Genieten...

In deze tijd een heerlijke bijkomstigheid om de tijd soms door te komen. Veel instellingen maar spreekt voor zich.

uitlevering is prima verlopen

Service gericht

Prettig en vriendelijk

Redelijk

Afhandeling moest vrij vlot gaan

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Top geholpen, erg leuk contact.

Mijn ervaring is dat ik netjes en heel correct geholpen ben ondanks dat er rekening gehouden moest worden met het coronavirus. De uitleg op afstand ging goed, er werd ruim tijd genomen om alles uit te leggen dus met 1 woord....Perfect.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Probleem is vlot opgelost, sneller dan ik verwacht had.

Luchtvering werkt niet meer, auto is dezelfde dag opgehaald. De volgende dag gerepareerd en gewassen.

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldig!

Duidelijke uitleg en de verkoper(Ferdinand) was erg gastvrij en beleefd!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

een buitengewoon persoonlijke ontvangst en schitterende service

Een prettige ontvangst door Marcel en een goede uitleg van de auto door zijn collega. Het was een feestje!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Duidelijk en zeer behulpzaam bij het maken van de keuze

Op zoek naar een goede en ook sportief ogende auto viel de keuze op de CLA 200 Shooting Brake. Bij het doen van deze keuze werd ik op goede/duidelijke wijze "begeleid" door de salesmanager van de MB vestiging te Zwolle. Verschillende typen en uitvoeringen zijn daarbij de revue gepasseerd en (heb ik ervaren) vakkundig toegelicht. Inmiddels heb ik enige ervaring met de auto opgedaan en mijn indruk is: Beslist een auto naar mijn wens!

Gewoon super

Fijne en attente dealer

Goede ontvangst, mooie showroom, duidelijke uitleg van de auto en zeer enthousiaste interesse voor auto's. Een goede eerste ervaring met Mercedes.

Keurig geholpen.

Prettige ontvangst.

Uitstekend!

Alles super geregeld!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Aflevering van mijn auto was een leuke ervaring

Aflevering van mijn auto in een tijd van carona. Dus geen handjes schudden en voldoende afstand houden. Ondanks dat een leuke ervaring met een formele onthulling en de nodige fotomomentjes.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Haal/breng service onderhoudsbeurt, de prettigste manier

Wel een planningsfoutje v.w.b. het halen van de auto maar na een telefoontje was dit zo opgelost. Klokslag 17:00 uur stond mijn gecontroleerde en gekeurde auto, van buiten en binnen schoongemaakt, weer voor de deur.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Niet best

Breng mijn auto voor een service buurt . Word gebeld dat de remleidingen vervangen moesten worden. Ze zouden zo slecht zijn dat ik er door heen zou trappen. Vertel de medewerker dat de auto 5 maand geleden apk gekeurd je bij Wensink met steekproef. Uitkomst was geen problemen hoe kunnen dat nu de remleidingen zo slecht zijn. Word later terug gebeld naar overleg met werkplaats en kreeg te horen dat het in eens toch niet nodig was. Voel me bedonderd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service welke je verwachting overtreft!

Ik heb gemerkt dat tijdens het uitzoeken van mijn nieuwe leaseauto geen vraag teveel was. Verkoper Marcel Roseboom staat klaar wanneer het nodig is en heeft de aflevering erg soepel laten verlopen. De auto is uitstekend en het belletje 'hoe bevallen de eerste kilometers?' maakt het Mercedes feestje af. Echte aanrader!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, snel en klantvriendelijke geholpen bij een storing in het veiligheidssysteem

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed geholpen, uitleg Vd eqc prachtige car!

zie boven

Prettig

Warm bad

top ervaring

vriendelijk, goede service

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima auto die keurig op tijd afgeleverd is.

Fijne auto. Overdracht goed geregeld. Oude Mercedes direct mee kunnen geven.

• Reden bezoek N.v.t.

Goede service, goed meegedacht en snel antwoord

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed advies en soepel verlopen.

Drie nieuwe Vito's gekocht, daarbij zijn wij goed geadviseerd en geïnformeerd over de gang van zaken. De monteurs zijn trots op hun nieuwe wagens!

Over Wensink Aangenaam