Heb het eerste bezoek als aangenaam ervaren.

Eerste bezoek I.v.m. kleine storing. Aangename kennismaking. Rij MB C 180. Zeer tevreden over!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer slechte ervaring met bereikbaarheid

Heb meerdere malen geprobeerd contact te leggen met de werkplaats bedrijfsauto’s in Heerenveen. Meer elke keer wordt ik doorverbonden met centrale nummer van Wensink in Zwolle. Daar sta ik dan vervolgens 5 tot 10 minuten in de wacht, om dan mij weer terug te verbinden met Heerenveen. Hoezo omslachtig. En dan vervolgens weer geen contact te krijgen. Tenenkrommend slecht. Mercedes doe hier wat aan, ik ga jullie zeker niet aanbevelen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

ik heb de vito nog niet

de mercedes is nog niet bedrijfsklaar

• Reden bezoek N.v.t.

goede service , wachten met een kop koffie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en snel klaar

dik in orde als vanouds

krantje - koffie - fruit

Lekkere auto. Zeer compleet. Komt ver op een acculading

Klantenservice mercedes onwaardig

Ze krijgen het niet voor elkaar om een terugroepactie af te melden bij het rdw. Je krijgt te horen dat hun werk er op zit en dat je het zelf maar uit moet zoeken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima, goede professionele ontvangst.

Nvt

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed maar mis feedback op onze vragen

We hadden vragen over dakdragers en voetjes voor de dakdragers, men had het druk en zou het uitzoeken voor ons en prijs opgave maken. Maar toen we de auto haalden was het nog druk en men heeft er niet meer op gereageerd. Dat vind ik jammer nu moet ik er weer achteraan. Gr A van Dijk

Plezierig, doortastend

Aangenaam contact, goede afhandeling

Uitstekend geholpen....lekkere koffie

Uitstekend geholpen..

Prim

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wij hebben nog geen bus gezien hoor.

Goede vraag.

Je voelt je er thuis.

Goed geregeld.

Eerste afspraak was verplaatst. Helaas door communicatie één keer voor niet planning moeten omgooien en naar H'veen gereden. Echter, als het qua planning goed gaat is het altijd top geregeld. Ik was ivm een terugroepactie.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed, kleine aandachtspunten

Helaas was het niet mogelijk om een kaart update te krijgen voor de navigatie in mijn auto. Er zou een probleem zijn met de software licenties bij de importeur. Ik heb nog nirt mogen vernemen of inmiddels de uodat bij Wensink wèl mogelijk is. Twee weken geleden heb ik gebeld omtrent de factuur en heb tevens gevraagd naar mogelijkheden im navigatie te laten updaten, maar datvwas niet bekend. Verzoek voor een belletje terug is nirt opgevolgd en zal zelf nig eens moeten bellen. Als laatste ben ik zeer tevreden over de factuur: deze is nog altijd niet opgestuurd (of betaald). PS: Het is raar dat er in dit formulier wordt gevraagd naar mijn gegevens en reden bezoek, terwijl ik deze email alleen maar kan ontvangen nadat ikndeze heb achtergelaten bij het maken van de onderhoudsafspraak :)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles verliep volgens afspraak!

Het ontvangst was prima. Bij de receptie wist men wat er gebeuren moest. Een prima werkplek aanwezig om tijdens de werkzaamheden door te werken. Een aandachtspunt de link naar het online afspreken. Die werkte niet naar behoren, waardoor ik telefonisch de afspraak gemaakt heb.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk correct en service gericht

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, zeker gezien het onverwachte karakter van de melding

Voorkomende ontvangst, verwezen naar koffiehoek met lectuur e.d. om de tijd te doden.

Heel erg goed

Vanaf eerste moment fijn contact met de verkoper!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Wensink Leeuwarden heeft zijn klantenbestand niet op op orde!

Enige tijd geleden door Wensink gebeld voor de afspraak ter controle van airbags. Heb te kennen gegeven niet op de hoogte te zijn van deze afspraak. En door gegeven dat ik niet meer in het bezit ben van de mercedes GLK 60-TGG-1. Auto verkocht op 14-04-2022. Daarna een herinnering ontvangen voor een afspraak op 07-10-2022. Heb deze afspraak niet gemaakt. Nu via mail op 05-11-2022 wordt ik bedankt voor het bezoek met de GLK 60-TGG-1 met het verzoek om te laten of de werkplaatsafspraak naar wens is verlopen. Hierbij het verzoek om mij uit het systeem te halen! R. Snel - Leeuwarden

Snel en correct afgehandeld

Heel goed. Zelf de rekening naar de verzekering gestuurd.

Goede ervaring en prima service

Goede ervaring en prima service