Terugroepactie Airco

Ben goed geholpen bij de terugroepactie.

Alles klopt

Het geeft een warm familie gevoel bij dit mooie bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles prima en zoals ik van Mercedes mag verwachten

prima deal en super aflevering

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik ben super geholpen door Serge Verhoef verkoper Heerenveen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wat gemaakt moest worden is gemaakt

prima geholpen

• Reden bezoek N.v.t.

Professioneel, pro-actief & deskundig.. maakt de verwachting van een ‘premium’ merk dealer waar!

Alhoewel het een ‘team’ effort is, gaat mij grootse compliment uit naar Hylke. Hij was erg meedenkend, pro-actief en feitelijk de reden waarom ik voor een Mercedes ben gegaan.

zeer goed

ervaring verkoper Rick Peters (nog maar een paar maanden in dienst bij Wensink) zeer goed

zeer goed

Prima wagen, rijd erg soepel en voorzien van luchtvering, en dat is merkbaar.

• Service N.v.t.

de verkoop in Heerenveen was uitstekend Zwolle minder

ben tevreden met de auto alleen de trekhaak montage had ik graag anders gezien het stuk wat uit de bumper is gezaagd had toch later met een afdekplaat afgewerkt kunnen worden heb nu het idee dat er rommelen zand tussen de bumper en de wagen blijft zitten met alle gevolgen van dien

Zeer positief

Het online programma om een beurt te plannen vind ik nog steeds niet heel gebruiksvriendelijk. De ontvangst, informatievoorziening en afhandeling bij en om de onderhoudsbeurt heen is zeer ontspannen. En de auto netjes gewassen weer terug.

hele goede service

Mijn reparatie werd geheel door Mercedes betaald omdat het een mankement betrof dat nog niet plaats had mogen vinden. Geweldig, natuurlijk! Wat ik ook leuk vind, is dat er altijd een servicemedewerker meeloopt om de auto bij het ophalen terug te vinden (en aan te wijzen waar de mistlamp zit!). Ik ben een heel tevreden klant.

Top service en vriendelijk geholpen

Top service en vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig en de spijker op de kop slaan.

Mijn storingslampje ging steeds branden, wat te maken had met de uitlaatgas uitstoot. Verder bleef de auto gewoon rijden en merkte ik er niets aan. In Emmeloord hadden ze er bij Wensink al nieuwe software op gezet maar na 2 dagen was de storing er weer. Op advies van iemand anders ben ik naar de Wensink garage in Heerenveen gegaan. Hier slaat Edgar Langedijk spijkers met koppen. Door de uitleescomputer op mijn auto aan te sluiten en de foutcode te wissen was het lampje uit en na een proefrit werkte nog steeds alles naar behoren. Alleen wist ik zeker dat de foutcode weer terug zou komen binnen een korte tijd. Edgar kiest ervoor om toch het betreffende onderdeel te vervangen om uit te sluiten dat de storing weer terug komt. Inmiddels heb ik alweer in 2 weken lange ritten gereden en de storing is niet meer terug gekomen. Edgar Langedijk bedankt voor jou deskundigheid.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Uitstekende begeleiding van verkoop tot aflevering.

Er werd alle tijd voor je genomen, prima begeleiding om tot een goede keuze te komen. De aflevering van de auto was een klein " feestje ", met respect naar de klant.

Gemengd

Positief: ik had een vervangende auto geregeld en dit zou een smart worden. Uiteindelijk een luxe Mercedes B klasse meegekregen (leuke verrassing) Vakkundig en vriendelijk personeel! Negatief: er werd gevraagd of er op het kenteken reclame van wensink op mocht komen. Helaas heb ik dit toegezegd (denkende dat dit een zwarte balk onder kentekenplaat zou zijn), ik was toch teleurgesteld dat er een sticker op is gezet. Naar mijn mening is dit niet dusdanig gecommuniceerd. Ik had al een hogere rekening verwacht ivm. Dealer. Echter deze rekening was ontzettend veel hoger dan verwacht.

Uitstekende service.

Uitstekende service.

super

super

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen door Hylke, goede info gekregen, en een snelle levering. Super bedankt voor alles.

prima service

Prima service Deskundig personeel

Gewoon goed

Behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

Ervaren verkoper en prima auto.

Bij de aanschaf van mijn auto ben ik prima geholpen door de heer Peters.Hoewel hij pas bij uw bedrijf was begonnen bleek hij al vrijwel alles van de auto en de ingewikkelde systemen te weten.

Zeer vriendelijk

Goed en plezierig

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Gewoon top

Receptie neemt de tijd om bv reparatie te bespreken. Controle op wat er moet gebeuren is top. Dan extra vragen worden serieus en consequent behandeld. Reparatie zelf is grotendeels vertrouwen maar nooit teleurgesteld. Top garage in Heerenveen

Vriendelijk correct vakkundig Een 10

Over Wensink Aangenaam