Prettige ontvangst,fijn en vlot geholpen

Goede ervaring

Goed van tevoren uitgelegd over de te verwachten nodige werkzaamheden en kosten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Enige dat opvallend was, is dat er een ander telefoonnummer werd gebruikt, en geen locaal netnummer. Dus nam ik de telefoon niet aan. Lijkt me goed de klanten op de hoogte te brengen dat er met een 088 nummer wordt gebeld nu ipv 0527

Positive ervaring

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goede service en advies

Zeer fijne samenwerking en advies betreft reparatie.

zeer goed geregeld

uitstekend

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Weer top geregeld door Max en zijn mannen.

Onderhoud en apk alles vlot afgehandeld. Parkeren is wel een dingetje, Rest top.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke en professionele ontvangst.

Ik word altijd goed geholpen. Ik rijd een nieuwe auto en dit was de tweede beurt. Kom dus niet vaak in de garage.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer correcte behandeling c q afhandeling

Heb mijn bezoek heel prettig ervaren

• Deskundigheid N.v.t.

xxx

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

5 x terug komen voor een INOX sensor ?!?!?!

Wat denkt u zelf ?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto gehaald en gebracht voor servicebeurt.

Aangename en vlotte service

correcte service

Bandenwissel. Snel verlopen.

Iedereen is heel vriendelijk

Iedereen is heel vriendelijk.

Goede service en kwalitiet

Men wordt correct te woord gestaan en heeft tijd om de klant aan te horen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

uitstekend

Conform de afspraken. Netjes op tijd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

bedroefend de apk keuring nam meer dan een uur in beslag.

na de mededeling dat de auto afgekeurd was werd mij verteld dat de reparatie pas na 7 april kon plaatsvinden . terwijl mijn apk per 31 verloopt. niet mogen rijden vanaf 31 maart en op dag van reparatie kortste route naar werkplaats????

Service en klantgericht

Hier word naar je geluisterd en doen er alles aan om je tevreden te houden.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Soepel, snel, helder

Afgelopen week een recente BMW gekocht bij Wensink Emmeloord. Ik ben geholpen door Dylan; zeer prettig en vriendelijk. Tweemaal een proefrit gemaakt, wat geen enkel probleem was. Duidelijkheid m.b.t. inruil en volledig en correct geholpen. Tussentijds snelle reacties van Dylan en bij afwezigheid ook prettig geholpen door zijn collega. Al met al zeer tevreden!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Soepel en met alle gemak

Zomer wielen laten monteren. Was weer snel geregeld leek wel een pitstop ;-)

alles volgens afspraak uitgevoerd

verder heb ik persoonlijk geen contact gehad, de auto is bij mij thuis opgehaald en keurig op tijd terug gebracht. prima

Goed me gewerkt!

Max heeft goed mee gedacht & en er voor gezorgd dat ik weer kan genieten van de Mercedes.

Vlot en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst, goede wachtruimte, lekkere koffie en vlotte afhandeling

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer ontevreden met oplevering van nieuwe vito bus

Merc Vito bus 4keer4 met extra optie besteld april 2021met levering juni/juli 17 juli melding dat de vito bus binnen is dat de dubbel cabine wordt geplaatst en de extra optie Eind juli staat de bus in Emmeloord Daarna blijft het stil Week 42 neem ik zelf contact op met wensink Emmeloord voor oplevering??….? Als antwoord dat de bus in Hoogeveen staat voor extra optie in te bouwen Tot mij grote verbazing staat de bus nog tot en met week 44 in Emmeloord ( niets mee gedaan ) Ik heb meerdere keren contact gehad met verkoper Deze liep zeer stroef en het voelde zoek het maar uit Week 51 heb ik geconstateerd dat dubbele cabine op verkeerde plek stond ( dus geen extra beenruimte ) maar wel besteld Waar een discussie is begonnen over niet leveren wat besteld is aan optie Daar is met vele woordenwisseling max1500 euro korting op gegeven Indien niet akkoord dan geen levering van vito bus Door deze woordenwisseling heb ik besloten geen contact meer op te nemen met wensink Emmeloord En heb mijn reguliere garage VAN DER LINDE Emmeloord contact op genomen om in dit conflict te communiceren Dit hebben zeer goed geregeld Wensink Emmeloord heeft vito bus 11 feb geleverd aan VAN DER LINDE Emmeloord (op voorbehoud dat ik als eigenaar niet aanwezig mocht zijn) VAN DER LINDE Emmeloord heeft mij de bus afgeleverd 11 febwaar we tot ontdekking kwamen dat er ergens water in de auto stond ( klotsen onder net rijden ) Dus naar wensink Emmeloord gereden met de ze klacht Om deze klacht op te lossen zult u afspraak moeten maken Waar ik op vraagde ……of ze geen ruil auto beschikbaar zouden hebben Daar gaven ze aan moet je bij VAN DER LINDE zijn Waarop ik zo boos werd dat iedereen mij in de zaak heeft gehoord ( niet netjes van mij ) daardoor hebben ze toen wel ruil auto kunnen regelen na 2 dagen voor een week Vito bus is pas 18 feb 2022. Geleverd Met grote tevredenheid naar VAN DER LINDE Emmeloord

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.