Positief, net zoals mijn eerdere bezoeken aan deze garage.

Goede en uitgebreide uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. En dat voor een nette prijs. De communicatie heb ik als zeer positief ervaren.

Algemeen goede service

1 punt van aandacht: als men de motorkap dicht doet dan graag ook goed dicht doen?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige ervaring met aandacht voor pro actieve communicatie als het anders loopt dan gewenst

Ik heb het aankooptraject als heel prettig ervaren. Verkoper Jaco Zoer speelt daar uiteraard een heel belangrijke rol in. Een persoonlijke en betrokken benadering met kennis van zaken. T.a.v. het feit dat de levering zeer zeer lang op zich liet wachten, had een veel meer proactieve benadering en communicatie verwacht. De levering heeft al met al bijna een jaar geduurd. Ik moest telkenmale zelf vragen naar de stand van zaken en dat had ook anders gekund vanuit Wensink. Met proactieve communicatie!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De auto is weer oké dat is het voornaamste.

Al 4 jaar was er een probleem met de motor aansturing van de B180. De motor ging dan plots in de noodloop op de autoweg. Dat is ook verschillende keren gemeld bij onderhoud maar telkens weer niet hersteld. Na een lange vakantie rit van 4000 km was het niet meer verantwoord er me door te rijden. Er is toen op uitdrukkelijk verzoek van mij vooraf aan het onderhoud een proefrit gemaakt met de monteur aan het stuur. Gelukkig werd het toen helder wat het probleem was en is het alsnog hersteld. Nadien geen last meer gehad. Wel heb ik een klacht voor de telefonische bereikbaarheid van Wensink in Heerenveen. 3x gebeld met 9 minuten wachttijd. de derde keer ben ik maar naar Heerenveen gereden omdat het per telefoon niet opschoot allemaal. Alle medewerkers zijn in gesprek???

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke ontvangst , je wordt goed te woord gestaan en geholpen!

Erg tevreden

Conform afspraak alles keurig geregeld, door de lange levertijden heb ik langer moeten wachten dan gepland, maar hierdoor alles super verlopen.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Altijd prima en kan ook goed even achter mijn Laptop werken

Dus prima.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alleen maar positief over uw medewerkers

Het is prettig in de auto te rijden. Alleen de banden geven een hinderlijk geluid in de auto. Dat probleem inmiddels besproken met een monteur van de garage. Er zal worden bekeken hoe dat probleem kan worden opgelost. Heb er alle vertrouwen in dat het naar genoegen zal worden geregeld.

zeer prettig.

Al was het slechts voor een APK de service en vriendelijkheid is als altijd goed. Dat waardeer ik bij Wendink, het is AANGENAAM.

Keurig

Nette garagist correct en vriendelijk geholpen

Niet proffesioneel.

Moest voor het vervangen van mijn airbag na een half uur wachten horen dat de airbag niet besteld was. Vervolgens moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Dit had ik niet verwacht van Mercedes

Teleurstellend

Het hele traject, vanaf het maken van een afspraak tot en met het ophalen van de auto was een teleurstellende ervaring.

Wederom een teleurstelling!

De factuur is een schimmige aanfluiting. Ik bracht de auto voor een verplichte software update. Daar staat niks van op de factuur. Is het uitgevoerd? Geen idee! Ik zou ook korting krijgen. Dat staat wel vermeld als tekst, maar niet als bedrag. Er staat alleen een eindbedrag op en geen enkele specificatie. Dan kun je natuurlijk elk gewenst bedrag invullen!

Niet tevreden

Bij mijn recent geïmporteerde Mercedes GLE 350 Coupe is na 15000 km een lekke koppakking geconstateerd. Een fabrieksfout kan voorkomen. Bij de garage is eind augustus na 3 dagen geconstateerd dat de kop lek was, maar ik kon ermee doorrijden tot de juiste man er was om te repareren. Afspraak voor 6 sept gekregen om de auto op de 9e op te kunnen halen. De auto was niet de 9e klaar maar 16 sept. De oorzaak was gewoon een slechte planning en niet regelen van het vlakken van de kop. De leenauto was vies en beschadigt.

Zeer teleurstellend.

Vanaf augustus wacht ik op een bumper die nu al maanden in backorder staat. Dat verwacht ik niet van een Mercedes. De auto is in augustus naar Groningen gebracht om drie dagen later teruggebracht te worden zonder dat er iets aan gedaan is. Telefonisch word ik vriendelijk te woord gestaan, maar het artikel is nog steeds niet aanwezig.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel goed, erg klantvriendelijk en graag willen meedenken

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

ik ben altijd goed ontvangen, en keurig alles afgehandeld .

keurige afhandeling en begeleiding

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ben prima geholpen in de garage

Men heeft z'n uiterste best gedaan om mijn auto binnen de afgesproken tijd klaar te hebben. Jammer dat er niet een gratis vervangende auto ter beschikking is. Ik moet van Sneek naar Heerenveen voor onderhoud.

netjes

Alles ging in overleg

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Duidelijk vakkundig en snel geregeld

Prettige medewerkers

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Terugroep actie airbags vervangen. Konden er op wachten en er stond koffie, thee fruit, water en koek. Geweldige service en in minder dan een uur waren we weer op weg naar huis.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoud volgens afspraak correct uitgevoerd

Als weinig kilometersrijder wijk ik af van het jaarlijkse onderhoudsschema. Dit ook uitgelegd aan de service medewerker. Op de uitgevoerde werkzaamheden geen verdere op/aanmerkingen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fantastische begeleiding bij het aankoopproces en vinden van de juiste auto voor ons

We zijn ontvangen en begeleid door Ronald Braaksma van Wensink Heerenveen. Hij heeft ons uitstekend begeleid bij dit aankoopproces. Hij stelde de juiste vragen, gaf ons de tijd om over keuzes goed na te denken en begreep erg goed hoe we als potentiele klant wilden worden behandeld. De auto is natuurlijk fantastisch, maar wij vinden dat de ontvangst, begeleiding en het aankoopproces t/m de aflevering ook onderdeel is van de auto die we kopen. Hij heeft dat helemaal goed gedaan.

• Service N.v.t.

Accuraat!