Adequate en snelle behandeling van vragen en aanbieding

Voordat een aankoop gesloten wordt moet er regelmatig een aanpassing van de offerte gemaakt worden. Dit werd snel opgepakt. Tevens is er gedurende het gereed maken van de levering goed gecommuniceerd over de status en verwachtingen.

• Prijs/Kwaliteit

Tijdig en duidelijke informatie voorziening vooraf. Vriendelijk en prettig ontvangst in showroom. Deskundige en vriendelijke uitleg auto en MBUX systeem.

Prettige dienstverlening

Word altijd vlot en prettig geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Op zich prima, maar service een beetje slordig.

Op zich prima uitvoering van de werkzaamheden, echter slechte ervaring met ophalen van de auto en daardoor geen terugkoppeling van de werkzaamheden. Ik had vervangend vervoer en kon mijn auto tot 18.00 uur ophalen (ik had aangegeven dat 17.00 uur niet haalbaar was). Ben door u gebeld dat de auto klaar stond en tot 18.00 opgehaald kon worden en anders even bellen. Onverwacht kwam ik in een file terecht en liep ik vertraging op. Vanaf 17.35 uur heb ik 10 keer gepoogd om telefonisch contact te krijgen, maar er werd niet opgenomen. Toen ik om 18.04 uur arriveerde was er niemand meer en kon ik mijn auto niet meenemen. De volgende ochtend alsnog de omruil gedaan, maar toen kreeg ik alleen de sleutel , zonder terugkoppeling.

Keurig, zoals afgesproken!

APK, prettig contact met Emile gehad over de tijd. Zelfs toen k de tijd de dag voorafgaand aan de APK wilde wijzigen was dat geen probleem. Super!

x

x

Nvt

Ik vond het erg jammer dat na de onderhouds beurt ik de volgende dag Onderweg naar Nijmegen Een melding op het dashboard te zien Kreeg dat er te veel olie in zat en ik Terug moest naar de garage en mijn Afspraak in Nijmegen mis liep

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Bijzonder klantvriendelijk & zeer positieve ervaring!

Mijn Eerdere ervaringen met Mercedes dealers in de randstad was negatief: gehaast, geen aandacht voor de klant & een klantenschare waarvan ik me altijd afvroeg hoe die een dure auto zouden kunnen betalen (zoals het er van afzag in ieder geval niet door een baan te hebben...). Het ophalen van mijn nieuwe e-klasse bij Wensink, locatie Apeldoorn was daarentegen een zeer positieve ervaring: zeer persoonlijk (auto was bijvoorbeeld al van te voren al geconfigureerd op mijn data), alle tijd voor uitleg/toelichting op de auto. Het in ontvangstnemen van de auto was een waar feestje! Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Heel tevreden. Dhr. Eef Los (verkoper) heeft ons keurig geholpen.

Ik was (ben) fervent Volkswagen rijder. Al jaren lang. Eerst Golf, later meerdere Passat's. Tot volle tevredenheid. Nu eerste Mercedes. (C180 AMG) Prachtige auto. Rijdt heerlijk. Goede keus geweest. Uitstekende service bij Wensink Zwolle. Zowel van verkoop (Eef Los) als bij aflevering (Jeffrey). Vanwege de prachtige actie van Mercedes NL (gratis accessoires) overstap gemaakt naar Mercedes. Rijdt nu een met accessoires overladen Mercedes voor dezelfde prijs als een Passat. (niets ten nadele van Passat overigens)

Goed geholpen, meegedacht, geluisterd. Precies wst ik van mijn garage verwacht

Goed geholpen, meegedacht, geluisterd. Precies wst ik van mijn garage verwacht

• Prijs/Kwaliteit

Voor het eerst Mercedes als leaseauto in ontvangst genomen.

Prima ontvangst en geholpen.

Alles goed verzorgd

• Prijs/Kwaliteit

Men was scherp en behulpzaam, echter gingen er toch een aantal dingen niet goed

Ik ben blij met de auto en de hulp bij het uitzoeken. Echter ontbrak er nog een reserve sleutel. Daarvoor moest ik 3 keer naar Zwolle komen, wat nogal onnodig was en zonde van mijn tijd.

Netjes geholpen

Ik ben netjes geholpen, maar vind het wel vreemd dat de bandenspanning nu veel hoger is.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle service en netjes te woord gestaan

Vantevoren duidelijk de werkzaamheden door genomen. Vervolgens snel en vakkundig uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Prima, snel geholpen en verholpen

Bellen, direct langskomen en klaar.

Vlot en snel geholpen.

Zoals steeds: aangenaam.

Vriendelijk

Fantastisch

Al vanaf het moment dat ik de Wensink dealer in Zwolle binnenstapte voelde ik mij welkom. Ik ben zeer goed en prettig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is zonder meer goed

Service erg goed

Goede service, telefonisch contact over onderhoud, goee leensuto

Top service

Gewoon goed

• Prijs/Kwaliteit

Goede service dienst en vrolijke mensen.

Top bedrijf, een aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede en vlotte levering van de auto. Goede uitleg

Top-service

Een uitermate prettige en persoonlijke klanten-benadering!

Over Wensink Aangenaam