Zeer net en fijn kontakt. Meedenkend en kleurige afhandeling.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een feest om Mercedes te rijden

De aflevering verliep uitstekend, een mooie ruime garage, vriendelijk geholpen en de onthulling van de auto was een heel leuk moment.

Zeer professioneel

Wij zijn heel leuk en klantvriendelijk ontvangen. Van begin tot eind heeft de verkoper ( Eef ) ons uitstekend geadviseerd en geholpen.

Zeer correct geholpen.

Bij de volgende aankoop kom ik zeker bij jullie terug.

Zeer goed geholpen

Mijn ervaring dat ik zeer goed wordt geholpen, toch nog even opmerking over de Chat,dat die geen emails kunnen vinden van het magazijn vreemd???. Door magazijn wordt ik zeer goed geholpen Top.

prima service, vriendelijke werkplaatsreceptie

prima service, vriendelijke werkplaatsreceptie

Top bedrijf.

Zoals gewoonlijk werd het onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd. De details werden telefonisch doorgenomen. De haal-en brengservice is zeker in deze coronatijd een geweldig pluspunt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen en goed meegedacht

Goed geholpen, onze wagens kunnen bijna altijd einde dag meteen weer gemaakt worden zodat ze andere dag weer op route kunnen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede service. Echter paar kleine puntjes. in de bevestiging stond dat de auto om 08:00 gehaald zou worden. hier heb ik rekening mee gehouden. de auto werd pas rond kwart voor 9 opgehaald omdat de werkdag pas op 8 uur begint. derhalve was het onmogelijk geweest om er om 8 uur te zijn. Tevens zat er nog voor +- 150km aan brandstof in de tank. ik begrijp dat dit aan de lage kant was maar het zou mogelijk moeten zijn om de auto op te halen en terug te brengen. echter hoor ik achteraf dat er getankt is. zonder vooraf toestemming te vragen en dat hier vervolgens ook nog een factuur van komt. hierover zou minimaal vooraf contact moeten zijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig en naar volle tevredenheid

Bij Wensink mijn Mercedes GLB gekocht. Auto naar wens, met geweldige rijkwaliteiten. Overcompleet uitgerust, iedere rit een geweldige rij ervaring. Dankzij het advies van Olaf Mik en de service van de heren Michel Werkhoven en Emile Das toch weer de keuze gemaakt om bij Wensink Zwolle deze Mercedes te kopen. Weer een bijzonder prettige ervaring. Deze dealer staat en gaat voor de ster.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima aflevering van een super auto!

Vrijdag 11/09 mijn nieuwe leaseauto op mogen halen. Prima aflevering waar ruim de tijd voor genomen werd om alles toe te lichten, in te stellen enz.

• Service N.v.t.

zeer prettig, professioneel

deskundig en prettig geholpen, goede communicatie

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bestellen ging snel, nazorg is matig

Bestelling doorgeven was geen probleem. Code doorgeven en besteld. De nazorg laat de wensen over, zelf regelmatig achter de bestelling aan moeten bellen wat de stand van zaken was, nou begrijp ik dat er een carona uitbraak was en men allemaal anders te werk moest gaan. Maar dat neemt niet weg dat er niet gewoon een mailtje gestuurd had kunnen worden of een telefoontje met de stand van zaken, ik had zelf via de media moeten vernemen dat de fabriek tijdelijk gesloten was. Daar naast ging het ophalen gesmeerd, soepel en aardig. Auto netjes opgehaald, uitleg gekregen en we konden op pad, super. Dan het eerste belletje hoe het bevalt, super auto goede functies. Maar mijn vraag of er na die tijd nog een mobiel laden functie ingezet kan worden werd eerst moeizaam op gereageerd, het is een lease auto, de lease is al afgesloten. Nadat ik bleef aandringen en uitlegde dat het mogelijk is zelf te betalen voor extra’s na het afsluiten van het lease contract. Werd er moeizaam gereageerd dat dit nagevraagd moest worden bij de werkplaats. Helaas is het hier bij gebleven, en heb ik nooit meer wat vernomen over de optie om draadloos te laden. Jammer, dit doet het merk niet veel goeds.

Kan beter.

Werkplaats mensen voorin vooral netjes maar de monteur liet een plastic bescherm hoes liggen op mijn bijrijders stoel. Best slordig!

Probleem niet opgelost

Nog niet alles is opgelost

Ben uiterst tevreden

Afspraak gemaakt werd via mail op de hoogte gehouden ,heb zelf een technische achtergrond En zie wanneer er iets vervangen moet worden dan is het ook zo en niet zoals veel garages doen de zaak belazeren met onderdelen onnodig op je auto te plaatsen of even een ruitensproeierreservoir vullen voor 15 euro

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede uitlevering met uitstekende uitleg over de auto

Op het afgesproken tijdstip was Timo er voor ons, na eerst te hebben genoten van een kop koffie en de uitleg inclusief installatie van de Mercedes app zijn we de auto gaan ontdekken. Sync met de mobiele telefoon samen ingesteld, bestuurdesprofiel ingesteld, uitleg over het dashboard, de opties, de instellingen, en dergelijke doorgelopen. Business kaartje achter gelaten, mochten er nog vragen zijn dan kunnen we altijd bellen of mailen. Gisteren ook geheel conform afspraak de follow-up telefoon gehad, of er nog vragen of bijzonderheden waren. Geen!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed de auto ontvangen en een fijne uitleg gehad

Verrassend ontvangst op locatie Zwolle en ben verder goed geholpen met de auto en uitleg over de auto. Was een vriendelijke man en hij nam ook de tijd voor de auto. Het onthullen van de auto was ook zeker een leuke ervaring en de plant die ik er bij kreeg was een pluspunt.

Professioneel

Vriendelijk en behulpzaam

Ben goed geholpen

Slecht

Wij kwamen kijken voor een C-klasse station en werden na wat wachten door een op het eerste oog vriendelijke verkoper te woord gestaan. Inderdaad te woord gestaan, want helpen kan je het niet noemen. Nadat we kort hadden uitgelegd waar we naar op zoek waren, keek meneer even snel online en kwam tot de conclusie dat in filiaal Zwolle de gewenste auto niet op voorraad was. We mochten wel zelf even naar een vergelijkbare auto kijken, maar konden “misschien beter bij de buren (Ford) gaan kijken“. De auto werd aangewezen en dat was dat, geen informatie, service, niks! Kregen sterk het gevoel dat als we geen nieuwe auto wilden kopen, we niet “goed genoeg” waren oid. Aan de betreffende verkoper: toon interesse in je klanten! Je kan niet in iemands portemonnee kijken. De omgang heeft er nu voor gezorgd dat wij absoluut geen Mercedes bij jullie kopen, terwijl we dit van tevoren eigenlijk wel van plan waren.

volgens afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima aflevering van de auto ook in Corona tijd

Auto is super afgeleverd. Leuke orchidee er bij en de eerste kilometers zijn perfect geweest. Ik kan hieronder niet de juiste reden aangeven maar ik was er om mijn nieuwe B200 op te halen. Als de optie van de Dashcam (21U) nog geregeld kan worden (tegen vergoeding) zou het helemaal top zijn.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima voor mekaar.

TOP !!

Top service

Komen 100% afspraken na, op tijd. Ik vroeg of mijn auto gewassen kon worden, terwijl het een hele kleine reparatie was. Antwoord: 'geen enkel probleem' Top service!

Over Wensink Aangenaam