Chapeau!

Soms lopen dingen niet zoals ze horen te lopen. De kunst is dan hoe je dit oplost. Na enkele keren niet teruggebeld te zijn ben ik fantastisch geholpen door de nieuwe servicemanager. Kortom, een klant behouden. Fijn dat er geluisterd wordt en dat er ook gelijk met een goede oplossing gekomen wordt.

Bandenpech

Bandenpech, we werden snel en adequaat geholpen door Lucas. Tevens werd de storing die we al eerder hadden branden -waarvoor Wensink Drachten een dag eerder geen tijd voor vrij wilde maken!- nog even (5 Minuten op zijn max) uitgelezen. De dag erna werd gebeld of alles goed was verlopen en werd meteen een vervolgafspraak gemaakt voor de storing. Lucas en Edgar, bedankt voor de service!

• Reden bezoek N.v.t.

2 augustus j.l. heeft mijn Mercedes B een A3 beurt gehad.

Hoewel ik plezierig werd behandeld , moeten mij toch een paar dingen van 't hart : 1/Toen ik enkele weken geleden de afspraak maakte voor deze servicebeurt vroeg ik aan de telefoniste naar de kosten van deze beurt. ; zij dacht tussen de 300/ 400 euro's. Uw rekening die ik gisteren ontving , gaf echter een bedrag van €.998,23 aan. Achteraf heb ik daar wel begrip voor , omdat het een grote beurt was ,maar zorg er svp voor in de toekomst niet van die fouten gemaakt worden 2/ Bij het ophalen van mijn auto was de dashboard informatie dat mijn auto een servicebeurt moest hebben niet door u gewist. Toen heb ik zelf een monteur benaderd en die heeft een en ander recht gezet ,maar ik vond het wel onzorgvuldig.

Onnodige reparatie zonder overleg

Er zijn onderdelen vervangen welke onnodig en overbodig zijn, factuur hiervoor gaan we niet betalen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Een fijn bedrijf met aandacht voor de klant

Van begin tot eind prettig

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer correct ontvangen en apk keuring uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wat een fijne reis auto.

Blij om weer Mercedes-Benz te rijden.

Heel vriendelijk ontvangen ,met koffie ,goed geholpen

Goed ontvangen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben uitstekend geholpen!!!

professioneel , prettig sfeer ,snelle afhandeling , kortom uitstekend!!!

Prima afhandeling terugroepactie

Afgesproken tijdstip geholpen Snelle afhandeling vd actie

Zwaar kloten

Ze hebben me 2 uur in de wacht gezet voor een klusje van een 1/2 uur. Daar komt bij dat de rekening een keer groot was als ze zijden. Dus geen € 65 maar € 135 en dat is wat een te groot verschil.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De mensen van Wensink zijn prima! 4 tot 5 sterren…. Mercedes?

Ben bij Wensink, bij name de man achter de balie bedrijfswagens, meer dan uitstekend geholpen. Ik moest daar zijn voor een eerste beurt van onze camper (Hymer op Sprinter onderstel) in combinatie met een terugroepactie, iets aan de remmen. Bij dit onderhoud en de vervanging van de remblokken constateerde men bij een proefrit dat de auto trilde bij het remmen. Dat deed de camper altijd al een beetje…. Conclusie: kromgetrokken remschijven! Alle 4 ook nog wel! Bij de vraag hoe dat kan werd er gesuggereerd dat bij Hymer een aantal Sprinters buiten staan voor langere tijd en dat remmen gaan roesten. Navraag bij Hymer gedaan en dat was absoluut niet het geval. Daarna werd er gezegd dat de remmen te heet waren geweest en te snel waren afgekoeld. Ik heb idd in Zuid-Zweden en Zuid-Noorwegen in ‘bergen’ gereden en heb dit gedaan door niet in de automaat te rijden maar met de ‘flippers’ aan het stuur te schakelen en zodoende op de motor af te remmen. Ik had bij de dealer gevraagd of er in de Sprinter ook iets was wat je moest doen als je in de bergen zou rijden. Maar stel dat de remschijven heet waren, hoe zou ik die alle 4 snel hebben kunnen afkoelen? Door een plas rijden werkt niet want de banden maken een spoor door het water wat uiteen spat en hierbij de remschijven niet zal raken. Ik zou dus om alle 4 schijven af te koelen in een bak water moeten rijden van ongeveer een halve meter diepte. Deze suggesties willen er bij mij dus niet in. Ik vraag me dus af hoe het wel kan, 4 kromme remschijven bij een auto die nog geen 10.000 km gereden heeft. Het schijnt dat het eerder voorgevallen is bij een nieuwe Sprinter. De auto is een paar maanden buiten de garantietermijn en ik ben zeer benieuwd hoe u met deze situatie om zal gaan……. Naast dit voorval ben ik, zolang ik Hymer/Mercedes heb, januari 2020, bezig om de camper te koppelen aan Mercedes Me. De app werkt uitstekend bij onze GLC, NX-504-X, maar voor de camper, L-381-LH, werkt dit niet. Kan niet meer kwijt…..

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Jaco Zoer, superdank voor alles!

Perfecte service. Ik ben erg blij met de auto en de contacten en aflevering waren top. Dank allen.

Topbedrijf

Goed en snel geholpen !

zeer vriendelijk

netjes geholpen stond auto klaar zeker voor herhaling

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Hybride, toch wennen voor een petrolhead

Na enige uitleg gaan rijden. Je merkt dan wel dat de vele mogelijkheden met hybride achteraf toch wat meer uitleg nodig had gehad.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Factuur werkplaatsbezoek na meer dan 4 maanden!

22-02-2022 de werkplaats bezocht voor een nieuwe accu en een set remblokken voor. Vandaag dik 4 maanden later de factuur op de mat €585,72 Snapte er eerst niks van maar bij controle op mijn rekening blijkt idd dat ik deze factuur nog steeds niet had ontvangen. Ook deze mail voor de beoordeling van een “kort geleden” werkplaats bezoek vond ik al apart, maar dit gaat dus over mijn bezoek afgelopen februari! Ik vraag me af wat de reden is dat deze verassingsfactuur na dik 4 maanden nog eens komt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig geïnformeerd en geholpen bij het gehele proces

Tijdens het uitzoeken van een nieuwe leaseauto, uitstekend geadviseerd en uitleg gekregen over de mogelijkheden en het rijden met een ev.

eerste ervaring prima

Aanvankelijk begon het wat stroef, maar de reden was goed genoeg. Heb met een tevreden gevoel een auto kunnen kopen. Goed advies gekregen. De verkoper die mij hielp was professioneel. Kon echter niet van iedereen zeggen die bij Wensink in Heerenveen rond loopt zeggen. Service contract afgesloten. Zou nog een offerte krijgen voor verzekering, die helaas niet gehad, maar dat is prima verder. Over de verdere service kan ik natuurlijk nog niet veel zeggen, dat moet nog uitwijzen.

• Service N.v.t.

Altijd een prettige ervaring

Ik ben altijd onder de indruk van al die dure auto's. met vriendelijke groet Pieter.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

nu eric v/d molen geert de ruyter weg mis ik de no hou

voor heen zeer tevreden

is altijd goed

Heb geen enkele klacht.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De storing is niet verholpen, binnen 10km weer langs de kant van de weg. Wel euro 600 kosten.

Altijd goed !

Altijd mooi om even rond te kijken terwijl de auto weer perfect wordt afgesteld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer klantvriendelijk met dat beetje extra

Dit filiaal van Wensink is het enigste filiaal van Wensink waar ze nog een beetje extra voor de klant doen. De medewerkers van dit filiaal zijn gewoon normaal en behandelen elke klant als een klant zoals het hoort! Ze erg behulpzaam en uitermate klantvriendelijk. Ook zijn ze erg kundig en komen ze met oplossingen en een duidelijke uitleg van de werkzaamheden. Als klant voel je je daar op je gemak doordat de sfeer erg gemoedelijk en persoonlijk is. Daar kunnen andere Wensink filialen nog heel wat van leren!

Over Wensink Aangenaam