Filters

9

Hele goede service

Altijd vriendelijk koffie staat klaar Je bent er altijd welkom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens
1

teleurstellend

Er is een B beurt uitgevoerd op mijn A klasse NN 775 L. Voor de onderhoudsbeurt heb ik aan gegeven dat de cvt een wat rauw geluid maakt. Na afloop van de onderhoudsbeurt krijg ik geen reactie over de klacht. Bij thuiskomst heb ik het onderhoudsboekje gecontroleerd op het gedane onderhoud. Slechts een vermelding van een olie verversing. Bij navraag blijkt ook het combifilter te zijn vervangen , maar niet genoteerd. Ook de door het onderhoud schema aangegeven verversing van de versnellingsbakolie is niet uitgevoerd (elke 60000km. Voorheen uitgevoerd bij 60000 , 120000 en in middels is de km stand van de wagen 189000. Wel vreemd als ik met een klacht kom over de cvt. Bij navraag krijg ik het antwoord dat de auto zelf aangeeft wanneer de verversing moet plaats vinden. Bij mijn vorige A klasse ( 3 SGD 41 ) is de cvt defect geraakt , vele malen heb gevraagd of de olie van de cvt niet een vervangen moest worden. maar dat werd niet gedaan. Aangezien dat ik voor beide wagens een onderhoud contract heb (had) afgesloten en dus voor volledige service betaal , maar geen invloed heb op de uitvoering van de service ,geeft mij geen goed gevoel. Wordt dit mijn tweede A klasse met een defecte CVT? Kosten lagen toen der tijd tussen 2500 en 5000 euro.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

prima

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Extra kosten wordt berekend maar geen werkzaamheden uitgevoerd

Ik ben bij mijn auto geweest, ze hebben alleen uitgelezen. Daarnaast declareren ze andere kosten voor extra werkzaamheden. Ik heb ze hieromtrent geconfronteerd en ze hebben aangegeven de kosten dat niet uitgevoerd zijn terug te storten. Wacht nog steeds op teruggave. Resumerend als je niet meekijkt wordt je daar opgelicht!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Hele goede service

Hele goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima geholpen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Top

Goed personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Een correcte en vriendelijke behandeling

De aankoop procedure was correct en het geheel was een ‘aangename’ ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
6

Communicatie en uitleg verbeteren

Na ruim half uur wachten en nogmaals melden werd de camper op de brug gereden. Na afloop is er niet uitgelegd wat er is gebeurd. Wel is aangegeven dat nu invulling zou zijn gegeven aan de uitvoering van de terugroepactie inzake de remmen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
8

Dienstverlening is goed

Wij hebben met verschillende afdelingen medewerkers en afdelingencontact gehad bij Wensink, hen alle informatie gegeven, zoals uw naam, adres, kenteken, telefoonnummer schade/ mankementen, verzekeringspolis, groene kaart en zodra u hen uw werkelijke probleem vertelt, zij breng je over naar een andere medewerker, die je vervolgens exact dezelfde vragen stelt. Of je wordt teruggebeld door een afdeling en die de dezelfde vragen stelt. Net of de eerste conversatie niet heeft plaatsgevonden. Dit is een voorbeeld van ontbreken van Data governance. Data governance kan het verschil maken tussen een geweldige klantervaring en een catastrofaal beveiligingsrisico. Het zit bij Wensink in de processen en niet in de jullie medewerkers, die zijn uitmuntend dienstbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Prima service geleverd

C63 AMG groot onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Uitstekende klantgerichte organisatie

Snelle en korrekte service klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

top

snelle reparatie en niet te duur

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
9

Ik ben geholpen zoals afgesproken.

Er is nog contact geweest over vervangende auto. Op de dag zelf liep alles soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

goede service, afspraken correct nagekomen

goede service, afspraken correct nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Bijzonder klantgericht

Na tegenvallend nieuws toch super geholpen met mooie leenauto . Goed op de hoogte gehouden over de kosten en vervolg van reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Altijd goed geholpen

Ben zelf heel kritisch. heb altijd veel vragen. Goed voor me hoef ik ze niet te stellen , alles wordt uitgelegd en uitgezocht . Behalve dat word ik netjes behandeld en de auto ook. Vriendelijke groet , J. Monsanto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

altijd goed en correct

Zoals altijd is een bezoek aan Wensink okay. De auto op tijd klaar en een vriendelijke en correcte ontvangst bij de werkplaats receptie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

tevreden

Goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden. het ontvangst voelt als een warme deken, communicatie is zeer goed, de vriendelijkheid straalt eraf en niet te vergeten de auto doet het weer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

uitstekend

prima service vanaf meenemen auto en weer terugbrengen. tussentijds bellen voor eventuele vervanging of toevoeging

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

super

ik was vrij laat met inplannen, maar ben snel en vakkundig geholpen bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed en gaztvrij zeker aan te raden

Goed en gastvrij

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Perfect geregeld

Fijn dat de auto thuis gehaald en gebracht werd, TOP. Verder keurig schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Top service,

Je wordt duidelijk van te voren geïnformeerd, voordat ze overgaan tot uitvoering...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038-425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.