Een vertrouwd en veilig gevoel.

Een bedrijf waar je je tuisvoeld

Prima bedrijf

MB Wensink Heerenveen: Direct de volle aandacht van de gretige verkoper. Een A 220 demo werd per direct opgehaald ten einde een proefrit te kunnen maken in het model dat wij wilden. Het samenstellen van de A, qua opties, vergde behoorlijk wat inzet van verkoper wat met plezier werd gedaan. Er werd meegedacht. Klantvriendelijk bedrijf. Ook de collegaverkoper (Serge?) was allervriendelijks. MB Nederland: Site is traag, te weinig technische informatie en werkt soms gewoon niet. Behoeft verbetering.

prima service en supersnel ga zo door!!

optimale service verricht door deskundig personeel!

Snelle en goede service. Er is goed meegedacht.

Snelle en goede service. Er is goed meegedacht in het zoeken van een oplossing m.b.t. Actualisatie van de navigatie.

Voldoet aan de wensen.

Auto is keurig op tijd opgehaald en thuisgebracht. Goede telefonische uitleg tijdens onderhoud en goede uitleg bij aflevering. Auto is schoon.

Keurig en correct geholpen

Na storing in garantie heel makkelijk een afspraak gemaakt. Goed ge- en verholpen.

Uitstekende service

Service zoals j mag verwachten van een premium merk als MB !

uitstekend

Goede service en vakkundig advies

Uitstekend van start tot na de finish!

Uitstekende service vanaf fase oriëntatie tot en met eind keuze. Ook na aanschaf nog een uitstekende after service.

Ik ben tevreden met de afhandeling.

Idem

ik ben keurig behandeld

Goede verkopers, goede informatie, vriendelijk en hulpvaardig.

Goede verkopers, goede informatie, vriendelijk en hulpvaardig

Storing nieuwe A Klasse

Het motor lampje brandde plotseling en ging niet meer uit. Dus op naar de garage, pastte mij helemaal niet het wachtten. Storing opgelost, door update wat wel een een tijdje duurde. Monteur was erg aardig.

Samenwerking met de receptie/werkplaats is gewoon prima

Samenwerking met de receptie/werkplaats is gewoon prima. Ik besef me dat de invloed van het lease bedrijf op momenten meespeelt wat Wensink niet is aan te rekenen. Eén puntje van kritiek is wel dat het lijkt alsof elk onderdeel wat nodig is een issue op te lossen eerst besteld moet worden. Dat betekent dat elk issue 2 ritjes naar de garage betekent.

Een 10 vind ik wat overdreven maar mooi schoon van binnen. Haha.

Ik vind de klantvriendelijkheid in Heerenveen en Zwolle, waar ik ervaring heb op hoog niveau. En als ik zorgeloos met caravan op vakantie kan is mijn missie geslaagd. En zo gaat dat hoop ik nog jaren.

Klantgericht

Klantgericht

Onderhoud beurt. € 1350 !! auto 5 jaar. 50000 km en nu al nieuwe remschijven en blokken voor. Eigenlijk vind ik dat een beetje te vroeg. Zou dat dan aan de automaat met actieve afstandsassistent DISTRONIC liggen.? Actieve afstandsassistent DISTRONIC zorgt ervoor dat u duidelijk minder wordt belast tijdens het autorijden, en houdt automatisch de juiste afstand aan ten opzichte van een voorligger. In combinatie met verkeersbordenherkenning kunnen voorgeschreven maximumsnelheden met een druk op de knop worden overgenomen. Verder is er altijd nog (vanaf nieuw aangeschaft) een vreemd geluid (soms) bij het starten. Dat kunnen ze maar niet thuis brengen.

Meedenkend

Auto bij lease maatschappij gekocht. Onderhoud besloten bij dealer te laten dien auto Met garantie gekocht Pech gehad met snelle slijtage van onderdelen. Garantie was net verlopen Door doortastende optreden van Eric vd Molen van Mercedes Hveen alsnog deel onder garantie gekregen. Zeer meedenkend optreden !

Prima. Goede aftersales

Snelle service. Gericht op lange termijn relatie. Top

Prima, snel geregeld en goede service.

Prima, snel geregeld en goede service.

Pech onderweg en toch een glimlach!

De service van Wensink is ongekend. Onderweg gestrand met m'n C-klasse en binnen 30 minuten bij de dealer in de garage. Problemen verholpen en hup weer op weg.

Snel en goede service

Alleen ondeskundig dat er aan mij word gevraagd wanneer er nieuwe filters in zijn gekomen. Terwijl deze auto bij jullie in onderhoud is lijkt het mij toch dat dat soort dingen toch in de computer staan . Wel goede en snelle service.

Fantastische service!

Een probleem met de navigatie betekende een aantal verplichte werkplaats bezoekjes. Wensink Heerenveen heeft dit ongemak perfect opgelost door vervangend vervoer te regelen en transparant over de voortgang van de reparatie te communiceren.

Correct geholpen als verwacht

Geheugen navigatie gewist als gevraagd. Verder netjes afgehandeld.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Heerenveen Mercedes-Benz