Altijd vriendelijk koffie staat klaar Je bent er altijd welkom
Bedrijfsnaam | Hkr recycling |
Er is een B beurt uitgevoerd op mijn A klasse NN 775 L. Voor de onderhoudsbeurt heb ik aan gegeven dat de cvt een wat rauw geluid maakt. Na afloop van de onderhoudsbeurt krijg ik geen reactie over de klacht. Bij thuiskomst heb ik het onderhoudsboekje gecontroleerd op het gedane onderhoud. Slechts een vermelding van een olie verversing. Bij navraag blijkt ook het combifilter te zijn vervangen , maar niet genoteerd. Ook de door het onderhoud schema aangegeven verversing van de versnellingsbakolie is niet uitgevoerd (elke 60000km. Voorheen uitgevoerd bij 60000 , 120000 en in middels is de km stand van de wagen 189000. Wel vreemd als ik met een klacht kom over de cvt. Bij navraag krijg ik het antwoord dat de auto zelf aangeeft wanneer de verversing moet plaats vinden. Bij mijn vorige A klasse ( 3 SGD 41 ) is de cvt defect geraakt , vele malen heb gevraagd of de olie van de cvt niet een vervangen moest worden. maar dat werd niet gedaan. Aangezien dat ik voor beide wagens een onderhoud contract heb (had) afgesloten en dus voor volledige service betaal , maar geen invloed heb op de uitvoering van de service ,geeft mij geen goed gevoel. Wordt dit mijn tweede A klasse met een defecte CVT? Kosten lagen toen der tijd tussen 2500 en 5000 euro.
Bedrijfsnaam | Horsman |
prima geholpen
Bedrijfsnaam | van gelder |
Ik ben bij mijn auto geweest, ze hebben alleen uitgelezen. Daarnaast declareren ze andere kosten voor extra werkzaamheden. Ik heb ze hieromtrent geconfronteerd en ze hebben aangegeven de kosten dat niet uitgevoerd zijn terug te storten. Wacht nog steeds op teruggave. Resumerend als je niet meekijkt wordt je daar opgelicht!!!
Bedrijfsnaam | GoGaklussenbedrijf |
Hele goede en snelle service
Prima geholpen
Goed personeel
De aankoop procedure was correct en het geheel was een ‘aangename’ ervaring!
Bedrijfsnaam | Nvt |
Na ruim half uur wachten en nogmaals melden werd de camper op de brug gereden. Na afloop is er niet uitgelegd wat er is gebeurd. Wel is aangegeven dat nu invulling zou zijn gegeven aan de uitvoering van de terugroepactie inzake de remmen.
Wij hebben met verschillende afdelingen medewerkers en afdelingencontact gehad bij Wensink, hen alle informatie gegeven, zoals uw naam, adres, kenteken, telefoonnummer schade/ mankementen, verzekeringspolis, groene kaart en zodra u hen uw werkelijke probleem vertelt, zij breng je over naar een andere medewerker, die je vervolgens exact dezelfde vragen stelt. Of je wordt teruggebeld door een afdeling en die de dezelfde vragen stelt. Net of de eerste conversatie niet heeft plaatsgevonden. Dit is een voorbeeld van ontbreken van Data governance. Data governance kan het verschil maken tussen een geweldige klantervaring en een catastrofaal beveiligingsrisico. Het zit bij Wensink in de processen en niet in de jullie medewerkers, die zijn uitmuntend dienstbaar
C63 AMG groot onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Bedrijfsnaam | Urban Mobility Systems |
Snelle en korrekte service klantgericht
Bedrijfsnaam | Töller |
snelle reparatie en niet te duur
Bedrijfsnaam | Subventio |
Er is nog contact geweest over vervangende auto. Op de dag zelf liep alles soepel.
Bedrijfsnaam | Wijzonol |
goede service, afspraken correct nagekomen
Bedrijfsnaam | Schaafsma makelaars |
Na tegenvallend nieuws toch super geholpen met mooie leenauto . Goed op de hoogte gehouden over de kosten en vervolg van reparatie
Ben zelf heel kritisch. heb altijd veel vragen. Goed voor me hoef ik ze niet te stellen , alles wordt uitgelegd en uitgezocht . Behalve dat word ik netjes behandeld en de auto ook. Vriendelijke groet , J. Monsanto
Bedrijfsnaam | N.V.T |
Zoals altijd is een bezoek aan Wensink okay. De auto op tijd klaar en een vriendelijke en correcte ontvangst bij de werkplaats receptie.
Bedrijfsnaam | Peeters |
Goed gedaan
Bedrijfsnaam | Murphy |
Ik ben zeer tevreden. het ontvangst voelt als een warme deken, communicatie is zeer goed, de vriendelijkheid straalt eraf en niet te vergeten de auto doet het weer goed.
Bedrijfsnaam | Jolenema Holding BV |
prima service vanaf meenemen auto en weer terugbrengen. tussentijds bellen voor eventuele vervanging of toevoeging
ik was vrij laat met inplannen, maar ben snel en vakkundig geholpen bedankt!
Bedrijfsnaam | welgelegen beheer |
Goed en gastvrij
Fijn dat de auto thuis gehaald en gebracht werd, TOP. Verder keurig schoon afgeleverd.
Je wordt duidelijk van te voren geïnformeerd, voordat ze overgaan tot uitvoering...
Bedrijfsnaam | Wanpla Kampen B.V. |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.