Erg slecht telefonisch aan de lijn te krijgen
Bedrijfsnaam | S.F. Venema |
De afspraak voor beurt online gemaakt. Er zou een fiets klaar staan voor vervoer. Deze was niet aanwezig. Een garage auto was ook niet beschikbaar. De verkoper heeft mij terug gebracht naar mijn werk. Zouden de auto terug brengen naar mijn werk. Echter om 17:00 uur gebeld was niemand meer aanwezig. Na heel lang bellen krijg ik iemand van de verkoop zo ver om mij op te halen naar de garage om mijn auto af te halen. Dit is in maart voor gevallen en de factuur ontvang ik eind september. Verder is het onderhoud maar deels uitgevoerd. Een paar punten waar naar gevraagd zijn is niet uitgevoerd. :-(
Bedrijfsnaam | Breman |
1e Vervangende auto had slecht voor 80 km stroom in de accu. Montage trekhaak; om 25 uur werd ik gebeld dat de auto nog niet klaar was omdat de onderdelen niet aanwezig waren. De auto moest blijven. Ik had em de volgende dag nodig en was niet in staat de auto zelf op te halen. Weinig proactief handelen vanuit de garage, moest zelf met ideetjes komen. En bij de montage was een defect ontdekt en hier moest een aparte afspraak voor gemaakt worden. Dit ging zeer moeizaam en werd mij gezegd U wilt toch een trekhaak! Met andere woorden het is niet ons probleem. Dit ontstemde mij zeer! Rommelig, niet oplossingsgericht vooral van de balie medewerkers. Wat mij ook stoort is de bereikbaarheid via een centraal punt moet ik telkens aangeven wat ik wil terwijl ik garage in Heerenveen bel ze vragen mij dan wat voor merk auto ik heb. Dit kan gewoon beter! Voor de klant/gebruiker is dit erg onvriendelijk.
Bedrijfsnaam | Hester jippes advies en begeleiding |
Een luisterend oor naar mijn zaak
Was wel lang wachten op nieuwe auto, maar verkoper heeft altijd tijd en probeert altijd mijn vragen te beantwoorden.
B-beurt snel en correct uitgevoerd. Factuur was volgende dag al binnen, dus ook snel, maar klopte voor geen meter. Zwolle gebeld: debiteurenafdeling was niet bereikbaar. Aan verzoek om teruggebeld te worden is niet voldaan.
Onervaren receptionisten, niet geschikt voor kwaliteitsmerk Mercedes-Benz. Deze ervaring komt overeen met de behandeling onlangs van een displaymelding van het motormanagementsysteem. Een week na de melding kon men deze bij Wensink pas beoordelen, geen gevoel voor urgentie! Heb het defect op een ander adres, lokale garage, laten beoordelen en repareren. Ook de wachttijd voor de servicebeurt is extreem lang. Let wel: ik overweeg sterk de service elders te laten uitvoeren. Over de kwaliteit van de monteurs heb ik geen klachten. Jammer dat de vorige receptionisten het bedrijf hebben verlaten naar verluidt uit onvrede.
Bedrijfsnaam | Kloosterman |
Prima geholpen tijdens de verkoop. Veel tijd besteed en goede gesprekken gehad, maakt dat de rijbeleving nu supertop is!
Bedrijfsnaam | Aliud Records |
Zeer klantgericht en top kwaliteit
Bedrijfsnaam | Bethlehem |
Zeer plezierig
niets op aan te merken
Bedrijfsnaam | Verdegem |
Altijd correct behandeld
Bedrijfsnaam | Ter schuur |
Zonder afspraak direct geholpen
- Verschrikkelijk slechte communicatie - Afspraken maken is bijna niet mogelijk 6 x gebeld zal steeds terug gebeld worden maar gebeurt niet!!! - Ontzettend duur, VB Batterij sleutel wisselen € 25.- pffff is 1 min werk en zou ik als service doen. Is ook zonder overleg gebeurt want ik had hem zelf net gewisseld! - Beurt kost zonder overleg € 1300.- (!!! er worden zaken zonder overleg gedaan en mijn verwachtingen van een beurt zijn rond de € 500.-) - Weinig tot geen hulp om de garantie bij Junge stern te organiseren of zelfs te regelen voor mij, men weet niet eens hoe het werkt. Mijn auto heeft de beurt gehad op 01-07-2022 en bij het afhalen heb ik een afspraak gemaakt dat ik terug gebeld zou worden over hoe het werkt met de Junge stern garantie. Dit moet nog gebeuren. in een keer ( bijna 2 maand later) valt de rekening op de mat zonder enkel overleg hierover. Ik kom niet weer bij Wensink want dit alles laat veel te wensen over en dit is niet de eerste keer dat er van alles mis gaat!!!!!!!
Direct geholpen en zeer snel klaar.
Top
Zelfs van mijn rijdend schuurtje waren de matten gezogen bij APK. Onder de motorkap neem ik aan dat het in orde is. Uitmuntend.
Prettig en snelle service.
Prima service en goed contact en overleg over de reparatie en verwachte kosten
Goede service en afhandeling van de auto
Service is altijd goed bij Mercedes.
Bedrijfsnaam | Bos Vloerenlegservice & Onderhoud |
Soms lopen dingen niet zoals ze horen te lopen. De kunst is dan hoe je dit oplost. Na enkele keren niet teruggebeld te zijn ben ik fantastisch geholpen door de nieuwe servicemanager. Kortom, een klant behouden. Fijn dat er geluisterd wordt en dat er ook gelijk met een goede oplossing gekomen wordt.
Bedrijfsnaam | InTechniek.com |
Bandenpech, we werden snel en adequaat geholpen door Lucas. Tevens werd de storing die we al eerder hadden branden -waarvoor Wensink Drachten een dag eerder geen tijd voor vrij wilde maken!- nog even (5 Minuten op zijn max) uitgelezen. De dag erna werd gebeld of alles goed was verlopen en werd meteen een vervolgafspraak gemaakt voor de storing. Lucas en Edgar, bedankt voor de service!
Hoewel ik plezierig werd behandeld , moeten mij toch een paar dingen van 't hart : 1/Toen ik enkele weken geleden de afspraak maakte voor deze servicebeurt vroeg ik aan de telefoniste naar de kosten van deze beurt. ; zij dacht tussen de 300/ 400 euro's. Uw rekening die ik gisteren ontving , gaf echter een bedrag van €.998,23 aan. Achteraf heb ik daar wel begrip voor , omdat het een grote beurt was ,maar zorg er svp voor in de toekomst niet van die fouten gemaakt worden 2/ Bij het ophalen van mijn auto was de dashboard informatie dat mijn auto een servicebeurt moest hebben niet door u gewist. Toen heb ik zelf een monteur benaderd en die heeft een en ander recht gezet ,maar ik vond het wel onzorgvuldig.
Bedrijfsnaam | [email protected] |
Er zijn onderdelen vervangen welke onnodig en overbodig zijn, factuur hiervoor gaan we niet betalen.
Bedrijfsnaam | ThermoVans |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.