prettige medewerkers en goede afspraken

prima klantbeleving

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hele fijne ervaring bij het krijgen van mijn eerste nieuwe auto

Zie bovenstaand. Complimenten aan Hylke Mollema

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Super geholpen met het maken van de juiste keuze.

Mijn ervaring met het uitzoeken, samenstellen en ontvangen van de auto is geweldig geweest. Overal is de tijd voor genomen en duidelijk uitleg gegeven. Dit heeft zeker bijgedragen aan het maken van de juiste keuze en mijn keuze voor Wensink. Hylke bedankt voor jouw goede hulp en duidelijke uitleg.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Plezierig Geholpen Door vertegenwoordiger Mollema.

Prima ervaring, met de aankoop van onze nieuwe Mercedes B Klasse

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Weer uitstekend

Duidelijke afspraken, goede service, plezierige benadering en snel geholpen.

Een bijzondere ervaring.

Ik ben een echte Mercedes fan Begonnen met een mercedes 190d met een 85 pk bromfietsmoter. Ik heb tegen de dealer gezegd wel weer een mercedes met meer pk,s Toen een 5 cilinder gekocht dat was een hele vooruitgang. De laaste mercedes 500. GLE was echte een beest van een auto. Nu de EQC genoeg pk . Leren rijden met elektrisch is een uitdaging. Je afstand en rijsnelheid plannen. Kortom een hele nieuwe dimensie met een schitterende auto. Groet rieny smedin

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het was een fijne ervaring

De koop van de auto was goed en toen we de auto op gehaald hebben is ons alles goed uitgelegd hier waren we heel blij mee omdat we bij een ander fidiaal slechte ervaringen hadden. Maar in Heerenveen was het heel goed

Goede inzet

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima ontvangst, service en omdersteuning

Het is natuurlijk wel wennen een elektrische auto maar ik word heel goed ondersteund en met raad en daad bijgestaan om te zorgen dat het gebruik snel went. De uitleg was ook prima, voldoende ruimte voor het stellen van vragen. Heel luxe dat Serge zelfs aanbiedt dat ik hem mag bellen als ik vragen heb, super klantgericht!

Terugroepactie Airco

Ben goed geholpen bij de terugroepactie.

Alles klopt

Het geeft een warm familie gevoel bij dit mooie bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles prima en zoals ik van Mercedes mag verwachten

prima deal en super aflevering

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik ben super geholpen door Serge Verhoef verkoper Heerenveen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wat gemaakt moest worden is gemaakt

prima geholpen

• Reden bezoek N.v.t.

Professioneel, pro-actief & deskundig.. maakt de verwachting van een ‘premium’ merk dealer waar!

Alhoewel het een ‘team’ effort is, gaat mij grootse compliment uit naar Hylke. Hij was erg meedenkend, pro-actief en feitelijk de reden waarom ik voor een Mercedes ben gegaan.

zeer goed

ervaring verkoper Rick Peters (nog maar een paar maanden in dienst bij Wensink) zeer goed

zeer goed

Prima wagen, rijd erg soepel en voorzien van luchtvering, en dat is merkbaar.

• Service N.v.t.

de verkoop in Heerenveen was uitstekend Zwolle minder

ben tevreden met de auto alleen de trekhaak montage had ik graag anders gezien het stuk wat uit de bumper is gezaagd had toch later met een afdekplaat afgewerkt kunnen worden heb nu het idee dat er rommelen zand tussen de bumper en de wagen blijft zitten met alle gevolgen van dien

Zeer positief

Het online programma om een beurt te plannen vind ik nog steeds niet heel gebruiksvriendelijk. De ontvangst, informatievoorziening en afhandeling bij en om de onderhoudsbeurt heen is zeer ontspannen. En de auto netjes gewassen weer terug.

hele goede service

Mijn reparatie werd geheel door Mercedes betaald omdat het een mankement betrof dat nog niet plaats had mogen vinden. Geweldig, natuurlijk! Wat ik ook leuk vind, is dat er altijd een servicemedewerker meeloopt om de auto bij het ophalen terug te vinden (en aan te wijzen waar de mistlamp zit!). Ik ben een heel tevreden klant.

Top service en vriendelijk geholpen

Top service en vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig en de spijker op de kop slaan.

Mijn storingslampje ging steeds branden, wat te maken had met de uitlaatgas uitstoot. Verder bleef de auto gewoon rijden en merkte ik er niets aan. In Emmeloord hadden ze er bij Wensink al nieuwe software op gezet maar na 2 dagen was de storing er weer. Op advies van iemand anders ben ik naar de Wensink garage in Heerenveen gegaan. Hier slaat Edgar Langedijk spijkers met koppen. Door de uitleescomputer op mijn auto aan te sluiten en de foutcode te wissen was het lampje uit en na een proefrit werkte nog steeds alles naar behoren. Alleen wist ik zeker dat de foutcode weer terug zou komen binnen een korte tijd. Edgar kiest ervoor om toch het betreffende onderdeel te vervangen om uit te sluiten dat de storing weer terug komt. Inmiddels heb ik alweer in 2 weken lange ritten gereden en de storing is niet meer terug gekomen. Edgar Langedijk bedankt voor jou deskundigheid.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Uitstekende begeleiding van verkoop tot aflevering.

Er werd alle tijd voor je genomen, prima begeleiding om tot een goede keuze te komen. De aflevering van de auto was een klein " feestje ", met respect naar de klant.

Over Wensink Aangenaam