevingsvermogen met de klant. Heel lang, 4 weken, moeten wachten op de bus. En dat voor een klus die in maximaal anderhalve week gedaan kon worden. Afspraken zijn niet nagekomen! Er zou op kosten van hun een app radio ingebouwd worden. is niet gedaan. Ook de communicatie verliep erg stroef, met uitzondering van Henri want die deed zijn best. De deuken die veroorzaakt zijn door Wensink Leeuwarden zitten nog op het dak. Dit zou eruit gehaald worden, zo was het afgesproken en niet anders. Maar nu willen ze alles op de klant verhalen. Vreselijk!

• Prijs/Kwaliteit

Netjes correct en snel geholpen.

Komen afspraken na. Goede en vriendelijke service.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer naar tevredenheid geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en een heldere diagnose

Eerlijke beoordeling en advies over het repareren van mijn airco. Ook een duidelijke prijsopgave gekregen

Perfecte service! Snel en goed

Snel geholpen Goede tarieven Top service!

• Prijs/Kwaliteit

Betrokkenheid en goede service.

Betrokkenheid en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

De aankoop is met veel aandacht voor mij geleverd.

Ondanks wat problemen is alles naar behoren opgelost en naar volle tevredenheid.

Prima service, vriendelijke medewerkers

Ben al jaren klant bij Wensink (de laatste tijd mn in Hoogeveen) en dat bevalt prima, terzake kundig en een vlotte service.

• Prijs/Kwaliteit

Keurig netjes geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld.

Als nog niet klant zijnde een afspraak gemaakt voor montage cruise control op sprinter. Ze hadden alle onderdelen besteld, binnen 2 uur kon ik weer rijden. Prima prijs, kan menig automerk nog wat van leren.

• Prijs/Kwaliteit

zeer goede communicatie en onderhoudsbeurt auto!

Auto binnen 5 uur klaar na grote beurt en keurig gewassen en van binnen schoongemaakt. Voor de extra mogelijkheden tijdens de beurt werd ik gebeld om akkoord te geven.

• Prijs/Kwaliteit

toppers met het hart op de juiste plek

de mannen leveren goed en net werk. in een keer klaar en maar even wachten. Scherpe diagnose en de juiste onderdelen gewoon op voorraad. En dat terwijl ik toch een niet alledaagse auto heb.

plezierig

correct en netjes geregeld