Vriendelijk, direct en uiterst vakkundig

Snel en zeer klantvriendelijk geholpen

Werd snel en vriendelijk geholpen, Leenauto stond klaar, er prettig

Uitstekend.

Was mijn eerste bezoek wensing heerenveen naar teleurstelling wensing leeuwarden. Auto gekocht wensing meppel zeer goed. Wat ik al aangaf eerste bezoek wensing heerenveen was ook zeer goed net zoals herstel aan de auto.

Uitstekend, zoals altijd.

Receptie correct en ontzettend behulpzaam Werkplaats perfect, want mijn auto staat op ruim 3 ton en gaat als nieuw. (Anders ging ik wel weer naar Stern)

prettig contact

Ik was gewend in Naaldwijk mijn onderhoud te laten doen, maar door de verhuizing ben ik nu in Heerenveen terecht gekomen. Daar heb ik geen spijt van, want ik heb een goede ervaring daar.

Bij Wensink is het “ Aangenaam”!

Top service wat hoort bij het top merk: Mercedes-Benz !!

Netjes volgens afspraak snel geholpen en weer op weg !

we zijn fijn ontvangen een goed gesprek gehad. Martin Praamsma luisterde goed nar onze wensen en heeft goed meegedacht

Geweldig!

Bijzonder hoe persoonlijk je wordt benaderd en er met je mee wordt gedacht. Fijne mensen en een goede atmosfeer!!!

Goede persoonlijke en professionele service.

Helemaal top. Goed ontvangen en begeleid van bestelling tot aflevering.

Een vertrouwd en veilig gevoel.

Een bedrijf waar je je tuisvoeld

Prima bedrijf

MB Wensink Heerenveen: Direct de volle aandacht van de gretige verkoper. Een A 220 demo werd per direct opgehaald ten einde een proefrit te kunnen maken in het model dat wij wilden. Het samenstellen van de A, qua opties, vergde behoorlijk wat inzet van verkoper wat met plezier werd gedaan. Er werd meegedacht. Klantvriendelijk bedrijf. Ook de collegaverkoper (Serge?) was allervriendelijks. MB Nederland: Site is traag, te weinig technische informatie en werkt soms gewoon niet. Behoeft verbetering.

prima service en supersnel ga zo door!!

optimale service verricht door deskundig personeel!

Snelle en goede service. Er is goed meegedacht.

Snelle en goede service. Er is goed meegedacht in het zoeken van een oplossing m.b.t. Actualisatie van de navigatie.

Voldoet aan de wensen.

Auto is keurig op tijd opgehaald en thuisgebracht. Goede telefonische uitleg tijdens onderhoud en goede uitleg bij aflevering. Auto is schoon.

Keurig en correct geholpen

Na storing in garantie heel makkelijk een afspraak gemaakt. Goed ge- en verholpen.

Uitstekende service

Service zoals j mag verwachten van een premium merk als MB !

uitstekend

Goede service en vakkundig advies

Uitstekend van start tot na de finish!

Uitstekende service vanaf fase oriëntatie tot en met eind keuze. Ook na aanschaf nog een uitstekende after service.

Ik ben tevreden met de afhandeling.

Idem

ik ben keurig behandeld

Goede verkopers, goede informatie, vriendelijk en hulpvaardig.

Goede verkopers, goede informatie, vriendelijk en hulpvaardig

Storing nieuwe A Klasse

Het motor lampje brandde plotseling en ging niet meer uit. Dus op naar de garage, pastte mij helemaal niet het wachtten. Storing opgelost, door update wat wel een een tijdje duurde. Monteur was erg aardig.

Samenwerking met de receptie/werkplaats is gewoon prima

Samenwerking met de receptie/werkplaats is gewoon prima. Ik besef me dat de invloed van het lease bedrijf op momenten meespeelt wat Wensink niet is aan te rekenen. Eén puntje van kritiek is wel dat het lijkt alsof elk onderdeel wat nodig is een issue op te lossen eerst besteld moet worden. Dat betekent dat elk issue 2 ritjes naar de garage betekent.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Heerenveen Mercedes-Benz