Goede service en fijn contact

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, Marcel is een fijne verkoper, duidelijk en zeer vriendelijk.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Super vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen

Ivm een import auto (bij een dealer uit Duitsland) was ik nog geen klant bij Wensink Zwolle. Maar omdat de auto dealer onderhouden was wilde ik dit graag doorzetten. Ik heb een upgrade van de laadsnelheid laten doorvoeren en omdat het mijn eerst Mercedes is had ik behoorlijk wat vragen bedacht. Dit was geen probleem en er werd uitgebreid de tijd genomen om die vragen te beantwoorden. Hier kan een mede premium Duits automerk waarvan de dealer ook in Zwolle (niet die met de ringen in het logo) zit echt een voorbeeld aannemen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, alles naar wens opgelost

In goed overleg opgelost Na het constateren van een aantal gebreken

geweldig

geweldig

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed behandeld en een prima monteur.

Goed behandeld en een prima monteur.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Moest de navigatie updaten . Medewerker heeft dat even in de lunchpauze gedaan. Super

Prima behandeling!

uitstekend

Ik ben netjes behandelt en de eventueele vragen worden keurig afgehandelt.

Goeie ontvangst. trage afwikkeling

Ontvangst was goed, mooie showroom aardige mensen. Ik werd naar mn werk gebracht met mijn eigen auto waarbij de Mercedes employee de stoeprand raakte met mijn velg. Er lijkt geen schade te zijn maar toch. Ik had graag een proactieve opvolging hierop gehad. Ik moet een reparatie aan mijn bestuurdersstoel hebben en hoor niets meer!!! Heel matig, was bij Tesla (.....) beter....

Vriendelijke en vlotte afhandeling

Erg goed

Prima ervaring Goed ontvangen Goede service

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Afspraak na gekomen alles volgens afspraak

Positief en informeel

Top ervaren

Goed geholpen met goeie service!

Echt geweldig!

Vanaf binnenkomst voelde het als een warme deken. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer gastvrij. Alle vragen die ik had werden goed en serieus beantwoord. De medewerkers waren zelfs ‘s avonds te bereiken voor vragen en uitleg. Voor de uitleg van de auto werd veel tijd genomen om te zorgen dat ik alles begreep. Ook werd ik later nog gebeld of alles na wens was en of ik vragen had. Ook gaf hij aan dat als ik wilde weten ik altijd kon bellen. Echt, al met al meer dan tevreden. Ik heb in mijn leven veel auto’s gekocht maar dit is perfectie!

prima geholpen

3 vragen mbt onze pas gekochte auto. prima service.

Werd goed geluisterd

Alles volgens afspraak. Op 1 ding na: een onderdeel werd vervangen zonder overleg, ik kwam voor een diagnose stellen. Maar het bedrag was redelijk laag, dus geen moeite mee.

Professionele aanpak personeel

De werkplaats was op eigen initiatief begonnen aan onderzoek en openen van de motor. Bracht dit na bezwaar niet in rekening

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Net ontvangst en prima afhandeling van werkzaamheden

Kwam voor een APK keuring. Werd netjes ontvangen en de werkzaamheden werden prima afgehandeld.

Alles klopt

Prima geholpen

Prima service.

Vriendelijk en vookomend geholpen, klant vriendelijk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Helder duidelijk en informerend. Overleggen waar nodig en zeer flexibel. Chapeau!

Uitstekende service en prijs kwaliteit verhouding. Bij onverwachte gebreken wordt meteen contact opgenomen en wordt overlegd wat te doen. Geen achteraf extra kosten. Alles is helder en duidelijk. De vakkundigheid is van een hoog niveau; hetzelfde geldt voor de klant vriendelijkheid.

Prima!

Prima service.

• Deskundigheid N.v.t.

Snel en goed

De deurgreep van mijn bedrijfsbus werkte niet meer. Na een telefoontje kon ik binnen twee dagen terecht in de werkplaats. Het euvel was binnen een half uur opgelost!

Jammer van de tijd

Ivm het niet functioneren van Apple Car Play op mijn Vito VPS-69-S in combinatie met mijn telefoon heb ik een afspraak gemaakt. Voor de 2e keer heeft Audio 40 van mijn Vito een update gehad maar ACP werkt nog niet. Na wat googlen kom ik op het Mercedes forum en kom daar exact hetzelfde tegen wat er denk ik ook bij mij aan de hand is. De Iphone 12 of hoger werkt niet icm Audio 40 en er schijnt een oplossing te komen maar die is er nog lang niet. Tot die tijd is het voor Iphone 12 (of andere modellen Apple) niet mogelijk om ACP te gebruiken. Dit lijkt mij toch dat Mercedes Benz hier met een oplossing op korte termijn moet komen. Ik ben al met dit probleem bezig sinds april 2022.

Mercedes garantie bestaat niet

Bij een AMG kapotte nokkenas verstellers met nog geen 50.000 km en dan de volledige rekening moeten betalen

Lippestraat 2 8028 PS Zwolle

038-425 57 55