Voldoet aan verwachting

Goede uitleg en op tijd klaar

Verschrikkelijk!

Meest oneerlijke verkopers waar ik ooit met te maken heb gehad. Nadat ik ontdekte dat ze een wagen foutief hadden geadverteerd, (4motion die er geen was) hebben ze me in een financiële klem gelegd om hem toch te moeten kopen. Correct, eens een contract getekend zijn er juridische regels om dit te ontbinden, maar een beetje correctheid aan de dag leggen, staat niemand mis!! Als ik één raad mag geven: blijf er ver van weg, want ze schieten je zo in de rug!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Zeer prettig en vriendelijk !

op zoek naar een nieuwe auto!! we liepen bij wensink binnen en voelde al gelijk dat het goed zat. we werden zeer vriendelijk benaderd en zijn ook zeer goed geholpen door Dylan! Hij heeft ook echt de tijd genomen en ook met ons mee gedacht en geluisterd naar onze wensen. Zeer goede adviezen en het was ook nog is gezellig nou beter kan toch niet! Al onze vragen werden beantwoord en alles netjes geregeld van a tot z. We zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto. Dylan super bedankt ! En de volgende auto wordt ook weer bij jullie . Groetjes fam van oostveen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Positief

They done good job on my Merc!!!

Fijne service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heren hebben mij van goed advies voorzien en werd snel geholpen.

Alles snel geregeld

Max Rieff heeft alles snel geregeld. Compliment.

Altijd correct geholpen....

Met een goed gevoel de deur uit.....

Super service

Er werd netjes op mij gewacht toen ik eigenlijk te laat was om de auto op te halen een prima service dus

Nou, super!

Tja, als je auto word opgehaald vanuit Lemmer voor een update bij Wensink in Emmeloord en de zelfde dag terug gebracht wordt, is dat wel een service, tot en met. Chapeau! Ruud Bulterman.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed en prettig geholpen!

Door toeval hier terecht gekomen en complimenten voor het personeel. Hadden nog een vraag over een storing in de auto en kon meteen gemaakt worden. Ook heel erg blij verrast dat we de auto na ophalen schoon mee kregen ( auto gewassen )

vlotte en vriendelijke service

Ontvangst is vlot en vriendelijk. Prettige wachtruimte en goede koffie.

prima service

prima geholpen

Alleen rekening 5 maanden te laat

Helemaal tevreden

Vriendelijk en hulpvaardig

• Service N.v.t.

Gaotisch

Het duurt een eeuwigheid voordat je eens een afspraak hebt ingepland voor een beurt! Je word van het kastje naar de muur gestuurd.. en als diegene niet op de plek zit, word je teruggebeld.. ( zegt men) gebeurt niet. Gelukkig kon op de dag van de werkzaamheden mijn werkbus worden opgehaald door een medewerker. Dat was top geregeld. Anders had ik ook nog een huurauto moeten huren.. wat ik eigenlijk niet nodig vind en gratis zou moeten zijn!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Netjes behandeld, wordt goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Gehaald, gebracht, super service!

uitstekend

goed georganiseerd en klant- vriendelijk

Prettige ontvangst, vriendelijk.

Goed geholpen, vriendelijk ontvangen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Je wordt als klant niet serieus genomen

De werkplaats is zeker top en een 10 waard. Alleen de verkoop afdeling krijgt van mij een dikke 1. Ik zit in een rolstoel en iedere keer als ik langs kom zetten ze auto's voor het zit gedeelte zodat ik daar niet naar toe kan. Ook kan ik dan niet het toilet bezoeken. Dit is nu al jaren zo en er wordt niets aan gedaan. De volgende keer rij ik er een deuk in met mijn rolstoel kijken of er dan wat gebeurt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede service en follow up

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede service en persoonlijke aandacht

het is altijd fijn als je bij de balie een vriendelijk gezicht te zien krijgt, die je net even die persoonlijke aandacht geeft. Je voelt je gezien als klant en dat is plezierig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

alleen het afdekkapje voor de stekker van de computer was vergeten terug te plaatsen. heb ik zelf gedaan

grandioos

Op het sluiten van de zaak kam ik bij een andere vestiging tw Emmeloord binnen met een aflopende achterband. Ik haalde mijn vaste garage in Heerenveen niet meer , die zou dan gesloten zijn. Werd vriendelijk ontvangen en ja ze repareerde toch mijn band . Alsnog bedankt

Platinaweg 1 8304 BL Emmeloord

0527-69 78 58