uitermate tevreden

De verkoper voelde aan wat (echtpaar) onze voorkeur was voor de aankoop van een mercedes GLC 200 die voldeed aan onze wensen. Ook belangrijk was de aangeboden inruilwaarde van onze vorige auto (GLC 250 matic). Nadien werd de services door de extreme wachttijd voor de levering, na aankoop (Corona-19) van negen maanden, uitstekend door het personeel van de dealer Emmeloord opgevangen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service maar inmiddels een showroom die niet meer Mercedes is.

Alles helemaal prima behalve dat de showroom niet meer "Mercedeswaardig" is. Is nu een 2e hands autoshowroom met verschillende merken. Maakt mij niet uit maar kan me voorstellen dat een groep klanten dit niet waarderen.

Weerzien geeft vreugde

Hartelijk ontvangst aan de receptie, overdracht sleutel en auto geheel coronaproof, evenals tijdens het wachten met een aangeboden kopje koffie. Alle medewerkers klantgericht, klantvriendelijk. Servicebeurt gereed binnen afgesproken tijd.

• Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

goede service en veel meer

zij behandelen mijn werkbus als zijnde der eigen auto, en weten dat het noodzakelijk is dat het blijft werken/rijden. Mijn dank is groot

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals het hoort bij mercedes

Zoals ik verwacht van een merk als mercedes

Zoals altijd perfect

Zelfs met het Coronavirus wordt je perfect geholpen en de medewerkers houden zich perfect aan de maatregels. Ik had een garantie afspraak ( dopje van richtingaanwijzer defect) en men heeft meteen even mijn banden nagekeken.

Altijd een goede service

Altijd een goede service . Top

Snel en vakkundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na ruim acht jaar met plezier gewerkt te hebben als interieurverzorgster bij Dijkstra Emmeloord, is dat bedrijf recentelijk overgenomen door Wensink. Helaas is mijn werk daar nu gestopt omdat het pand gesloten is. Het kan allemaal gebeuren. Ik wil iedereen veel succes wensen en bedanken voor de prettige samenwerking. En de prachtige bos bloemen die ik mocht ontvangen ! Met vriendelijke groeten, Wilma Geerts

• Reden bezoek N.v.t.

Fantastische service!

We hebben meerdere voertuigen in onderhoud bij Wensink. Als service organisatie wordt er zeer goed met ons meegedacht om de voertuigen zoveel mogelijk beschikbaar te hebben. Daar komt ook nog eens het persoonlijke contact bovenop! En wanneer er hulp nodig is bij pechgevallen, zijn ze ook zeker niet te moeilijk om hun armen uit de mouwen te steken. Zelfs transport van defecte voertuigen uit het buitenland wordt geregeld!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Na aanschaf van mn eerste mercedes helaas een paar probleempjes geconstateerd, goed geholpen en problemen lijken vooralsnog opgelost !

• Deskundigheid N.v.t.

👍

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

weet nog niet, heb noggeen week gereden....

jullie sturen dit te vroeg....

Zeer goede service meer dan 100%

Alles meer dan 100 % behalve garage tarief iets aan de hoge kant.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Slecht! Geen woorden voor!

Vanaf het moment van de auto bestellen, tot de service en onderhoud is gewoon bar slecht. Nooit gedacht dat het bij Wensink zo geregeld zou zijn. Als jullie het willen weten, bel me maar. 0646428686

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed geholpen, vriendelijk. Er was een klein hobbeltje in de bestel/leverprocedure. Maar dat is zeer goed opgelost!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Dhr Max Reef is een uitermate betrokken en hulpzame man... Zijn service en meerwaarde zijn onmisbaar... 👍

Vriendelijk behulpzaam en accuraat

Vriendekijke ontvangst goede wachtruimte en een uitstekende service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst, goede communicatie en mooie schone auto terug.

Zoals gewoonlijk een goede ervaring.

Geweldige Service

Mijn ervaring is met Wensink Leeuwarden is zeer goed. Bij mijn vorige auto zijn er wat problemen geweest, maar deze zijn met een coulanceregeling naar volle tevredenheid opgelost. Ook de aflevering van mijn nieuwe auto liet in eerst instantie wat te wensen over omdat de verkoper die alles voor mij had geregeld uit dienst was. Toch is alles naar volle tevredenheid opgelost. Dikke tien! Zeker voor verkoper Ruben Koonstra die dit heeft opgepakt en afgehandeld.

Zoals altijd PERFECT !!

Zoals altijd is Max en zijn team erg gedreven om een goede klant ervaring te creëren. Werkplaats is erg deskundig en netjes

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

gewoon zoals het hoort te zijn ! En dat is dik in orde !

Al jaren klant - dus tevreden !

Top model GLC

Hiervoor al een GLC gehad, maar deze is weer heel anders, stiller en veiliger

Over Wensink Aangenaam