Geholpen volgens afspraak

Ik ben vriendelijk geholpen en tevreden.

Top service

Na controle van het subframe moest deze vervangen worden,en update motor software. Auto netjes teruggekregen uitgezogen en de ramen waren schoon . Vriendelijk personeel en de haal en breng service was ook dik in orde. Ga zo door .

Voor de 2de keer terug

Na 1,5/2jr weer contact opgenomen met H. Mollema. Tot onze spijt hadden wij de vorige Mercedes ingeruild tegen een Volkswagen. Deze bevalt ons toch niet, op de site van Wensink zagen wij een leuke auto staan en hadden wel wat interesse der in. Even na een paar jaar Hylke (Wensink Heerenveen) gemaild zoals gewoonlijk een snelle terug koppeling gekregen. Hij ging er even induiken en wegens de corona regels even op afstand een offerte laten maken. Binnen 2/3uur hadden wij een offerte en een afspraak gemaakt! Toen we binnen kwamen was het eigenlijk meteen weer goed, koffie werd geregeld de auto stond klaar om een proefrit in te maken. Nog wat kleine dingen besproken aan tafel en we gingen weer naar huis toe. De zelfde dag nog besloten om de auto aan te schaffen. Hylke heeft weer een top service verzorgd! Petje af! Hylke bedankt

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn c werd teruggeroepen om het subframe te controleren. Bleek ok. Fijn te weten dat deze nazorg aan mijn auto wordt besteed.

Matig

Op date ontvangen voor motormanagement w212 67lkd3. Sind update is het verbruik behoorlijk omhoog gegaan. Wens deze update weer te resetten,indien mogelijk,of hij wordt in verloop van tijd weer normaal zuiniger,was gemiddeld 7,4/100, teruglopend naar 6.7/100 nu 9.0/100 terug lopend 7,9/100.

Prima geholpen!

Deskundig en snel geholpen

Snelle en goede service

Keurig contact over hoe laat iemand zou komen en nadien over afronding opdracht; band is keurig geplakt/gerepareerd in korte tijd!

Zoals altijd; uitstekend 👌

Goed vriendelijk

Prima geholpen

Klantvriendelijk

Geweldig door dit bedrijf geholpen, zeer meelevende mensen, super service. De klant staat echt centraal.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Persoonlijke benadering door de medewerkers, meedenkend en klantgericht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wel maar ook niet tevreden!?

Auto gebracht voor bandenwissel en kleine reparatie van een loszittende strip. Zeer vriendelijke baliemedewerker. Alles was met een uurtje klaar. Helaas toen ik mijn auto weer meenam was deze niet gewassen en uitgezogen! Dit was ik wel gewend bij Audi!!!! Zeer teleurstellend....

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Terugroepactie airconditioning. Prachtige leenauto meegekregen. Airconditioning werkt prima

X

X

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima logistiek in plannen van reparaties.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

storing in veiligheidsgordel uitstekend opgelost, viel zelfs na 3 jaar onder de garantie

uitstekende ontvangst, ongedwongen sfeer, vakkundige medewerkers

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd alles tot in de puntjes verzorgd!!

Uitstekende service.

Snel een afspraak. Nette afhandeling.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende en persoonsgerichte service.

Altijd een plezier om Wensink Heerenveen te bezoeken. Perfecte service en zeer attente medewerkers die de wensen van mij als klant kennen.

Heel bijzonder.

In verband met het coronavirus heeft de aflevering van de auto op 20 maart 2020 op een bijzondere wijze plaatsgevonden. Wensink heeft de auto bij mij op de oprit geplaatst en de in te ruilen auto meegenomen. Er is verder geen mondeling contact geweest. T.z.t. maken we een afspraak voor verdere tekst en uitleg. Tot nu toe slechts een paar korte ritjes met de auto gemaakt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk

Service was goed communicatie over de app duidelijk en heel behulpzaam ok ben tevreden.

• Reden bezoek N.v.t.

prettig en professioneel

prima en betrokken hylke mollema tijdens het hele "verkoop" proces met regelmatige updates en zelfs foto's van de auto bij binnenkomst prettig in de omgang ,sociaal, professioneel en deskundig

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed! Netjes geholpen, Afspreken/begeleiding was goed.Vervangende auto kon schoner,mn interieur.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd een prima en snelle service!

goed.

Ben zelf nogal nuchter in dit soort zaken, en dat had Hylke al gauw in de gaten. Dat vond ik prettig

Over Wensink Aangenaam