prima begeleiding bij de aankoop.

Positief. Goed contact met Jacob. Hij hield ons goed op de hoogte van de vorderingen. Ook het stukje nazorg was prima.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima !

Via internet een afspraak gemaakt op korte termijn. Alles zoals verwacht, echter parkeren en aanwijzingen daarvoor verdienen verbetering.

Snelle service

Snelle diagnose en goede oplossing. Top geregeld.

Komen afspraken na

Duidelijke communicatie. Komen afspraken na.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gewoon goed. Niet perfect.

Afspraken zijn goed nagekomen. Er is goed meegedacht. Communicatie was duidelijk. De auto zelf scoort boven verwachting. Echter de auto was bij overdracht, zowel binnen als buiten, niet netjes schoon. Beschermfolie was op diverse plekken nog aanwezig etc. Binnen de eerste 5 KM had ik al een melding “koelvloeistof bijvullen”.

• Service N.v.t.

Prima geholpen

Uitstekende behandeling gehad bij Wensink in Zwolle voor de aankoop van mijn nieuwe Mercedes. Graag zou ik nog een instructie boek van mijn A 180 luxury line ontvangen.

niet goed geïnformeerd

niet goed geïnformeerd

Deskundige service

Goed geholpen en pro actieve opvolging

Goede service van A tot Z

Goede impressie gekregen van de auto en een aangename testrit en uitleg. Aflevering van waanzinnig met een nette auto die was voorzien van een servicebeurt!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vlot, plezierig en kundig geholpen.

Betreft Mercedes Viano. Ik had een afspraak na de reguliere werkplaats tijd. Dat beviel heel goed. Ik werd meteen geholpen voor het vervangen van een onderdeel. De monteur was op de hoogte van wat er gebeuren moest en de onderdelen waren aanwezig.

Snelle en duidelijke service

Duidelijke communicatie en goede service

correcte en vlotte service

Het maken van een afspraak telefonisch was een drama 2 of 3 keer bij door verbinden werd ik er uit gegooid kon ik opnieuw bellen en weer in de wacht staan heeft al met al 15 min geduurd tot er iemand op het idee kwam om mij maar te bellen en de afspraak te maken. Bij Wensink Zwolle maandag ochtend zeer correct geholpen en snel, prettige serviceadviseur goede communicatie tussen klant en werkplaats om alles duidelijk te krijgen zodat de auto na een uurtje weer tip top klaar stond

Vriendelijk,

De afspraak duurde veel langer dan afgesproken 10.00uur -11.30 uur, werd uiteindelijk 13.30 uur! ( pauze en lunch monteurs?) Dat was ik tot nog toe niet gewend dat een afspraak zo uitliep. Daarnaast kreeg ik een mail van Mercedes GEBRUIKSVOORWAARDEN over het verlopen van de service termijn, die ik nog al aanmatigend vind. Het dashboard van mijn auto gaf aan dat ik voor een onderhoudsbeurt naar de garage zou moeten. Wij waren in het buitenland en daarnaast was het aantal gereden kilometers ongeveer 14-04-22 / 13-10-22, ->5000 km, nog lang geen tijd voor beurt in mijn optiek! De beurt heeft nu dus plaats gevonden. Ik heb een overzicht gemaakt van mijn onderhoudsbeurten van 08-01-19 t/m 13-10-22. Het lijkt mijn zinvol dit met Wensink automotiv te bespreken. Kunt u een afspraak met mij maken 06-12790803 P.F.A.C. Czaikowsky

Probleem opgelost

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gastvrij, vriendelijk, comfortabel (koffie, rustige plek om te werken, wifi en niet te vergeten; vakkundige toelichting en servicegericht.

Nvt

Nvt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima ontvangst en vlotte uitvoering

Ik kan niks zeggen over de deskundigheid en prijs/kwaliteit aangezien het om een terugroepactie ging. Bij aanbevelen heb ik nee ingevuld maar ik heb daar geen mening over. De keus geen mening ontbreek hier dan ook.

Prima en klantvriendelijk

Ik heb tot nu toe prima contacten gehad met zowel de onderdelenbalie als ook met de werkplaats gehad. Ook geven ze handige tips etc.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zijn bereid hulp te vragen om aldus probleem op te kunnen lossen

Zie hierboven

• Service N.v.t.

Alles naar wens(ink)

Ging volgens afspraak

Service prima zoals Mercedes passend

met de auto op buitenlands kenteken ben ik prima geholpen. Maar ondanks een grote beurt van bijna 3k is er geen leenauto ter beschikking. Dit is een tegenvaller. Ook de introductie als nieuwe klant werd opgevolgd door 4 keer dezelfde vragen over kenteken auto en aan te leveren papieren.

Perfect!!

Door teleurstellende levertijden van nieuwe auto’s heeft Wensink een oplossing geboden door tijdelijk een alternatief voertuig in te zetten. Dank daarvoor! Ook de aflevering van de nieuwe auto verliep perfect. Een heerlijk bedrijf!!

Geweldige auto

Aflevering is erg goed gegaan al staan er nog wel een paar dingetjes open die volgens mijn verwachting prima opgelost zullen worden

• Reden bezoek N.v.t.

Ervaring werkplaats goed,kreeg alleen een dag erna een mail van mercedes(anouk vloedgraven) dat mijn koelvloeistof te laag was.Heb gebeld zouden mij terug bellen Nooit gebeurd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en gelijk geholpen met een spijker in mijn voorband

Ik had een spijker in mijn rechtervoorband, waardoor deze langzaam leegliep. Zaterdag kon telefonisch geen contact krijgen, dus ik ben maandag op goed geluk naar Zwolle gegaan en kon daar gelukkig gelijk terecht.

Over Wensink Aangenaam