Als gewoonlijk PRIMA

Goede voorlichting en afspraken over de verwachtte reparatie en onderhoud.

oorzaak correct verholpen

op een plezierige manier geholpen

Beste garage ever.

Geweldig bedrijf, past perfect bij de klasse van het merk.

De service was prima en niets op aan te merken.

Wat mij opviel en stoort is de lage balie van de receptie en de totaal versleten stoelzittingen in de wachtruimte. Ik vind dat erg jammer en niet des Mercedes Benz want verder ziet alles er tot in de perfectie uit.

Vriendelijk, schappelijk, gewoon goed

Ik heb mijn auto apk laten keuren bij deze vestiging venus 1, heerenveen. Was beduidend vriendelijker, en eerlijk.. jah ongelovelijk voor een garage waar je niet een poot uit trekken. Maar gewoon echt betrouwbaar. Dit is voor mij super belangrijk.

Fantastisch

Hier voel je je als klant gewaardeerd !

super goede service en uiterst klantvriendelijk

super goede service en uiterst klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, behulpzaam en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service eerlijk advies

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer onprofessioneel in Heerenveen, zeer professioneel in Emmeloord. \r\n\r\nAuto via schadebedrijf aangemeld om 16:00. Reparatie van 1 uur werd geweigerd vanwege sluiten om 17:00. Geen communicatie en bleek ook de volgende dag niet gereed. Bij aflevering bleek ook ander onderdeel niet op orde, weer zeer onprofessionele communicatie. \r\n\r\nZeer goede ervaringen in Emmeloord en zoals gezegd zeer slechte ervaringen in Heerenveen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tja, ze zoeken echt super goed of er iets aan je auto mankeerd bij de apk dan bijvoorbeeld bij kwikfit. Ben normaal altijd bij de kwik fit maar de apk leek bij Wensink goedkoper. Maar kreeg voor herkeuring nog een rekening opgestuurd. Terwijl herkeuring bij kwikfit gratis is. Ben nog nooit zoveel aan mn auto kwijt geweest dan hier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Vlot bij helpen, geode uitleg en service en auto schoon terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot nu toe prima

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer onvriendelijke ontvangst. Zou dit bedrijf niet nogmaals bezoeken. Ook voor aankoop van een eventueel volgende auto zullen we dit bedrijf overslaan.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Receptie heel persoonlijk, vriendelijk, behulpzaam, maar vooral veel kennis en keurig. Werkplaats heel vakkundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Hylke Mollema onze eerste Mercedes aangeschaft, een CLA, via private lease. Het contact met Hylke, en ook het gehele verkoopproces met Mercedes/Wensink, heb ik beide als zeer uitstekend ervaren. Persoonlijk, duidelijk en afstemmend op de behoefte van de klant. Daarnaast rijdt de auto fantastisch, Wensink/Hylke bedankt! Dit bedrijf kan ik ten zeerste aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvangst en service was wederom voortreffelijk!\r\nKoffie kan beter... ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantgericht en klantvriendelijk. De heren aan de balie denken altijd met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitmuntend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, daarbij ook goede hulp met vinden van alternatieve leasemaatschappij.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Heerenveen Mercedes-Benz