Slechte communicatie

Telefonisch moeilijk bereikbaar Duurde lang om een goede afspraak te maken voor alleen een APK keuring Uiteindelijk ben ik wel goed geholpen

Zeer goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Precies volgens afspraak, lekker efficient en uitstekende koffie.

Telefonisch een afspraak gemaakt en binnen gestelde tijd was de wagen weer klaar, als elk bedrijf zo zou werken dan zou Nederland pünktlicher en precisiegerichter zijn dan Duitsland.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Direct en correct geholpen na onverwacht bezoek nav lekke band

Onderweg nav melding op display in auto (Mercedes b-klasse) om bandenspanning te controleren bij eerst volgend tankstation gezien dat rechter voorband leeg liep. Na geprobeerd te hebben band met lucht te vullen zo snel mogelijk doorgereden naar Wensink Mercedes-Benz garage in Emmeloord. Gemeld bij de balie en probleem verteld. Direct werd auto garage in gereden en geconstateerd dat de band niet meer kon worden hersteld en vervangen moest worden. Toen besloten beide voorbanden in een keer te vervangen. Verteld werd dat vervanging ongeveer een uur zou duren. Na ongeveer drie kwartier was de klus geklaard en konden wij onze weg weer vervolgen. Ervaring: correct, vriendelijk en direct geholpen. Dus zeer positief

Bijna tevreden.

Bij de auto is een A1 service uitgevoerd. Volgens het onderhoud contract. De ventilator moest losgehaald worden i.v.m. blaadjes en takjes die erin zaten. Hier kreeg ik een rekening voor. Dat verbaast mij daar ik 2 jaar volledige garantie heb op de auto. Ik heb de auto pas 1 jaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ja ik niet anders zeggen dan perfect geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en duidelijk geholpen met vriendelijk personeel

Zoals al jaren zeer tevreden

Snel en goed.

Vriendelijke mensen en snel en goed geholpen.

alles prima geregeld

Alles prima geregeld

Prima!

gastvrij en snelle service

goede terugkoppeling

onderhoud bedrijfsauto met goede afspraken die goed worden gecommuniceerd. Zeer tevreden over adviezen

Correct

Nvt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op zich prima, het euvel nog niet verholpen (al konden ze ook geen proefrit maken, suizen van het panorama dak is pas bij hogere ongeoorloofde snelheid) Moet dus nog even terug.

Vito

Super Service vakbekwaam en snel Telefonisch niet/moeilijk te bereiken

Netjes geholpen

Netjes uitgevoerde service. Één tip, stop met aannames doen. Bijvoorbeeld: u komt voor een bedrijfswagen neem ik aan. Nee ik kom met een personen auto.

Kort goed

Telefonisch kontakt krijgen duurt wel eens lang voor de rest goed geholpen

• Reden bezoek N.v.t.

Professioneel perfect

afspraken worden altijd perfect uitgevoerd geen klachten

Je wordt goed geholpen.

Ik vind het prettig als je een probleem met je auto hebt dat je serieus wordt geholpen. En dat doen ze bij Wensink.

Fijne dealer

Ik kom uit monster rijden om hier onderhoud te laten doen aan mijn Mercedes Slk dat zegt toch genoeg dat ik dat er voor over heb.

xxds

Vestiging Emmeloord is slecht bereikbaar

Omdat ik op weg naar huis langs Emmeloord reed, heb ik gebeld of mijn auto toevallig al klaar was zodat ik hem meteen op kon halen, dit scheelde mij tijd. De telefoniste kon Emmeloord niet bereiken en op het terugbelverzoek (met vermelding dat er haast bij was) is niet gereageerd. Ik ben er voor niks langs gereden. Ik heb 1x eerder met Emmeloord gebeld en had toen een zelfde ervaring, op het terugbel verzoek is niet gereageerd. Ik heb toen weer gebeld en (ietwat geagiteerd) gemeld dat er echt haast bij was, toen kreeg ik meteen iemand aan de telefoon. Het is maar goed dat ik een Mercedes heb en nooit pech.

Vriendelijke ontvangst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wordt altijd goed geholpen door de heren van de werkplaats. Vind het alleen erg slecht van jullie dat als ik klacht indien over de verkoop hier niets mee gedaan wordt.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

vlotte bediening ,maar ik mis de krant, maar koffie is goed

Over Wensink Aangenaam