heel correct

Tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een worden uiterst netjes en correct behandeld.

De onderhoudsbeurt is zover wij kunnen beoordelen uitsy er kende uitgevoerd Wel kregen de auto weer spik en span terug .

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer correct behandeld en de service correct uitgevoerd

Mijn ervaring met het bedrijf uitstekend.

Redelijke ervaring.

Ofschoon de uitvoering van de werkzaamheden (navigatie-update) bijna tweemaal zo lang duurde dan mij vooraf op mijn verzoek werd medegedeeld, maakte de vriendelijke en persoonlijke benadering van de receptie-bemensing een hoop goed. Jammer dat originele Mercedes-automatten niet op voorraad zijn bij een originele Mercedes-dealer. Deze moesten vanuit Keulen besteld worden en ik zou daar de volgende dag voor terug hebben moeten komen, wat voor mij helaas geen optie was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel goed en correct geholpen

Persoonlijk contact, Vriendelijk woord Prima geregeld. puntje van kritiek: het stond er zo vol met geparkeerde auto's dat ik niet een handige plek kon vinden. dit kan een momentopname zijn geweest.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zakelijke overeenkomst

Mijn ervaring met de verkoper als persoon is super. Ik zou hem zo in dienst nemen. Het gevoel er om heen was voor mij minder. Ik begrijp dat de verkoop van de zoveelste nieuwe witte Mercedes Sprinter niet spannend is, maar het was voor ons wel de eerste keer dat we een nieuwe bus kochten. Bij de aanschaf heb ik geen koffie gekregen, bij de aflevering geen bloemen of T shirt / Pet voor de chauffeur. Had ik wat meer van verwacht. Maar nogmaals, verkoper is zeer correct.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Waardeloos & onwaardig voor een z.g. premium automerk

Het heeft mij ruim een week en meerdere telefoontjes gekost een prijs en afspraak te krijgen voor een navigatie update voor mij C350e. Het is niet te bevatten, dat zowel de dealer als het kantoor in Zwolle niet op de hoogte zijn van via de mail gepubliceerde acties. Dat zou je toch aan de hand van "Handboek marketing voor Dummy's" beter moeten organiseren. Vervolgens werden meerdere keren beloftes tot terugbellen niet nagekomen. Tenslotte werd aan de hand van een mail aan Zwolle een werkplaats afspraak gemaakt, die vervolgens weer verzet moet worden, omdat men kennelijk niet op de hoogte was van de tijdsduur die het update proces zou duren. Een schoolvoorbeeld van hoe het allemaal niet moet. Mijn lokale dorpsgarage doet het dan een stuk beter!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hier zij de echte deskundigen aan het werk.

OK

Altijd prima service

Snel en goed geholpen

Een spijker in mijn achterband, vervelend, moet echt even snel,opgelost worden want ik heb mijn auto echt nodig

Aardig en top

• Reden bezoek N.v.t.

Goede vlotte service en schone auto terug

Bijna alles is perfect verlopen. Ik heb één mankement wat niet is verholpen. Hier moet ik nog mee terug maar je moet natuurlijk voor de volledige ervaring toch eerst een poosje rijden. De automatische versnellingsbak schakelt nog niet goed. Van de 4e naar de 5e versnelling bonkt het vaak. De rest van de 7 versnellingen gaan zeer soepel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We konden op korte termijn een afspraak maken keurig op de hoogte gebracht van de reparatie Vlotte afhandeling Enthousiaste mensen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Correcte afhandeling service beurt

Service beurt zou een uur duren maar was uiteindelijk bijna 2 uur

Als we dit geweten hadden waren we met bv een Leenfiets weg gegaan, bij onze vorige Mercedes garage ( Stern) waren we gewend dat bij een service beurt de auto gewassen werd

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima geholpen.

Prima geholpen.

uitstekend

ik heb het hele proces van koop tot aflevering als zeer prettig ervaren

Helemaal goed

Volgens afspraak

zie onder

ik heb geen zin in verhaaltjes; de score zegt genoeg

Correcte, snelle afhandeling

Prima ontvangst, koffie beschikbaar tijdens wachten (volgens afspraak)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen, en de service zijn uitstekend

Je word altijd correct behandeld ,niks mis mee

Netjes behandeld

Vriendelijke medewerkers, nette zithoek.

geweldige reisauto

overtreft mijn verwachtingen

• Service N.v.t.

geweldig

Prima service en aandacht.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

We waren helemaal nog niet van plan om een nieuwe auto te kopen. Gewoon even naar de show om te kijken wat er in de toekomst mogelijk is. Vriendelijke ontvangst, goede en duidelijke uitleg was voor ons de reden om toch nu alvast nieuw aan te schaffen. Wensink Heerenveen altijd plezierig om te bezoeken!

Venus 1

8448 CE Heerenveen