Filters

7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima geholpen.

Mijn auto moest voor de keuring en die was goed verlopen (gelukkig). Ik heb alleen nog een kleine olie lekkage die was niet direct te vinden en wat dan wel goed is dat er niet gelijk van alles wordt vervangen maar eerst rustig gaat kijken wat het kan zijn. Het motorblok is nu eerst schoonmaken en gaan dan opnieuw kijken waar het lek zich bevindt. Dus wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

afgezien van de lange levertijd alles goed en tevreden

uiteindelijk tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Top service!

Bedankt voor de service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zeer prettig verrast

Er was een mankement aan mijn Mercedes A van ruim 10 jaar oud. Kostte drie kwartier om te verhelpen. Wensink vond het echter een mankement wat niet zou mogen voor een Mercedes en liet het, ondanks de leeftijd, onder garantie vallen. KLASSE!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Matig ontvangst, plezierige uitzwaai

Ik kwam voor een service (airbag vernieuwen) vanuit Mercedes geïnitieerd. Afspraak was dat er een fiets klaar zou staan. Bij binnenkomst vriendelijke man, maar er bleek niets klaar te staan, of ik niet wilde wachten. Nee ik had afspraak op sportschool. Duidelijk balend ging hij op zoek naar vervangend vervoer. Kreeg even later een autosleutel in mijn handen gedrukt met de mededeling dat ie ergens stond. Ging vanzelf knipperen. Het was een klus om de auto te vinden ( zelfs met hulp van iemand anders van de Ford garage). Gevonden, bleek een automaat te zijn. Enfin, ik laat me niet kisten en het is mij gelukt om als 68 jarige veilig heen en terug te komen. Toen was het ontvangst hartelijk en de hulp voor het vinden van mijn auto plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima

Zomercheck + airco reiniging; Vriendelijk en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

daar moet u zijn

Ik schrok van de omvang van uw bedrijf. Ik moest een paar keer vragen waar ik moest zijn, en dan werd ik verwezen met een handgebaar. Ik dacht, maar durfde dat niet te zeggen: bij Albert Hein op de Asselsestraat word ik beter geholpen, als ik daar de weg vraag, loopt er iemand mee. Ik ga ervan uit dat de auto goed behandeld is, ik ben vergeten te vragen wat er nu gedaan is toen ik het bericht kreeg dat ik de auto weer kon meenemen. Natuurlijk ben ik blij met de service van Mercedes, ( en de koffie) maar ik had het wel fijn gevonden als iemand mij verteld had wat er gedaan is. Bij 'deskundigheid ' hieronder, heb ik maar gegokt, maar ik ga ervan uit dat die goed is geweest. Vriendelijke groet, jos knipping

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima werkplaats ervaring.

Prima geholpen en snel. Kanttekening: De afspraak maken was slecht, lokatie Apeldoorn was gewoonweg niet te bereiken telefonisch. Via online had wel gekund, maar ik weet dan echt niet welke onderhoudsbeurt er aan de auto moet gebeuren via het keuze menu. Daarom maar naar de lokatie toe gereden en daar de afspraak gemaakt. Dat is wel een verbeterpuntje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Snel en super service

Testen van accu (hybride) doormeten . Op korte termijn afspraak kunnen maken. Binnen 1 uur en 3 kwartier weer op kunnen halen, top, Super service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Fijn dat de update buiten werktijd kon

prettige ervaring en flexibele inplanning van de klus. Ik snap niet goed waarom dit niet online kon (de bus heeft immers een simkaart) maar aan de staf heeft het niet gelegen, het ging prima. Helaas bleek ook de belangstelling van marters voor de motorruimte in de bus, dat is weer een nieuw hoofdpijn dossier. Tip voor Mercedes: maak het motorcompartiment dmv een sluitend rooster ontoegankelijk voor knaagdieren en andere narigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
9

Nette uitleg van de werkzaamheden

en zonder daarom te hoeven vragen kreeg ik (klassieker) de 20% korting. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goed

Werkplaatsafhandeling goed. Bij reservering had ik een fiets gevraagd. Die bleek niet gereserveerd/aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

prima

Was aanwezig voor een APK beurt. Deze is goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Netjes tevreden

Ik ben tevreden, ik word netjes te woord gestaan. De onderhoud aan mijn auto gebeurd netjes. En de koffie ☕️ is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Altijd goed!

Vakmannen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

prima service ,en vriendelijke afhandeling,

in een noodsituatie is het fijn om te ervaren dat men met je mee denkt en zorgt dat je goed geholpen wordt , compliment voor René Wolfswinkel ,groet Wim Jongejan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Klasse

Ik heb blindelings vertrouwen in de mensen van Wensink , die alles tot een goed resultaat brengen voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima geholpen

Snel, deskundig, netjes. Daar betaal je dan ook voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima service en werd vriendelijk geholpen

Voldoet aan verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Met twee problemen heengegaan, met drie weer vertrokken

De twee storingen waar ik voor kwam, zijn niet opgelost en de auto had bij vertrek problemen met het gas geven. Dat was vooraf niet het geval.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Aandacht voor klant!

Goed en deskundig geholpen met samenstellen van de auto. Bij aflevering wordt de tijd genomen om alles helder uit te leggen. Als er onverhoopt toch iets niet goed is wordt je goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
1

Belachelijk slecht

Afspraak gemaakt voor een service B Zonder overlegt te hebben had ik ineens erg veel extra kosten voor onder andere bougies , remvloeistof , en nog veel meer dingen die bij de service B in horen te zitten. Daar mocht ik dus allemaal los en apart voor gaan betalen, deze verkoper dacht dat ik rijk en dom tegelijk ben. Kortom de auto heeft 3 dagen in Apeldoorn gestaan en op dag 3 heb ik hem opgehaald omdat mij zoveel leugens verteld werden. Die gozer weet niets over auto’s of over onderdelen kun je horen aan z’n gestotter en onzekerheid. Uiteindelijk tegen hem gezegt dat hij het hele verhaal aan de chef mag vertellen eens zien wat hij hier van vind, uit eindelijk 1 werkuur betaald voor 10 minuutjes uitlezen! En nog doen alsof ze me tegemoet komen. Want diagnose stellen is volgens hem 3 uur werk…. Pfff zoveelste leugen. Ik wil iedereen aanraden nooit hier heen te gaan! Ieder personeelslid die je aan de telefoon krijgt die constateren zomaar dingen aan je auto zonder te weten hoe of wat. Ze hopen maar een ding dat is dat je er in trapt en zegt vervang maar;)

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima service.

Alles is perfect gelopen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Uitstekend erg tevredend

Tevredend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Sint Eustatius 2 7333 NX Apeldoorn

055-538 93 89

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.