Altijd super service

Ik bel mijn apk bijna verlopen was het vergeten binnen twee uur was de bus al gehaald echt top

• Prijs/Kwaliteit

Aardige en kundige mensen die geholpen hebben

Alleen een beetje jammer dat de mensen die de auto klaar gemaakt hebben voor afleveren de gordels niet gecontroleerd hebben, anders hadden ze zelf kunnen constateren dat ze er gedraaid in zaten. Gordels maken deel uit van veiligheid van de auto en uitermate belangrijk. Ik ga ervan uit dat er bij een volgende, eventuele keuring of aflevering toch nog net iets scherper op de details gelet wordt.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Kan niet beter

Wat een fantastisch bedrijf: ze denken met je mee, doen ‘gewoon’ wat ze beloven en zijn beleeft en klantvriendelijk. Voor mij nooit meer een andere garage.

• Prijs/Kwaliteit

Betalen om de fout van Wensink te herstellen

Monteur van Wensink maakt een fout, je mag betalen om dat te laten herstellen. Hele arrogante houding, ik kom hier nooit weer en raad iedereen aan een ander filiaal van Wensink te bezoeken

prima, zoals gewoonlijk

optimaal

goede contacten

Netjes geholpen

Netjes geholpen bij een terugroepactie op mijn mercedes. Enige wat ik als verbeterpunt kan noemen was dat er wel gecheckt mag worden wie de auto op komt halen. Sleutel werd zo meegegeven zonder vraag naar naam of adres door de verkoper in de winkel die ik overigens nog niet eerder had gezien.

• Prijs/Kwaliteit

Ze doen wat ze moeten doen en in goed overleg!

Wensink Heerenveen is een prachtig bedrijf met echte professionals. Afspraak is afspraak, bij twijfel wordt gebeld en de planning is strak! Vooraf krijg je een schatting van de kosten van de standaard beurten en die klopt altijd goed. Meerkosten die tijdens de beurt aan het licht komen worden telefonisch besproken...netjes! En na afloop kun je je keurig gewassen MB weer meenemen voor 25.000 kilometer...zó hoort het!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke mensen, goede service.

Ik ben vriendelijk ontvangen. Ik wilde werken tijdens het wachten daarom werd mij een aparte wachtkamer aangeboden. Netjes hoor! En als je weer naar huis rijdt zijn de matten uitgeklopt en ruikt de auto weer fris. Dat kan ik zeker waarderen!!

super tevreden over Wensink Heerenveen

• Prijs/Kwaliteit

Fijn dat er snel hulp is gekomen

Super service!

Wordt altijd heel vriendelijk en goed geholpen door de medewerkers. Top!

Prima en snelle service

Gemaild met een probleem, zelfde dag terug bericht dat het kon worden verholpen en dat is ook gebeurd

• Prijs/Kwaliteit

Goede ontvangst en duidelijke uitleg.

Ontevreden

Personeel was vriendelijk maar het probleem aan de auto waar ik voor kwam is niet opgelost. Auto wil bij koude motor niet in de 2e versnelling. En wil dat nu nog niet. Vermoedelijke oorzaak: De automatische koppeling (halfautomaat). Als ik sochtends weg rijd en de auto wil niet in de 2e versnelling terwijl de motor loeit als een gek en de hele buurt zit mee te kijken, sorry, maar dit is voor mij niet normaal. De auto was 2 maanden terug net aan de computer geweest echter zonder resultaat. Nu is de auto weer aan de computer gezet echter weer zonder resultaat maar wel met kosten. Ik zou het op prijs stellen als dit probleem alsnog kan worden opgelost zonder extra kosten. In afwachting van uw reactie. Gr S. Veenstra (kenteken auto: 86-NFX-3)

Uitstekende service

Voor het eerst na aankoop MB een afspraak voor de werkplaats bij Wensink Heerenveen. Receptie medewerkers stelden mij gelijk op mijn gemak en verleenden uitmuntende service.

netjes, snel en goed

een keuring even tussendoor

Snel geholpen. Prima service

Nieuwe banden, uitlijnen en nieuwe remblokken. Snel geholpen. Goede serviceverlening.

Professioneel.

Zoals altijd, op tijd, attent en netjes volgens afspraak

Het is altijd een verademing om met Wensink Heerenveen zaken te doen.... altijd erg netjes in de omgang en erg attent.

kan niet beter

prettig, snel, en zorgvuldig

100% tevreden met de service van Wensink Heerenveen

Bij een beurt kwam Wensink er achter dat de auto een klein beetje olie lekt. Dit probleem is opgelost en daarnaast hebben ze mijn velgen hersteld. ik had bij mijn vorige bezoek vermeld dat de coating van de velgen losliet en dit hebben ze dus "ongevraagd" hersteld. Grote klasse.

Sympathiek personeel

Goed geholpen

Automatische airco

Kom bij de garage langs met mijn A klasse die ik dit jaar nieuw heb gekocht . Problemen met de verwarming , airco te koud of te heet. Blijkt een sensor kapot te zijn , kreeg leenauto mee. Gerepareerd en een tevreden klant,

Zwaar kut

Zeer slechte service Nog slechtere communicatie Auto niet naar behoren afgeleverd Komen afspraken niet na !!!!!!!

Over Wensink Aangenaam