Filters

5

Niet Mercedes waardig.

- gevraagd Mercedes-me aan te melden: niets van gehoord of dit is gedaan. - faktuur per email maar zonder specificatie. Is de navigatie geüpdate, welke versie, eat waren de kosten daardoor? - faktuur vermeld geen bankrekening nr. Hoe verwachten jullie dat ik ga betalen? - Op de faktuur staat mijn oude adres dat ik nooit bij jullie heb afgegeven. Ik woon daar al 16 jaar niet meer. - ik heb gevraagd of de voorstoelhoofdsteun meer dan alleen verticaal verstelbaar is. Dit zou uitgezocht worden. Hier geen enkele reactie op gehad. Nogal wat puntjes dus die niet professioneel zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Afspraak gemaakt, u staat niet geboekt.

Op 27-05-2022 afspraak gemaakt bij Wensink Apeldoorn aan de balie, voor 07-06-2022 13:00uur. Kom op afspraak en ik stond niet geboekt, maar ik werd wel ingepland, na een uur komt balie medewerker dat de kosten rond de € 1000 waren, terwijl ik een onderhoud contract heb. kwartier later komt hij het kost rond de € 200 (ruitenwissers, airco, koelvloeistof en zo) ik zeg doe alleen de beurt. Toen kwam een andere medewerker en die vroeg of ik soms zelf de afspraak had afgezegd, ik zeg en dan denk dat ik hier dan toch kom. Ik zit aan de tafel te wachten met meerdere klanten dus ik voel mij daar niet fijn bij. Dit is echt een Mercedes onwaardige behandeling en hoop voor U dat dit een uitzondering is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

verwarrend

Uiteindelijk is de storing verholpen. Helaas wat onduidelijkheden bij de prijsopgave vooraf en de mededeling welke bijkomende kosten zouden kunnen ontstaan. Zo ontstond een aangekondigde reparatie van €175,= die uiteindelijke (onder opgave van reden vooraf/ informatie vooraf) uitkwam op € 385,=. Enige uitleg en overleg met een collega leverde uiteindelijk duidelijkheid op en werd het bedrag gemiddeld. Al met al na twee bezoeken aan de werkplaats en een wachttijd van opgeteld ruim 4 uur. Beide dagen ca 2 uur (dat terwijl de reparatietijd was aangegeven met ca 40 eenheden/ minuten). Dit was niet de allerbeste ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Alles perfect geregeld bij Wensink Apeldoorn

Bij Wensink Apeldoorn is alles tot in de puntjes geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

het probleem met het opladen is door Wensink op zeer mooie wijze opgelost.

zeer goede ervaring van daar een 9.5

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Perfect

Geen issues, allemaal heel erg duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
9

Heel fijn

Stan minkjan is een hele fijne vakman verkoper, je voelde je als klant zeer serieus genomen en gewaardeerd,als er een vraag was even een tel en het werd keurig geregeld ook de aflevering was meer dan goed , we genieten van onze fijne auto dank zij jullie Goede service met vr gr fam huntink

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Prima behandeld conform afspraak

Bezoek vooraf voor controle. Zeer snel gebeld voor werkplaatsafspraak en prijsberekening. Alles zoals afgesproken en naar wens uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goede service

Ontvangst prettig Klacht verholpen Auto keurig gewassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Toen er eenmaal contact was werd ik snel en vriendelijk geholpen.

Het duurde even voordat ik een afspraak kon maken. Werd na drie keer bellen uiteindelijk terug gebeld. Toen had ik de moed wel al bijna opgegeven. Daarna geen op of aanmerkingen. Prima geholpen. Wensen werden begrepen. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Perfect

Online aanmelding loopt goed. Auto in ontvangst genomen ivm terugroepactie van Mercedes Nederland. Tijdens wachten showroom bekeken-altijd leuk om te doen- kopje koffie. Na 1,5 uur was auto gereed. Gewassen en wel. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Vriendelijk

Ik kom al 16jaar hier met de zelfde Mercedes en veel monteurs me gemaakt wel vaak de zelfde monteur dat is prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

Heel verwarrend.

Onderhoudsbeurt om 9.00 uur brengen na 12.00 ophalen. Rond 11 uur ben ik gebeld of batterijen afstandsbediening moesten worden vervangen en of ik een apparaatje om steenmarters te verjagen wilde laten plaatsen. Beiden niet nodig. Om 12.15 uur heb ik mij gemeld om auto op te halen. Tot 13.00 uur zitten wachten niets gehoord daarna gemeld aan de balie of mijn auto bijna klaar was. Daar kreeg ik een onsamenhangend verhaal te horen dat er iets met de accu was. Daarna is verteld dat van fabriekswege een verkeerde accu in de auto was geplaatst (60 ampere ipv. 70 ampere). Daardoor was de accubak in de auto aangepast aan de 60 ampere accuu. In deze accubak past echter geen 70 ampere accu. Dit zou beteken dat er waarschijnlijk geen 70 ampere accu kon worden geplaatst terwijl dit wel noodzakelijk is gezien de extra pakketten die op de auto van fabriekswege zitten. Hierdoor werkten een aantal opties op de auto ook niet, dit had ik voor de onderhoudsbeurt ook aangegeven. Uiteindelijk is, volgens de balie-medewerker, er toch een 70 ampere accu in de auto geplaatst. Hoe precies weet ik niet. Na drie uur wachten kon ik de auto weer meenemen. Dus het geheel heeft geduurd van 9.00 uur tot ruim na 15.00 uur. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik precies weet wat er nu aan de hand is geweest en hoe het kan dat bij de eerdere onderhoudsbeurt(en), ook bij Wensink, dit niet is geconstateerd. Groet Gerrit Janssen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

klant-en servicegericht bedrijf

Klantvriendelijk en servicegericht bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Nooit ontevreden

Jarenlange tevreden relatie met de service ploeg, schade afdeling en onderhoudsafdeling. Gewoon doorgaan is het devies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Keurig geholpen en geadviseerd

Dit is was mijn eerste ervaring met de dealer voor een grote beurt van mijn GLC. Keurig en goed geholpen en auto kan er weer tegenaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Geweldig snelle en duidelijk oplossing

Eerste keer bij de dealer geweest maar werd super goed geholpen. Alles was duidelijk en geen verassingen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Redelijk

Nog steeds resonantie bij 80 km/uur Onder garantie nagekeken,en wielen gebalanceerd Dit is mijn minst fijne Mercedes van de zes in twee en veertig jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Goed

Volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top

Alles is gegaan volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goede service.

Goede en snelle service volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

correcte uitvoering

vriendelijke ontvangst, goed contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top

Super klantvriendelijk. Meer dan tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Alle aandacht prima uitleg

Prima,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bedrijfsgegevens

Sint Eustatius 2

7333 NX Apeldoorn

055-538 93 89

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.