Hele goede service

Altijd vriendelijk koffie staat klaar Je bent er altijd welkom

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

teleurstellend

Er is een B beurt uitgevoerd op mijn A klasse NN 775 L. Voor de onderhoudsbeurt heb ik aan gegeven dat de cvt een wat rauw geluid maakt. Na afloop van de onderhoudsbeurt krijg ik geen reactie over de klacht. Bij thuiskomst heb ik het onderhoudsboekje gecontroleerd op het gedane onderhoud. Slechts een vermelding van een olie verversing. Bij navraag blijkt ook het combifilter te zijn vervangen , maar niet genoteerd. Ook de door het onderhoud schema aangegeven verversing van de versnellingsbakolie is niet uitgevoerd (elke 60000km. Voorheen uitgevoerd bij 60000 , 120000 en in middels is de km stand van de wagen 189000. Wel vreemd als ik met een klacht kom over de cvt. Bij navraag krijg ik het antwoord dat de auto zelf aangeeft wanneer de verversing moet plaats vinden. Bij mijn vorige A klasse ( 3 SGD 41 ) is de cvt defect geraakt , vele malen heb gevraagd of de olie van de cvt niet een vervangen moest worden. maar dat werd niet gedaan. Aangezien dat ik voor beide wagens een onderhoud contract heb (had) afgesloten en dus voor volledige service betaal , maar geen invloed heb op de uitvoering van de service ,geeft mij geen goed gevoel. Wordt dit mijn tweede A klasse met een defecte CVT? Kosten lagen toen der tijd tussen 2500 en 5000 euro.

• Deskundigheid N.v.t.

prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Extra kosten wordt berekend maar geen werkzaamheden uitgevoerd

Ik ben bij mijn auto geweest, ze hebben alleen uitgelezen. Daarnaast declareren ze andere kosten voor extra werkzaamheden. Ik heb ze hieromtrent geconfronteerd en ze hebben aangegeven de kosten dat niet uitgevoerd zijn terug te storten. Wacht nog steeds op teruggave. Resumerend als je niet meekijkt wordt je daar opgelicht!!!

Hele goede service

Hele goede en snelle service

Prima geholpen

Prima geholpen

Goed personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een correcte en vriendelijke behandeling

De aankoop procedure was correct en het geheel was een ‘aangename’ ervaring!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Communicatie en uitleg verbeteren

Na ruim half uur wachten en nogmaals melden werd de camper op de brug gereden. Na afloop is er niet uitgelegd wat er is gebeurd. Wel is aangegeven dat nu invulling zou zijn gegeven aan de uitvoering van de terugroepactie inzake de remmen.

Dienstverlening is goed

Wij hebben met verschillende afdelingen medewerkers en afdelingencontact gehad bij Wensink, hen alle informatie gegeven, zoals uw naam, adres, kenteken, telefoonnummer schade/ mankementen, verzekeringspolis, groene kaart en zodra u hen uw werkelijke probleem vertelt, zij breng je over naar een andere medewerker, die je vervolgens exact dezelfde vragen stelt. Of je wordt teruggebeld door een afdeling en die de dezelfde vragen stelt. Net of de eerste conversatie niet heeft plaatsgevonden. Dit is een voorbeeld van ontbreken van Data governance. Data governance kan het verschil maken tussen een geweldige klantervaring en een catastrofaal beveiligingsrisico. Het zit bij Wensink in de processen en niet in de jullie medewerkers, die zijn uitmuntend dienstbaar

Prima service geleverd

C63 AMG groot onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Uitstekende klantgerichte organisatie

Snelle en korrekte service klantgericht

top

snelle reparatie en niet te duur

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik ben geholpen zoals afgesproken.

Er is nog contact geweest over vervangende auto. Op de dag zelf liep alles soepel.

goede service, afspraken correct nagekomen

goede service, afspraken correct nagekomen

Bijzonder klantgericht

Na tegenvallend nieuws toch super geholpen met mooie leenauto . Goed op de hoogte gehouden over de kosten en vervolg van reparatie

Altijd goed geholpen

Ben zelf heel kritisch. heb altijd veel vragen. Goed voor me hoef ik ze niet te stellen , alles wordt uitgelegd en uitgezocht . Behalve dat word ik netjes behandeld en de auto ook. Vriendelijke groet , J. Monsanto

altijd goed en correct

Zoals altijd is een bezoek aan Wensink okay. De auto op tijd klaar en een vriendelijke en correcte ontvangst bij de werkplaats receptie.

tevreden

Goed gedaan

ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden. het ontvangst voelt als een warme deken, communicatie is zeer goed, de vriendelijkheid straalt eraf en niet te vergeten de auto doet het weer goed.

uitstekend

prima service vanaf meenemen auto en weer terugbrengen. tussentijds bellen voor eventuele vervanging of toevoeging

super

ik was vrij laat met inplannen, maar ben snel en vakkundig geholpen bedankt!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en gaztvrij zeker aan te raden

Goed en gastvrij

Perfect geregeld

Fijn dat de auto thuis gehaald en gebracht werd, TOP. Verder keurig schoon afgeleverd.

• Deskundigheid N.v.t.

Top service,

Je wordt duidelijk van te voren geïnformeerd, voordat ze overgaan tot uitvoering...

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle