Ik vond de onduidelijkheid over wat er wel en niet beschikbaar was erg vermoeiend. Jullie verkoper heeft absoluut zijn best gedaan maar hij liep ook tegen een systeem aan wat niet veel duidelijkheid gaf. Maar al met al is het goed verlopen.

Werkzaamheden correct uitgevoerd

Werkzaamheden correct uitgevoerd

Deskundig

Adequaat

Over Emmeloord zeer trvreden

Ben tevreden met mijn garage in Emmeloord,maar vind de communicatie via Zwolle een slechte zaak.

• Deskundigheid N.v.t.

Prima service!

Een zeer klantvriendelijke en correcte behandeling. Ik werd ook tussendoor goed op de hoogte gehouden. Gewoon een uitstekende garage.

Uitstekende Service!

Dit is een aanrader! Super vriendelijk en een top service! Hier kunnen andere Mercedes garages nog iets van leren!!!!!!!

Professionaliteit met duidelijkheid

Het werk werd professioneel uitgevoerd, alles werd uitgelegd en toestemming gevraagd. Maar toen ik naar huis reed, merkte ik dat ik naar links moest sturen om de auto recht te houden. Ik weet niet zeker of dit zal verdwijnen of de auto moet worden gecontroleerd en de vering opnieuw afgesteld.

onderhoud ik vind goed.

Ik vind goed als er onderhoud leggen wat ik moet hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en goede service,ook de planning

• Prijs/Kwaliteit

Verkoper toont totaal geen interesse

Apart naar Emmeloord gereden om mij te oriënteren voor een nieuwe Mercedes a180 of b180. De verkoper had totaal geen interesse, stelde zich niet voor, bood geen koffie aan en nam niet eens de moeite om je voor te lichten. Dit terwijl er geen andere klant was op een zaterdagmiddag. De modellen waar mijn interesse naar uitgingen stonden gewoon buiten. Enige moeite om wat te laten zien werd totaal niet genomen. Erg teleurstellend en niet Mercedes waardig. Ben daarop maar naar een ander Duits merk uit München gegaan waar ik wel welkom was.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service, vestiging Emmeloord.

• Prijs/Kwaliteit

Wensink Emmeloord is top !!

Vestiging Emmeloord is een voorbeeld hoe service werkt. Met name Max rieff en de werkplaats !!

Altijd attent, vriendelijk en meedenkend

Altijd attent, vriendelijk en meedenkend

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed contact en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Super hulpvaardig. Max staat altijd klaar en zoek een oplossing. Monteurs Top!

Zie bovenstaand.

• Prijs/Kwaliteit

Jullie hanteren woekerprijzen voor onderdelen en diensten

Prijzen gaan nergens meer over. Er loopt veel te veel personeel en hebben peperdure panden wat wij als klant moeten betalen. Haal mn onderdelen, ook die op mercedes zitten bij bulthuis,dat scheelt mij de helft in kosten,en zet auto desnoods een dag ervoor stil

Prima zo als altijd !

Ben nog steeds bijzonder gecharmeerd, van de steun die ik mag ontvangen (m.n van het magazijnpersoneel), om mijn inmiddels 3 overjarige Mercedes'n te voorzien van de benodigde onderdelen. "s-middags besteld en volgende dag al een sms'je met de mededeling, dat een en ander klaar ligt. Kan niet beter.! Mvg Barry

• Prijs/Kwaliteit

prima, niets op aan te merken!

Prima ervaring, keurig te woord gestaan en van koffie voorzien. Goed geïnformeerd over alles, auto keurig gewassen, dikke dikke pluim !

goed ontvangen

Positief.

Prima geen klachten

heel goed

afgelopen vrijdag voor apk en service-beurt geweest,zeer vakkundig geholpen door Max Rief

Wensink Emmeloord is goed!

Prijs was goed, Alexander was dag en nacht te bereiken. Helaas vanuit de Wensink Groep een minder goed gevoel gekregen. Per e-mail nog enkele verkopers benaderd voor de auto van mijn vriendin maar deze heb ik tot op heden (4 weken na dato) niks van gehoord. Eerst via Alexander nog contact gehad met Wensink Heerenveen en dit was wederom wel goed geregeld. Ik zou Alexander dus zeker aanbevelen. Maar Wensink groep in zijn geheel niet.

Correcte en vlotte afhandeling

Topservice