Je wordt altijd vriendelijk en goed ontvangen en de auto word altijd goed nagekeken en er wordt ook overlegd als er wat aan gedaan moet worden dat stel ik ook op prijs Fijne vakantie en tot de volgende afspraak

vlot en snel en goed geholpen

keurig en goed

zeer vriendelijk en rustig personeel

servicebeurt is reeds paar maand geleden, alles prima overlegd en duidelijk wat de kosten zijn , kreeg mijn auto superschoon weer terug wat ik niet gewend was. afgelopen weken een skibox gekocht en zeer correct erop geeattendeerd telefonisch al nadat ik weggereden was na mijn bestelling dat er toch voor iets minder liter inhoud een aanbieding liep die toch 400 euro scheelde.

Prima service!

Ben 2 keer langs geweest om een storing te laten verhelpen. Fijn dat ik een leenauto kon meekrijgen. Alleen jammer dat ik vlak voor ik de tweede keer mijn auto ging halen een bericht kreeg dat mijn auto toe is aan eenservicebeurt. Dit had ik graag gecombineerd. Ik kom speciaal vanuit Amsterdam naar Zwolle, omdat ik zeer tervreden ben over de service en aandacht van het personeel. Maar het blijft wel een ritje en om dit nu 3x in twee weken te moeten doen, i.c.m. mijn werk in Den haag wordt wel lastig plannen. Misschien was een telefoontje in deze handiger geweest. Maar verder alle lof!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meer dan prima sinds ? ruim 10 jaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette transparante werkplaats en kantvriendelijke betrokken medewerkers. Ondanks het premium niveau absoluut gewone mensen in een toegankelijke garage zonder poeha. Zo zie ik het graag!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf en zeer flexibel met afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend autobedrijf, klantvriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, directe communicatie richting eindklant en goed ontvangen tijdens het ophalen van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, vriendelijk en behulpzaam.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Wensink worden met elk bezoek slechter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste keer dat ik Mercedes rij. Ervaring is uitstekend

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu voor de derde keer achter elkaar gedoe met de beurt van de auto. Planning onjuist en beoordeling techniek onjuist. Ook beoordeling onderhoudscontract onjuist. Gelukkig hebben we mijnheer Das die alles uiteindelijk weer in goede banen leidt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij Wensink altijd geweldig professioneel ontvangen en geholpen, en vooral bij verkoper/product expert Jeffrey kon je de passie voor auto\'s echt voelen. De levering van mijn Benz was een mooi georganiseerd \"feestje\" en ik kreeg veel behulpzame tips over de auto. \r\n\r\nIk ben bij veel dealers geweest in regio Overijssel, en het verschil in aandacht voor de klant is erg groot tussen Wensink en de rest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de vriendelijke en klantgerichte service van Wensink Zwolle.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto voor onderhoud \'s morgens om 08:00 uur afgeleverd. Ik werd binnen een uur gebeld door Emile Das van de werkplaatsreceptie, die mij duidelijk een uitleg heeft gegeven over de uit te voeren werkzaamheden en een toelichting heeft gegeven voor wat betreft de kosten. Duidelijk verhaal. Kon de auto in de loop van de dag, van binnen en buiten gereinigd, weer ophalen. Dit bedrijf is absoluut aan te raden. Het bedrijf maakt waar waar de (Mercedes)ster voor staat, service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Ik kan weer veilig rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb via Wensink een CLA aangeschaft. Vanaf het eerste gesprek tot aan de levering van de auto verliep heel prettig. Vriendelijke medewerkers, hebben kennis van zaken en doen wat ze beloven. Zeker aan te raden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vrijdag 14-06-2019 voor het eerst ben ik m.i. onbetamelijk het bos ingestuurd. zonder een oplossing , advies neem maar contact op met Utrecht de Importeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, deskundig en snel geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, op een professionele en leuke manier een dikke Mercedes samen kunnen stellen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

Over Wensink Zwolle Mercedes-Benz