Chapeau

Auto thuis gehaald- en teruggebracht door uiterst vriendelijke monteur. Tussentijds telefonisch overleg gehad met Max over nav. update en apk. Wensink Emmeloord is een bedrijf waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. De slogan " Wensink Aangenaam" past precies bij dit bedrijf.

Het gehele proces van inleveren tot ophalen liep perfect.

Geleverde kwaliteit is uitstekend en voldoet aan je eisen als klant!

Volgens afspraak apk en onderhoudsbeurt gedaan.

prima service

prima service

Heel goed

Is goed,afspraken worden goed nagekomen

Net niet helemaal

Ik was er omdat het slot van het rechter portier niet werkte zoals het hoort. Toen ik bij Wensink arriveerde werkte het slot weer prima. Desondanks opdracht gegeven een diagnose te maken. Conclusie: rechter slot haperde. Slotmotor vervangen. Omdat het slot weer normaal werkt denk ik persoonlijk meer aan een slechte verbinding hier of daar, wat de storing veroorzaakt. Dit temeer omdat een paar maanden geleden de achteruitrij camera drie dagen niet reageerde bij achteruit schakelen. Daarna tot dit moment weer prima. Ik heb dat laatste ook gemeld. Het slot vervangen is me net een brug te ver. Ik had als advies verwacht om door te rijden tot de klacht zich opnieuw voordeed en dan meteen naar de garage.

Ik ben er eerlijk gezegd alweer klaar mee als jullie allemaal van dit soort vragen stellen. Kan ik niet gewoon 5 sterren geven en klaar. Realiseer je dat er per dag ongeveer 5 a 10 van dit soort mails komen en dat de ontvanger soms meer te doen heeft. Ergens werkt het averechts. Normaal druk ik deze mails weg. Jullie herinneren minimaal 3x. Druk ik ook weg. Gisteren ben ik keurig geholpen. Ach denk ik, ik zal ze helpen. U merkt aan mijn schrijven dat mij deze geste alweer spijt. Kunt u mij definitief uit dat beoordelingsgedoe halen ? Hiervoor bij voorbaat mijn dank. Dus alleen 5 sterren geven ok. De rest mag je houden. Wellicht zie je het anders, maar wees blij met deze feedback en doe er wat mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een plotseling probleem door een in het donker op de weg gelegde boomstam, de avond voordat ik een belangrijke afspraak had de volgende dag. Wensink Emmeloord MB hielp de volgende ochtend fantastisch door snel monteren van een reserve set wielen. Bij de onderhoudsbeurt de week erna werd alles verder in orde gemaakt. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen door de werkplaats chef en Max.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en attent

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto kon door medewerker worden opgehaald en teruggebracht. Klasse! De beurt en bandenwissel is correct uitgevoerd. Gewassen afgeleverd. Zowel de beurt (binnen de termijn van het onderhoudscontract) als de meer km boven het onderhoudscontract zijn in rekening gebracht. Hierover wordt nog onderhandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg prettige ervaring, staan altijd klaar, en regelen voor een paar uur vervangend vervoer, zodat ik naar de golfbaan 10 km verderop kan. er is overleg over eventueel meerwerk. en ben je eerder terug, dan staat een kopje thee of koffie klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, erg klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf -

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf helaas al weer niet in 1 keer alles goed uitgevoerd ik kan me niet herinneren wanneer jullie een beurt goed uitvoeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf. Gaan altijd serieus en professioneel in op mijn vragen en verzoeken. Komen zo nodig met goede suggesties.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende service ,alles word netjes en correct gedaan en goed gecommuniceerd met de klant maar ik vind prijzen van onderdelen veel en veel te duur veel .Je kun je de zelfde onderdelen met de zelfde kwaliteit en soms zelf nog beter 30 tot 40 procent goedkoper krijgen dan bij de dealer , daar moeten jullie echt wat aan doen anders zoek ik een andere garage goede service moet betaald worden dat snap ik maar die prijzen van de onderdelen lijkt nergens meer op.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Emmeloord Mercedes-Benz