Het bandenhotel Wensink Zwolle blinkt uit in klantvriendelijkheid

Wij hebben via marktplaats voordelig nieuwe originele Mercedes velgen gekocht. Zowel de monteurs als de mensen van kantoor zijn enorm klantvriendelijk. We kregen een heerlijk bakje koffie aangeboden tijdens de montage. Ook kregen we het aanbod onze elektrische Mercedes te laden. Helemaal tevreden over de service!

Super service !

Ik werd fantastisch geholpen van a tot z . Dhr. Bram Lamberts , die dit in alle details zo goed geregeld heeft, krijgt van mij een gouden pluim.

Klant vriendelijk en snel geholpen.

Snel geholpen Duidelijke afspraken Zeer klant vriendelijk

Duidelijke afspraken, correcte afhandeling van zaken.

Geweldige service netjes Mn auto schoon toppers

Goede assistentie na pechmelding en snelle reparatie

Na pechmelding goed geïnformeerd over hulp en transport naar garage. Schade daar direkt verholpen en nieuwe onderdelen besteld die 's middags zijn uitgewisseld.

afspraken zijn totaal niet nagekomen.

Door de verkoper is er een auto geleverd die niet voldoet aan de wensen. Er loopt nu een klacht om de auto z.s.m. om te ruilen voor een juist exemplaar.

Advertentie gaf een compleet andere auto weer in vergelijking met de werkelijkheid

De uitrusting in de advertentie was veel uitgebreider dan in werkelijkheid. Hier is met de verkoper over gesproken en afgehandeld. Waarom??? Verder zou volgens de verkoper een bosje bloemen nog gestuurd worden,omdat deze bij aflevering niet aanwezig was. Nog niet ontvangen. Vervolgens heb ik het volgende ontdekt tijdens het manuvreren. De achteruitrijcamera blijft aan tijdens het wegrijden. Reeds 2x gehad. Kom hier beslist nog op terug als dit vaker voorkomt, en ga er vanuit dat het dan opgelost wordt. Aanbevelen: ja, maar zal het wel toelichten.

Mijn ervaring bij Wensink Mercedes zijn tot nu toe erg goed

Onze ervaring bij de aanschaf van de auto is zeer positief. Personeel bij Wensink zeer vriendelijk. Goed meedenkend bij de aanschaf.

Een goede service. Klant vriendelijke medewerkers.

Klant vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.

Ik heb jaren contact met Ronald Reinders! Wat een top gozer probeert klanten echt te helpen, wij werken in de koerierdiensten en wij hebben bijna geen tijd om stil te staan, maar ronald heeft altijd wel een oplossing om bus niet stil te zetten maar bijv einde van de dag gelijk in de avond te doen. In 1 week tijd 2 bussen spontaan in de avond gerepareerd met weinig bezetting. Team Zwolle dankjewel! En ronald thnx vriend!

Geweldig!

Sublieme werknemers en top klantenservice de Mercedes is geweldig afgeleverd!

Volgens afspraak uitgevoerd.

Nog wel wachten op goedkeur sticker LKP, Deze waren op.

Gewoon de service zoals je verwacht van Mercedes!

Je voelt je als klant welkom bij Wensink. Al het personeel laten zien dat ze voor je klaar staan. Vragen of je geholpen wil worden. Heerlijk om in de showroom rond te lopen en de mooie collectie bewonderen.

In 1 woord perfect

Goede service, uitleg en levering. Niks op aan te merken.

Vriendelijk en zeer deskundig

Vriendelijk Ter zake deskundig Proactief

Gewoon goed.

Kleine beurt + APK.

Superservice

Professionele service zeer klantvriendelijk en informatief! Auto super netjes weer afgehaald

Hele goede service.

In de ochtend gebeld en een paar uur later konden we terecht voor controle!

Perfect!

Snel weer op weg. Vakmensen die weten waar ze over praten en wat ze doen. Afspraken worden nagekomen

Vrij goed

Wat ik wel vind is dat er veel verloop is in het personeel. Ik zie steeds andere mensen in de verkoop en werkplaats balies. Ben de vertrouwde gezichten kwijt,

Snelle en bekwame service

Auto wordt altijd gewassen en gestofzuigd opgeleverd wat de kwaliteit van Mercedes benadrukt: "Going for the extra mile to meet expectation of the customer" Zeer tevreden over de service van Mercedes.👍

Zeer slechte service

Nieuwe glc gekocht auto trilt , onbalans in de wielen en ik krijg de auto weer mee maar nog steeds trillen. Na twee weken eindelijk een afspraak voor reparatie de auto is 2.5 dag in de werkplaats geweest en de sporing bijgesteld . De auto trilt nog steeds , als antwoord kreeg ik dat de werkplaatschef met de auto gereden had en er niets aan de auto mankeerde . Dus ligt het aan mij ,maar dit is niet de eerste glc die ik rij , de andere heb ik ingeruild met 40.000 km op de teller en daar mankeerde niets aan. Bij de aflevering van mijn nieuwe glc waren op de auto rondom was resten te zien en daar is de auto ook voor terug geweest om deze te verwijderen maar toen ik de auto terug kreeg waren deze nog niet helemaal verwijderd. Nou vraag ik mij toch af is dit de service van een mercedes dealer en dat voor een auto van ruim 85.000 euro.

Je wordt altijd vriendelijk en goed ontvangen en de auto word altijd goed nagekeken en er wordt ook overlegd als er wat aan gedaan moet worden dat stel ik ook op prijs Fijne vakantie en tot de volgende afspraak

vlot en snel en goed geholpen

keurig en goed

Over Wensink Aangenaam