Toppers

Snel geholpen zonder afspraak, toppie

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

te lange wachttijd en geen reactie via de mail of telefoon

online een afspraak gepland met werkplaats emmeloord en daar was de eerste 10 dagen geen ruimte , daarom toch maar een datum ingevuld met als opmerking/verzoek erbij gevraagd om telefonisch contact met mij op te nemen ivm een versleten en niet werkende schijfrem die blijft aanlopen . tot mijn verbazing werd ik 2 dagen voor de afspraak benaderd ?? met de opmerking: u had gevraagd om contact op te nemen ?? De uitleg vanuit emmeloord was dat zij geen eerder inzicht hebben in de opmerking/vraag die ik gesteld had en daardoor ook niet eerder kunnen reageren . Ik ben wel netjes te woord gestaan en toen ook afgesproken om mijn auto eerder(8.00 uur) te brengen en een vervangende auto meegekregen . De vervangende auto heb ik gebruikt voor naar huis en weer naar de garage , dit is totaal max 30 km maar tot mijn schrik wordt er hiervoor € 68.47 excl btw in rekening gebracht ?? (incl km en brandstof) graag uw reactie vr gr Stefan Reijntjens (06-22461344)

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Betreft een APK keuring. Is prima en vlot gedaan.

Soepel

Wederom positief verrast door doelmatigheid van de werkplaats. Vlotte afhandeling en prettige medewerkers.

In een woord : uitstekend

Bezoek wegens terugroepactie, uitstekende begeleiding.

Grote klasse

Ik ben helemaal uit monster gereden om dit bedrijf te bezoeken De Auto moest APK gekeurd worden En omdat de auto hier in onderhoud is vanaf nieuw en ik , Ook er tevreden ben met de ontvangst bij binnenkomst totaal tot en met De afhandeling van de werkplaats kloppen alle lijnen. Ofwel een heel fijn bedrijf die zeker de klasse van Mercedes waardig is. Met zeer vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Ik raad een ieder dit bedrijf aan

Super goed geholpen

kwamen voor een kapotte lampje en gelijk de wintercheck gedaan

Lekker ontspannen.

Duidelijke communicatie over zaken die gedaan zijn / gedaan moesten worden. Koffie smaakte goed en er is voldoende ruimte om te "thuiswerken".

Fijne mensen

Warm bad

Correct en adequaat geholpen

Na een eerdere storing welke gewist was en later weer terug kwam heeft men het voertuig uitgelezen en ook direct gerepareerd. De chauffeur kon er op wachten. Hij is ook zeer correct te woord gestaan.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Bedrog, aflegger of zo u wilt tillers

Ik had een adapter lampvoethouder nodig voor de lamp van mijn Citroën C4 Picasso. De persoon die mij hielp keek even in de pc en zei toen dat die niet los leverbaar waren. Dat kon alleen opgelost worden door een gehele nieuwe koplamp. Kosten rond de € 400,00 Thuis gekomen en de schrik verwerkt ben ik aan het googlen geweest en bleek dat dat lampvoetje gewoon via Bol te bestellen was. De prijs is daar 9 euro per set van 2. Prijsverschil is dan € 391,00 Hoe bedoelt u financieel een poot uitdraaien...

goed gedaan

Toppers

Netjes behandeld met goede service

Fijne service netjes geregeld

Auto A.p.k. laten keuren Auto is netjes gehaald en gebracht Top Service!

slecht berijkbaar per telefoon

afspraak maken duurde veel te lang

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

wordt altijd vriendelijk ontvangen met alle egards

Ging goed

Ging goed

Zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en goede service.

Altijd Topservice

De persoonlijke benadering en de vriendelijke sfeer is kenmerkend voor Wensink Emmeloord. Alles wordt netjes volgens de planning uitgevoerd. Tussendoor wordt er altijd even kortgesloten of ik akkoord ben met additionele reparaties. Mijn auto ziet er altijd weer als nieuw uit na elke beurt. En ik kom nooit voor verassingen te staan. Ik krijg gratis een elektrische leenfiets mee of kan een bakje koffie of cappuccino pakken. En voor de crisis brachten ze mij zelfs naar huis als ik de auto een dagje moest laten staan!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een goede en correcte behandeling.

Men weet aan de werkplaatsbalie,wat klant gericht denken is.

Aangenaam goed

Bij Wensink Emmeloord kan ik altijd terecht en wordt ik op een fijne en correcte manier te woord gestaan en worden onze voertuig goed onderhouden en krijg ik altijd een eerlijk advies. men komt ook de afspraken na en wordt ik over het verloop geinformeerd

Bij de poot genomen

Niet eerlijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Servicegerichte, vriendelijke verkoper. Mooie showroom.

Vorige week bij Wensink Emmeloord de Nissan Micra opgehaald. We werden weer vriendelijk ontvangen door Dylan. Na een kop koffie en de nodige formaliteiten was de auto van ons en werden we uitgezwaaid. Ook goede aftersale ivm een klein defect aan de auto na thuiskomst maar prima opgelost. We geven de verkoper Dylan een uitstekende waardering.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Platinaweg 1